"Tällä(kään) kertaa emme suinkaan puhu mistään puolivakavissa suhteissa olevista "tytön heitukoista", vaan naimissa olevista, "vastuullisista" ja "kunniallisista" naisista.
Kyseessä on siis lyhyesti sanottuna "suunnitelma B", joka on 50% aviovaimoista.
"Suunnitelma B" tarkoittaa siis sitä, että nämä naiset pitävät toista miestä varalla, vaikka ovat itse naimisissa."
"Katsotaanpa, että mitä tämä (modernin) aviovaimon katala "suunnitelma B" pitää sisällään:
- Kyseinen mies on kaverialueella oleva mies, vanha kaveri, jolla on aina ollut tunteita naista kohtaan.(Tästä syystä naiset moittivat miehiä jotka eivät suostu kaverialueelle, ja "kunnioita naisen oikeutta valita" - koodisana hypergamialle). Muita kandidaatteja ovat ex-mies ("jokaisella meistä on menneisyytensä"-kortti), tai joku jonka he ovat satunneisesti tavanneet. HUOM: Puolet naisista harrastaa tätä. Näin ollen "uusi ystävä" on erittäin todennäköisesti joku jota tullaan puolustelemaan puolestaan "ketään ei voi omistaa"-mantralla - joten älä anna huijata itseäsi, uudesta lelusta luopuminen on vaikeaa vain siksi, koska se on niin kiinnostava.
10% myönsi, että tämä "varamies" on jo myöntänyt rakkautensa naiselle menneisyydessä, ja 20% sanoi että varamies "jättäisi kaiken" naisen vuoksi, jos tämä pyytäisi. Jaloa toimintaa jokaista kohtaan, naiset!
- Hieman reilu 4/10 sanoi, että he olivat tutustuneet mieheen jo ollessaan nykyisen partnerinsa kanssa. Sama prosentti oli tutustunut varamieheen jo kauan ennen miestä
- 1/4 naisista omaa yhtä vahvat tunteet varamiestä kohtaan kuin omaa aisuriaan rakasta miestään kohtaan.
- Järkyttävät 12% myönsivät, että heidän tunteensa olivat jopa vahvemmat varamiestä kuin omaa aviomiestään kohtaan!
- Murskaavat 70% ovat kontaktissa varamiehensä kanssa.
- Puolet vastanneista naisista kertoivat, että heidän pullantuoksuinen elättäjämiehensä tiesi kolmannesta osapuolesta. 1/3 näistä miehistä kokivat asian vastenmieliseksi. Mutta kuten tiedämme, ovat nämä hyödylliset idiootit esimerkilliset aviomiehet esimerkki siitä modernist,a feminismin luomasta miehestä, joka ymmärtäät "ettei ketään voi omistaa" ja tajuavat roolinsa naisen työorjana "elämänkumppanina", jonka luontaisetuuksiin kuuluu mm. ajoittainen pääsy naisen vaginalle - ei väliä että suhde on naisen moraalittomuuden vuoksi yhtä täyttymyksellinen kuin damokleen miekan alla istuskelu, on miehen oltava kiitollinen siitä, että nainen on hänet valinnut (vaikka se tapahtuisikin sen jälkeen, kun nainen "on jo juoksunsa juossut").
- 20% naisista myönsi, että varamies oli esim. miehen kavereita.
- Noh, mies voi olla lähes vailla huolta, sillä "vain puolet" naisista lupasi omaavansa asiaan "älä koskaan sano ei koskaan"-lähestymistavan, kun taas 1/6 naisesta sanoi "vakavasti harkitsevansa" uudelleen aloittavansa romanssin varamiehen kanssa. "
"Loppusana: Olisi sitä ajatellut, etteivät ne saatanat kehtaa, mutta kyllä jumalauta kehtaavat!"
Lähde/lisää: http://fundamentti.blogspot.fi/2016/05/varoitus-aviomiehet-uusi-tutkimus.html
Tutkimus: 50% naisista mies varalla!
77
1457
Vastaukset
- Ainajätetty
Kaikilla 38 naisella jonka kanssa olen seurustellut on ollut näitä varamiehiä. Facebookin "kaverilistat" ovat niitä pahimpia. Ns kaveria voidaan pitää siellä pahanpäivän varalla kun suhteeseen tulee ongelmia löytyy nappia painamalla heti lohduttajia. Yksikään nainen ei tätä myönnä mutta jokainen tietää näin sen olevan. Minut on jätetty 37 kertaa ja aina on naiselle heti "varamies" löytynyt nopeasti.
- 210
Ja miehet ovat noin epäsolidaarisia toisiaan kohtaan, että heti ovat valmiita toisen miehen vaimolle, jos tämä vain sitä "nappia painaa". Tarkoituksella vielä hengaavat odottamassa tilaisuuttaan.
- vuhvuvhvuh
210 kirjoitti:
Ja miehet ovat noin epäsolidaarisia toisiaan kohtaan, että heti ovat valmiita toisen miehen vaimolle, jos tämä vain sitä "nappia painaa". Tarkoituksella vielä hengaavat odottamassa tilaisuuttaan.
Ainakin minä myönnän täysin, että 80% miehistä on koiria. Mutta naisista 99% on laumasieluja. Siispä 1%:sta fiksuja naisia ei vain riitä tarpeeksi niille 20% fiksuista miehistä.
- naiset.himot.ja.halut
210 kirjoitti:
Nainen valitsee joten nainen on itse vastuussa teoistaan. Tuollainen käytös naisista kertoo sen etteivät ole oikeasti sitoutumiskykyisiä yhteen mieheen.
- naisen.himot.ja.halut
vuhvuvhvuh kirjoitti:
Ainakin minä myönnän täysin, että 80% miehistä on koiria. Mutta naisista 99% on laumasieluja. Siispä 1%:sta fiksuja naisia ei vain riitä tarpeeksi niille 20% fiksuista miehistä.
Näin se on.
- 20190
naiset.himot.ja.halut kirjoitti:
Nainen valitsee joten nainen on itse vastuussa teoistaan. Tuollainen käytös naisista kertoo sen etteivät ole oikeasti sitoutumiskykyisiä yhteen mieheen.
Mistäs se miesten käytös kertoo? Ollaan heti makaamassa kaverin vaimoa, kun tämän silmä välttää. Eihän tuollaista henkilöä voi mitenkään kunnioittaa.
- naisen.himot.ja.halut
20190 kirjoitti:
Mistäs se miesten käytös kertoo? Ollaan heti makaamassa kaverin vaimoa, kun tämän silmä välttää. Eihän tuollaista henkilöä voi mitenkään kunnioittaa.
Totta puhut ja liian moni mies käyttäytyy yhtä huonosti kuin todella moni nainen.
- tarralenkkari666
vuhvuvhvuh kirjoitti:
Myös miehistä 99% on laumasieluja. 0% on koiria, sillä koirat ovat uroksia, eivät miehiä.
Naisilla pitää olla vara jännämies jos oma jännämies vaikka on liian kohtelias ja kohtelee liian helläkätisesti niin sitten nainen menee tosi jännämiehen luokse hakemaan kunnon käsittelyä.
- naisetnaisetnaiset
Juuri tuollaisia monet naiset oikeasti ovat.
- NainVainAin
Naisen rakkaus on ikuista! Rakkauden kohde VAIN AINA vaihtuu! ;-)
- jalojavelikultia
Ja samat kaverit kirjoittelevat ylpeinä alfauroksista, jotka vaihtavat nuorempaan ja kauniimpaan heti kun voivat ja panevat jokaista muuta matkalla.
- 220
Sitä se on se miehenlogiikka. Kaksinaismoralistejahan ne lähes sataprosenttisesti ovat.
