Miksi naiset haluavat kanssani seksiä mahdollisimman nopeasti ja ovat edelleen senkin jälkeen hyvin kiinnostuneita kunnes saavat tietää stauksen ja resurssien tason?
Olen rehellinen, avoin ja vilpitön luonne, joten olen kertonut rehellisesti joko kysymättä kaikesta kaiken tai viimeistään kysyttäessä.
Miksi naiset kysyvät näitä asioita yleensä kierrellen, eli kysymällä vaikka, onko sinulla moottoripyörää, kyselemällä ympäripyöreästi asuuko vuokra vai omistusasunnossa, harrastaako golfausta tai onko tullut purjehdittua koskaan etc.?
Nämä naiset ovat olleet yhteiskuntaluokaltaan laidasta laitaan, eli ihan taviksiakin tai sitten jopa siitä hieman alempaa kastia, mutta samat kysymykset ja toimintatavat toistuvat kaikilla riippumatta siitä mitä itse ovat.
Saman tapaista toimintamallia olen havainnut myös seuraamalla naisten yleistä käytöstä sekä keskustellessani muiden miesten kanssa heidän kokemuksistaan.
Pakko tunnustaa, että tiedän jo ainakin suunnilleen mistä on kyse, koska asioita on joutunut miettimään eri tavalla kuin aikoinaan ja on tullut keskusteltua myös joidenkin tuttujen avointen ja rehellisten naisten kanssa suoraan, kuin myös miesten jotka ovat kokeneet jonkin asteen valaistumisen koskien näitä asioita.
Halusin vain esittää kysymyksen teillekin, jos vaikka saisi jotain uusia näkökantoja koskien tätä asiaa.
Miksi naiset?
12
217
Vastaukset
- Sad-But-true
Nainen oli kerran kiinnostunut koska kerroin että omistan veneen. No kiinnostus loppui kun se näki veneeni joka on soutuvene jossa on 5 hv moottori. Kyllä minä sillä veneilen usein mutta nainen ei halunnut kyytiin.
Miksi se noin toimi?... ;P
En usko, että kovinkaan monta miestä olisi haitannut yhtään, jos olisi käynyt toisinpäin... ;P
Koska naiset haluavat samanlaisen elämän kuin telkkarissa.
- 6786798
Tää on kyllä joo aika surullista. :/
- Nvdvjfsvbkfdvb
Olet ehkä tapaillut vääränlaisia naisia.
Itsekin kyllä kuuntelen tarkkaan ja saatan kysyäkin ovatko golfaus, veneily ja moottoripyöräily miehen harrastuksia. Jos ovat, on se minulle iso miinus. Elämäntapamme ovat liian erilaiset - jos olisin itse innostunut purjehtimisesta ja golfauksesta tai olisin biker-mimmi, olisin innossani. Saatan kysyä onko autoa. Sekin on miinus, jos käy ilmi, että auto on kallis ja huipputärkeä. Haluan miehen, joka pyöräilee, miettii ympäristöä ja välttää kuluttamista. Auto ei ole miinus, jos se on tavallinen rotisko, jolla ei suhata (pk-seudulla) töihin joka päivä. Saatan kysyä onko omistus- vai vuokra-asunto tietääkseni, miten mies suhtautuu asumiseen ja myös säästämiseen. Itse asun omistusasunnossa ja se on minulle tärkeä asia, monestakin syystä.
Näiden kysymysten esittäminen voi olla myös tutustumista ihmiseen ja yhteensopivuuden arvioimista. Väärät vastaukset puoleen tai toiseen voivat päättyä tapailun lopettamiseen.
Voi olla toki niinkin, että olet törmännyt suloisiin harakoihin, jotka ovat mieltyneitä ainoastaan kiiltävään. Älä kuitenkaan säikähdä kaikkia naisia, jotka näitä kysymyksiä kysyvät. Mainitsemillasi asioilla on iso arvolataus, joillekin myös negatiivisessa mielessä.- autistinenkurppa
Veit sanat suustani, omistusasuminen ei itselleni ole niin tärkeää, muutoin joka kohdassa aika lailla samaa mieltä. Jos mies golfaa, se tietäisi itselleni paljon vapaa-aikaa, koska en itse sitä harrasta. Eli miinus. Mopoilu ei myöskään nappaa, ja merisairaaksikin tulen helposti. Eli kyse ei välttämättä ole kullankaivamisesta, päinvastoin, halusta löytää itselle sopiva kumppani.
- autstökstöks
Samaa mieltä.
- Joopa..Joo
Sinun kohdallasi ehkä näin, mutta sen tietyn vireen tunnistaa, joka on kysymysten taustalla, sekä lopputulos antaa sille lopullisen silauksen sekä varmuuden, mikä oli kysymysten taustalla.
Tuntuu että tekeydytte nyt tyhmäksi taas ja harvemmin asiat noin menee, kun te väitätte tai asioita kysyttäisiin tuohon sävyyn tai tarkoitukseen, kuin te annatte ymmärtää.
Kyllä nuo asiat mitä te yritätte nyt sanoa tulee esiin ihan muulla tavoin, kuin utelemalla statuksesta ja resursseista, eli arvot, luonne ja muut sellaiset asiat.
"Saatan kysyä onko omistus- vai vuokra-asunto tietääkseni, miten mies suhtautuu asumiseen ja myös säästämiseen."
Joopa joo. :-D
Hieman jäi jostain syystä arveluttamaan ja paha maku suuhun teidän vastaukset. - Nvdvjfsvbkfdvb
Joopa..Joo kirjoitti:
Sinun kohdallasi ehkä näin, mutta sen tietyn vireen tunnistaa, joka on kysymysten taustalla, sekä lopputulos antaa sille lopullisen silauksen sekä varmuuden, mikä oli kysymysten taustalla.
