Olettekos seurannut siskojenne seurusteluelämää???

siskotonliskoja

Minä olen aina välillä!

9

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfdsfdsdfs

Isosiskoni seurusteluelämää on tullut nähtyä ja se noudatti täysin palstaltakin tuttua kaavaa eli ensin pelimies joka jätti siskon ja jolla oli heti uusi nainen seurana. Sen jälkeen jännämies joka pahoinpiteli siskon. Sen jälkeen mukava kunnollinen mies jonka sisko jätti lennosta koska löysi työpaikaltaan häntä itseään kiinnostavamman miehen eli perus monkey branch.

• RUTS_sanoo_suku

Olenhan minä. Oikeastaan olisin halunnut seurustella siskoni kanssa, tai ainakin panna. Äiti suhtautui hyvin nihkeästi kiihkeään sisarusrakkauteeni ja uhkasi pistää koko perinnön menemään jo elinaikanaan, jos nussin siskoa, niin että joutuisin elättämään itseni työtä tekemällä!

Isä oli paljon ymmärtäväisempi, koska itsekin himoitsi omaa tytärtään, ja arvasi myös, että oma sisko on poikaparan suunnilleen ainoa mahdollisuus koskaan saada pimppaa.

Nyhverön luonteeni ja äidin uhkausten lannistamana en sitten päässyt lemmenasioissa tirkistelyä ja runkkaamista pitemmälle. Siskon korkkasi huumeita käyttävä ja kitaraa rämpyttävä hamppari, jonka jälkeen hänellä oli useita pikkurikollisia ja etnisiä poikaystäviä, joista yksi nusaisi hänet tiineeksi. Nykyään hän on jo pahasti kurppaantunut ja naimisissa oikein aisurin perikuvan kanssa: lyhyen rillipäisen kaljuuntuvan mutta varakkaan insinöörin.

Vieläkin toisinaan nostalgisissa tunnelmissa vetelen siskon teininaisaikaisille bikinikuville.

• 18vsiskoni

Minä näin yhdesti siskon suihkussa, oli pakko jäädä runkkaamaan, oli nii kiihottavaa.

• Tuttu_tilanne
        18vsiskoni kirjoitti:

Minä näin yhdesti siskon suihkussa, oli pakko jäädä runkkaamaan, oli nii kiihottavaa.

Aika moni on varmaan runkannut siskon pimppi mielessä, vaikka näitä asioita ei julkisesti kehdatakaan tunnustaa, eikä esimerkiksi työpaikan kahvipöydässä oikein ole hyvien porvarillisten tapojen mukaista aloittaa keskustelua aiheesta, kuinka oli ovenraosta vilkuillut alastonta siskoaan kikkeli kovana kädessä.

• Tuttu_tilanne kirjoitti:

Aika moni on varmaan runkannut siskon pimppi mielessä, vaikka näitä asioita ei julkisesti kehdatakaan tunnustaa, eikä esimerkiksi työpaikan kahvipöydässä oikein ole hyvien porvarillisten tapojen mukaista aloittaa keskustelua aiheesta, kuinka oli ovenraosta vilkuillut alastonta siskoaan kikkeli kovana kädessä.

On teillä taas JuTuT...... ;P

• kari.runck
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

On teillä taas JuTuT...... ;P

Juttujen hauskin osuus on varmasti se, että siinä on totuus mukana.

• kari.runck kirjoitti:

Juttujen hauskin osuus on varmasti se, että siinä on totuus mukana.

No en usko....ainakaan kovin monen kohdalla...tai sitten on jotain vikkaa...vikkaa...vikkaa.....tai mistä minä tiedän, ehkä vika onkin minussa jos tuo on normaalia...VoiVeljet... ;P

• Eräkettu

No sen verran että tsekkaan mikä on vialla jos se tippa silmässä soittelee...

Niin noita etnisiä poikakavereita en siedä sekuntiakaan joten tulee Ali Baballe, Jamalille ja taikamatolle hiippakunnan vaihto..

Pulttaa niin pahasti että käyn pistään ne kylmäksi.

• perheenoppipoika

Olen seurannut vierestä, Siskoni oli onnistunut pyydystämään itseään ehkä 5-7v vanhemman peniksen omistajan. Ja heti kun tulivat tänne tytön kotiin, niin makkariin ja naimaan, ja voi kun nussivat tosi kovaan, siskoni kiusas varmasti minua vain 2v vanhempaa veljeään. Meidän vanhempampe olivat ryyppäämässä jossakin ja me olimme siskoni kanssa kahdestaan. Minä kävin kurkkimassa monta kertaa siskoni huoneseen, ovi vähäsen ravollaan tai ikkunan takana, ja tunnustan minä runkkasin itseäni monta kertaa. Kun olivat valmiita ne nukahtivat, ja minä kävin katselemassa alastonta siskoani ja sen kaveria. Kun tuli aamu ne menivät yhdessä suihkuun ja panivat myöskin siellä suihkussa. Meidän vanhempamme tulivat kotiinsa ja he kävivät myöskin suihkussa. Ja mun siskoni kysyi multa miksi et mene suihkuun, ja minä menin suihkuun, kun olin suihkussa tulivat mun siskoni ja sen "poikaystävä" suihkuun ja ottivat mut ulos suihkusta, meidän vanhempamme tuli myöskin suihku huoneseen, rupesi olemaan ahdasta siellä, siskoni sanoi isälle ja äidille, poika on kiusannut meitä eilen se kävi kurkistelemassa meitä monta kertaa eilen. Sinä rupeat olemaan sen verran iso poika jo että on aika myöskin sinun tutustua naiseen, ja koska olet ujo poika niin me otetaan sinut oppipojaksi vuoron perään. Ja me arvotaan huomenna kuka ottaa sinut vuorokaudeksi oppipojaksi ja saa tehdä sinulle mitä vain keksii tehdä. Ja jos poika rupeaa temppuilemaan kertokaa mulle, poika pääsee tutustumaan rottinki keppiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      25
      2530
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      141
      1893
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      66
      1787
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      35
      1443
    5. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      55
      1370
    6. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1239
    7. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1174
    8. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      59
      1112
    9. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1107
    10. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      54
      1096
    Aihe