- 7.62x53r
220 kirjoitti:
Sitä se on se miehenlogiikka. Kaksinaismoralistejahan ne lähes sataprosenttisesti ovat.
Naisten moralismihan se tänään oli otsikoissakin. Kun edellisen ukon mällit vielä lillu tuherossa niin uutta siementä sisään ja kaksosia pukkaa mutta kumpikin eri isille. Tuollaisia kullikarusellin jakorasioita kaikki.
- DrainYou
Siinä se tasa-arvo toteutuu. Mutta miehillä on vielä pitkä matka päästä samaan kuin naisilla. ;)
- Ytmionkuinnaiset
DrainYou kirjoitti:
Siinä se tasa-arvo toteutuu. Mutta miehillä on vielä pitkä matka päästä samaan kuin naisilla. ;)
Siinä on juuri se rikkoutumispiste naisten matrix:issa jossa näkevät pienen hetken miten itse käyttäytyvät mutta eivät sitä kuitenkaan tajua, että ovat itse suurin osa juuri sellaisia.
- jalojavelikultia
Korjaan, tekopyhiä velikultia.
- III.fi
Varamiespalvelu.fi
Nyt myös parisuhdepaikkojen ja "laastarien" etsintään. - Fwekjfklwklfejkls
Niin?
Tyhmähän se on joka ei vakuutusta omaa, etenkään kun kyseessä on jokin niinkin olennainen asia kuin oma elämä ja sen jatkuminen itselle mieluisissa merkeissä. Jos kriisiin ajaudutaan niin saa olla harvinaisen typerä ihminen joka jää maahan volisemaan kuinka kurja kohtalo olikaan.
Ajatusta ehdottomasta, täydellisen omistautuvasta ja täydellisestä rakkaudesta harrastavat yleensä ne jotka eivät sitten harrasta oikean elämän konkreettisia suhteita. Pragmatistit toimivat pragmaattisilla tavoilla, se ei vähennä olevassaolevien suhteiden arvoa - vaan jopa lisäävät motivaatiota olla perseilemättä ainakaan liikaa koska on yhteistä tietoa että suhde on kuitenkin liipasimella jos paska iskee propelliin.- EttäSellasta
Paska iskee propelliin suurimmassa osassa suhteista teit niin tai näin, teet kuitenkin aina väärinpäin. Harva nainen pystyy oikeasti sitoutumaan ainakaan niin ettei ikinä käy vieraissa. Tosin sama koskee miehiäkin. Suhteet ovat pääosin epätasapainoisia, eli pääsääntöisesti suhteissa on toinen enemmän tai vähemmän alisteisessa asemassa ja toinen enemmän tai vähemmän alistaja. Harvassa suhteessa on kaksi oikeasti hyvää, empaattista ja sitoutumiskykyistä ihmistä suhteessa keskenään.
Rakkaus on ikuista, vain kohde haihtuu.
En ole pitänyt vara-ukkeleita, siksi varmaankin sinkkuna mennään.- että.silleen
Siis nyt tulee niin paksua pajunköyttä... ettei voi kuin ihmetellä teidän "maailmaanne"?
Kaiken lisäksi väite koskee vielä aviovaimoja.
Tiedän minäkin ett muutamilla vapaalla markkinoilla olevilla naisilla on näitä "kavereita", joiden kanssa on vähän kiinteemmät suhteet kuin "kaverisuhde"!
Se on ihan heidän oma asiansa, vaikka en oikein hyväksykään asiaa... niin ei se multa ole pois! Tosin en myöskään alkais seurusteleen yhdenkään miehen kanssa, joka on likkakavereiden entinen.
Siinä kohtaa on varmaan mulla jotain vikaa korvien välissä, mutt se häiritsisi mua. Samoin se ett jos havaitsen jonkun miehen kiintyvän itseeni "liikaa", eikä mulla olis minkäänlaista erityistä kiinnostusta häneen; kyllä katoaa lähipiiristäni! Ei se olis reilua antaa toisen toivoa ja roikkua aivan turhaan samassa "porukassa" läheisempieni kanssa. (kuten mun sisarukset ja heidän perheensä)
Mutt kun tässä vielä puhutaan vakaassa parisuhteessa olevista naisista... 50% pitää toista miestä varalla... ovat ehkä suuhteessakin varattuun naiseen. Älkää viitsikö!
Olen viidestä sisaruksesta se nuorin, sinkku... muut ovat aviossa... eli porukasta löytyy kaikkiaan 4 vaimoa. Eli esimerkkisi nojalla teoreettisesti löytyisi 2 "rottaa". Yksikään noista naisista ei taatusti ole se petturi vaimo, miehistä taas en menis valalle!
Faijan nuorimmainen tytär, josta minun vanhempieni erokin johtui, on vielä alle teini- ikäinen... monta vuotta, joten sisarpuoltani en arvioihin ottanut lainkaan mukaan.
Ihmettelen vaan jos muut palstan naiset eivät tähän älähdä!- Naisasialooseri1
Idiootin logiikkaa sovellat. Voi olla, että sisaruksistasi ei kukaan kuulu tuohon 50% joukkoon, mitä epäilen suuresti, mutta taas jotkut muut neljä naista kuuluvat.
Niin ja sisarustesi miesten uskollisuudesta et varmasti mene valalle, koska sisaruksesi ovat valinneet miehet, jotka saavat muidenkin naisten kiimalävet litisemään, joten todennäköisesti myös panevat muita YT-miehelle yleiseen tapaan. - KiinnostaaTietää
Miten teidän suvun naiset harrastavat somea yms.?
- että.silleen
KiinnostaaTietää kirjoitti:
Miten teidän suvun naiset harrastavat somea yms.?
Eivätpä harrasta, meistä ei kukaan ole facebook:ssa, paitsi tietenkin työn kautta. (firman sivuilla, ei yksityisesti) huomauttaisin ett sisaruksiini kuuluu myös veljet!
Ja noista miehistä en menis takuuseen...kuin ainoastaan vanhimmasta veljestäni.
Johtotehtävissä olevien on pieni pakko olla firman tai kunnan/valtion Facebook sivuilla.
Viestitään kyllä keskenämme ja ystävien kesken sähköpostilla... textiviesteillä...
Minä taidan olla ainoa "hölösuu"... täällä. Mulla kun taittuu matkaa joskus vastavirtaankin... vastuksesta huolimatta! =)) - OlisinArvannut
että.silleen kirjoitti:
Eivätpä harrasta, meistä ei kukaan ole facebook:ssa, paitsi tietenkin työn kautta. (firman sivuilla, ei yksityisesti) huomauttaisin ett sisaruksiini kuuluu myös veljet!
Ja noista miehistä en menis takuuseen...kuin ainoastaan vanhimmasta veljestäni.
Johtotehtävissä olevien on pieni pakko olla firman tai kunnan/valtion Facebook sivuilla.
Viestitään kyllä keskenämme ja ystävien kesken sähköpostilla... textiviesteillä...
Minä taidan olla ainoa "hölösuu"... täällä. Mulla kun taittuu matkaa joskus vastavirtaankin... vastuksesta huolimatta! =))Olisin voinut vaikka veikata tästä että näin luultavasti on. Jos se on vielä ihan ihmisen oma päätös ja valinta niin se kertoo tiettyjä asioita ihmisestä, jotka viittaavat tietynlaisen tarpeen tarpeettomuudesta tai ainakin vähäisyydestä - Varsinkin naisten kohdalla aika harvinaista näinä aikoina. Ja se on eräs merkki ihmisestä joka on erillainen kuin moni muu, varsinkin naisten kohdalla. Hieno piirre naisella.
