Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"kun järki loppuu voimankäyttö alkaa"
Näinhän se menee.....mutta aika järjetöntä porukkaa on tällöin paljon liikenteessä... ;P
Parempi keino on poistua tilanteesta, kun alkaa oikein oikeasti satuttamaan.....takaisin voi verbaalisesti antaa hieman takaisin, mutta harvoin se aiheuttaa muuta kuin sen, että tilanne pahenee.....tai sitten tulee töksäytettettyä jotain mikä menee kunnolla sen toisen ihon alle, ja vaikka toinen olisi töksäytellyt paljon pahempia asioita, niin joillakin voi tulla kuitenkin PahaMieli kuitenkin siitä, että sille persestelijälle tuli PahaMieli..........usein tuppaa olemaan näillä persestelijöillä heikko vastaanottokyky samoille asioille, mitä itse harrastavat paljon enemmän ja usemmmin.... ;P
Tosin olen minäkin miehille todennut tai vihjannut, että olisi parempi lopetella tuo suunsoitto tai sitten on pakko kohta hieman painia........naisten kanssa asia on ihan eri, eikä tulisi mielenkään edes vahingossa......ja voin sanoa ihan kokemuksesta, että naisiin ei tule kajottua muuta kuin enintään sillä tavalla, että hieman sitoo niin hellästi kuin pystyy, jos on ihan pakko, eikä muuta keinoa ole......;P
On tullut sen verran nähtyä kaikenmaailman persestelyä ja outoilua, että tiedän miten toimin ja käyttäydyn näissä tilanteissa ihan oikeasti....eli ei ole mitään teoreettista MuTuiLua........
Tuli mieleen yksikin kerta, kun annoin hieman takaisin verbaalisesti yhdelle naiselle (oli vain tuttu, eikä meillä ollut mitään suhteilua yms.) ja sanoin muutaman sanan takaisin hänen käytöksestään, sekä puheistaan....niin tämäpä päätti käydä kurkkuun kiinni kaksin käsin.....jostain syystä ajattelin, että ei se nyt niin hullu voi olla, että oikeasti alkaa sellaisesta kuristamaan oikein kunnolla, niin laitoin kädet selän taakse yhteen ja ajattelin, että kyllä se lopettaa tai ei se nyt tosissaan voi alkaa kuristamaan......no sitten kun alkoi heikottamaan, niin sitten tajusi, että nyt tuli tehtyä VirheArvio.... ;D.....olisi ollut siinä ja siinä, että olisi vielä pystynyt irrottautumaan otteesta.....onneksi erään paikan turvakaveri näki tilanteen ja tämä persestelijä tajusi lopettaa.....tosin ei heti vaan muutamien todella käskyttävien huutojen jälkeen ja sen takia, kun tämä mies alkoi lähestyä tilannetta... ;D
Hieman nolon näköisenä oli seuraavana päivänä, kun sen näin, mutta anteeksi pyyntöä tai mitään ei kuulunut........halusi varmaan, että tilanteesta ei puhuta tjms......no myyrän työtä ja persestelyä tuokin sitten jatkoi sen jälkeen...tosin selän takana ja sitten kun jossain sen näkin tai sanoja vaihdettiin, niin oli, kuin ei olisi mitään persestelyä tehnytkään, vaikka jatkuvasti sai kuulla mitä kaikkea sontaa se kaikille selittää....mutta se kertoo vain kaiken hänestä, eli millainen yksilö on kyseessä.
Onhan noita muitakin "persestelyjä" tullut nähtyä vaikka muille jakaa.....niin omalla kohdalla, kuin muidenkin.....sen verran kuppi tuli ja on tullut täyteen noista "outoilijoista" (niin mies, kuin nais puolisista), että sellaista asiaa ei olekaan miksi olisin yhdenkään sellaisen lähellä enää ikinä.... ;P
Onneksi ei ole pitkään aikaan tullut tuollaisia tilanteita enää......
18.05.2016 12:47
Jostain syystä noin pahasti itsehillinnän menettävät yksilöt keksivät kaikennäköistä puolustaakseen omaa typerää käytöstään......niin näissä asioissa, kun monessa muussakin.....pettämisjutut menevät samaan Laariin.... ;P
Itse ei pysytä laivansa Ruorissa ja sitten keksitään syitä omiin perseilyihin......hyvä syy se on tekosyykin......No Ei Ole!.... ;D
18.05.2016 12:07
"miksi jokainen mies"
=DDD....joo tuo kertoi tuosta artikkelista kaiken oleellisen......olipas laadukas ja asiantunteva asiantuntija taas tehnyt... ;P
Kuulosti ihan 120%:n feministin AivoPierulta..... ;D
18.05.2016 12:03
Kuules Myy.... ;P
Huomasitko yhtään kelle kommentoin?....Niinpä.....et huomannut.... ;P
Mut hyvä kuitenkin, että sulla on Kaik Hyvin... =)
Hyvää yötä ja Makoisia Unia...... =)
17.05.2016 23:53
=DDD....sä se jaksat olla hyvin, hyvin vihainen kokoajan...jopa syyttä suotta... ;P
Luulis käyvän voimille jossain vaiheessa...
