Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
NuuskaMuikkune
profiilit
NuuskaMuikkune
NuuskaMuikkune
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
13011
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..+Valhe..+EmäValhe..+Tilasto..+KyselyTutkiMus..+NarsuMarsujenTutkimus+jne..+Jne..+;D
24.01.2019 00:04
..+Sun+Suklaati+Jutskat+oli+Mulla+Suunnilleen+jo+Tierossa..+;P
..+Tän+PikaOhjeen+Vois+Khyl+tallettaa..+Voi+Sit+Väsätä+jollekin/joillekin+HerkkuPepu(i)lle,+jos/kun+HerkkuHimo+Yllättää+Pahassa+Paikassa,+eikä+ole+mitään+valmiita+Herkkuja+Lähettyvillä..+;D
..+Onkohan+tuollaisia+PikaJutskia+EnemmänKin?..+;P
23.01.2019 23:54
"en+muutenkaan+ole+suuri+makean+ystävä.+Enemmän+suolaisen+perään"
..+Sama..+Tosin+SitäKin+puolta+tullut+Vähennettyä+Roimasti..+Siis+niin,+että+Pyrkii+käyttämään+Suolaa+Fiksummin,+eikä+YliSuolaile+Kaikkea..+;D
..+Ja+Syöty+Suklaa+on+ollut+jo+Piremmän+aikaa+PääSääntöisesti+Vain+Yli+80%:n+TummaaSuklaatia..+Menekki+Siinä..+1-1,5Kg/KK..+;P
..+"Huonona"+puolena+Tuossa+TodTummanSuklaatin+Käytössä+on,+että+siihen+kun+tottuu,+niin+monet+Suklaatit+alkaa+maistumaan+ÄllönMakeilta,+eikä+niitä+tee+kauheesti+mieli+Syödä..+Sama+juttu,+jos/kun+ei+Käyttele+Sokeria+Kauheesti,+eikä+syö+paljon+Sokeroituja+tuotteita,+niin+sama+homma+käy+sitten+siellä(kin)+puolella..+Hyvänä+Puolena+taas..+Noh..+Ei+Tartte+Pal+Suolalla,+eikä+Sokerilla+Leikkiä,+kun+monet+Jutut+(Hedelmätkin+alkaa+maistumaan+Makeemmilta)+maistuu+Vähemmällä+Paremmalta..+;P
23.01.2019 23:47
..+Ei+niissä+kyllä+Kauheesti+Suklaatia+Ole..+Jos+Tarkkoja+Ollaan..+Ja+ollaanhan+Me..+;D
23.01.2019 21:35
"montako+kiloa"
..+Noh..+Mun+ei+varmaankaan+Tartte+olla+Sit+Huolissaan..+;D..+Tairan+olla+sit+ihan+KohtuuKäyttäjä..+Tai..+TerveysKäyttäjä..+;D
23.01.2019 21:33
..+Juuh..+Olin+Just+ns.+Kulmilla..+Kun+EtuSivun&Osan+Ketjuja+Pläräsin..+;P
..+Olet+Kyllä+Yks+Oikkee+Sellanen..+EmäEmakkoFemakko..+Tarttis+Olla+Aikas+Kova+SoviNistiSika,+että+vois+Kutsuu+Sun+VastinPariks..+;D
..+Nyt+Joku+Raja+tuohon+FemakointiEmakointiin&MiesVihaan..;(
23.01.2019 21:30
..+Siihen+vaikuttaa+Aikast+Pal+Myös+Se,+että+Mihin+Lajistoon+sattuu+Ite+Kuulumaan..+Ainakin+Vaaran+Asteeseen..+SukuPuolesta+RiippuMaton+Jutska+TämäKin..+;P
#YksinKertaisuuksia&ItsestäänSelvyyksiä
23.01.2019 19:03
..+Noh..+Niin+on+Tuolle+Sunkin+Toiminnalle..+NaisMäRöinti..+;D
#Padat&Kattilat
23.01.2019 18:46
"Hakee+Naista"
..+Jeps..+BonoBoille+ja/tai+NarsuMarsuille..+;P