- voimiavaan
Hohhoijaa, aika vauvamaista kirjoittelua.
Kuvitellaan että aviopari on ollut aviossa vaikka 10 vuotta. Aivan varmasti sinä aikana on tapahtunut molemmilla jotain ihastusta, mikä ei ole johtanut mihinkään. Ihastuksia tulee ja menee pitkissä liitossa. Ihastus voi olla työpaikalta, kaupasta, jopa joku julkkis, jonka jotenkin tuntee. Jos ihastuksen kohde tuntee samoin, saattaa olla että tuntemuksista puhutaan. Sanotaan, että jos joskus eroat, niin..
Kuitenkin oleellista on se, mitä tapahtuu oikeasti. Jos suudelmia vaihdetaan, suunnitelmia tehdään, harrastetaan seksiä, on kyse petollisesta toiminnasta. Jos taas on kyse pienestä päiväunelmoinnista, se ei kenenkään liittoa kaada. Näitä päiväunelmointeja on miehillä tasan tarkkaan vähintään saman verran kuin naisilla pitkissä liitoissa.
Sitten tehdään kysely, onko sinulla varasuunnitelma? Totta hitossa unelmoija voi kutsua päiväuntaan, joka joskus on aktivoitunut ja välillä taas täysin unohdettu, varamieheksi tai -naiseksi. Eri asia täysin, toteutuisiko suunnitelma _oikeasti_, tuskin, haavellaanhan sitä lottovoitostakin.
Huomaa, että kirjoittajalla ei ole kokemusta pitkästä suhteesta, tuskin tulee olemaankaan, niin sekavat ja todellisuudesta irrallaan ovat jutut.- voimiaittelles
Hohhoijaa, aika naismaista kirjoittelua.
Juttu on niin, että suuri osa naisista toimii noin ja ehkä myös suuri osa miehistä, mutta eivät kaikki. Vaikka heitä erillaisia olisikin vain pieni osa, niin heitä kuitenkin on. Ainakin miehissä. Naisista en varmuutta tiedä. - voimiavaan
voimiaittelles kirjoitti:
Hohhoijaa, aika naismaista kirjoittelua.
Juttu on niin, että suuri osa naisista toimii noin ja ehkä myös suuri osa miehistä, mutta eivät kaikki. Vaikka heitä erillaisia olisikin vain pieni osa, niin heitä kuitenkin on. Ainakin miehissä. Naisista en varmuutta tiedä.Miksi sitten moni naisen eron jälkeen ei otakaan sitä varamiestä, vaan elelee tyytyväisenä yksin? Kaikenlaista voi pitkän suhteen aikana haaveilla, jos ongelmia tulee, mutta toteutus onkin sitten eri asia. Nainen voi tajuta, että sinkkuna eläminen onkin paljon miellyttävämpää. Seksiähän nainen saa, kuten täällä on todettu, aina halutessaan. Jos lapsetkin on tehty, nainen saattaa mielihyvin sanoa "varamiehelleen" ettei ne kemiat kuitenkaan kohtaa.
- kerranlutkaainalutka
voimiavaan kirjoitti:
Miksi sitten moni naisen eron jälkeen ei otakaan sitä varamiestä, vaan elelee tyytyväisenä yksin? Kaikenlaista voi pitkän suhteen aikana haaveilla, jos ongelmia tulee, mutta toteutus onkin sitten eri asia. Nainen voi tajuta, että sinkkuna eläminen onkin paljon miellyttävämpää. Seksiähän nainen saa, kuten täällä on todettu, aina halutessaan. Jos lapsetkin on tehty, nainen saattaa mielihyvin sanoa "varamiehelleen" ettei ne kemiat kuitenkaan kohtaa.
niin lutkahtavia ovat lutkan tiet
- voimiavaan
kerranlutkaainalutka kirjoitti:
niin lutkahtavia ovat lutkan tiet
Nainen on pitkässä parisuhteessa 20 vuotta uskollisena. Eroaa sitten esim. miehen uskottomuuden takia. Naisen työpaikalla on ollut joku mies, joka on kertonut ihastuksestaan ja nainenkin ehkä ollut ihastunut. Enää kyseinen mies ei syystä tai toisesta kolahda. Naista rasittaa ajatus muutenkin uudesta parisuhteesta, aikansa kutakin. Nainen elelee loppuelämänsä sinkkuna, elämäänsä tyytyväisenä.
Tämä oli lutkan tarina? On ne lutkatkin sitten muuttuneet ajan saatossa... voimiavaan kirjoitti:
Miksi sitten moni naisen eron jälkeen ei otakaan sitä varamiestä, vaan elelee tyytyväisenä yksin? Kaikenlaista voi pitkän suhteen aikana haaveilla, jos ongelmia tulee, mutta toteutus onkin sitten eri asia. Nainen voi tajuta, että sinkkuna eläminen onkin paljon miellyttävämpää. Seksiähän nainen saa, kuten täällä on todettu, aina halutessaan. Jos lapsetkin on tehty, nainen saattaa mielihyvin sanoa "varamiehelleen" ettei ne kemiat kuitenkaan kohtaa.
"Miksi sitten moni naisen eron jälkeen ei otakaan sitä varamiestä, vaan elelee tyytyväisenä yksin?"
Siksi koska pitkien suhteiden jälkeen moni nainen on markkina-arvonsa menettänyt kurppa. Kurpan taso on laskenut, mutta ei vaatimustaso miehen suhteen. Sen takia kurppa on "mielummin yksin kuin huonossa suteessa", ja väittää tietysti olevansa todella tyytyväinen ja muutenkin täydellinen.- voimiavaan
super-atm kirjoitti:
"Miksi sitten moni naisen eron jälkeen ei otakaan sitä varamiestä, vaan elelee tyytyväisenä yksin?"
Siksi koska pitkien suhteiden jälkeen moni nainen on markkina-arvonsa menettänyt kurppa. Kurpan taso on laskenut, mutta ei vaatimustaso miehen suhteen. Sen takia kurppa on "mielummin yksin kuin huonossa suteessa", ja väittää tietysti olevansa todella tyytyväinen ja muutenkin täydellinen.Itse olen pitkässä suhteessa, enkä eroamassa, mutta en tämän miehen jälkeen haluaisi ketään muita, vaikka saisinkin, tiedän sen ihan varmasti. Tuleeko mieleen että kymmenien vuosien suhteen jälkeen ei vain enää parisuhdeleikit kiinnosta? Tuntuu lomalta elellä yksin, näin uskoisin.
Totta kai on kiva kuulla miehiltä, että kelpaisin edelleen, mutta se ei riitä. On liian työlästä alkaa niin pitkän suhteen jälkeen rakentamaan uutta samanlaista. Suhde toimisi vasta kun on toinen jalka hausassa. - JopasSeÄlähti
"Huomaa, että kirjoittajalla ei ole kokemusta pitkästä suhteesta, tuskin tulee olemaankaan, niin sekavat ja todellisuudesta irrallaan ovat jutut."
Kyseessä oli tutkimustulos.
Sinusta huomaa että olet kyllä juuri näitä lutkia jotka pitävät varamiehiä. - PatjanaOnKivaOlla
super-atm kirjoitti:
Siksi koska pitkien suhteiden jälkeen moni nainen on markkina-arvonsa menettänyt kurppa. Kurpan taso on laskenut, mutta ei vaatimustaso miehen suhteen. Sen takia kurppa on "mielummin yksin kuin huonossa suteessa", ja väittää tietysti olevansa todella tyytyväinen ja muutenkin täydellinen.Ja sen lisäksi sitten toimii patjana ja pussientyhjennys välineenä miehille aina välillä.
