Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
OksastettuOksa
profiilit
OksastettuOksa
OksastettuOksa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
1070
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatussa kielletään selvin sanoin seksi saman sukupuolen kanssa ja kehoitetaaan naista ja miestä yhtymään ja tulemaan yhdeksi lihaksi. Jos sinunkin elämäsi rakentuu pelkille kielloille, olen pahoillani koska itse kannat vastuun teoistasi.
26.05.2016 13:12
Joh.3
16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
17 "Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen. 18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.
19 Ja tuomio on tämä: valo on tullut maailmaan, mutta pahojen tekojensa tähden ihmiset ovat valinneet sen asemesta pimeyden. 20 Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
21 Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."
1. Kor
18 Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. 19 Onhan kirjoitettu:
-- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.
20 Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?
21 Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat.
26.05.2016 12:56
Kyllä kaikki poliittiset puolueet ajavat Suomen lakia kaikille Suomessa asuville ja Suomen parhaaksi. En koskaan ole kenekään muuta kuullut väittävän.
"MITEN LAKI ON SUOMEN JA SUOMESSA ASUVIEN PARHAAKSI SINUN MIELESTÄSI?"
??????????????????
"Vai eikö sinulla olekkaan asiasta oikeasti mielipidettä? Etkö pysty perustelemaan edellisen kommentin väitettäsi taaskaan mitenkään?"
Jos hieman malttaisit ja lukisit mihin olen kommentointu ja mitä niin ymmärtäisit :=) Ihan turhaan siinä yrität höyheniäsi pörhistellä :=)
26.05.2016 11:51
Mitä haittaa siitä Suomelle olisi?
26.05.2016 11:34
"Kaikki, mitä ei ole kielletty, on sallittu."
Jos toimit oppisi mukaan saatat välttyä lain rangaistuksilta mutta en yhtään ole vakuuttunut, että elämäsi olisi onnellista ja tasapainoista :=) ja vielä vähemmän lähimmäisilläsi ja kanssaeläjilläsi.
26.05.2016 11:33
Kyllä se perustuu ihan Raamatun kolmanteen lukuun ja Raamatun kokonaisilmoitukseen.
http://www.kolumbus.fi/gematria/apsrk15.html
Raamattu ei kiellä mutta sanoo selvästi mitä seuraa jos Jumalan tahtoa ei noudata. Eikös ole hienoa kun meillä on vapaa tahto noudattaa tai olla noudattamatta Jumalan tahtoa ja molempian valintojen seuraukset on kerrottu?
26.05.2016 11:28
Raamatu ei hyväksy saman sukupuolen avioliittoja koska Jumala on luonut miehelle puolisoksi naisen. Missään Raamatussa ei edes puhuta saman sukupuolen avioliitoista niin kuvottava ajatusa se on.
26.05.2016 10:56
Etsihän ne edelliset ketjut kun asiasta jankutit :=)
26.05.2016 10:54
KD ajaa Suomen lakia kaikille Suomessa asuville ja Suomen parhaaksi - kuten kaikki muutkin puolueet. Edelleen heidän käsityksiestään aviolittoasiasta sinun on parasta kysyä heiltä koska se noin sinua kiinnostaa.
26.05.2016 10:52
Minulla ei ole kantaa asiaan koska se ei ole millään tavalla relavantti omassa elämässäni :=)
Jos laki täysi-ikäisydestä taas lasketaan kuten monesti on tehty myös sinä hyväksyt nykyistä alhaisemman avioitumisiän, eikö niin?
26.05.2016 10:49
Ei, Raamatu ei hyväksy saman sukupuolen avioliittoja koska Jumala on luonut miehelle puolisoksi naisen. Missään Raamatussa ei edes puhuta saman sukupuolen avioliitoista niin kuvottava ajatusa se on.
26.05.2016 10:46
Missä muuten olen sanonut mikä on m i n u n kantani avioitumisikään?
26.05.2016 10:39
Korjaus:
Kerrohan miksi alaikäisille sinusta olisi seksi sallittua mutta ei avioliitto.
26.05.2016 10:38
Mutta alaikäisten seksiä kanatat?
Kerrohan miksi alaikäisille sinusta olisi seksi sallittua mutta ei evioliitto.
26.05.2016 10:37
Tuota sinun on kysyttävä KD:stä.
26.05.2016 10:36
Vastaa sinä noihin kysymyksiin kun sinulla niistä selvä kanta on :=)
26.05.2016 10:25
Hyvä, että kuitenkin ymmärrät, että Raamattu kieltää seksin saman sukupuolen välillä :=)
Edelleenkin olen pahoillani puolestasi jos elämäsi perustuu pelkille kielloille. Minun elämäni perustuu Jumalan ohjeille miten elää ja kun sitä len noudattanut aina on hyvin käynyt ja paras on vielä edessä päin :=)
26.05.2016 10:24
Jaa, että kahdeksanviotias poika oli sukupuoliyhteudessä vaimosi kanssa :=)
Laitahan se kohta Suomen laista jolla tämä tehdään sallittavaksi.
26.05.2016 09:58
Onneksi Suomen ja muiden sivistysmaiden laki näkee!
Ajatuksesi ihmisestä ovat hyvin eläimelliset- valitettavasti :=(
26.05.2016 09:48
Onneksi kaltaisiasi häiriintyneitä on vain äärimmäinen vähemmistö sivistysmaalaisista. Lapsen ja ihimsen uýleensäkään psyyke ja fysiikka ei ole uskontoa joten älä anna kiihkoateismisi sokaista tieteellisiä tosiasioita.
Mutta ajatuksesi sopivat oikein hyvin muslimikulttuuriin ja tiedämekin muslimien suhtautumisensa lapsiin ja naisiin. Olet oikein hyvä muslimi :=)
26.05.2016 09:39
28 / 54