Hyvästit palstalle ja palstalaisille

Uudistukset jyräävät. Vielä ehtii sanoa kommenttinsa ennen kuin katoamme(?) tietoteknilliseen avaruuteen. Yksi aamu tulemme, ja mitään ei olisikaan enää olemassa.

Nytpä on siis hyvä hetki.

Onko jäänyt sanomatta jotain? Hop, kello tuntuu käyvän : )

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan kiittää kaikesta ja toivotta kaikille oikein hyvää jatkoa, siis mikäli en enää kykene normaalisti kirjautumaan omalla nikillä ja nikkini häipyy jonnekkin bittiavaruuteen.

      En ikinä tule antamaan näille mitään pankkitunnuksia, puh. numeroita, enkä muitakaan yksityisyyteen liittyviä linkkejä. Jos tämä ei tällaisena suostu toimimaan, siinä tapauksessa nämä keskustelut saavat jäädä muistoiksi menneisyyteen.

      Ehkä kuitenkin tässä vaiheeessa hätäilemme turhaan. Ei vielä kannata viettää palstahautajaisia. Asiassa saattaa olla jotain muuttujia, joista emme kaikki ole tietoisia. Katsotaan rauhassa miten tämä lähtee kehittymään...

      Thänks! :)

      • hakusana_XII

        Ylläpitäjä - tai ätmi joksi hän itseään kutsuu - kirjoittelee kavereineen jo nyt VAUVA-sivuston keskustelupalstalla. SInne vain, kirjautumista ei tarvita!;) Tänne ei jää ketään, ja kun Seiskakin menee joku päivä nurin kun roskasakilla ei ole enää varaa edes SIIHEN, niin mites sitten suu pannaan uskovaisten keskuudessa?


    • ikävä.jää

      Hyvästi Pönttis.

      Ikävä menettää sinut, mutta yhden aikakauden loppu on uuden aikakauden alku.

    • Minua ajatuksena toisinaan kiehtoo ajan suunnan vaihtaminen. Näiden hyvästien jälkeenkin on sanottu paljon ja näitä ennen tulemme sanomaan kaikenlaista, kunnes eräänä päivänä palsta katosi ja pian sen jälkeen internet. Muisti vain tekee temppunsa eikä paljasta kaikkea mitä tämän jälkeen sanottiin - vain sen mitä sanotaan tätä ennen.

      Joten hyvästi ja tervetuloa!

    • Hyvästit multakin lähtijöille. Kaikkea hyvää!

    • JossainMuualla

      Kiitoksia ja anteeksi.

    • viisvee

      uudistuksen jälkeen taas herätään todellisuuteen sammutuin lyhdyin palamaan takaisin s24 pariin,

    • Mjoo

      Ihan jees.

      (Naurua)

    • Pillujen--asiantuntija

      No vittu, kaikki ilo viedään ätmeiltä. Kohta ätmeistä tulee vielä yksinäisempiä ja masentuvat lisää sitten alkavat juomaan viinaa ja tekemään rikoksia.

      • pihallatipunen

        No mutta hei mieti asian positiivisia puolia: kun alat juomaan ja tekemään rikoksia, sinusta tulee jännämies. Ja TSÄDÄM, naisia alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Kyllähän sinä sen itsekin tiedot, koska linkittelet "jännämiesuutisia" jatkuvalla syötöllä tänne.


      • ku0naYhteiskunnalle

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.


      • Ythf
        ku0naYhteiskunnalle kirjoitti:

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.

        Entäs miehet? Halveksuvatko ne jotakita vielä enemmän?


      • Työeikiinnost
        Ythf kirjoitti:

        Entäs miehet? Halveksuvatko ne jotakita vielä enemmän?

        Kyllä juoppo työtön läski akka on aika matalaa, YH lähäri myös turn off.
        Itse olen työtön mies, eli minulle kelpaa kuka tahansa.


      • Ujoatm29v

        Alan juomaan viinaa, käymään huorissa ja varastamaan autoja jos tämä palsta lopetetaan.


      • Narumyyjä
        Ujoatm29v kirjoitti:

        Alan juomaan viinaa, käymään huorissa ja varastamaan autoja jos tämä palsta lopetetaan.

        Oikein, yökerhossa naisia on tanssilattialla heiluvine tisseineen.
        Raitis mies luulee saavansa naisen raittiudellaan kehuskelemalla.