- TotuusSattuu
voimiavaan kirjoitti:
Nainen on pitkässä parisuhteessa 20 vuotta uskollisena. Eroaa sitten esim. miehen uskottomuuden takia. Naisen työpaikalla on ollut joku mies, joka on kertonut ihastuksestaan ja nainenkin ehkä ollut ihastunut. Enää kyseinen mies ei syystä tai toisesta kolahda. Naista rasittaa ajatus muutenkin uudesta parisuhteesta, aikansa kutakin. Nainen elelee loppuelämänsä sinkkuna, elämäänsä tyytyväisenä.
Tämä oli lutkan tarina? On ne lutkatkin sitten muuttuneet ajan saatossa...Mutta naiset onkin niitä jotka pettäää ja jättää, kuten tässäkin nähtiin.
Ne ovat niitä jotka on niin pelkureita ettei uskalla jäädä yksin.
Se että ihastuu toiseen ei ole uskollisuutta nähnytkään, vaan kertoo että kyseessä on huora. voimiavaan kirjoitti:
Itse olen pitkässä suhteessa, enkä eroamassa, mutta en tämän miehen jälkeen haluaisi ketään muita, vaikka saisinkin, tiedän sen ihan varmasti. Tuleeko mieleen että kymmenien vuosien suhteen jälkeen ei vain enää parisuhdeleikit kiinnosta? Tuntuu lomalta elellä yksin, näin uskoisin.
Totta kai on kiva kuulla miehiltä, että kelpaisin edelleen, mutta se ei riitä. On liian työlästä alkaa niin pitkän suhteen jälkeen rakentamaan uutta samanlaista. Suhde toimisi vasta kun on toinen jalka hausassa."Itse olen pitkässä suhteessa, enkä eroamassa, mutta en tämän miehen jälkeen haluaisi ketään muita, vaikka saisinkin, tiedän sen ihan varmasti."
Varmasti todella hyvä suhde, kun sinulla on tarve avautua sinkkupalstalla. Kysehän ei ole pelkästään omasta päätöksestäsi, vaan myös siitä saatko yhtään ketään kiukkuisena kurppana, jolla on pillu täynnä hiekkaa.
"Tuleeko mieleen että kymmenien vuosien suhteen jälkeen ei vain enää parisuhdeleikit kiinnosta?"
Ymmärrän hyvin. Aisuri on loppuun hyödynnetty kun lapset ovat isoja ja muuttaneet pois. Silloin kurppan elämässä alkaa vaihe: menot, ja ensin sanotaan aisurimiehelle vakavana "meidän pitäisi vähän jutella".
"Totta kai on kiva kuulla miehiltä, että kelpaisin edelleen, mutta se ei riitä."
Ei varmasti riitä jos vaatimustasosi on sama kuin nuorena, mutta olet itse markkina-arvoltasi lähinnä arvoton.- että.silleen
JopasSeÄlähti kirjoitti:
"Huomaa, että kirjoittajalla ei ole kokemusta pitkästä suhteesta, tuskin tulee olemaankaan, niin sekavat ja todellisuudesta irrallaan ovat jutut."
Sinusta huomaa että olet kyllä juuri näitä lutkia jotka pitävät varamiehiä.Olisko se jenkki tutkimus... ja ketähän sen maksoi? Joku lehtitaloko tutkimuksen julkaisi? Niitä tutkimustuloksia saa mitä tilaakin... maksajan haluamia. Herrat täällä kun ovat autoista ylen kiinnostuneita yleensä... varmaan ymmärrätte viitaukseni Volkswageniin?
- LisääFoliotaHattuusi
että.silleen kirjoitti:
Olisko se jenkki tutkimus... ja ketähän sen maksoi? Joku lehtitaloko tutkimuksen julkaisi? Niitä tutkimustuloksia saa mitä tilaakin... maksajan haluamia. Herrat täällä kun ovat autoista ylen kiinnostuneita yleensä... varmaan ymmärrätte viitaukseni Volkswageniin?
Maksoiko lehti siis niille naisille noista vastauksista vaiko oliko se Volkswagen?
- voimiavaan
super-atm kirjoitti:
"Itse olen pitkässä suhteessa, enkä eroamassa, mutta en tämän miehen jälkeen haluaisi ketään muita, vaikka saisinkin, tiedän sen ihan varmasti."
Varmasti todella hyvä suhde, kun sinulla on tarve avautua sinkkupalstalla. Kysehän ei ole pelkästään omasta päätöksestäsi, vaan myös siitä saatko yhtään ketään kiukkuisena kurppana, jolla on pillu täynnä hiekkaa.
"Tuleeko mieleen että kymmenien vuosien suhteen jälkeen ei vain enää parisuhdeleikit kiinnosta?"
Ymmärrän hyvin. Aisuri on loppuun hyödynnetty kun lapset ovat isoja ja muuttaneet pois. Silloin kurppan elämässä alkaa vaihe: menot, ja ensin sanotaan aisurimiehelle vakavana "meidän pitäisi vähän jutella".
"Totta kai on kiva kuulla miehiltä, että kelpaisin edelleen, mutta se ei riitä."
Ei varmasti riitä jos vaatimustasosi on sama kuin nuorena, mutta olet itse markkina-arvoltasi lähinnä arvoton.Mikä ihmeen aisuri? :D
Ai sä oletkin pulla? Hiekkavertaus paljasti.
Yhtä hyvä suhde minulla kuin tällä BEM:illä, sekin palstailee, vaikka on "tuoreessa onnellisessa suhteessa". En ole siis eroamassa. Eroisin, jos olisin huonossa suhteessa.
Osaatko lukea tekstiä lainkaan niin, että kehittelet päässäsi mielikuvia millainen minä olen? Enhän minä tässä ketjussa kerro juuri lainkaan itsestäni.
Olet ilmeisesti humalassa, kun luet tekstiä ihan päin honkia. Se ei riitä, tarkoittaa, että minulle ei riitä mies elämän täytteeksi, jos eroaisin, vaan alkaisin harrastaa ja tehdä ihan mitä haluan, en ottaisi miestä riippakiveksi, vaikka olisi millainen. Nykyinen mies on hyvä, mutta sitä onkin koulutettu vuosikausia ;) Siihen hommaan en enää ryhtyisi toista kertaa. - voimiavaan
JopasSeÄlähti kirjoitti:
Sinusta huomaa että olet kyllä juuri näitä lutkia jotka pitävät varamiehiä.Minua ei varamiehet kiinnosta :D
Tarkoitin bloggaria. - voimiavaan
että.silleen kirjoitti:
Olisko se jenkki tutkimus... ja ketähän sen maksoi? Joku lehtitaloko tutkimuksen julkaisi? Niitä tutkimustuloksia saa mitä tilaakin... maksajan haluamia. Herrat täällä kun ovat autoista ylen kiinnostuneita yleensä... varmaan ymmärrätte viitaukseni Volkswageniin?
Niin, tutkimuksia on maailmassa joka lähtöön ja kaikkien mieleen erilaisia tuloksia :)
- voimiavaan
PatjanaOnKivaOlla kirjoitti:
Ja sen lisäksi sitten toimii patjana ja pussientyhjennys välineenä miehille aina välillä.
En nyt sanoisi aviomiestäni ihan pelkäksi pussinkantotelineeksi, hyi sinua.
- TotuusSattuu
voimiavaan kirjoitti:
Minua ei varamiehet kiinnosta :D
Tarkoitin bloggaria.Se onkin hyvä tappaa viestintuoja jos viesti ei miellytä, mutta varamiesten pitämistä puolustelevalta sellainen nyt ei ole minkäänlainen yllätys.
