Vapaa kuvaus

Aloituksia

31

Kommenttia

136

  1. Epäkohdat+ja+pimitys+ja+valheet+tällä+saralla+ovat+jotain+aivan+järkyttävää!!
  2. Nosto
  3. Jumala+on+todella+luvannut+pitää+huolen+meistä+ja+kaikista+asioistamme,+kun+vaan+etsimme+ensiksi+hänen+valtakuntaansa,+pidämme+siis+hänet+tärkeimmällä'+paikalla+elämässämme.+Monilla+se+tarkoittaa+Raamatun+lukemista+ja+rukousta+ensimmäiseksi+aamulla.+"Älkää+siis+murehtiko:+'Mitä+me+nyt+syömme?'+tai+'Mitä+me+juomme?'+tai+'Mistä+me+saamme+vaatteet?'+Tätä+kaikkea+pakanat+tavoittelevat.+Teidän+taivaallinen+Isänne+tietää+kyllä,+että+te+tarvitsette+kaikkea+tätä.+Etsikää+ennen+kaikkea+Jumalan+valtakuntaa+ja+hänen+vanhurskasta+tahtoaan,+niin+teille+annetaan+kaikki+tämäkin."+(Matteuksen+evankeliumi+luku+6.)+Jumalan+lapsellekin+kuuluu+tässä+elämässä+kuormansa,+mutta+se+on+sopiva+ja+kevyt+kuorma,+jonka+kantamisesta+Herra+pitää+huolen:+"Tulkaa+minun+tyköni,+kaikki+työtätekeväiset+ja+raskautetut,+niin+minä+annan+teille+levon.+Ottakaa+minun+ikeeni+päällenne+ja+oppikaa+minusta,+sillä+minä+olen+hiljainen+ja+nöyrä+sydämeltä;+niin+te+löydätte+levon+sielullenne.+Sillä+minun+ikeeni+on+sovelias,+ja+minun+kuormani+on+keveä."+(Matteuksen+evankeliumi+luku+11+jakeet+28-30)Se+kuorma,+jota+itse+kannoin+yksinäni+ilman+Jeesusta,+ei+ainakaan+ollut+sopiva+ja+kevyt,+vaan+todella+niin+halvauttava,+että+mietin+miten+jaksan+elää+niin+vanhaksi+kuin+nyt+ihmiset+keskimäärin+elävät...