Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt täällä onkin aika paljon erillainen keskustelukulttuuri vrt. siihen mitä se oli ja mistä asioista "olevinaan" sai tai ei saanut puhua........sinä olit yksi, joka tuli ketjuun häpäisemään minua tai ketjun aihetta ja yritit pilata tai vaimentaa avoimen, rehellisen ja totuudenmukaisen keskustelun......jopa Helka osallistui monesti keskusteluun ihan avoimesti, mutta sinun panos keskusteluun oli jotain ihan muuta.... ;P
Esimerkkinä muistuu ainakin mieleen suhteiden harrastamistapa, eli millaisia suhteita on harrastanut/harrastaa ja kuinka paljon jne....joku ketju taisi käsitellä sitä kuinka monen kanssa on harrastanut suunnilleen seksiä....voi olla, että oli samassa ketjussa...
Sitten taisi olla ketju, jossa käsiteltiin oman persoonan/luonteen vaikutusta suhteiluun ja miten se vaikuttaa itse kullekin näihin asioihin...ja jotain muutakin taidettiin käsitellä siinä ketjussa....
Sinun antisi keskusteluun oli syöksyä häpäisemään minut, ketju ja aihe.....kyllä sinulla on omat syysi tai tarpeesi toimia niin kuin toimit....hmmmmm?...;P
Häpäisy linja on jatkunut ja luultavasti tulee jatkumaan......
06.05.2016 23:00
En minä yleensä ketään tai mitään syytä ainakaan tarpeettomasti tai syyttä suotta... vaan kerron mielipiteeni asioista tai kerron kokemuksistani, näkemyksistäni ja havainnoistani, sekä vuodatan aivolimaa pohdinnoista ja mietiskelyistä...... ;P
Sinulla itselläsi on vaan se asenne, ettet halua asioista puhuttavan niin kuin minä haluan.....etkä halua, että tiettyihin asioihin pureudutaan juurta jaksaen.....jopa brutaalisen rehellisesti ja totuudenmukaisesti...... ;P
Sellainen käytös on arveluttavaa ja herättää kysymyksiä, miksi niin toimit ja miksi niihin ei saisi pureutua?... ;P
Jaksamisia myös sulle ÄtSky-TätSky... =)
06.05.2016 22:39
=DDD.... ;P
Minäkin naureskelin aiemmin hieman tuota "vastakohdat vetävät", mutta jätin kommentoimatta.... ;P
06.05.2016 22:24
Voi teitä....en minä ketään tai mitään sinkkuudestani syytä, miksi syyttäisin?... ;P
Parempi yksin, kuin huonossa tai väärässä suhteessa.... ;D
Perus häpäisy taas sulta hieman "ovelasti" sivusta.... ;P
Puhukaa mitä puhutte ja sanokaa mitä sanotte, mutta ainoa mikä merkitsee on teot ja oikea käyttäytyminen.... ;P
Taidetaan asua sitten eri universumissa......tai sitten syyllistytte taas sumuttamiseen ja valheisiin......alitajuntaisesti tai ihan tiedostaen.... ;P
Ai nii.....mitäs ne luuseriksi, köyhiksi, työttömiksi jne..jne... haukkumiset oikein ovat?....ihan vaan läpällä ja hJuumorillako naiset niitä heittelee?... ;D
Eikä kyse ole vain palstasta......jos taas joku päättää aloittaa tyhmäksi ja yksinkertaiseksi esiintymisen.... ;P
06.05.2016 22:18
Saaks sen käyttää VaLjakkoon?... ;P
Tai noh...ois tällänenkin ihan kiva, mut taitaa loppua rahat kesken...KesäKumitkin pitäis varmaan siihen hommata?....:(
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/eb/Humvee_equipped_with_four_snow_treads.jpg
06.05.2016 22:05
Kunhan leikittelen kaksoismerkitysten kanssa....sopii palstan aiheisiin, niin hyvin.. ;P
"Naiselle kuitenkin merkkaa minkä näköisellä autolla ajaa, enkä pidä tuollaisesta haalean punaisesta, se on halvan näköinen"
=DDD...ja näämmä tarjoat lisää....joko olet fiksu ja leikissä mukana tai sitten ne muuten vaan sopivat "kuin nenä päähän" muihinkin juttuihin... ;P
06.05.2016 19:36
Aika outoja näkemyksiä ja tuntemuksia sulla... ;P
"joka vaatii että suhisen ja hyssytän hänen korvaansa"
Ei kai kukaan mitään vaadi, eikä se olisi silloin edes aitoa.....mutta ei kai siinä mitään pahaa ole tai epänaisellista, jos nainen joskus edes sängyssä söpöstelee ja herkistelee?... ;P