Eipä käy kateeksi sitä aisuria jonka selän takana nussit muita miehiä. - voimiavaan
TotuusSattuu kirjoitti:
Mutta naiset onkin niitä jotka pettäää ja jättää, kuten tässäkin nähtiin.
Ne ovat niitä jotka on niin pelkureita ettei uskalla jäädä yksin.
Se että ihastuu toiseen ei ole uskollisuutta nähnytkään, vaan kertoo että kyseessä on huora.Kyllä miehet taitaa pettää useammin kuin naiset ja tunnen monia naisia, jotka ottavat eron juuri saadakseen asua yksin, omassa rauhassa.
Kuten jo sanoin, miehet ja naiset ihastuu toisiin pitkissä parisuhteissa. Mutta se ihastus voi kestää tyyliä päivän, eikä se kenellekään tule ilmi. Kuinka pitkä on pisin suhteesi? Kerro se, niin jutellaan sitten lisää. - HirmuKätevää
voimiavaan kirjoitti:
Niin, tutkimuksia on maailmassa joka lähtöön ja kaikkien mieleen erilaisia tuloksia :)
Tutkimukset jotka kertovat totuuden naisista on sellaisia joita ei tarvitse välittää! :D
- Busteed
voimiavaan kirjoitti:
Kyllä miehet taitaa pettää useammin kuin naiset ja tunnen monia naisia, jotka ottavat eron juuri saadakseen asua yksin, omassa rauhassa.
Kuten jo sanoin, miehet ja naiset ihastuu toisiin pitkissä parisuhteissa. Mutta se ihastus voi kestää tyyliä päivän, eikä se kenellekään tule ilmi. Kuinka pitkä on pisin suhteesi? Kerro se, niin jutellaan sitten lisää." naiset ihastuu toisiin pitkissä parisuhteissa. "
Myönnät siis tuon tutkimuksen olevan totta, myös omalla kohdallasi? - että.silleen
LisääFoliotaHattuusi kirjoitti:
Maksoiko lehti siis niille naisille noista vastauksista vaiko oliko se Volkswagen?
Älä kuule piruile! Ei kai sulle tarvitse rautalangasta vääntää... käsittääkseni EI!
Niin ja vielä yks pieni juttu... käytän tätä konetta ainoastaan täällä hengailuun ja pelaamiseen ilmaispelejä... eikä kone ole minun nimissäni ostettu... liittymäkään ei ole nimissäni.
Ainoastaan näillä perusteilla pystyn liikkumaan "näillä vesillä".
Hyvää yötä kaikille , tasapuolisesti! - EläintenElämää
Busteed kirjoitti:
" naiset ihastuu toisiin pitkissä parisuhteissa. "
Myönnät siis tuon tutkimuksen olevan totta, myös omalla kohdallasi?Suuri osa naisista ja ehkä myös miehistä ovat mitä ovat koskien näitä asioita. Tämä aika vielä lisää sitä efektiä. Ei voi mitään kun ihmisapina ei ole vielä puusta pitkälle päässyt. Osa taitaa olla kuitenkin kehittynyt hieman enemmän.
voimiavaan kirjoitti:
Mikä ihmeen aisuri? :D
Ai sä oletkin pulla? Hiekkavertaus paljasti.
Yhtä hyvä suhde minulla kuin tällä BEM:illä, sekin palstailee, vaikka on "tuoreessa onnellisessa suhteessa". En ole siis eroamassa. Eroisin, jos olisin huonossa suhteessa.
Osaatko lukea tekstiä lainkaan niin, että kehittelet päässäsi mielikuvia millainen minä olen? Enhän minä tässä ketjussa kerro juuri lainkaan itsestäni.
Olet ilmeisesti humalassa, kun luet tekstiä ihan päin honkia. Se ei riitä, tarkoittaa, että minulle ei riitä mies elämän täytteeksi, jos eroaisin, vaan alkaisin harrastaa ja tehdä ihan mitä haluan, en ottaisi miestä riippakiveksi, vaikka olisi millainen. Nykyinen mies on hyvä, mutta sitä onkin koulutettu vuosikausia ;) Siihen hommaan en enää ryhtyisi toista kertaa."Mikä ihmeen aisuri? :D"
Älä esitä tietämätöntä. Voin toki selventää.
Aisuri merkitsi ennenvanhaan miestä jonka vaimo petti. Mutta tuolloin maailma ei ollut yhtä hedonistinen.
Nykymaailmassa aisuri on mies, joka tyytyy vähempään ja kovemmalla henkisellä ja fyysisellä hinnalla, mitä hänen on vaimonsa on valmis antamaan toiselle miehelle.
Esimerkki aisurin uudesta merkityksestä.
Vaimo on harrastanut seksissä ennen parisuhdetta kaikkea. Ryhmäseksi, lesboilu, rotujen väliset, irtosuhteet, pelimiehet ja vakipanot on koettu. Miehillä ja panijoilla ei ole ollut mitään henkisiä tai arvolatautuneita laatukriteerejä kuin pelkkä ulkonäkö. Mutta aviomiehelleen nainen asettaakin täysin toiset kriteerit, joita miehen on vaikea ylläpitää.
Aviomies joutuu tyytymään vähempään ja kovemmalla hinnalla mitä naisen edelliset panot. Nainen voi jopa ilmoittaa lapsen syntymän jälkeen olevansa a-seksuaali, vaikka on harrastanut ryhmäseksiä lukutaidottomien pakolaisten kanssa. Mikä a-seksuaali sellainen on? Samoin nainen saattaa jättää miehen välittömästi, mikäli mies jää työttömäksi, eikä kykene pitämään elintasoa yllä. Mies on siis naisen silmissä hänen kaikkia ex-panojaan alhaisempi kaikin tavoin, sillä siten nainen häntä kohtelee.
Mies, jos vaimosi kohtelee sinua huonommin kuin aikaisempia muka merkityksettömiä vakipanojaan ja yhden illan juttujaan, silloin olet aisuri.
"Ai sä oletkin pulla? Hiekkavertaus paljasti."
Mikä vitun pulla?
"Yhtä hyvä suhde minulla kuin tällä BEM:illä, sekin palstailee, vaikka on "tuoreessa onnellisessa suhteessa"."
Ei kiinnosta. Parisuhdepalsta on erikseen. Mene sinne aivopierujasi päästelemään.- Busteed
EläintenElämää kirjoitti:
Suuri osa naisista ja ehkä myös miehistä ovat mitä ovat koskien näitä asioita. Tämä aika vielä lisää sitä efektiä. Ei voi mitään kun ihmisapina ei ole vielä puusta pitkälle päässyt. Osa taitaa olla kuitenkin kehittynyt hieman enemmän.
Et vastannut kysymykseen.
Pelkkä kyllä tai ei riittää. että.silleen kirjoitti:
Älä kuule piruile! Ei kai sulle tarvitse rautalangasta vääntää... käsittääkseni EI!
Niin ja vielä yks pieni juttu... käytän tätä konetta ainoastaan täällä hengailuun ja pelaamiseen ilmaispelejä... eikä kone ole minun nimissäni ostettu... liittymäkään ei ole nimissäni.
Ainoastaan näillä perusteilla pystyn liikkumaan "näillä vesillä".
Hyvää yötä kaikille , tasapuolisesti!Huti meni taas....jos siis luulit minua tuoksi...jos näin taas luulit, niin alkaa jo hieman tuntumaan pahalta sun puolesta.... ;P
Älä kuvittele minua ainakaan kaikkialle, koska en ole kaikkialla.....jos taas erehdyin, eli tunnistit hänet joksikin muuksi tai sitten vastauksesi näytti vain siltä, että luulit häntä minuksi, niin asia OK.....
Minä tosin kysyin sinulta somesta....puskasta.... ;D
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle ja hyviksille...=)...ja pahoja unia pahiksille... ;PBusteed kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
Pelkkä kyllä tai ei riittää.Ei se ollut tuo nainen...se olin minä "puskassa".....tarkoitin vain, että näin asiat monesti ovat, koska monet ihmiset ovat mitä ovat......ei voi mitään... ;P
- että.silleen
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Huti meni taas....jos siis luulit minua tuoksi...jos näin taas luulit, niin alkaa jo hieman tuntumaan pahalta sun puolesta.... ;P
Älä kuvittele minua ainakaan kaikkialle, koska en ole kaikkialla.....jos taas erehdyin, eli tunnistit hänet joksikin muuksi tai sitten vastauksesi näytti vain siltä, että luulit häntä minuksi, niin asia OK.....
Minä tosin kysyin sinulta somesta....puskasta.... ;D
Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle ja hyviksille...=)...ja pahoja unia pahiksille... ;PMä arvasin kyllä, yhdistin sinut someen!
Saattoi olla huti... mutt arvelin Ikis_M:n piruilevan kustannuksellani... tuli vähän kaltoin ryöpytettyä häntä...taannoin.
Mun mielipiteitä kun ei tarvitse arvailla... joskus se on valitettavaakin. Tällä kerralla en kyllä kadu sanomisiani Ikikselle enkä varsinkaan Bemille.
Hyvää yötä, Muikkunen, nuku hyvin! - Nuole_Musti_nuole
voimiavaan kirjoitti:
Sillä on koira ja on opettanut koiran nuolemaan pillua. Koira nuolee taitavammin kuin aisurimies. LIPI LIPI LIPI!
- voimiavaan
Nuole_Musti_nuole kirjoitti:
Sillä on koira ja on opettanut koiran nuolemaan pillua. Koira nuolee taitavammin kuin aisurimies. LIPI LIPI LIPI!
Hyi, on sanottava etten ole lainkaan koiraihminen, enkä pidä edes siitä, että mies nuolee.
- voimiavaan
super-atm kirjoitti:
"Mikä ihmeen aisuri? :D"
Älä esitä tietämätöntä. Voin toki selventää.
Aisuri merkitsi ennenvanhaan miestä jonka vaimo petti. Mutta tuolloin maailma ei ollut yhtä hedonistinen.
Nykymaailmassa aisuri on mies, joka tyytyy vähempään ja kovemmalla henkisellä ja fyysisellä hinnalla, mitä hänen on vaimonsa on valmis antamaan toiselle miehelle.
Esimerkki aisurin uudesta merkityksestä.
Vaimo on harrastanut seksissä ennen parisuhdetta kaikkea. Ryhmäseksi, lesboilu, rotujen väliset, irtosuhteet, pelimiehet ja vakipanot on koettu. Miehillä ja panijoilla ei ole ollut mitään henkisiä tai arvolatautuneita laatukriteerejä kuin pelkkä ulkonäkö. Mutta aviomiehelleen nainen asettaakin täysin toiset kriteerit, joita miehen on vaikea ylläpitää.
Aviomies joutuu tyytymään vähempään ja kovemmalla hinnalla mitä naisen edelliset panot. Nainen voi jopa ilmoittaa lapsen syntymän jälkeen olevansa a-seksuaali, vaikka on harrastanut ryhmäseksiä lukutaidottomien pakolaisten kanssa. Mikä a-seksuaali sellainen on? Samoin nainen saattaa jättää miehen välittömästi, mikäli mies jää työttömäksi, eikä kykene pitämään elintasoa yllä. Mies on siis naisen silmissä hänen kaikkia ex-panojaan alhaisempi kaikin tavoin, sillä siten nainen häntä kohtelee.
Mies, jos vaimosi kohtelee sinua huonommin kuin aikaisempia muka merkityksettömiä vakipanojaan ja yhden illan juttujaan, silloin olet aisuri.
"Ai sä oletkin pulla? Hiekkavertaus paljasti."
Mikä vitun pulla?
"Yhtä hyvä suhde minulla kuin tällä BEM:illä, sekin palstailee, vaikka on "tuoreessa onnellisessa suhteessa"."
Ei kiinnosta. Parisuhdepalsta on erikseen. Mene sinne aivopierujasi päästelemään.Sitten minulla ei ole aisuria (no sen tiesinkin) Trollihan sinä olet, mutta paljastetaan nyt huvikseen, että olen 100 % uskollinen ja ennen pitkää suhdettani oli vain kaksi poikaystävää, ainoat seksisuhteeni nykyisen lisäksi. Niissäkään ei ollut mainitsemiasi eksoottisuus- ym. lisiä. Mistä tiedät, kuinka paljon milläkin palstalla kirjoittelen? Sairastellessa on aikaa, enkä silloin palstoja valikoi, harvoin katson edes palstan nimeä, ketjun aiheen perusteella kirjoitan. Tämä ketju koski muuten parisuhteita.
- niinhän-se-menee
voimiavaan kirjoitti:
Sitten minulla ei ole aisuria (no sen tiesinkin) Trollihan sinä olet, mutta paljastetaan nyt huvikseen, että olen 100 % uskollinen ja ennen pitkää suhdettani oli vain kaksi poikaystävää, ainoat seksisuhteeni nykyisen lisäksi. Niissäkään ei ollut mainitsemiasi eksoottisuus- ym. lisiä. Mistä tiedät, kuinka paljon milläkin palstalla kirjoittelen? Sairastellessa on aikaa, enkä silloin palstoja valikoi, harvoin katson edes palstan nimeä, ketjun aiheen perusteella kirjoitan. Tämä ketju koski muuten parisuhteita.
Pulla=super-atm= trolli.
- Älähtäjä
niinhän-se-menee kirjoitti:
Pulla=super-atm= trolli.
Ai niin, se unohtui sanoa että multinikkaan keskenäni ja syytän muita trolleiksi kun häviän keskustelun.
- Ex----------PUA
Osu ja uppos! :D
Siinä muita miehiä pitävät parisuhdehuora ulvahti niin taas ennalta-arvattavalla, ja kaikki kurpparaivon merkit täyttävällä tavalla:
- Hyökkäys toista keskustelijaa ja bloggaria kohtaan (joka vain käänsi artikkelin)
- Kysymysten välttelyä
- Multinikkaamista ja muiden syyttämistä siitä mitä tekee itse
- Ulvahdus kun tajusi tutkimuksen koskevan häntä itseään
- Ongelman laajentaminen koskemaan miehiä ja naisia, kun on selvää että puolet naisista on täysin avioon kelpaamattoomia apinoita, joka tähyilevät ylempiä oksia
Ja tosiaankin, hyvä huomio Super-ATM:ilta: aviossa oleva nainen "sattumalta" sinkkupalstalla raivoamassa tälläisen aiheen alla. :D voimiavaan kirjoitti:
Itse olen pitkässä suhteessa, enkä eroamassa, mutta en tämän miehen jälkeen haluaisi ketään muita, vaikka saisinkin, tiedän sen ihan varmasti. Tuleeko mieleen että kymmenien vuosien suhteen jälkeen ei vain enää parisuhdeleikit kiinnosta? Tuntuu lomalta elellä yksin, näin uskoisin.
Totta kai on kiva kuulla miehiltä, että kelpaisin edelleen, mutta se ei riitä. On liian työlästä alkaa niin pitkän suhteen jälkeen rakentamaan uutta samanlaista. Suhde toimisi vasta kun on toinen jalka hausassa.Kylläpäs kuulostaa parisuhteen luominen ja siinä eläminen työteliäältä.
