kumman sanaan voi luottaa

kumpi.luotettavampi

miehen vai naisen ja kumpi pitää sanansa ja kummalta saa luotettavampaa tietoa

29

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisen ehdottomasti.

      Perustelut: miehillä on tarve liioitella ja olla tietävinään aiheesta kuin aiheesta, vaikka se "tietous" perustuisi pelkkään luuloon tai mutuiluun. Naiset taas sanovat suoraan, että "muistaakseni", tai "luullakseni", mutta jos hän sanoo jonkin asian varmasti olevan jotenkin, niin se hyvin todennäköisesti on juurikin niin.

      • kumpaan.voi.luottaa

        kumman sanaan voi luottaa jos mies sanoo harjaan aamulla autosi lumesta vai jos nainen sanoo harjaan autosi aamulla tai nainen sanoo tankkaan auton niin voiko siihen luottaa vai onko mentävä tankkaamaan ensi töikseen


      • helmiä_sioille

        Päivän paras vitsi... :D

        Naiset harvoin tietää miten asia(t) on. Ne tietää yleensä miten ne toivoo tai haluaa asioiden olevan... :D


      • helmiä_sioille kirjoitti:

        Päivän paras vitsi... :D

        Naiset harvoin tietää miten asia(t) on. Ne tietää yleensä miten ne toivoo tai haluaa asioiden olevan... :D

        Siinä heti tuli joku miesmäröimään.

        Niin, sitähän se olikin. Miesmäröintiä! Melkein unohdin, että kyseiselle toiminnallehan on oma sanakin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siinä heti tuli joku miesmäröimään.

        Niin, sitähän se olikin. Miesmäröintiä! Melkein unohdin, että kyseiselle toiminnallehan on oma sanakin.

        .. Noh.. Niin on Tuolle Sunkin Toiminnalle.. NaisMäRöinti.. ;D

        #Padat&Kattilat


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Niin on Tuolle Sunkin Toiminnalle.. NaisMäRöinti.. ;D

        #Padat&Kattilat

        Sähän ilmestyit paikalle hämmästyttävän nopeesti, en edes ehtinyt odotella..

        Naismäröinti - ei se tarkoita mitään.


      • saako.mies.pyytämänsä
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sähän ilmestyit paikalle hämmästyttävän nopeesti, en edes ehtinyt odotella..

        Naismäröinti - ei se tarkoita mitään.

        naismäröinti on puhuu puuta heinää ja muutama vesiperä niin mietityttää voiko wuppikseenkaan mies luottaa eli sanoo käyvänsa kaupassa ja mitä haluat ja mies pyytää tupakkia muutaman olusen makkaraa ja kortsuja niin voiko mies luottaa että saa ne ja kumit yhteisiä iltaleikkejä varten


      • saako.mies.pyytämänsä kirjoitti:

        naismäröinti on puhuu puuta heinää ja muutama vesiperä niin mietityttää voiko wuppikseenkaan mies luottaa eli sanoo käyvänsa kaupassa ja mitä haluat ja mies pyytää tupakkia muutaman olusen makkaraa ja kortsuja niin voiko mies luottaa että saa ne ja kumit yhteisiä iltaleikkejä varten

        Täh?

        Ei noin ole käynyt ikinä. Oikeesti. Siis että mä olisin käynyt ukon pyynnöstä kaupassa. 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sähän ilmestyit paikalle hämmästyttävän nopeesti, en edes ehtinyt odotella..

        Naismäröinti - ei se tarkoita mitään.

        .. Juuh.. Olin Just ns. Kulmilla.. Kun EtuSivun&Osan Ketjuja Pläräsin.. ;P

        .. Olet Kyllä Yks Oikkee Sellanen.. EmäEmakkoFemakko.. Tarttis Olla Aikas Kova SoviNistiSika, että vois Kutsuu Sun VastinPariks.. ;D

        .. Nyt Joku Raja tuohon FemakointiEmakointiin&MiesVihaan..;(


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siinä heti tuli joku miesmäröimään.

        Niin, sitähän se olikin. Miesmäröintiä! Melkein unohdin, että kyseiselle toiminnallehan on oma sanakin.

        Miesmäröinti. :D


    • voi.luottaa

      Transulla.

    • AsianVierestä

      Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa.
      Ne suuren ikävän pieneen sydämeen tuottaa...

