Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pieris
profiilit
Pieris
Pieris
Vapaa kuvaus
Aloituksia
44
Kommenttia
425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Dear Salis, karkasin sieltä lukkojen takaa ja suuntasin tänne Gambiaan kun täällä on komeita miehiä ja he ihan tosissaan rakastavat minua. Joka ikinen. Mutta kun pieraisin rannalla, alkoi tapahtua ihan kummallisia asioita. Ikäänkuin maa olisi tärissyt jalkojeni alla, merestä nousi tsunami, rantapojat menivät lakoon ja paineaalto eteni pitkin rantahiekkaa. Onpas kummallisia sattumia, eikö olekin?
P.S. Kuinka helposti hiv tarttuu?
23.07.2025 22:42
Sori oli pakko päästä paskalle, eikä muuta paikkaa ollut. Oma Jopo-bajamaja-yhdistelmä oli jo täynnä. Ethän kyrväytä minua eteenpäin? Saatoin päästää samalla ovenavauksella sisälle myös muutaman kaverin (Uhmed, Ahmed, Muhammad jne.), mutta hekään eivät paljoa paskoneet lattialle.
Lainaatko muuten parikymppiä niin saan kakkapaperia lisää?
20.07.2025 13:11
Amatöörit älköön puuttuko minun ja Saliksen osaamisalueeseen. Nyt mäntit turpa kiinni.
15.07.2025 00:56
Tällä viikolla on ollut vähän ummetusta, mutta eilen kuitenkin tuli pökäle. Kovasti heittää ummelle pötsi, jotain eloa pitäisi siihen saada. Pieruja on tullut kuitenkin kiitettävästi ja työpäivätkin ovat sujuneet rattoisasti sen takia. Tosin töissä ei ymmärretä tätä taitoani. Ovat tosikkoja.
Koitin taas pieraista äsken, mutta ei tullut ulos asti. Jään kehittelemään sitä vielä vähän lisää. Toivottavasti lopulta tulee kunnon kaasupurkaus.
Mites muilla?
29.06.2025 10:57
Salis, Air Pussi on nyt puunattu päästä varpaisiin. Renkaat pyyhitty kenkälankilla, ikkunat pyyhitty Pirkan ikkuna-aineella, vessat kloorattu, siivissä lisää jeesusteippiä ja ropeliin viritetty uusi kuminauha. Enempää en enää tee.
Osaatko jo heittää tarkempia detaljeja tulevasta lemmenlomastamme niin tietäisin pakata riittävän pienet (isot) bikinit mukaan? Plus hiivalääkkeet ja Remowax. Entäs haittaako jalkasilsa? Voin pitää kumisaappaita kyllä jalassa reissun ajan, joten silsamatto pysyy kyllä kurissa. Täällä kotona se jo kiipeilee seinää pitkin.
Mulla loppuu kohta kärsivällisyys, mikäli asetat tuon peltilehmäsi tulevan vaimosi edelle. Rkle.
T:Kärsimätön Pieris
22.06.2025 20:09
En ole enää Lapissa. Olen siirtynyt Nuuksioon ripuloimaan. Saavatpahan espoolaiset pakettitaloinsinöörit hienostelevine vaimoineen annoksen Pieriksen erikoista. Ensi viikolla kun pitäisi lähteä maalle elvistelemään Mersullaan, paska lentää ja Mersun nahkaverhoilut sulavat haisevan perseen alla. Siitäs saatte snobit, paskaperseidiootit. Pieris kyllä muistaa teidät ja antaa lahjoja teille. Mitäs olette keskiluokkaisia kermaperseitä.
Lämpimät (höyryävät) terveiset Varissuolta. Ruiks.
21.06.2025 11:12
P.S. KAKKA TULEE JA TE OLETTE KAIKKI TYHMIÄ MÖRJÄPERSEITÄ! HIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAISTAKAA PASKA KAIKKI MÖRJIKSET!!!
16.06.2025 17:55
Vastakysymys sinulle, Salis. Milloin tulet tyhjentämään pyörillä liikkuvan paskapönttöni? On jo täynnä. Voin puunata Air Pussin kuntoon, mikäli sinä puolestasi huomioit tulevan vaimosi saniteettiasiat.
Olen jo valmistautumassa juhannukseen. Varissuon paikallisessa on karaoke ja Uhmedeja ja Ahmedeja. Saan varmaan lempeä ja lämpöä niiltä. Kerrotko Salis, laitanko vihreää vai lilaa luomiväriä? Entäs mikä juhla-asu olisi paras, verkkosukkahousut ja minihame vai minisukkahousut ja verkkohame? Olen tyrmäävän kaunis joka tapauksessa ja hoikka varteni (159 cm ja 246 kg) pääsee oikeuksiinsa. Tule ja ota minut äkkiä etteivät muut vie.
T: Lemmenkipeä Pieris
16.06.2025 17:53
Salis, tuohon Air Pussiin liittyen vielä... Ethän sinä voi ostaa mitään kun olet ulosotossa. Etkö muista tätä? Pieris Konsernin lähteiden mukaan ulosottorekisterisi on monen sivun pituinen.
Mutta asiaan, onkos sinulla näin niinkuin alan ammattilaisena käryä tuollaisen paska-Jopon ajokorttiasioista? Kun näin naisena en ihan ymmärrä näitä teknisiä juttuja. Ensinnäkin kun tuo paskapönttö on teliakselilla niin vaikuttaako se katsastukseen jotenkin? Ja mikä on pöntön katsastusväli? Ja toisekseen, pönttö painaa Pieriksen istunnon jälkeen yli 3500 kg niin saanko vetää sitä Jopokortilla? Pitääkö olla kuorma-auto-Jopokortti? Onko vararenkaasta jotain lakia? Ja se tärkein kysymys: mites nuo päästömittaukset, mahtaako niistä päästä läpi helpolla?