17.05.2016 23:33
En ymmärrä naiseen käsiksi käymistä, muuta kuin äärimmmäisessä hädässä tai pakossa, jos ei ole mitään muuta tehtävissä. Ja aika harvoin oikeasti on sellainen tilanne. Silloinkin keinoja on yleensä paljon muitakin, kuin satuttaa tai toimia niin, että tilanne ei ole hallussa sen verran hyvin, että vahingossa voisi sattua pahemmin.....
17.05.2016 22:43
Suomi johtaa 0-4......vajaa 8 min peliaikaa.... ;P
17.05.2016 22:13
Joo ei jaksa enää.....menee tylsäks...Suomi vie ja Kanada IniSee....3-0... ;D
17.05.2016 21:37
2-0......Se on Muaaaaaaliiiii... ;P
17.05.2016 21:31
Kohta Suomi tekee Maaaaaaaalin... ;D
17.05.2016 21:19
Maaaaaaaaaliiiiiiiii.........Suomi johtaa 0-1.... ;P
17.05.2016 21:12
Laskitko aivan itse?.... ;P...niin tai näin, niin laskit väärin.... vaikka prosenttisi pitäisikin paikkaansa.....johon en ota nyt kantaa....
17.05.2016 21:08
Suomi voittaa......toisen erän alussa suomi tekee maalin 1-0... ;P
17.05.2016 20:51
Jos se on aidosti ja vahvasti persoonassa/luonteessa, niin se on siellä ja pysyy.....kaikki ei ole kaikille valintakysymyksiä.......ei voi ymmärtää ja tajuta jos itse ei ole.... ;P
Voit valita tällöinkin myös toisin tai ainakin yrittää kokeilla toimia YdinMinää vastaan, mutta rangaistus tulee enemmän tai vähemmän vahvana.....tästä syystä tiedän, että ne jotka pystyvät valitsemaan ja toimimaan tietyllä tavalla eivät oikeasti ole sitä mitä ehkä väittävät olevansa.......sanat eivät ole tekoja ja käytästä....todelliset teot ja käytös näyttävät mikä ja mitä yksilö oikeasti on... ;P
17.05.2016 14:30
Ei minun mielestäni se ole ujoutta, jos ei nylpytä joka kaksilahkeista jonka näkee, kuin pahainen PisKi..... ;D
Ja mistä tunnistaa aidosti ei-karusellissä enemmän tai vähemmän pyörineen naisen?....turha on turhaa, jos se mitä on suuremmalla todennäköisyydellä saamassa......on sellaista mitä ei ole vailla tai kaipaa.... ;P
17.05.2016 14:11
Viisaita sanoja massasta poikkeavalta persoonalta/luonteelta....IsoPeukku!... ;P
Ja heikon itsetunnon omaavien hyväksikäyttö on todella alhaista ja säälittävää....kertoo paljon pahoja asioita niistä, jotka sitä harrastavat..ja aika yleistä se näyttää olevan.....isketään aina kun on mahdollisuus, eikä omaatuntoa tunnu olevan edes hitusta.....sama koskee naisia, mutta hieman eri yhteydessä... :(
17.05.2016 14:05
Tämä totta siinä mielessä ettei omia arvoja pysty siirtämään toiseen, eikä toisen arvoja ottamaan itseensä....... ;P
Mutta.....kyllä omat arvot pystyy sanoiksi muuttamaan....jos muuta väität, niin valehtelet.... ;P
17.05.2016 13:51
KopotiKopoti Kops...... ;D
Kyllä Marrrnie on ihan muuta, kuin nyt väität....osallistui vain vinoiluun niin, kuin sanoi....ihan normaalia pientä SmallTalkia..... ;P
17.05.2016 00:51
Ei se ollut tuo nainen...se olin minä "puskassa".....tarkoitin vain, että näin asiat monesti ovat, koska monet ihmiset ovat mitä ovat......ei voi mitään... ;P
17.05.2016 00:29
Huti meni taas....jos siis luulit minua tuoksi...jos näin taas luulit, niin alkaa jo hieman tuntumaan pahalta sun puolesta.... ;P
Älä kuvittele minua ainakaan kaikkialle, koska en ole kaikkialla.....jos taas erehdyin, eli tunnistit hänet joksikin muuksi tai sitten vastauksesi näytti vain siltä, että luulit häntä minuksi, niin asia OK.....
Minä tosin kysyin sinulta somesta....puskasta.... ;D
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle ja hyviksille...=)...ja pahoja unia pahiksille... ;P
17.05.2016 00:24
620 / 651