Vai pitääkö kaikkien olla tunnekylmiä jääkalikoita nykypäivänä?... ;P
06.05.2016 19:31
Millä tuollaiset luvut voivat olla mahdollisia?... ;P
Olen luullut naisia siveiksi.... ;(
06.05.2016 18:02
Onko se tubessa?....;P
06.05.2016 18:00
"luotettavin merkki, mutta silti. Ulkonäkö ratkaisee :))"
=DDD.... ;P
06.05.2016 17:53
Asummekohan eri planeetalla tai jopa linnunradalla?... ;P
Vai tarkoitatko, että et tiedä yhtään naista, jolle keskiluokkaisuuden yli menevällä varallisuudella olisi merkitystä parinvalinnassa?.....josta ei kyllä varmaan yksikään (todella harva, ehkä?) nainen ajattelisi mitään negatiivistä vaan ennemminkin päinvastoin... ;P
06.05.2016 17:46
Kuka HiToN Elvis?... ;P
06.05.2016 17:16
Siihen riittää yleensä se, että on aivan tavallinen ja normaali nainen......turha siihen Porvaria on sotkea....jos ei sitten todella moni nainen ole Porvari sisältään... edusti hän sitten mitän vain poliittista suuntausta tai yhteiskuntaluokkaa.... ;P
06.05.2016 17:14
Miksi se noin toimi?... ;P
En usko, että kovinkaan monta miestä olisi haitannut yhtään, jos olisi käynyt toisinpäin... ;P
06.05.2016 17:04
Voihan siitä olla välittämättä....pitäkööt tunkkinsa... ;P
06.05.2016 16:55
Itse olet YksiSilmäinen.....sinä näet vain juurikin vain yhdellä silmällä ja vain ne asiat jotka haluat ja minä molemmilla silmillä kaiken..... ;P
"Vihapuhe, mustamaalaus, uhkailu, nimittely, henkinen väkivalta"
Naiset harrastavat jatkuvasti kaikkea näitä siellä sun täällä.....täälläkin, mutta sen myönnän, että tällä palstalla "voimasuhteet" ovat päinvastaiset tällä hetkellä, kuin suurimmassa osassa muissa paikoissa.... ;P
Avaa silmäsi YksiSilmä......jos puhut valheita, etkä näe totuutta, niin vaikea on ottaa sinua todesta.... ;P
06.05.2016 13:45
Tuossa oli aika paljon totuuden siementä.....aika monellakin asiat menevät useasti näin... ;P
06.05.2016 13:40
No ei varmasti ole.... ;P
Viestisi on SilkkaaSilkkoa.... naiset ovat vähintään yhtä selkärangattomia ja PettäjäLuonteisia, kuin miehetkin..... ;P
06.05.2016 13:36
Näitähän pompsahtelee jatkuvasti esiin....välillä kyseessä on nais opettaja ja välillä mies.... :(
EIpähän tämä edelleenkään todista muuta kuin sen sanomattakin selvän tosiasian, että kaikki on kiinni persoonasta/luonteesta ja yhteiskunta luokkalla yms. ei ole oikeasti mitään väliä millainen yksilö oikeasti on...
06.05.2016 13:34
"Mediatoimijat linjaavat, että vihapuhetta, mustamaalausta, uhkailua ja henkistä väkivaltaa on virheellistä perustella sananvapaudella. Allekirjoittajat sitoutuvat toimimaan vastuullisen sanankäytön puolesta. Samalla ne kehottavat jokaista miettimään, miten itse käyttää sanoja."
Vihapuhe, mustamaalaus, uhkailu, nimittely, henkinen väkivalta voivat kaventaa sananvpautta. "
Ööööh....kannattaisiko toimittajan katsoa peiliin ja samoin monen naisen?......mediassa esiintyy kokoajan artikkeleita sun muuta, jossa ylläolevaa käytöstä esiintyy ja se kohdistuu pääosin miehiin.....samoin naiset harrastavat itse noita asioita, jopa moderoiduilla palstoilla..... ;P
Kysymys kuuluukin, että onko miehet nykyään vapaata riistaa ja he eivät saisi puolustaa itseään ja vastata samalla mitalla takaisin, että toimittajat ja naiset huomaisivat miten he itse toimivat ja kuinka kieroutunutta tämä nykyinen Meno&Meininki on?... ;P
Miten asiat voivat olla niin, että toinen osapuoli saa tehdä mitä vaan ja toinen ei?.......tästä syystä asiat ovat tainneet muutenkin mennä ihan hulluksi ja hullummaksi menee, jos tälläinen hulluus jatkuu.... ;P
06.05.2016 13:26
635 / 651