- TutkijaKurppa
Juuri julkistettu tutkimusdata viimeisen 40 000 vuoden ajalta tehdystä empiirisestä tutkimuksesta kertoo, että 99% miehistä nussii oikein mielellään aivan ketä vaan, hädän tullen vaikkapa vuohia, lehmiä tai lampaita, eikä sukupuolellakaan ole niin väliä!
Naisissa ei samanlaista toimintaa ole havaittu, vaan pruukavat olla liiankin ronkeleita, josta syytä urospuoliset kelpuuttavatkin kenet tahansa, joka peräpeiliään vilauttaa. Jostain kumman syystä nämä ääliögeenit eivät ole onnistuneet kokonan häviämään -oletettavasti ahkeran ruiskimisen vuoksi- ja joudumme ennen tulevaisuuden teknologiaa näitä epämiellyttäviä irrulagirateettejä sietämään.- helgamies
Naisilla on enemmän seksipartnereita keskimäärin kuin miehillä keskimäärin.
- kaikysyäsaa
helgamies kirjoitti:
Naisilla on enemmän seksipartnereita keskimäärin kuin miehillä keskimäärin.
Mitä se kertoo naisista?
- TutkivaLurppa
kaikysyäsaa kirjoitti:
Mitä se kertoo naisista?
Että ovat halutumpia kuin miehet?
- alapääohjaanaisia
TutkivaLurppa kirjoitti:
Että ovat halutumpia kuin miehet?
Vai sen että ovat itse sitä miksi miehiä haukkuvat?
- tarralenkkari666
Linkistä pääsee blogikirjoitukseen, josta en löytänyt viittausta tutkimukseen. Missä se tutkimus on?
- Ex----------PUA
En tiedä puuttuuko sinun päästäsi aivot vaiko silmät, mutta tuossahan se juttulinkki oli heti kirjoituksen alussa upotettuna. Olipa vielä kohtalaisen erottuvalla tekstilläkin.
Mutta toisaalta, femakkoja ja muita kehareita pitää ymmärtää. ;)
- että.silleen
Onko kukaan teistä lukenut Sami Minkkisen kirjaa HAVAINTOJA PARISUHTEESTA ?
Sain kirjan viime viikolla lahjaksi Emolta, hän oli sen lukenut ja lahjoitti sen mulle.
Luettuani kyseisen kirjan;lahjoitan sen systerille. Hän taas jatkaa lahjoitusta ->...
Mun on tunnustettava ett siellä se kirja odottaa lukijaansa... avaamattomana vielä yöpöydällä. Onhan se varmaan aika yleistä sekin, että iso osa eroavista ihastuu/rakastuu ja löytää uuden kumppanin jo harkinta-aikana? Koska useinhan harkinta-aika on juridinen eli lakisääteinen, vaikka pari olisi päättänyt erota (ihan oikeasti) ilman mitään harkinta-aikoja. Luulen, että kohtuu usein se harkinta-aika on täysin turhaa ajan kanssa pelaamista, sillä ero on harkittu jo sitä vireille laittettaessa niin pitkälle, ettei mikään harkinta sitä enää voisi muuksi muuttaa tai pelastaa.
Olisi kiva tietää onkohan jossain tilastoa, kuinka monet peruu harkinta-ajan umpeuduttua avioerohakemuksensa? Ja kuinka moni mies tai nainen tuona 6kk aikana hyppii kukasta kukkaan ja pala lopulta takaisin. Tämmöisen pienen 6kk "loman" aikana.
Liekö koko harkinta-aika otetukin käyttöön äkkinäisiä varten. Niitä, jotka vähän väliä vilauttaa eroa, kun tulee erimielisyyksiä.- että.silleen
Niin sä tarkoitat näitä sadisteja; "henkisesti" toista kiristäviä puolisoja? Niitä, jotka vähän väliä vilauttaa eroa, kun tulee erimielisyyksiä. Erolla uhkailu on yritys alistaa vastapuoli oman tahtonsa alle! Sikamaista!
Kyllä riidellessä saattaa tulla sanotuksi "peikkoja", mutt tuohon ei pitäisi sortua koskaan... jollei todella ole sitä mieltä ett ero on oikea ratkaisu.
Voihan tilanteesta kävellä ulos ovet kolisten... käydä juoksemassa pahimmat kiukuntunteet ulos ja palata sitt vasta takaisin kotiin.
Emo haki eroa Faijasta ja sai tiedon HARKINTA AJASTA ½-vuotta, ett osaa arvata millaisen raivarin asiasta sai!
-"Luuleeko ne pälli aivot ett minä leikin? Etten minä aikuinen nainen ymmärrä mitä minä haluan ja haen. Mikä hiivatin holhouslautakunta siellä on oikein päätöksiä tekemässä!" jne. jne. Emo koki sen kiusanteoksi!
Ei Emo hakenut sitä eroa heti kun harkinta-aika päättyi... Se Oli Puhdasta Sadismia aikaa kului ja toivo eli ... mutt ei antanut lopultakaan asian raueta.
Eikä varmaan ollut koko avioliiton aikana kertaakaan uhannut erolla, eikä taatusti ollut kuvitellut liiton päättyvän eroon.
Näin sen loppu ajan kissa-hiiri leikin... ja tiesin kyllä aika varmuudella miten se tulee päättymään! - Ex----------PUA
Itse muistan nussineeni erästä asumuserossa asuvaa muijaa.
Nieli ja antoi paljaalla.
Siinä suomalainen kunniallinen nainen, joka varmasti oli myös etevä vaimo. - kunnollisiajustjoo
Ex----------PUA kirjoitti:
Siinä suomalainen kunniallinen nainen, joka varmasti oli myös etevä vaimo.ja noita tapauksia riittää ja paljon.
että.silleen kirjoitti:
Niin sä tarkoitat näitä sadisteja; "henkisesti" toista kiristäviä puolisoja? Niitä, jotka vähän väliä vilauttaa eroa, kun tulee erimielisyyksiä. Erolla uhkailu on yritys alistaa vastapuoli oman tahtonsa alle! Sikamaista!
Kyllä riidellessä saattaa tulla sanotuksi "peikkoja", mutt tuohon ei pitäisi sortua koskaan... jollei todella ole sitä mieltä ett ero on oikea ratkaisu.
Voihan tilanteesta kävellä ulos ovet kolisten... käydä juoksemassa pahimmat kiukuntunteet ulos ja palata sitt vasta takaisin kotiin.
Emo haki eroa Faijasta ja sai tiedon HARKINTA AJASTA ½-vuotta, ett osaa arvata millaisen raivarin asiasta sai!
-"Luuleeko ne pälli aivot ett minä leikin? Etten minä aikuinen nainen ymmärrä mitä minä haluan ja haen. Mikä hiivatin holhouslautakunta siellä on oikein päätöksiä tekemässä!" jne. jne. Emo koki sen kiusanteoksi!
Ei Emo hakenut sitä eroa heti kun harkinta-aika päättyi... Se Oli Puhdasta Sadismia aikaa kului ja toivo eli ... mutt ei antanut lopultakaan asian raueta.
Eikä varmaan ollut koko avioliiton aikana kertaakaan uhannut erolla, eikä taatusti ollut kuvitellut liiton päättyvän eroon.
Näin sen loppu ajan kissa-hiiri leikin... ja tiesin kyllä aika varmuudella miten se tulee päättymään!Juu, niitä juuri tarkoitan. Se on kelmimäistä kiristystä ja kiusantekoa. Uskallan epäillä, että aika yleistäkin jopa. Ei pitäisi kevyin perustein vilautella eroa, se puree suhteelta jänteitä poikki, kuin kapinen kettu häntäänsä. Toisaalta onko kaikki hyvin, jos sellainen eron vilauttelu toistuu useinkin...
Juu, sammakoita voi päästä joskus suusta. Se on ihan inhimillistä, jos ei sekään ole alituiseen jatkuvaa. Jatkuva sammakoiden heitto kertoo taas isommista ratkomattomista ongelmista. Tai pirun vaikeasta luonteesta. :)
Olen kuitenkin sitä mieltä, että sellainen on/off jojoilu suhteessa on aika rasittavaa ja itse en sellaisessa suhteessa jatkaisi. Se on aina ollut itsellä, joko on taikka off ja loppuun asti harkittu ennen, kun erotaan. Toki ensin asioista pitää puhua puolin ja toisin, jos se mahdollista suinkin vaan on. Mielummin toki avoimena asiat pöydälle ja yrittää korjailla mitä voi jos voi, aina ei kuitenkaan auta muu kuin eroaminen.
Sitten se on niin.- että.silleen
sönkkö kirjoitti:
Juu, niitä juuri tarkoitan. Se on kelmimäistä kiristystä ja kiusantekoa. Uskallan epäillä, että aika yleistäkin jopa. Ei pitäisi kevyin perustein vilautella eroa, se puree suhteelta jänteitä poikki, kuin kapinen kettu häntäänsä. Toisaalta onko kaikki hyvin, jos sellainen eron vilauttelu toistuu useinkin...
Juu, sammakoita voi päästä joskus suusta. Se on ihan inhimillistä, jos ei sekään ole alituiseen jatkuvaa. Jatkuva sammakoiden heitto kertoo taas isommista ratkomattomista ongelmista. Tai pirun vaikeasta luonteesta. :)
Olen kuitenkin sitä mieltä, että sellainen on/off jojoilu suhteessa on aika rasittavaa ja itse en sellaisessa suhteessa jatkaisi. Se on aina ollut itsellä, joko on taikka off ja loppuun asti harkittu ennen, kun erotaan. Toki ensin asioista pitää puhua puolin ja toisin, jos se mahdollista suinkin vaan on. Mielummin toki avoimena asiat pöydälle ja yrittää korjailla mitä voi jos voi, aina ei kuitenkaan auta muu kuin eroaminen.
Sitten se on niin.Samaa mieltä kanssasi, jos ei sovi yhteiselämä niin lusikat jakoon... tosin mä olen vain lähtenyt kahdesti... nopeesti omille teilleni... jätäen lusikat jakamatta. Uutta roinaa saa aina kerättyä sitt kun tarvitsee, asiat on juteltu tasasiks vasta jälkikäteen.
Emon tekemää kostoa en hyväksynyt, mutt ymmärsin kyllä syyn. Eikä pariskunnan, omien vanhempien väliinkään voi oikein mennä, edes sovittelemaan ... kun tosiaankaan en tiedä mitä kaikkea 43v aikana oli tapahtunut.
No uus pikkusisko, josta äiti ei tiennyt 7 vuoteen mitään... oli kyllä varmaan aika järkytys parisuhteessa.Siihen asiaan en olis pystynyt sanomaan mitään puoluetonta, joten pidin suuni kiinni.
Emo hyppyytti Faijaa kuin pässiä narussa, melkein kokonaisen vuoden. 2 vai 3 viikkoa ennen kuin asia olisi rauennut, haki vasta lopullisen eron! Antoi toisen elää toiveessa ett kaikki vielä palaa ennalleen... julmaa, mutt niin oli petoskin ja toisen "avoperheensä" salailu.
Tosin ei se avokkikaan halunnut Faijaa... enää,kun asia tuli julki. Rahoitus avokille kun niukkeni varmaan huomattavasti... kun ei ollut mitään salattavaa.
Eli faijalla on nyt kokemusta sekä vaimosta ett avokista... miten julmia naiset on! Mutt sitä niitti, mitä kylvikin. Pikkusisko käy Faijan luona 4-8 kertaan kk:ssa ja faija ON ISÄ pikkusiskolle, kuten oli aikoinaan meille vanhemmille sisaruksillekin.
Kaikkea elämässä kun ei voi aina korjata, paikkaamalla. että.silleen kirjoitti:
Samaa mieltä kanssasi, jos ei sovi yhteiselämä niin lusikat jakoon... tosin mä olen vain lähtenyt kahdesti... nopeesti omille teilleni... jätäen lusikat jakamatta. Uutta roinaa saa aina kerättyä sitt kun tarvitsee, asiat on juteltu tasasiks vasta jälkikäteen.
Emon tekemää kostoa en hyväksynyt, mutt ymmärsin kyllä syyn. Eikä pariskunnan, omien vanhempien väliinkään voi oikein mennä, edes sovittelemaan ... kun tosiaankaan en tiedä mitä kaikkea 43v aikana oli tapahtunut.
No uus pikkusisko, josta äiti ei tiennyt 7 vuoteen mitään... oli kyllä varmaan aika järkytys parisuhteessa.Siihen asiaan en olis pystynyt sanomaan mitään puoluetonta, joten pidin suuni kiinni.
Emo hyppyytti Faijaa kuin pässiä narussa, melkein kokonaisen vuoden. 2 vai 3 viikkoa ennen kuin asia olisi rauennut, haki vasta lopullisen eron! Antoi toisen elää toiveessa ett kaikki vielä palaa ennalleen... julmaa, mutt niin oli petoskin ja toisen "avoperheensä" salailu.
Tosin ei se avokkikaan halunnut Faijaa... enää,kun asia tuli julki. Rahoitus avokille kun niukkeni varmaan huomattavasti... kun ei ollut mitään salattavaa.
Eli faijalla on nyt kokemusta sekä vaimosta ett avokista... miten julmia naiset on! Mutt sitä niitti, mitä kylvikin. Pikkusisko käy Faijan luona 4-8 kertaan kk:ssa ja faija ON ISÄ pikkusiskolle, kuten oli aikoinaan meille vanhemmille sisaruksillekin.
Kaikkea elämässä kun ei voi aina korjata, paikkaamalla.Kuulostaa melkoiselta sopalta, mutta toisaalta ymmärrän äitiäsikin miten tuohtuneeksi tuollainen yllätys tekee. Kosto taas ei ehkä ole se välttämätön tapa, mutta toki ihmisluonteessa sekin on monilla hyvin vahvana läsnä.
Varmaan itsekin voisin joitain asioita kostaa, jos oikeen pahaksi tilanne menisi. En kylläkään usko, että perheenjäsenille ikinä. Tajuan kyllä sun vanhempien tilannetta, kun jotakin samankaltaista olen ollut itsekin muksuna näkemässä. En tosin noin pitkälle, mutta hyvällä alulla kuitenkin.
Se on ihan totta, kaikkea ei pysty paikkaamaan.Ex----------PUA kirjoitti:
Siinä suomalainen kunniallinen nainen, joka varmasti oli myös etevä vaimo.No tuossa mitään ongelmaa ole, jos ei käytä vaan hyppely kuukausia hyväksi ja palaa miehensä rinnalle ikään kuin ei mitään olisi touhunnut.
Toisaalta miten enää kehtaisi palata takaisin, jos olisi suhteen aikana vehtaillut muiden kanssa? Ainakin itse ajattelen niin, että teoistaan täytyy kantaa vastuu. Tokihan osa antaa ja kykenee antamaan anteeksi syrjähypyt yms. Mutta kykeneekö itse itselleen antamaan? Mä en kykenisi ja sen vuoksi en enää pystyisi suhdettakaan jatkamaan sen kanssa jota olisin pettänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111833Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla263785- 55722
- 50638
- 57580
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93566- 22546
- 77544