Kyllähän Naisasialooseri on todennut tämän saman asian useita kertoja joten en nyt pistä näitä havaintoja omaan piikkiin, mutta olen ollut asiasta eri mieltä - tai ainakin olin kunnes nyt vihdoinkin olen ruvennut saamaan pillua.
Nimittäin.
Nallihan on väittänyt että hcätmit eivät juurikaan menetä mitään suhteessa ätmeihin vaikka eivät saisikaan pillua koska ätmit saavat niin huonotasoisilta (lue: rumilta&lihavilta pubiruusumaisilta naisilta) että se on sitten aika yksi ja sama saako vai ei.
Nyt kun olen saanut pillua kymmenkunta kerta niin kyllä on alkanut vituttaa niiden naisten taso joilta saan pillua (en toki saa usein niiltäkään, mutta aika-ajoin kuitenkin): 40-50kg ylipainoisia, todella lyhyitä 154-156cm, permanentti on kuiva, hampaat keltaiset tai sitten muotoa yksi-risti-kaksi (ja loput arvotaan)
En väitä että olen mikään komea itsekään, ihan taviksen näköinen, mutta ärsyttää helv***isti kun n.s tavisnaiset eivät anna mulle, ei ikinä, koska he saavat seksiseuraa komeistakin miehistä (seurustelu on tietty sitten erikseen).
Sen verran tarkentaisin kuitenkin Nallin lausuntoa, että se aivan kerta - ja ehkä toinenkin - on kuitenkin vaivan arvosta vaikka kyseessä olisin todella lihava ja ruma nainen. Tietoisuus siitä että nyt vihdoinkin saa pillua ekan kerran, se kyllä pudottaa 1000kg henkistä painolastia samantien. Tässä mielessä hcätmit kyllä menettää jotain oleellista elämässä jos eivät kertakaan saa ei-rahalla-saatua-pillua.
Saan pillua vain todella rumilta ja lihavilta
37
549
Vastaukset
- Vaimitensemeni
Ai nyt raha ja ei olekaan pääosassa, eikö sitten lasketa niitäkään naisia jolle ostetaan Ferrari että pääsee pukille?
- hhyivittuuhh
Miten saat munan kovaksi sellaisen kaa, vai panet veltolla munalla??? Vai käytät pillereitä, että menee kovaksi???
- Neitsytsetä
En nyt ota kantaa "rumuuteen"...mutta jos yritetään leikkiä asiallista hetken aikaa, tuossa on moniakin puolia.
Moni heikossa kunnossa oleva pubiruusu on heikossa kunnossa elintapojen, luonteen ja seuran ansiosta. Pubiruusu ei välttämättä edes halua fiksua miestä, vaan juopon retkun. Enkä osaisi kuvitella seksiä ihmisen kanssa johon en koe minkäänlaista henkistä yhteyttä.
Seksiä voisi kalastella heikon itsetunnon omaavilta yksinäisiltä naisilta. Tunnen esim. 25v naisen jonka mielestä olen "eri tasolla kuin hän" (totta, mutta eri päin kuin hän kuvittelee), ja mikäli olisin säälimätön opportunisti, luultavasti voisin kalastella seksiä käyttämällä hyväksi kiltin mutta vaikeassa tilanteessa olevan naisen toiveita.
Pari varattua naista on tarjonnut minulle seksiä. Koska en uskalla elää ja olen tylsä moralisti, en sekstaile varatun kanssa.
"Ota mitä saat" ei ole ihmelääke aina ja kaikille. Myöskään naisille.Viisaita sanoja massasta poikkeavalta persoonalta/luonteelta....IsoPeukku!... ;P
Ja heikon itsetunnon omaavien hyväksikäyttö on todella alhaista ja säälittävää....kertoo paljon pahoja asioita niistä, jotka sitä harrastavat..ja aika yleistä se näyttää olevan.....isketään aina kun on mahdollisuus, eikä omaatuntoa tunnu olevan edes hitusta.....sama koskee naisia, mutta hieman eri yhteydessä... :(- huvittunutätmi
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Viisaita sanoja massasta poikkeavalta persoonalta/luonteelta....IsoPeukku!... ;P
Ja heikon itsetunnon omaavien hyväksikäyttö on todella alhaista ja säälittävää....kertoo paljon pahoja asioita niistä, jotka sitä harrastavat..ja aika yleistä se näyttää olevan.....isketään aina kun on mahdollisuus, eikä omaatuntoa tunnu olevan edes hitusta.....sama koskee naisia, mutta hieman eri yhteydessä... :(Juu, iso peukku...öö, nimimerkille Neitsytsetä.
