Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SallaKarimies
profiilit
SallaKarimies
SallaKarimies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
136
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Epäkohdat+ja+pimitys+ja+valheet+tällä+saralla+ovat+jotain+aivan+järkyttävää!!
04.04.2018 19:59
tarkoitan+siis+kristillisiä+opetuksia.
07.03.2018 23:32
Näin+on+yksi+sijaisvanhempi+itse+Hesarin+jutussa+kertonut,+että+koulutuksessa+neuvottiin+suhtautumaan+biovanhempiin+torjuvasti.
06.03.2018 21:12
Ja+mene+ihmeessä+johonkin+seurakuntaan+mukaan,+niin+siitäkin+saat+paljon+apua!+Et+jää+yksin+ja+seurakunnassa+kohtaat+ihmisiä,+jotka+ymmärtävät+ja+kuuntelevat+ja+rukoilevat+kanssasi.+Jumala+elää+ja+auttaa!
12.08.2017 09:13
Jeesuksen+kanssa+sen+kestää.+:)
12.08.2017 09:09
Rippikoulussa+tämä+on+toki+mahdollista,+koska+sinne+menee+melkein+kaikki,+mut+noin+muuten...+Luulis+et+siellä+joku+aikunen+valvoo+lapsia+ja+nuoria?+Näin+sen+ainakin+pitäis+mennä...+Suuri+sääli,+jos+edes+seurakuntaa+ei+säilytetä+kiusaamisvapaana+paikkana.+:(+Kantsii+varmasti+tsekata+joku+toinen+seurakunta+(ei+mitään+jehovantodistajia+tai+mormoneja+kuitenkaan+vaan+hellarit,+vapis...)
12.08.2017 08:47
Höh,+vastasin+kahdesti...+koneeni+ei+näyttänyt+vastaustani+kun+päivitin+ja+luulin+ettei+se+tullut+perille...
12.06.2017 16:36
Jumala+pystyy+auttamaan,+on+auttanut+minua+ainakin!+Käänny+hänen+puoleensa!+Mä+olen+saanut+voimakkaan+avun+nukahtamiseen+hyvien+kristillisten+opetusnauhoitusten+kuuntelemiseen+esim.+netistä.+
Esim.+tää+Tapani+Suonto+on+todella+hyvä,+armollinen+ja+rauhoittava+puhuja,+ja+siis+todella+arvostan+hänen+opetuksiaan+ja+niitä+mielelläni+hereilläkin+kuuntelen,+mutta+hassua+kyllä+ne+ovat+niin+rauhoittavia+tai+jotain+että+auttavat+myös+nukahtamaan.+Myös+lapseni+ja+heidän+kaverinsa+ovat+vaipuneet+unten+maille+häntä+kuunnellessaan.+:)++http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sETg_AEdb_kwcEak362sp0T
12.06.2017 14:55
Jeesus+auttaa.+Mä+saan+unen+kuuntelemalla+hengellisiä+opetuksia,+joita+oikeasti+arvostan+ja+mielelläni+myös+hereillä+ollessa+kuuntelen.+Etsi+esim.+youtubesta+nimellä+Tapani+Suonto.+Hänellä+todella+hyviä,+rauhoittavia+ja+ahdistusta+poistavia+opetuksia.+
Jeesus,+auta+tätä+ihmistä!
11.06.2017 04:10
Monta+hyvää+pointtia+tässä.+:)+Itse+kmppilen+lainalaisuuden+ja+Jumalan+rangaistusten+pelon+kanssa,+vaikka+koen+että+monesti+minulla+on+myös+todella+hyvä+Jumala-suhde.+Mutta+tämä+neuroottisuuteni+menee+vähän+vuoristorataa.+Se+on+vaikea+tasapaino,+evankelinen+vapaus+ja+sitten+se,+että+kuitenkin+tulisi+olla+aralla+tunnolla+Jumalan+edessä.+En+haluaisi+menettää+elävää+yhteyttä+Jumalaan+vain+jotenkin+ohittamalla.+Toisaalta+on+totta,+että+viime+talvena+tulin+pisteeseen,+jossa+en+voinut+muuta+kuin+ohittaa+ajatukset+ja+testata+armon+rajoja.+Uskoa,+että+vaikka+erehtyisinkin,+ei+Jumala+heti+kadotukseen+heitä.+Että+hän+todella+on+armon+Jumala.+Tässä+kouussa+olen+edelleen.+Välillä+on+vaikea+sovittaa+yhteen+armoa+ja+tiettyjä+raamatunkohtia,+kuten+"joka+haluaa+sälyttää+elämänsä,+menettää+sen,+mutta+joka+elämänsä+kadottaa+minun+tähteni,+pelastaa+sen."+Erityisen+rakkaaksi+on+tullut+Apt.+15.+Sieltä+esim.+"miksi+te+siis+tahdotte+panna+opetuslasten+niskaan+sen+ikeen,+jota+emme+me+eivätkä+meidän+isämme+voineet+kantaa?"