Avusta kiittäen jo etukäteen. Ja muut saa haistaa paskan.
10.06.2025 19:26
Oli miten oli, se sun saatanan Air Pussi ei tule ikinä olemaan mun parkkiruudussa. Kumpi on sulle tärkeämpää, joku eloton peltikasa vai tulevan vaimosi paskahätä ja suolentoiminta? Ihan vain vinkkinä, että mustilaisten työnvälitystoimiston edessä on aika tyhjää, you know.
Ei kai meille tule kriisiä avioliitossamme ennenkuin olemme edes ehtineet naimisiin? Rakkaus on kompromisseja, joten heitä helvettiin se sinun peltivispiläsi.
Kakalle mars.
25.05.2025 18:59
Tulevakaan Air Pussi ei pääse Varissuolle parkkeeraamaan, sillä ruutu on jo varattu siirrettävälle kuivakäymälälleni. Ostin juuri K-raudasta. Näin kesällä sitä paskapönttöä on mukava vedellä Jopolla. Ja jos baarissa on kauhea kusijono, pääsen pöntölle nopeasti. Sen jälkeen ei kun menoks taas baaritiskille. Ja mullaksi muuttunut paska myydään säkeittäin Tori.fi:ssä.
Olisi hienoa saada kaltaisesi kakka-alan erityistaikuri yhtiökumppaniksi. Tuotoksillasi pysyisimme leivän syrjässä kiinni ja nettikirppis menisi nurin käsittämättömän kiinnostuksen vuoksi.
Niin että aletaax olee?
17.05.2025 15:12
Ne on mörjäperseitä. Ihan hirveän mörjäperseitä. Niin mörjää ettei voi mörjempää olla.
Te kaikki muutkin ootte mörjäperseitä (paitsi Salis). Tukehtukaa mörjäänne, senkin mörjaanit. Vihaan teitä.
T: Aggressio-Pieris
08.05.2025 20:30
Air Pussi on nyt Pelastusarmeijan verkkokaupan sivuilla. Yleensähän Pelastusarmeija auttaa kotimaassa, mutta tämän vehkeen kohdalla on näköjään poikkeus. Tuotot menevät Somaliaan, joten nyt jos koskaan kannattaa ostaa kun hyvään tarkoitukseen menee.
Ja te kaikki muut ootte muuten vieläkin ihan paskoja. Miten voikin ihminen olla niin paska?
06.05.2025 14:58
Air Pussi on muuten nykyään Pelastusarmeijalla. Laitoin sen keräyslaatikon luukusta sisään. Hyvään tarkoitukseen näetsen. Käy ostamassa se myymälästä takaisin jos mieli tekee. Vähän se kolisi ja otti reunoihin kiinni kun tungin sitä sinne keräyspömpeliin, mutta sinne mahtui. Toivottavasti et pahastu, ajattelin vain vähäosaisia (siis itseäni).
Ja oikein paskaa jatkoa kaikille edelleenkin. Olette vieläkin tyhmiä.
04.05.2025 08:16
:D
P.S. Viesti vastaanotettu.
17.04.2025 20:37
Salis, sun Air Pussi on nyt Jalosen Oilin romuttamolla kun jätit sen tuohon Alkon eteen ruostumaan. Soitin hinauksen ja veivät sen varaosiksi varikolle. Jätin myös maksamatta ne Parkki-Pellen rustaamat laput.
Rakas Salikseni, ei se Pahamaa niin kiinnostellut minua koskaan. Mieluummin näkisin sinut tositoimissa Sellon parkkihallissa. Se on niin miehekästä kun annat tulla paineella ja Audin kylki on lommoilla. Olen niin vaatimaton luonteeltani (mutten ulkonäöltäni), joten tuollainen pienimuotoinen sissitoiminta sulattaa sydämeni paremmin kuin kännissä Air Pussilla toikkaroiminen. Palaa juurillesi ja minä laitan saappaat jalkaan ja tulen ihailemaan aanusahertamistasi.
Kakkamyrskyäsi ihaillen, Pieriksesi.
13.04.2025 11:50
Voi ei! Taas se lärinä alkoi. Mikä neuvoksi? Peppu hölskyy ja hyllyy ja rutina ja lärinä kuuluu. Onx normaalia?
01.04.2025 17:03
TELKUSTA TULEE KAKKAA TELKUSTA TULEE KAKKAA TELKUSTA TULEE KAKKAA KAKKAAA KAKKAAAA KAKKAAAA KAKKAAAAAA, TAJUATTEKO KAKKAAAAAA
KAKKA TULI JA LURAHTI HOUSUUN VOI EI MITÄ MÄ TEEN KUN KUULUI SELLAINEN LORI LORI LORI PFFFFFFFFFFT RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
TE OOTTE MÖRJÄPEPPUJA!!!
15.03.2025 16:33
Nyt Salis loppus toi pervoilu ku sää oot vanha piaru. Ei sul eres toimi enää. Se o myähäst ny rutkutta ku parast enne-päiväys meni jo. Keskity sää vaa kakkamise ni mää keskity piäremise. Haistaa yhres niimpal et naapurit pyärty.
ELI SALIS NYT SAAKELI KORKKI KIINNI JA LOPPUU NOI PERVOILUT!!
02.03.2025 20:25
NYT SALIS KORKKI KIINNI JA SELVIÄMISASEMALLE!!!!!!
23.02.2025 13:57
1 / 22