Tämä kertoo kaiken siitä kuinka paljon arvoa kiltteydellä ja moraalilla on :D
Mutta varmasti setä olisi hyvä mies sille jollekin naiselle. huvittunutätmi kirjoitti:
Juu, iso peukku...öö, nimimerkille Neitsytsetä.
Tämä kertoo kaiken siitä kuinka paljon arvoa kiltteydellä ja moraalilla on :D
Mutta varmasti setä olisi hyvä mies sille jollekin naiselle.Jos se on aidosti ja vahvasti persoonassa/luonteessa, niin se on siellä ja pysyy.....kaikki ei ole kaikille valintakysymyksiä.......ei voi ymmärtää ja tajuta jos itse ei ole.... ;P
Voit valita tällöinkin myös toisin tai ainakin yrittää kokeilla toimia YdinMinää vastaan, mutta rangaistus tulee enemmän tai vähemmän vahvana.....tästä syystä tiedän, että ne jotka pystyvät valitsemaan ja toimimaan tietyllä tavalla eivät oikeasti ole sitä mitä ehkä väittävät olevansa.......sanat eivät ole tekoja ja käytästä....todelliset teot ja käytös näyttävät mikä ja mitä yksilö oikeasti on... ;P- ätmittelijä
Sedässä voisi olla potentiaalia jos vain unohtaisi typerät moralisoinnit ja opettelisi playeritaitoja.
Kaikki naiset ovat omalla tavallaan kauniita ja seksikkäitä. :-)
- että.silleen
Mitä? Kiitos kohteliaisuudesta, mutt oletko sä jo alkuviikosta heti kaljoitellut... ja aamupäivällä jo? Vai mistä nyt tuulee? Tässä tulee ihan epäluuloiseksi... kuten naiset aina?
että.silleen kirjoitti:
Mitä? Kiitos kohteliaisuudesta, mutt oletko sä jo alkuviikosta heti kaljoitellut... ja aamupäivällä jo? Vai mistä nyt tuulee? Tässä tulee ihan epäluuloiseksi... kuten naiset aina?
Saa kai sitä mies välillä naisia kehaistakin. ;-)
- hooseeektjakjöfrj
Aloitushan todistaa vain sen, että niin miehetkin haluavat tasokkaampaa naista kuin itse ovat.
- Naisasialooseri1
Osaatko lukea vai onko vika ymmärryspuolella? Aloittaja on tavismies eli tod.näk. normaalipainoinen mies ja jo se tekee hänestä samantasoisia kuin normaalipainoiset naiset eli ylipainoisen saati sairaalloisen lihavan naisen paneminen, kuten hän on joutunut tekemään, on itseään huomattavasti alempitasoisempaan naiseen tyytymistä.
Aloittajan tasoa ovat normaalipainoiset tavisnaiset, koska hän on itsekin tavis, mutta hänen tasoisensa naiset taas saavat seksiä itseään tasokkaammilta komeilta miehilä, jotka näin ollen hekin tyytyvät itseään alempitasoisempaan naiseen panojutuissaan. - Vodafone
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Osaatko lukea vai onko vika ymmärryspuolella? Aloittaja on tavismies eli tod.näk. normaalipainoinen mies ja jo se tekee hänestä samantasoisia kuin normaalipainoiset naiset eli ylipainoisen saati sairaalloisen lihavan naisen paneminen, kuten hän on joutunut tekemään, on itseään huomattavasti alempitasoisempaan naiseen tyytymistä.
Aloittajan tasoa ovat normaalipainoiset tavisnaiset, koska hän on itsekin tavis, mutta hänen tasoisensa naiset taas saavat seksiä itseään tasokkaammilta komeilta miehilä, jotka näin ollen hekin tyytyvät itseään alempitasoisempaan naiseen panojutuissaan.Miehen taso menee siinä mitä hän saa. Miehen tasoa ei mitata samoilla ominaisuuksilla kuin naisen.