11.06.2017 04:02
Väkivalta+joo,+mutta+ei+kuritus+tarpeen+tullen.+Se+on+ainakin+raamatullinen+eli+kristinuskon+suositus+tilanteisiin,+joissa+ei+muu+auta.+Eli+voidaan+ainakin+ihan+suoraan+tunnustaa,+että+tuo+"kaikki+kuritus+on+väärin"+on+ainakin+kristnuskon+ja+Jumalan+vastainen+mielipide,+jota+siis+kannattavat+pääasiassa+ei-kristityt.
04.05.2017 14:09
Mutta+siinähän+se+idea+just+on...+Jumalalle+kuolemakaan+ei+ole+ongelma,+eikä+Jumalaan+uskovalle+ihmiselle!+:)+Sittenhän+se+vasta+alkaakin+todellinen,+ikuinen+elämä+ja+ilo+taivaassa!+Jossain+vaiheessa+me+siirrytään+rajan+taa+itse+kukin,+tavalla+tai+toisella...+ainoa+mikä+silloin+merkkaa,+on+onko+edessä+taivas+vai+helvetti.+
Kyllä+se+on+aina+ollut+olennainen+osa+kristinuskoa,+että+Jeesukseen+uskovia+vainotaan+tässä+maailmassa,+ja+ainoa+turva+on+Jumala,+elämässä+ja+kuolemassa.
18.04.2017 22:05
Nosto
18.04.2017 07:26
Ja+hiuksiin+nyt+voi+vaikuttaa+paljonkin+niillä+aineilla,+joilla+sitä+käsittelee.+Jos+tukka+on+kuiva,+yksi+hyvä+keino+on+sekoittaa+shampooseen+ihan+vaikka+jotain+ruokaöljyä,+niiku+et+shampoota+puolet+ja+öljyä+puolet.+Sit+sekottaa+ne+kunnolla+ennen+ku+laittaa+päähän,+ne+tekee+semmosen+vaahdon+kun+kunnolla+sekoittaa+(ihan+kämmenessä+vaan,+siellä+suihkussa+ollessa).+Hoitoaineeseenkin+voi+lisätä+öljyä+muutaman+tipan,+tai+etikkaa.+Onhan+näitä+kikkakolmosia+netissäkin+aikamoinen+liuta.+Kuulemma+hiuksensa+voi+pestäkin+jollain+ohuella+kosteusvoiteella,+ja+sekin+kosteuttaa.+Tätä+en+ole+vielä+itse+kokeillut,+pitää+varmaan+kokeilla.+T.+nimim.+Kuivatukka.
17.04.2017 15:34
Käänny+Jumalan+puoleen...+hän+on+elämän+tarkoitus.+Hän+voi+auttaa+ulkonäköasioissakin,+ootteko+huomannu+että+samakin+naama+voi+olla+joskus+kaunis,+joskus+ruma?+:)+Varmaan+jokanen+on+joskus+kattonu+joskus+peiliin+et+häh,+oonko+tuo+minä,+miten+minä+voin+olla+noin+hyvännäköinen?+Joskus+vaan+voi+olla+hyvä+hiuspäivä+tai+joku,+joka+paljon+parantaa+ulkonäköä.+Tai+joskus+on+vaan+iho+mahtavan+hyvässä+kunnossa+ja+kaikki.+Ja+sitten+kuitenkin,+ulkonäkö+ei+ole+elämän+tarkoitus.+moni+superhyvännäköinen+hollywood-starakin+on+ajautunut+ties+mihin+huumeisiin+ja+muihin+käsittämättömiin+vaikeuksiin,+luultavasti+juuri+siksi,+että+ovat+niin+menestyneitä+eikä+ihminen+kestä+suurta+menestystäkään+usein+ilman+Jumalaa.+Suuri+maallinen+menestys+usein+vaan+loitontaa+ihmistä+Jumalasta+ja+ikuisesta+onnesta.+Ilman+Jeesusta+kuoleman+jälkeen+edessä+on+ikuinen+kärsimys.
17.04.2017 15:29
Maailma+on+paha+paikka+ja+täällä+on+niin+monenlaista+vääryyttä+ja+epäoikeudenmukaisuutta...+Jumalassa+on+ainoa+turva,+hän+on+erityisesti+kaikkien+sorrettujen+ja+epäoikeudenmukaisesti+alaspainettujen+apu+ja+turva.+Hänen+armonsa,+rakkautensa+ja+voimansa+on+ääretön,+hän+voi+antaa+ihmeellisen+avun+mihin+tahansa+hätään+ja+ongelmaan!+Etsikää+ensiksi+Jumalan+valtakuntaa,+niin+hän+antaa+teille+kaiken+muunkin+mitä+tarvitsette,+näin+lupasi+Jeesus+ja+siitä+voi+häneen+turvautuva+todistaa,+että+se+lupaus+pitää+paikkansa!+Itsetuntopalstalla+kirjoitin+paljon+tästä+aiheesta+otsikolla+Jeesus+parantaa+itsetunnon.
17.04.2017 15:11
Kuuntele+musiikkia,+jossa+ylistetään+Jumalaa!+Se+voi+antaa+hyvää+mieltä+todella+nopeastikin!+
https://www.youtube.com/watch?v=op0e1PoI9Q4
https://www.youtube.com/watch?v=-bSw2dBsS94
https://www.youtube.com/watch?v=XRH2B5OSkrc
https://www.youtube.com/watch?v=IsOQtCWwEGM
https://www.youtube.com/watch?v=CF50jsGSk8c
Siinä+muutama+minusta+ihana+ylistysbiisi,+joista+tulee+hyvä+mieli.+:)+Toki+voi+olla+että+aina+ei+pysty+ylistämään,+mitään+pahaa+siinä+ei+silti+mielestäni+ole+ja+monesti+iloinen+musiikki+piristää+masentunuttakin+mieltä.+Lisäksi+Jumala+on+itse+musiikin+lahjan+antaja+ja+hän+kyllä+tietää,+miten+tätäkin+hänen+lahjaansa+parhaiten+käytetään.+:)
17.04.2017 15:05
Rukoile,+ala+lukea+Raamattua+(www.evl.fi/raamattu),+mene+mukaan+seurakunnan+nuortentoimintaan+missä+on+mukavia+ihmisiä,+opettele+rukoilemaan+asioittesi+puolesta+yhdessä+toisten+kanssa.+Kuuntele+tätä:+http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sETg_AEdb_kwcEak362sp0T
17.04.2017 14:55
Älä+tapa.+Itsemurha+on+suunnilleen+suurin+virhe,+mitä+on+olemassa.+Siinä+ottaa+suuren+riskin,+että+joutuukin+helvettiin,+ja+se+on+niin+karmea+riski,+että+sen+kanssa+ei+kannata+leikkiä.+Käänny+Jeesuksen+puoleen,+hänellä+on+voima+ja+viisaus+ja+rakkaus+tehdä+elämästäsi+upea!+Hän+rakastaa+tehdä+ihmeitä,+jos+vain+annamme+hänelle+siihen+tilaisuuden!+Hän+on+luvannut+antaa+jokaiselle+hänen+luokseen+tulevalle+yltäkylläisen+ilon!
17.04.2017 14:53
Jumala+on+todella+luvannut+pitää+huolen+meistä+ja+kaikista+asioistamme,+kun+vaan+etsimme+ensiksi+hänen+valtakuntaansa,+pidämme+siis+hänet+tärkeimmällä'+paikalla+elämässämme.+Monilla+se+tarkoittaa+Raamatun+lukemista+ja+rukousta+ensimmäiseksi+aamulla.+
"Älkää+siis+murehtiko:+'Mitä+me+nyt+syömme?'+tai+'Mitä+me+juomme?'+tai+'Mistä+me+saamme+vaatteet?'+Tätä+kaikkea+pakanat+tavoittelevat.+Teidän+taivaallinen+Isänne+tietää+kyllä,+että+te+tarvitsette+kaikkea+tätä.+Etsikää+ennen+kaikkea+Jumalan+valtakuntaa+ja+hänen+vanhurskasta+tahtoaan,+niin+teille+annetaan+kaikki+tämäkin."+(Matteuksen+evankeliumi+luku+6.)+
Jumalan+lapsellekin+kuuluu+tässä+elämässä+kuormansa,+mutta+se+on+sopiva+ja+kevyt+kuorma,+jonka+kantamisesta+Herra+pitää+huolen:+
"Tulkaa+minun+tyköni,+kaikki+työtätekeväiset+ja+raskautetut,+niin+minä+annan+teille+levon.+Ottakaa+minun+ikeeni+päällenne+ja+oppikaa+minusta,+sillä+minä+olen+hiljainen+ja+nöyrä+sydämeltä;+niin+te+löydätte+levon+sielullenne.+Sillä+minun+ikeeni+on+sovelias,+ja+minun+kuormani+on+keveä."+(Matteuksen+evankeliumi+luku+11+jakeet+28-30)
Se+kuorma,+jota+itse+kannoin+yksinäni+ilman+Jeesusta,+ei+ainakaan+ollut+sopiva+ja+kevyt,+vaan+todella+niin+halvauttava,+että+mietin+miten+jaksan+elää+niin+vanhaksi+kuin+nyt+ihmiset+keskimäärin+elävät...
17.04.2017 14:16
2 / 7