Tuntuu että tekeydytte nyt tyhmäksi taas ja harvemmin asiat noin menee, kun te väitätte tai asioita kysyttäisiin tuohon sävyyn tai tarkoitukseen, kuin te annatte ymmärtää.
Kyllä nuo asiat mitä te yritätte nyt sanoa tulee esiin ihan muulla tavoin, kuin utelemalla statuksesta ja resursseista, eli arvot, luonne ja muut sellaiset asiat.
"Saatan kysyä onko omistus- vai vuokra-asunto tietääkseni, miten mies suhtautuu asumiseen ja myös säästämiseen."
Joopa joo. :-D
Hieman jäi jostain syystä arveluttamaan ja paha maku suuhun teidän vastaukset.Miksi jäi paha maku?
Uskon vilpittömästi arviotasi siitä, että nämä neitokaiset ovat olleet rahan perässä. Sulla ei nyt ole mitään syytä olla mielensäpahoittaja tästä. Tämä ei ollut yleistys, että naiset aina näin toimisi (kuten minä), totesin vaan, että näinkin voi olla, jos tapaat utelevan naisen.
Itse kyllä kysyn usein suoraan monenlaisia asioita. Vastaukset kertovat usein paljon enemmän kuin vakuuttelut kiltteydestä. kunnollisuudesta ja jalosta luonteesta. Olen utelias ja toisaalta, niin kuin sanoin, asunnon omistaminen osoittaa myös esimerkiksi aikuisuutta, vastuunkantoa ja sitoutumista yhteen asuinpaikkaan jne. Ei ollut mikään vitsi, ihan normaalia keskustelua. Ja kuten yritin sanoa, samanlaisuus tietyissä asioissa on hyvästä. Ei omistusasunto ole mulle mikään kriteeri, mutta olen luonnollisesti kiinnostunut kuulemaan miten tapailemani mies on asumisensa halunnut järjestää verrattuna omiin valintoihini.
Golfit ja purjehdukset käy ilmi yleensä harrastuksia koskevissa keskusteluissa ja useimmiten mies tuo asian itse esiin. Mulle se edustaa sentyyppistä statusta, johon en ole kiinnostunut olemaan osallisena. Harrastuksena niissä ei ole mitään vikaa, mutta myönnän olevani ennakkoluuloinen ja lapsellinen sen suhteen, mitä ne edustavat. - ätmelssön
Nvdvjfsvbkfdvb kirjoitti:
Miksi jäi paha maku?
Uskon vilpittömästi arviotasi siitä, että nämä neitokaiset ovat olleet rahan perässä. Sulla ei nyt ole mitään syytä olla mielensäpahoittaja tästä. Tämä ei ollut yleistys, että naiset aina näin toimisi (kuten minä), totesin vaan, että näinkin voi olla, jos tapaat utelevan naisen.
Itse kyllä kysyn usein suoraan monenlaisia asioita. Vastaukset kertovat usein paljon enemmän kuin vakuuttelut kiltteydestä. kunnollisuudesta ja jalosta luonteesta. Olen utelias ja toisaalta, niin kuin sanoin, asunnon omistaminen osoittaa myös esimerkiksi aikuisuutta, vastuunkantoa ja sitoutumista yhteen asuinpaikkaan jne. Ei ollut mikään vitsi, ihan normaalia keskustelua. Ja kuten yritin sanoa, samanlaisuus tietyissä asioissa on hyvästä. Ei omistusasunto ole mulle mikään kriteeri, mutta olen luonnollisesti kiinnostunut kuulemaan miten tapailemani mies on asumisensa halunnut järjestää verrattuna omiin valintoihini.
Golfit ja purjehdukset käy ilmi yleensä harrastuksia koskevissa keskusteluissa ja useimmiten mies tuo asian itse esiin. Mulle se edustaa sentyyppistä statusta, johon en ole kiinnostunut olemaan osallisena. Harrastuksena niissä ei ole mitään vikaa, mutta myönnän olevani ennakkoluuloinen ja lapsellinen sen suhteen, mitä ne edustavat.Jos rahalla ei ole väliä, miksi miehellä pitää olla omistusasunto?
Naurettavaa kiertelyä että muka elämäntapa ja sitä rataa, rahalla se asunto hankitaan. - Nvdvjfsvbkfdvb
ätmelssön kirjoitti:
Jos rahalla ei ole väliä, miksi miehellä pitää olla omistusasunto?
Naurettavaa kiertelyä että muka elämäntapa ja sitä rataa, rahalla se asunto hankitaan.Olenko väittänyt ettei rahalla olisi väliä? On sillä väliä. Mielestäni parhaiten sujuisi sellaisen miehen kanssa, joka olisi taloudellisesti melko samanlaisessa, tasapainoisessa tilanteessa kuin itse olen ja joka eläisi samantyylistä elämäntapaa. Nyt oli puhetta kullankaivajista, itseäni rikkaampaa miestä en toivo tai etsi. Minulla ei varmaankaan olisi varaa hänen elämäntapaansa enkä halua olla riippuvainen kenenkään toisen rahoista.
Ei haittaa myöskään, jos mies tienaisi vähemmän kuin itse tienaan, mutta en haluaisi luopua sellaisista asioista, joista nyt voin nauttia (ja elän siis varsin vaatimattomasti, mutta pieniä iloja on elämässä oltava). En vastaavasti halua myöskään elättää ketään, jos kyseessä ei ole lapsi.
Ja kuten sanoin, omistusasunto ei ole mikään kynnyskysymys.
- Totuudenhenki
Naiset odottaa aina mieheltä statusts js rahaa. Muu on sitten selittelyä. Jos nainen on sinkku, niin miksei sitten ole ottanut sitä elämäntapaintiaania?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477