23.01.2019 18:31
..+Siis..+Jos&Kun+kyseessä+on+ns.+Persestely+tjmv.+LuottaMattaomuus&Valehtelu+Jne..+JutskanDaali..+;P
23.01.2019 18:13
..+Mitä+enemmän+on+NarsuMarsun+Verta+Elimistös,+niin+Sitä+Vähemmän..+SukuPuolesta+RiippuMati..+;P
23.01.2019 18:11
..+Jatketaan+Vielä..+Ainakin+Hetken..+;P
Johanna+Kurkela+&+Juha+Tapio+-+Muita+enemmän
https://www.youtube.com/watch?v=kq3UKM2VxOc
..+Samalla+Linjalla..+=)
23.01.2019 11:52
..+Nää+lyhyet+Töksäytykset&Töksäyttelyt+on+Kans+Mainioita..+On+ne+Sitten+Maustettu+SarkastisuudenSahramil+tai+jollain+muulla+Mausteel..+;P
..+NamNam..+Kyllä+Maistuu..+Ihan+AikuistenOikeest..+;P..+TieränTierän..+Kiusaannuit..+Oli+nyt+Vuan+"Pakko"+taas+Nipistää..+Kujeileva+Töksäyttäjä+sai+Vallan..+Laitetaan+Väsyn+Piikkiin..+;D
..+Kaikkee+Hyvää+Sinne..+Sullekin..+=)
23.01.2019 00:26
..+Onks+Sul+Taas+Vaikea?..+Ja+Mitä+Sulle+on+Sanottu+tuosta+Ittesi+ProjiSoinnist+ja+PsykoosiaPukkaa+Olotilasta?..+;P
..+Mitähän+Mahroit+taas+Piereskellä..+;P
"Sinäkin+kirjoittelet+kuin+olisit+lopettelemassa.+Mitä+tekisit+ilman+palstaa?+*sensuroitu*+itsesi..."
..+Ton+verran+jäi+ViestiLootaan+Sun+Pierusta+Jäljel..+Sensuroin+tuon+yhren+sanan,+jos+se+oli+PoistoBotille+liikaa,+ettei+Lähre+Tämäkin+Viesti+Samaan+Paikkaan..+Pierujen+HautasusMaal..+;D
..+JooJoo..+TieränTierän..+"Älä+Ruoki..+Trolleja..+NarsuMarsuja..+Jne..+Äläkä+Erityisesti+Pertsaa.."..+;D..+Mut..+Väsy+Aiheuttaa+KaikenLaista..+Laitetaan+Vaiks+Sen+Piikkiin..+;D
22.01.2019 23:58
..+Noh..+En+nyt+Tierä,+että+Mitenkään+sen+Erikoisemmin+Ansioituneena..+Sen+verran+Vain+"Ansioiduin",+mitä+oli+VarusMiesPalveluksen+Puitteissa+Mahrollist..+Sanoisin+mieluummin,+että+Sen+Verran+Sain..+Kokemusta&Koettelemusta&Muistoja+jne..+;P
..+Vai,+että+Paras..+;D..+Nah..+Vain+Mä..+En+Enempää+,+enkä+Vähempää..+Ei+Sovi+oikein+Toi+AjatusKuva+Mulle,+eikä+ole+Mielestäni+Kovinkaan+Hyvän+Johtajan(kaan)+Merkki+(Eikä+minkään+Ryhmässä+Toimivan+Jäsenen)+,+jos/kun+Joku+noin+Aattelis+Itsestään..+;P
..+Ei+ne+Kamut+oikeastaan+Vähätellyt..+Aattelivat+vain,+että+Paikka+johon+menin+Palvelemaan+olisi+ollut+mulle+sellainen,+että+Olisin+Ollut+TuotaPikaa+Napit+Vastakkain..+HärkäPäänä..+Simpauttajien+jne.+Kanssa..+Syystä..+Tai+Toisesta..+;D
..+Viimeinen+Lause+Meni+Täysin+Oikein..+Ja+Mitään+sellaista+ei+alaisilta+(eikä+keltään+muultakaan)+odoteta,+eikä+pyydetä+tekemään,+mitä+ei+ole+itse+valmis+tekemään..+Ja+He+ensin..+Sitten+Itse+(oli+kyseessä+Ruoka,+Lepo+tai+mikä+tahansa+asia),+jos/kun+Se+vain+on+Suinkin+mahdollista,+niin+ettei+Annetut+tehtävät+tjmv.+jutut+Vaarannu+Enemmän+(Sillä+Tavalla+ja+Sillä+Hetkellä)+niin+Toimittaessa..+Jne..+Jne..+;P
