.. Kuka on Palstan SuklaatiSuu Tittelin Voittaja?.. ;P

NuuskaJaSuklaanTaikaa

.. Kuinka Paljon menee Keskimäärin Suklaatia Viikossa ja Mitä/Millaista Suklaatia se PääSääntöisesti On?.. ;P

.. BonusKyssänä.. Tuleeko Syötyä Päivittäin Tasaisemmin vai Isompia Satseja Harvemmin?.. ;P

.. Juuh.. OnOn.. Hieman Tylsää.. Et Tartte Sanoo.. ;D

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

Mä voitan tän kisan :D

En kehtaa nyt just kertoa montako kiloa suklaata kannan kuukauden aikana kotiin. Ehkä joku toinen kerta sitten. :)

• "montako kiloa"

.. Noh.. Mun ei varmaankaan Tartte olla Sit Huolissaan.. ;D.. Tairan olla sit ihan KohtuuKäyttäjä.. Tai.. TerveysKäyttäjä.. ;D

• Aika tasaisesti keskimäärin muutama kismet viikossa

• .. Ei niissä kyllä Kauheesti Suklaatia Ole.. Jos Tarkkoja Ollaan.. Ja ollaanhan Me.. ;D

• Enainen

Ollaan samiksii. Tykkään Kismetistä.

• Enainen
        Enainen kirjoitti:

Ollaan samiksii. Tykkään Kismetistä.

Karkki on kylläkin mun juttu. Joskus on vaan pakko saada edes vähän niin kuin tänään.

• Enainen kirjoitti:

Karkki on kylläkin mun juttu. Joskus on vaan pakko saada edes vähän niin kuin tänään.

Noinhan se tuppaa olemaan, nyt alkoi tekemään mieli irtokarkkia

• Zokoa

Amatöörejä.....

• Karkkitasku

Mä voisin olla Palstan karkkisuu 😄 no joo kohta se alkaa kotkottamaan ...... 🤣

• trollli

Mä teen yleensä suklaani itse, siis ns. raakasuklaata... ja toisinaan maustan suklaakonvehdit itse, kuivatuilla marjoilla ja hedelmillä toisinaan... joskus tipalla likööriäkin. Useimmiten palasen leikkaan veitsellä levystä tai pari konvehtia kahvin kanssa...
      Uskoisin syöväni n. 100-200g raakasuklaata viikon aikana, aika lailla vaihtelee tuo kulutus mulla.

Mielialasta myös kiinni... mieliala lääkkeenä varsin miellyttävä nauttia, muita mielialalääkkeitä en käytä, ...paitsi kesällä; Rommi-rusina jäätelöä, irtojäätelöiden valikoimasta, yhden isonpallon verran, kunnon vanhanajan rapeaan vohveliin!

• AsianVierestä

Fazerin suklaat ovat ihan maistuvia. Itse pidän geishasta, sinisestä...suffeli, kismet, pätkis...meneehän nuo. Joulun aikaan söin noin kilon ja sen jälkeen en yhtään grammaa.
      Suomessa tulisi olla ylpeitä Fazerista, on meinaan maailmanluokan suklaata ja osaamista.

• trollli

Kopsasin tämän reseptin netistä...
      LIFESTYLE > MAKUJA ARTIKKELISIVU JULKAISTU 23.01.2019 19:57

Muutamassa minuutissa mikrossa valmistuva kakku vie kielen mennessään! Nopeasta valmistustavasta huolimatta herkku vastaa rakenteeltaan ja maultaan aivan oikeaa banaanikakkua. Makeanhimo selättyy taatusti, kun hieman lämpimän kakun päälle lisätään reilu annos täyteläistä suklaalevitettä.

Varoitus! Tätä yhden hengen herkkua voi olla vaikea vastustaa!

Nutella-banaanikakku mikrossa (1 annos)
      6 rkl vehnäjauhoa
      4,5 rkl sokeria
      1/8 tl leivinjauhetta
      ½ banaani
      3 rkl maitoa
      3 rkl kasvisöljyä
      1,5 tl vanilja-aromia
      2 rkl suklaalevitettä (Nutella)

Sekoita jauhot, sokeri ja leivinjauhe keskenään. Muusaa banaani mikron kestävässä kulhossa. Lisää joukkoon maito, öljy ja vanilja-aromi. Sekoita lopuksi joukkoon keskenään sekoitetut kuivat aineet. Kypsennä kakkua mikrossa, kunnes kakku on kokonaan kypsä, noin 2 minuuttia. Anna jäähtyä hetki ja lusikoi pinnalle suklaalevitettä. Nauti välittömästi tämä itse tekemäsi mukikakku.

Onnistuu... testasin Faijalla; muki teetä ja kuppikakku... hyvin kelpas.
      Annoin kakun jäähtyä n.10 min. ettei hän poltais ainakaan suutaan, kuumalla suklaalla.

• .. Sun Suklaati Jutskat oli Mulla Suunnilleen jo Tierossa.. ;P

.. Tän PikaOhjeen Vois Khyl tallettaa.. Voi Sit Väsätä jollekin/joillekin HerkkuPepu(i)lle, jos/kun HerkkuHimo Yllättää Pahassa Paikassa, eikä ole mitään valmiita Herkkuja Lähettyvillä.. ;D

.. Onkohan tuollaisia PikaJutskia EnemmänKin?.. ;P

• Keskimäärin noin tasan nolla grammaa.

• Mä en ainakaan voita tätä kisaa. Suklaansyönti ajoittuu tasan tarkkaan joulun ja pääsiäisen tienoolle. Silloin kyllä sitä sitten meneekin..😀 Jouluna Pandan konvehteja, WienerNougat:a useampia rasioita. Pääsiäisenä lähinnä mignon-munia. Synttärinä, jos saan lahjaksi, syön myös. Mua rajoittaa myös keliakia. Nuo on paitsi mieleisiä suklaita, myös gluteenittomia. Mutta tosiaan muuhun aikaan vuodesta tuskin edes muistan suklaan olemassaoloa. Kausijuttu mulle, kun en muutenkaan ole suuri makean ystävä. Enemmän suolaisen perään 🤗

• "en muutenkaan ole suuri makean ystävä. Enemmän suolaisen perään"

.. Sama.. Tosin SitäKin puolta tullut Vähennettyä Roimasti.. Siis niin, että Pyrkii käyttämään Suolaa Fiksummin, eikä YliSuolaile Kaikkea.. ;D

.. Ja Syöty Suklaa on ollut jo Piremmän aikaa PääSääntöisesti Vain Yli 80%:n TummaaSuklaatia.. Menekki Siinä.. 1-1,5Kg/KK.. ;P

.. "Huonona" puolena Tuossa TodTummanSuklaatin Käytössä on, että siihen kun tottuu, niin monet Suklaatit alkaa maistumaan ÄllönMakeilta, eikä niitä tee kauheesti mieli Syödä.. Sama juttu, jos/kun ei Käyttele Sokeria Kauheesti, eikä syö paljon Sokeroituja tuotteita, niin sama homma käy sitten siellä(kin) puolella.. Hyvänä Puolena taas.. Noh.. Ei Tartte Pal Suolalla, eikä Sokerilla Leikkiä, kun monet Jutut (Hedelmätkin alkaa maistumaan Makeemmilta) maistuu Vähemmällä Paremmalta.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"en muutenkaan ole suuri makean ystävä. Enemmän suolaisen perään"

.. Sama.. Tosin SitäKin puolta tullut Vähennettyä Roimasti.. Siis niin, että Pyrkii käyttämään Suolaa Fiksummin, eikä YliSuolaile Kaikkea.. ;D

.. Ja Syöty Suklaa on ollut jo Piremmän aikaa PääSääntöisesti Vain Yli 80%:n TummaaSuklaatia.. Menekki Siinä.. 1-1,5Kg/KK.. ;P

.. "Huonona" puolena Tuossa TodTummanSuklaatin Käytössä on, että siihen kun tottuu, niin monet Suklaatit alkaa maistumaan ÄllönMakeilta, eikä niitä tee kauheesti mieli Syödä.. Sama juttu, jos/kun ei Käyttele Sokeria Kauheesti, eikä syö paljon Sokeroituja tuotteita, niin sama homma käy sitten siellä(kin) puolella.. Hyvänä Puolena taas.. Noh.. Ei Tartte Pal Suolalla, eikä Sokerilla Leikkiä, kun monet Jutut (Hedelmätkin alkaa maistumaan Makeemmilta) maistuu Vähemmällä Paremmalta.. ;P

Minäkin laitan mielummin muita mausteita reippaasti, kuin välttämättä suolaa. Esim. näistä sipsi-tyyppisistä mun suosikki on wasabi-pallot:) Jos olet maistanut, muistat maistaneesi;) Eli tulisuus ja kirpeys kiehtoo vielä suolastakin enemmän.

Tummaa suklaata tuli syötyä jossain vaiheessa, mutta se on vähän jäänyt. Totta tuo kyllä, että sen jälkeen moni suklaa maistuu ällömakealta. Ja koska itse ei tule myöskään kauheasti makeaa syötyä, niin joskus joku hedelmä maistuu melkein sokeriselta:)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Minäkin laitan mielummin muita mausteita reippaasti, kuin välttämättä suolaa. Esim. näistä sipsi-tyyppisistä mun suosikki on wasabi-pallot:) Jos olet maistanut, muistat maistaneesi;) Eli tulisuus ja kirpeys kiehtoo vielä suolastakin enemmän.

Tummaa suklaata tuli syötyä jossain vaiheessa, mutta se on vähän jäänyt. Totta tuo kyllä, että sen jälkeen moni suklaa maistuu ällömakealta. Ja koska itse ei tule myöskään kauheasti makeaa syötyä, niin joskus joku hedelmä maistuu melkein sokeriselta:)

.. Noh.. Mulla toi Määrä tulee ihan siitä, kun Kahvin ja/tai Teen kanssa tulee PääSääntöisesti lähes aina Otettua Siihen Kylkehen.. Suklaatin Kappale.. ;D

.. Ei sitä muuten tule Oikeastaan Syötyä.. Toki.. Pienilläkin LuontoHapetus Reissuilla SuklaaLevy kuuluu EnsiApuPakkiin.. Muiden HätäVarojen lisäksi.. ;D.. Ja Välillä sitten tulee Napostelua ns. Ihan KylmiltäänKin.. Yksistään tai Muiden Pakin Antimien Kera.. ;P

• jalittaa

Menee kaikissa muodoissa vaihtelevasti levyinä, patukoina, pisaroina, nappeina, konvehtina, keksinä, juomana, vanukkaana... Suosikitkin vaihtelee. Nyt DaCapo ja Dove kärjessä. Toisinaan ei tee yhtään mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3494
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      431
      2921
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      22
      2791
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1857
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1487
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1370
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      91
      1136
    8. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1113
    9. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      99
      1096
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      31
      920
    Aihe