Vapaa kuvaus

Aloituksia

17

Kommenttia

13011

1. =DDD....no en nyt ihan heti lähtisi vertaamaan noita päihde riippuvaisuuksia näihin asioihin... ;P

Nyt ei kyllä aallot kohdanneet, eikä kohtaa.....en osta en... ;D

Minä voin käyttää ihan itseäni esimerkkinä......tiedän tasan tarkkaan mitä voin tehdä ja mitä en, kuin myös mitä mikäkin aiheuttaa......ja kyllä olen aina ollut samanlainen...pojan viikarista asti... ;P

Ikä vaikuttaa fysiologisesti monin eri tavoin ja ne ovat niitä syitä, joilla jotkut perustelevat ja uskottelevat itselleen ja muille persoonan/luonteen muutoksia.....mutta ei se näin oikeasti ole....olen vahvasti tätä mieltä ja pysyn kannassani.....

Kyllä ne pappana ja mummonakin monet vielä oikeasti ajattelevat yhtä ja sanovat toista.......osa tosin kertoo kyllä totuudenkin riippuen hieman yksilöstä oikeassa porukassa ja tilanteessa.... ;D

Hyvää päivänjatkoa...Se On MöRö!.... ;P
  2. =)...No Kiitos...vaikka aina hieman tuollaisista häkeltyykin....kommenttini oli puoliksi sarkasmia ja puoliksi ihan aitoa empatiaa trollia kohtaan...ei niinkään viestini sisällön takia, vaan kirjoitusasun... ;P

Osaan olla myös "ilkeä" tai "ärrrrrsyttävä".... ;D..... ja olen sitä varmasti jonkun mielestä aina välillä ollutkin....niin tällä nimimerkillä, kuin välillä trollina....mutta en pysty olemaan hyviksille ilkeä (ehkä hieman joskus), enkä liiaksi pahiksillekaan tai huonosti käyttäytyville ja pyrin tunnistamaan ensin luotettavasti millaisesta persoonasta/luonteesta on kysymys, ennen kuin annan enemmän tai vähemmän takaisin......poskea jos kääntää liian monta kertaa "huonolle persoonalle", niin sitä saa kääntää aina....

"luottamus hyvien ihmisten olemassaoloon kasvaa."

Tuttu tunne.....jossain vaiheessa siihen en meinannut enää itsekään uskoa....mutta jotain pieniä pilkahduksia näki ensin ja sitten hieman enemmän....harmi vain, että jostain syystä niitä pilkahduksia näkee aivan liian vähän ja tämä siis tosin ihan oma mielipide ja näkemys...

Hyviä tekoja ja käytöstä näkee, mutta niiden aitous, sekä vilpittömyys on monesti vähän niin ja näin....aidot kokonaisuudet ovat monesti aika harvinaisia....onko se tämä aika syynä vai mikä, sitä en tiedä.....

Itsekin olen "joutunut" muuttamaan käytöstäni tietyiltä osin sen jälkeen, kun tajusi millaisia monet ihmiset oikeasti ovat....moni ei edes sinnepäin mitä itse on ja kun ihminen peilaa alitajuntaisesti asioita itsensä kautta, niin sitä vaistomaisesti oletti, että ihmiset olisivat suunnilleen samanlaisia kuin itsekin on tai edes sinnepäin, jotain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.....mutta olihan se oma Järkytys&Shokki (eikä niin peinikään), kun tajusi kuinka väärässä olikaan....

Tietyt luonteen/persoonan piirteet ovat sellaisia, että niitä sanotaan arvostettavan, mutta muilla piirteillä sitten pärjätään ja loppujen lopuksi saavutetaan sitä mitä ainakin nykypäivänä eniten arvostetaan....ja naisetkin (ainakin monet) ovat valmiit sietämään aika paljon, kunhan saavat niitä asioita mahdollisimman paljon itselleen, millä mitataan ihmisen arvo tässä maailmassa ja ne kuittaavat sitten täysin ne muut asiat......tosin on naisia erillaisiakin, mutta tietyt asiat vaan ovat sellaisia, että ne vetoavat enemmän tai vähemmän lähes kaikkiin....

Mitähän LiMaa Mahdoin taas vuodattaa...Noh, laitetaan painoon... ;P
  3. Pahoitteluni AivoLimani aiheuttamasta häiriöstä palstan tarjoamaan LukuNautintooN.... :(