- luoduttoisilleennnn
Aloittajan tasoa ovat normaalipainoiset tavisnaiset, koska hän on itsekin tavis, mutta hänen tasoisensa naiset taas saavat seksiä itseään tasokkaammilta komeilta miehilä, jotka näin ollen hekin tyytyvät itseään alempitasoisempaan naiseen panojutuissaan.Multinikkaatko vai keksitkö normaalipainoisuuden päästäsi? Yli puolet työikäisistä on miehistä on läskejä, joten ap on "taviksena" siis läski. Jos se on lisäksi työtön läski, niin eikö hän ja toinen työtön läski ole täydellinen pari?
- vjbvjg
Vodafone kirjoitti:
Miehen taso menee siinä mitä hän saa. Miehen tasoa ei mitata samoilla ominaisuuksilla kuin naisen.
Näin. Sitä olet mitä panet.
- OlipasHyvinSanottu
vjbvjg kirjoitti:
Näin. Sitä olet mitä panet.
Moni nainen on sitten aikamoista kaatopaikka jätettä. Sitä sun tätä.
- Naisasialooseri1
luoduttoisilleennnn kirjoitti:
Multinikkaatko vai keksitkö normaalipainoisuuden päästäsi? Yli puolet työikäisistä on miehistä on läskejä, joten ap on "taviksena" siis läski. Jos se on lisäksi työtön läski, niin eikö hän ja toinen työtön läski ole täydellinen pari?
Ensinnäkään eivät ole läskejä vaan lievästi ylipainoisia, läskejä on vain oliko se 20% vai oliko sitäkään ja alle puolet miehistä on siis normaalipainoisia ja aloittaja puhuessaan taviksista tarkoittaa todennäköisesti nomaalipainoisia. Työtilanteestaan hän ei puhunut mitään joten siitä on turha tehdä mitään oletuksia.
Keksit muutenkin vajaasta päästäsi koko läskijutun
Ja vaikka hän kuuluisikin lievästi ylipainoisten joukkoon niin panemansa 40-50kg ylipainoa omaavat naiset ovat kukana lievästi ylipainoisista vaan ovat sairaalloisen lihavia ja näin ollen reilusti häntä alempitasoisempia. - Naisasialooseri1
Vodafone kirjoitti:
Miehen taso menee siinä mitä hän saa. Miehen tasoa ei mitata samoilla ominaisuuksilla kuin naisen.
Ei mene vaan komea mies on tasokkaampi kuin tavisnainen ja tavismies on tasokkaampi kuin ruma nainen.
- Vodafone
Ei mene vaan komea mies on tasokkaampi kuin tavisnainen ja tavismies on tasokkaampi kuin ruma nainen.
Höps. Komean miehen MA voi olla yllättävänkin alhainen jos muut ominaisuudet ovat kehnoja.
- tavallinenmies-
Onnekis minä saan seksiä ihan näteiltä naisilta. Olisi kamalaa jos ei saisi lainkaan tai sais vaan lihavilta. Ei lihavaa voi panna.
- eiepätoivoinen
Ketä ihmeessä voi kiinnostaa keneltä saat tai oot saamatta pillua? Noin typerän äijän ei pitäis saada pillua keneltäkään, sun pitäis tyytyy elämääsi ilman naista, niin on ilman naista monet muutkin.hanki jotain sisältöä elämääs niin ei tarvi julkisesti itkee noin naurettavaa asiaa. Mitä ihmeen vajakkeja täällä taas pyörii. Ei uskois jos ei omin silmin lukis...
- Naisasialooseri1
Kyllä minua ainakin kiinnostaa AT ja HC-AT-miesten pillunsaantikokemkset, aloittajankin kokemus on erittäin kiinostava ja merkittävä lausuntoni kannalta, koska hän on ihan konkreettisesti nyt kokenut sen, että rumilta naisilta saaminen ei paljoa mieltä lämmitä ainakaan pidemmän päälle kuten olen sanonutkin, vaikka varmasti kuten hän sanoikin voi olla voittajafiilis kun HC-ATM saa ekan kerran pillua, mutta se huuma laantuu kyllä hyvin nopeasti kuten hänellekkin on käynyt.
- anonyymius
Tämän palstan paras juttu on juuri tämä, että miehet voi rehellisesti kertoa kokemistaan vääryyksistä.
Harvempi ihminen tällaisia asioita uskaltaa kertoa tosielämässä muille ihmisille mutta ei se totuus silti muutu siitä miksikään. - PuhutTotta
anonyymius kirjoitti:
Tämän palstan paras juttu on juuri tämä, että miehet voi rehellisesti kertoa kokemistaan vääryyksistä.
Harvempi ihminen tällaisia asioita uskaltaa kertoa tosielämässä muille ihmisille mutta ei se totuus silti muutu siitä miksikään.Totta puhut.
- TumpulaThomsson
Ala vonkaamaan jatkossa Nyrkki-Kyllikiltä!
- ihmettelen.vaan
Itseäni ihmetyttää tässä kaikessa se, että naiset aina sanovat että tasoteoriat ei pidä paikkansa ja kaikki on vain kemioista kiinni mutta mistä sitten johtuu että kuten aloittajakin on huomannut että hän ei koskaan edes vahingossa saa tavisnaista?
Itsekin olen huomannut nettideitissä ja tinderissä että naiset noudattavat todella tarkasti tasoteoriaa, en koskaan saa mätsiä/ pääse treffeille hyvännäköisen naisen kanssa vaikka tykkään tuhansista naisista. Livenä sama homma, kukaan hyvän näköinen ei kiinnostu mutta jostain syystä huonon näköiset kiinnostuu? Kemioista kiinni?- StatusRahaResurssit
Sinulla on liian vähän sitä sun tätä.
- 3plus12
joo-o olen huomannut saman asian, vaikka kuinka olen kiltti, ystävällinen ja asiallinen niin 99% yrityksistä valuu hukkaan mitä tulee ihan tavallisen näköisiin naisiin, se 1% onnistuu ja ne on kaikki sellaisia laitapuolen tapauksia, melkeinpä kassialma-alkkiksiin verrattavissa olevia naisia:(
kaksi ärsyttävintä asia mitä naisilta kuulen on "ulkonäöllä ei ole väliä, luonne ratkaisee" ja "kuka tahansa nainen olisi onnellinen saadessasi sinut"
noi kaksi lausetta pitäisi ehdottomasti olla jossain Guinessin ennätyskirjassa sarjassamme "most bullshit statements in the history of mankind" - Fakta.homma
Niin, tavallisen näköisiin naisiin, mutta kun itse olet ruma, sun täytyy tyytyä rumiin naisiin. Moni itseään tavallisen näköisenä pitävä on oikeesti ruma. Eli etsi tasoistasi naista, eli rumaa.
Minä en saa edes rumilta koska olen rumille naisille liian ruma.
- Naisasialooseri1
Johtuu siitä, että naiset eivät kelpuuta tasoistaan ja rumatkin naiset haluavat vähintään tavismiehen
Johtuu siitä, että naiset eivät kelpuuta tasoistaan ja rumatkin naiset haluavat vähintään tavismiehen
Tuota kutsutaan naisten hypergamiaksi.
Minä saan todella kauniilta ja naisellisilta | naisista ei ole pulaa jos hommat skulaa |
- Karvamuna-
Voi voi teidän juttujanne. Rumakin mies saa kauniilta naiselta. Pillun saaminen ei ole koskaan ulkonäöstä kiinni. Ette uskalla lähestyä naisia joten ette voi siten saada mitään naista.
- Z-Pilot
hah hah toi on jo vitsinäkin huono, minä lähestyin naista 7v aikana baarissa/pubissa vähintäänkin pari sataa kertaa ja kertakaan en saanut pillua, yleensä naiset eivät antaneet edes mahdollisuutta "tutustua"
lähestyessäni heitä he näkivät saastaisen ruman naamani ja jähmettyivät samantien paikalleen kuin patsaat, sellainen erittäinen vihaisen tuima ilme kasvoillaan ja siinä tilassa he sitten olivat kunnes poistuin..
- Rumatautiollesaarelle
Kaikkein pahinta miehessä on rumuus. Edes ylipaino ei haittaa niin paljon, mutta jos naama on ruma, niin se on ehdoton ei. Edes hyvä kroppa ei pelasta, jos naama on kuin petolinnun perse. Kaikkein ruminta on huonot hampaat, tai akne. Yäk.tai kaljuuntuminen.. Silmälasit on kans aika turnout. Rumassa miehessä ei oo kemiaa, sen takia niillä ei kemiat kohtaa kenenkään kanssa, kun sitä kemiaa ei yksinkertaisesti ole.
- niiiiiinpääää
Haista sinä Mursu paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111763- 43636
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla212565- 40516
- 76513
- 51508
- 22496
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82473Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37470