22.01.2019 23:48
..+Eipäs+Hättäillä..+Siel..+Eikä+Sorruta+PaniKoimaan..+;D
..+Suomi24:n+"KehitysTiimi"+voi+vielä+järkiintyä..+Ja+jos+ei+Järkkiinny,+niin..+Suurella+TodNäköisyydellä+on+mahdollista+jatkaa+Halutessaan+AnoMuumiPalstailua+esim.+PrePaidia+Käyttämällä..+Tai+sitten+Tekemällä+AnoMuumin+("muokatuin"+tiedoin+tehdyn..+;D)+NaamaKirja+tai+GooggeliPlus+Tilin,+jolla+Vahvistaa+Tilinsä+ja/tai+kirjautuu+tänne..+Miten+nuo+sitten+Meneekään..+;P
..+Itse+tosin+suhtaudun+Nihkeästi+jopa+"muokatuin"+tiedoin+tehtyyn+NaamaKirjaTiliin..+;D
22.01.2019 18:15
..+Noh..+Sit+jäi+Näemmä+koko+Kommentti+Tuonne+Laatikkoon+Talteen..+;P
..+Vai,+että+BootCampin+meinasit+Mulle+Vetästä..+Noh..+Mikäs+Siinä,+jos+ite+oisin+jo+Niin+JärkiJääs,+etten+Ite+sitä+enää+siinä+Vaihees+Tajuis..+*Kiittää&Kumartaa*..+;D
22.01.2019 17:56
..+Tuolla+Mulle(kin)+ois+Voinut+Suurella+TodNäköisyydellä+Käyrä+toisin,+kuin+Kävi..+Intis..+En+ollut+Helpoimmas+Paikas+itekään+(vaihtoehtoihin+nähden),+mutta+Kuri,+Simputus+jne.+Oli+AikaLailla+OikeudenMukaista..+Elikkäs+Kaikille+Kuraa&Peiskaa+Samalla+Kaavalla,+YhtäLailla,+SamoinPerustein+jne..+Jne..+Sen+Jakamisessa+ei+siis+Sorsittu+Kettään..+Ainakaan+YliPal..+;P
..+Mulla+Ois+Käynyt+Varpisti+Tuolla+niin,+kuin+Kaverit+hieman+Povas+ennen+Inttii..+;D..+Olivat+kyl+Kovin+Vieräs..+Tykkäsin..+Toisin+Olis+Ollut,+jos+Olis+Ampunut+Kovin+Pahasti+Mun+OikeudenMukaisuudenTajun+Yli..+;D
..+Tuon+OppiLaitoksen+nuo+tietyt+"PakollisetKurssit"+Pitää+(Tai+ainakin+pitäisi)+Osata+Ottaa+Oikealla+Asenteella..+Ja+Hjuumorilla+(Se+Auttaa+Pal..+Joskus+se+voi+tosin+enemmän+tai+pahentaa+tilannetta,+jos/kun+Simpauttaja+sen+huomaa..+Mut..+Mikäs+Sen+Hauskempaa..+YliVäsynä+monesti+Oikkee+TriplaHauskaa..+;D)..+;P
..+NoNiin..+Alkoi+taas+Hylsyt+Lentelee..+;D..+SellastSe..+OppiKoulu+MonestMonil+Teettää..+;D
22.01.2019 17:43
..+OpportuNistiset+WanaBe+PalstaSheriffi+&+Poistattelija+NarsuMarsut+vois+Vaikka+ite+Suksia+HuitsinNevadaan..+;D
22.01.2019 17:23
..+Hmm..+En+ole+varma+oliko+Kommentti+KokoNaisuudessaan+Siinä+osassa,+mikä+jää+näkyviin++ViestiIlmoitinLaatikkoon..+Jos+oli+niin+Täytyy+Taas+Ihmetellä+PoistatusLogiikkaa..+;P
..+Jos+SekoPäinen+PoistoBotti+ei+ollu+Astialla,+niin..+KukaMuuMuka&MiksMuka..+;D
22.01.2019 17:17
7 / 651