    • Naiseen, koska miehet aina valehtelee!!

    • Mieheltä saa yleensä suoremman palautteen kuin naiselta, mutta lööperin puhuminen ei noin yleisellä tasolla ole sukupuolisidonnaista.

    • viisvee

      miehet jää helponmin kiinni valheesta pokan petettyä,

    • tiesin.vastauksen

      Mieheen, koska naiset aina valehtelee!!

    • erkkiäinen

      Jo on paljon yleistävää paskaa asiantuntijoiden lausumana.

    • .. Mitä enemmän on NarsuMarsun Verta Elimistös, niin Sitä Vähemmän.. SukuPuolesta RiippuMati.. ;P

      • .. Siis.. Jos&Kun kyseessä on ns. Persestely tjmv. LuottaMattaomuus&Valehtelu Jne.. JutskanDaali.. ;P


    • Mistä sellainen käsitys, että sukupuolen mukaan voi luottaa?

      • viisvee

        ei kumpaankaan sukupuoleen ole luottamista kertomus samasta asijasta on vain erinlainen,


    • mklbgflrt

      Miehet yleensä liioittelevat panojensa määrää, ja naiset taas vähättelevät niitä. Eiköhän tuosta tule hyvin selväksi ettei yksi ole luotettavampi toista.

      • Xhllgxglx

        Molemmista sukupuolista löytyy sellaisia epävalioyksilöitä, jotka rutiininomaisen ylipöhöttyneesti pullistelevat tarinoissaan ja sepitelmissään itsensä suuremmiksi kuin ovatkaan. Yleensä samat sankarit taitavat yhtä rutiininomaisesti kanssaihmisten jatkuvan vähättelyn, mitätöinnin ja aliarvioimisen. Nämä kaikissa mahdollisissa asioissa, vaikka tällä palstalla osa kulkijoista ei toki ole kiinnostunut maailmassa mistään muusta kuin panemisesta.

        Jos joku pitää jompaakumpaa sukupuolta kokonaisuudessaan luotettavana, hänellä on paljon oppimatta. Voitte myös katsoa tämän maailman suurimpia johtajia idässä ja lännessä, ja kysyä itseltänne, keiden samaan luottaisitte.


      • Tokitokitoki
        Xhllgxglx kirjoitti:

        Molemmista sukupuolista löytyy sellaisia epävalioyksilöitä, jotka rutiininomaisen ylipöhöttyneesti pullistelevat tarinoissaan ja sepitelmissään itsensä suuremmiksi kuin ovatkaan. Yleensä samat sankarit taitavat yhtä rutiininomaisesti kanssaihmisten jatkuvan vähättelyn, mitätöinnin ja aliarvioimisen. Nämä kaikissa mahdollisissa asioissa, vaikka tällä palstalla osa kulkijoista ei toki ole kiinnostunut maailmassa mistään muusta kuin panemisesta.

        Jos joku pitää jompaakumpaa sukupuolta kokonaisuudessaan luotettavana, hänellä on paljon oppimatta. Voitte myös katsoa tämän maailman suurimpia johtajia idässä ja lännessä, ja kysyä itseltänne, keiden samaan luottaisitte.

        Tokittaja taas peukuttamassa omia tekstejään.


    • KarttaMaukonen

      Miehet ovat valehdelleet naisille koko ihmiskunnan historian, joten eiköhän se jo jotain kerro. Miehet ja miehisyys ovat nykyisin kriisissä, koska feministit hallitsevat maailmaa.

      • h567jh67

        Entä valehtelevatko feministit? Vähemmän väritettyä totuutta eivät puhu hekään. Jos he ovat aivopesseet itsensä uskomaan demagogiaansa, vapautuvatko he sillä verukkeella valehtelemisesta?


      • KarttaMaukonen

        Feministit puhuvat ainoastaan totta. Erityisesti kantasuomalaiset heteromiehet valehtelevat ja ovat muutenkin täysin turhia. Maailma olisi parempi paikka ilman miehiä. Naisten vallankumous on alkanut.


    • Naisiinenluota

      Miehen sanaan voi luottaa. Miehet sanoo usein suoraan kun taas naiset odottaa että heidän ajatuksiaan osataan lukea.

    • Riippuu asiasta. Parisuhdeasioissa luotan yleensä miehen sanaan enemmän.
      Kalajutuissa naisen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe