PikkuLikka suositteli tätä elokuvaa palstalaisille. Deliverance eli Syvä Joki.
https://www.youtube.com/watch?v=WqNMjZpSbnU
Kuka kohtauksen miehistä on suosikkinne? PikkuLikan suosikkia ei ole vaikeaa arvata.
PikkuLikan leffasuositus palstalaisille
12
281
Vastaukset
- siellähänonkokopalsta
Pelimiehet ovat sitoneet HC-ätmelin kaulasta puuhun. Taustalla Outsider heittelee housujaan. Ratikka ratsastaa Outsiderilla ja Darkkis naureskee, mutta lopulta Ex-Pua tulee apuun jousipyssyineen.
"Sqweek sqweek, vingu kuin sika",- klassikko ^^
- Näinnnnn
Mun suosikki on se paksu poika jota ruuvataan joenpenkalla perseeseen.
Juuri tuollaista homoilua naiset aina fanittaa.
- Selvästi_
Se joka panee pulskaa miestä perseeseen, on expua. Expua erehtyy luulemaan sitä kurpaksi, ja koska hän haluaa huudattaa kurppia, niin lopun voitte päätelläkin... Expuan hyvä ystävä naisasialooseri virnuilee vieressä. John Voight on aisuri.
- PureAndTrueLove
Ei kun kyllä siinä on kaksi aisuria, joista toista Expua panee ruskeaan reikään ja Nal kihertää vieressä himoissaan, odottaen omaa vuoroaan, samalla vahtien kattilaa jossa keittää aisureiden kurppa -vaimoja elävältä. Perseraiskattuaan molemmat aisurit, Expua ja Nal syövät kurppien lihaa, levähtävät hetken - kyllähän miehisten miesten karkeloissa tulee nälkä ja väsy - ja sen jälkeen he rakastelevat intohimoisesti keskenään.
- zxcvbnm_
PureAndTrueLove kirjoitti:
Ei kun kyllä siinä on kaksi aisuria, joista toista Expua panee ruskeaan reikään ja Nal kihertää vieressä himoissaan, odottaen omaa vuoroaan, samalla vahtien kattilaa jossa keittää aisureiden kurppa -vaimoja elävältä. Perseraiskattuaan molemmat aisurit, Expua ja Nal syövät kurppien lihaa, levähtävät hetken - kyllähän miehisten miesten karkeloissa tulee nälkä ja väsy - ja sen jälkeen he rakastelevat intohimoisesti keskenään.
http://s2.quickmeme.com/img/6b/6b1cc1e094d25ec2bf90a2352bae038f9a6710c155d69b16b400b8f14e31000e.jpg
.
Juuri tuommoisiahan miehet ovat.. Haluaisivat täällä palstallakin vain kanoottiretkeillä keskenään.
Miksi?... ;P
Kai se naisen kanssa on kivempi olla kanoottiretkellä.....tai sitten on parempi ihan vaan ottaa kajakit käyttöön... ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
Miksi?... ;P
Kai se naisen kanssa on kivempi olla kanoottiretkellä.....tai sitten on parempi ihan vaan ottaa kajakit käyttöön... ;DKurppia on kehotettu poistumaan palstalta.. Mutta kurpat ja naiset onkin tietty eri asia. Taisin erehtyä.
PikkuLikka kirjoitti:
Kurppia on kehotettu poistumaan palstalta.. Mutta kurpat ja naiset onkin tietty eri asia. Taisin erehtyä.
Taas ei tiedä missä mielentilassa LäPPää heittelet.... ;P
Sulla on muutenkin ollut TiukkaaMeininkiä&SeTTiä tässä viime päivinä.....olet laittanut Äijille LuutaKurkkuun oikein urakalla ja pitänyt Puhuttelun tapaisia Rupattelu Hetkiä...... ;P
Ollut ihan mukava ja viihdyttävä seurata sitä... ;D
Ahdistava elokuva ihan jo tuon trailerin perusteella. Tulee mieleen elokuva, Viimeinen talo vasemmalla ahdistavuus luokassaan. En tykkää jäis kattomatta tai ainakin menis monta päivää, kun olis nk. elokuvajärkytys päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872