      • Anonyymi

        Ei nössykki rikoksia uskalla tehdä.


      • Anonyymi

        Yökerhossa viinaa juomalla löytää naisen.
        Kotona istuva nyhverö jää yksin.


    • Ylestähänsejohhtuu

      Irvin Guutmannin sanoin;Haistakaa paska koko valtiovalta jnep.

    • hyviä.vinkkejä.antanut

      niin täällä paljon ystäviä jotka on antanut vinkkejä pariutumiseen ja jopa yritetty neuvoa auttaa yms vaikkapa että sinkut täällä tapaisivat toisensa niin vielä voit pyytää vinkkejä neuvoja apuja niin vielä ehdit kysymään neuvoja ja joku neuvoo niin on pilkattu ivattu vit.uiltu ja ilkeilty hänelle mutta pian et saa enään kannustavia vinkkejä hyvän kumppanin löytämiseen niin viinamieskin antanut vinkkejä naisen metsästykseen niin hän on toivonut että löydätte rakkauden ja hyvän kumppanin

    • Älkää nyt liian lällyjä puhuko, tyyliin....olen aina rakastanut sinua :D
      Jos uudistus jääkin torsoksi, niin ei tarvi sitten katua

    • helmiä_sioille
    • flowersreally
      • helmiä_sioille

      • flowersreally
        helmiä_sioille kirjoitti:

        Sun ja Eki-tädin juttuja on ollut aika ajoin ihan kiva lukea. Sun tapauksessa silloin, kun olet jaksanut kirjoittaa vähän pitempää tekstiä... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=5TJ0O_dUNaI

        Eli aika harvoin.


      • flowersreally kirjoitti:

        Eli aika harvoin.

        .. Nää lyhyet Töksäytykset&Töksäyttelyt on Kans Mainioita.. On ne Sitten Maustettu SarkastisuudenSahramil tai jollain muulla Mausteel.. ;P

        .. NamNam.. Kyllä Maistuu.. Ihan AikuistenOikeest.. ;P.. TieränTierän.. Kiusaannuit.. Oli nyt Vuan "Pakko" taas Nipistää.. Kujeileva Töksäyttäjä sai Vallan.. Laitetaan Väsyn Piikkiin.. ;D

        .. Kaikkee Hyvää Sinne.. Sullekin.. =)


    • NainenRuudunTakaa

      Rekkautuneilla mikään tuskin muuttuu.

      Jos sanon nyt heiheit, maltanko olla enää kirjoittamatta kun vielä rekkaantumatta voin?

      Kaikkea hyvää kaikille!

      • Etuskoitsekään

        No sinulla nnainenn on senverran paljon rekisteröityjä nikkejä, että eiköhän se narsistinen paskanjauhaminen jatku vanhaan malliin. Jos ei muuten, niin vastailet itsellesi.


      • NainenRuudunTakaa
        Etuskoitsekään kirjoitti:

        No sinulla nnainenn on senverran paljon rekisteröityjä nikkejä, että eiköhän se narsistinen paskanjauhaminen jatku vanhaan malliin. Jos ei muuten, niin vastailet itsellesi.

        Ei oo ikinä ollut yhtään rekisteröityä nikkiä. Mutta hienoa, että muilla on yhtä fiksuja ajatuksia kuin mulla.

        Palstalla on ollut monia pitkiä analyyttisiä ketjuja, kiitos mukaville keskustelukumppaneilleni niistä.

        Rakastan myös vihaajafanejani. Ilman teitä en olisi jaksanut niin paljon provoilla. Ihania adrenaliinikicksejä olen saanut. Toivottavasti teillä on ollut yhtä kivaa kuin mulla.


      • Nnairuumyltak
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ei oo ikinä ollut yhtään rekisteröityä nikkiä. Mutta hienoa, että muilla on yhtä fiksuja ajatuksia kuin mulla.

        Palstalla on ollut monia pitkiä analyyttisiä ketjuja, kiitos mukaville keskustelukumppaneilleni niistä.

        Rakastan myös vihaajafanejani. Ilman teitä en olisi jaksanut niin paljon provoilla. Ihania adrenaliinikicksejä olen saanut. Toivottavasti teillä on ollut yhtä kivaa kuin mulla.

        "Mutta hienoa, että muilla on yhtä fiksuja ajatuksia kuin mulla"
        Sattumoisin samalla lauseella vastasit nnainenn nikilläsi:D
        Et sä täällä ketään ole huijannut multinikeilläsi pariin vuoteen. Opettelisit edes kirjoittamaan muita arvostavasti ja aina itseäsi kehumatta, niin joku nikkisi saattaisi mennä läpi.


    • Mikähuhu

      Täällä on monta kuukautta jauhettu jostain rekkautumispakosta. Kuka tällaista puhetta ylläpitää ja missä sellaista on päätetty kun asiasta ei lue missään?

      • seuraa.aikaasi

        Blogissa ja kyselyissä on puhuttu. Tutki Allerin sivustoja.


    • Onko teillä jotain salattavaa jos yhden nimimerkin luominen ottaa noin koville..
      Buhuu..Kummituksia joka puolella ja salaliittoteorioita.

      • Ujoatm29v

        Ehkä se että ei voi enää kertoa todellisia ajatuksiaan paljastumisen pelossa.


    • .. Eipäs Hättäillä.. Siel.. Eikä Sorruta PaniKoimaan.. ;D

      .. Suomi24:n "KehitysTiimi" voi vielä järkiintyä.. Ja jos ei Järkkiinny, niin.. Suurella TodNäköisyydellä on mahdollista jatkaa Halutessaan AnoMuumiPalstailua esim. PrePaidia Käyttämällä.. Tai sitten Tekemällä AnoMuumin ("muokatuin" tiedoin tehdyn.. ;D) NaamaKirja tai GooggeliPlus Tilin, jolla Vahvistaa Tilinsä ja/tai kirjautuu tänne.. Miten nuo sitten Meneekään.. ;P

      .. Itse tosin suhtaudun Nihkeästi jopa "muokatuin" tiedoin tehtyyn NaamaKirjaTiliin.. ;D

      • mieli.kuumuu

        Nuuska siirtyy Pönttiksen kanssa privaan. Pertsa-setää ärsyttää.


      • mieli.kuumuu kirjoitti:

        Nuuska siirtyy Pönttiksen kanssa privaan. Pertsa-setää ärsyttää.

        Ei mulla ole mitään syytä ärsyyntyä Nuuskan tai Pönttiksen tekemisistä.


      • piiloagremies
        3.14 kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään syytä ärsyyntyä Nuuskan tai Pönttiksen tekemisistä.

        Kommentti joka poistettiin oli syitä täynnä. Hermostut kun joku toinen juttelee Pönttikselle.


      • piiloagremies kirjoitti:

        Kommentti joka poistettiin oli syitä täynnä. Hermostut kun joku toinen juttelee Pönttikselle.

        Otat palstailun liian vakavasti.

        Tämä on trollipalsta, älä sotke näitä hahmoja oikeisiin ihmisiin.


      • Palsta.Stalkkeri
        3.14 kirjoitti:

        Otat palstailun liian vakavasti.

        Tämä on trollipalsta, älä sotke näitä hahmoja oikeisiin ihmisiin.

        Stalkkaat toisia.


      • Palsta.Stalkkeri kirjoitti:

        Stalkkaat toisia.

        Hahhahhaa, siihen mulla on oikeus.


      • stalkkaat
        3.14 kirjoitti:

        Hahhahhaa, siihen mulla on oikeus.

        Olet palstashefu.


      • stalkkaat kirjoitti:

        Olet palstashefu.

        Mikä se on?


      • 3.14 kirjoitti:

        Otat palstailun liian vakavasti.

        Tämä on trollipalsta, älä sotke näitä hahmoja oikeisiin ihmisiin.

        .. Onks Sul Taas Vaikea?.. Ja Mitä Sulle on Sanottu tuosta Ittesi ProjiSoinnist ja PsykoosiaPukkaa Olotilasta?.. ;P

        .. Mitähän Mahroit taas Piereskellä.. ;P

        "Sinäkin kirjoittelet kuin olisit lopettelemassa. Mitä tekisit ilman palstaa? *sensuroitu* itsesi..."

        .. Ton verran jäi ViestiLootaan Sun Pierusta Jäljel.. Sensuroin tuon yhren sanan, jos se oli PoistoBotille liikaa, ettei Lähre Tämäkin Viesti Samaan Paikkaan.. Pierujen HautasusMaal.. ;D

        .. JooJoo.. TieränTierän.. "Älä Ruoki.. Trolleja.. NarsuMarsuja.. Jne.. Äläkä Erityisesti Pertsaa..".. ;D.. Mut.. Väsy Aiheuttaa KaikenLaista.. Laitetaan Vaiks Sen Piikkiin.. ;D


    • pihallatipunen

      Terve, ja kiitos kaloista.

      • Hhehhee...

        Delfiinien joukkopako .


    • Karjalasta kajahtaa, skool


      :-)

      • Paleltui vielä kuoliaaksi...Ois nyt ees pipon pistänyt päähän..ja villahousut jalkaan.


    • Kaisanoasaa

      Oi voi. Kohta olette enemmän yksinäisiä eikä ketään kelle jutella.

    • KarttaMaukonen

      Sanon vaan hyvästi kaikille miehille. Olette täysin turhia. Spermaakin saa nykyisin pankista.

      • ei.miehet.oo.turhia

        Ei sitä sinne pankkiin ilman miehiä saada....


      • KarttaMaukonen
        ei.miehet.oo.turhia kirjoitti:

        Ei sitä sinne pankkiin ilman miehiä saada....

        Itsehän ovat vapaaehtoisesti spermansa luovuttaneet. Naisilla pitäisi olla enemmän valinnanvaraa sen suhteen minkälaisen miehen spermalla itsensä hedelmöittävät. Miehistä tulee tehdä työläisiä ja orjia. Naisten tulee harrastaa rodunjalostusta spermapankkien avulla. Yhteiskunnan tulee tukea tarkoituksellisesti yksinhuoltajiksi päätyneitä naisia. Ei lapsi isää tarvitse, vain äidit ja naiset ovat tärkeitä. Miehet ovat turhia. Kaikki paha maailmassa on (kantasuomalaisten hetero) miesten aiheuttamaa.


    • Semmostase

      Ei kannata sanoo hyvästi koska ette kuitenkaan osaa pysyä poissa palstalta.

      • huvittavaaa

        Niinpä. Aika noloa , osa palstalaisista on "jättänyt hyvästit" jo monta kertaa mutta aina tie löytää takaisin.


      • muuta.ei.ole
        huvittavaaa kirjoitti:

        Niinpä. Aika noloa , osa palstalaisista on "jättänyt hyvästit" jo monta kertaa mutta aina tie löytää takaisin.

        Ja jatkavat edelleen..


    • Ei tässä ole mitään hätää, ei tämä mihinkään lopu. Jos loppuisi voisinkin alkaa kolumnistiksi, kirjoitteilisin kolumneja naisten rappiotilasta ja huonosta pakolaisasiain hoidosta.

    • No niin. Nyt se on varalta tehty.

    • simpleas

      Jos kukaan ei käytä suoli24 palstoja jos rekkaamiseen liikaa yksityistietoja, niin sitten joutuvat poistamaan tietovaatimuksensa.

    • 12121212121212

      Eipä tuolla ole merkitystä.

      Täytyy harkita josko aloittaisi MAT-aiheisen blogin, riippuu vähän onko tänä vuonna aikaa sellaista kirjoitella fanieni iloksi.

      Se on hei hei vain minunkin puolestani.

      • YkskaksParastaAntia

        Mat ja siihen kohdistuvat perustelusi ovat kyllä olleet sinulta tämän palstan parasta antia. Plussat siitä. Kaikenlisäksi et hauku ja pilkkaa ketään. Kerrot vain totuuden pariutumisesta kaunistelematta.
        Perusta ihmeessä MAT blogi! Täältä löytyy heti seuraaja.


    • sanon että..RÖYH!
      ja se on menoks sano annie lennox : p

    • Yksi pieni sana -ilmastomuutos.

    • Anonyymi

      Hahhahaha NAURAN DRAAMAKUNINGATTARELLE!!!

      AI LÄHDIT SITTEN POIS!!!??!?!? HAHAHAHHA!!!

    • Mjoo

      Siis olisi ollut kiva huitoa jotain monologioista poikkeavaa, mutta näillä näkymin en ehdi.

      Muutenkin olen enemmän syysihminen kuin kesä-sellainen.

      (Hirn)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe