Kansalaiset! Unescon maailmanperintölistalla on kaikenmaailman diipadaapaa. Ketä kiinnostavat jotkut kiviröykkiöt keskellä metsää? Kuka on kiinnostunut kirkoista? Puutaloista? Ei kukaan. Nyt herääkin kysymys, miksi kunnon suomalainen hernekeittopieru ei ole päässyt maailmanperintölistalle? Siinä on jotain perin isänmaallista kun talon emäntä päästää ruokailun jälkeen rutisevan ja helmeilevän leijan tuvan ilmanalaan leijumaan. Jumalakin myhäilee tyytyväisenä kun emäntä sulkee silmänsä, ajattelee isänmaata ja haisee kuolemalle. Sukupolvien ketjut yhdistyvät kun vuosisadasta toiseen hernekeiton jälkeiset kaasut leijailevat pirtissä valmiina myrkyttämään heti ovelta kutsumattomat vieraat (esim. Jehovat).
Ehdotankin, että eduskunta ottaa käsiteltäväkseen pierun viemistä Unescon käsittelyyn. Asia lienee ihan vain ilmoitusasia, mutta voihan siinä muutamat palaveripullat tietysti syödä.
Pieru kuuluu näihin ns. aineettomiin maailmanperintökohteisiin, pierun mukana tulevat sattumat ovat asia erikseen.
Tämä uusi perintökohde houkuttelee varmasti turisteja haistelemaan ja kunnioittamaan suomalaista ominaistuoksua. Minä ja Salis olemme oppaina kierroksilla ja demonstroimme ihan konkreettisesti, miten sitä maailmanperintöä syntyy. Kierroksen päätteeksi tarjolla mämmiä ja intiimipyyhkeitä.
Tämä on takuuvarma menestys vai uskaltaako joku olla eri mieltä? Ja Salis, kohta ollaan rikkaita.
Pieru Unescon maailmanperintölistalle?
3
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä on vaarattomin ase? Pieraisinko.
Sana viikonvaihteeksi:
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HAISTAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PASKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
OOOOTTEEEE TYHMIÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
VET..ÄÄ KÄTEEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGG3GGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Lärveisiä uusille ylioppilaille!- Anonyymi00002
https://www.voice.fi/ilmiot/kotiin-saa-lahtea-vasta-kun-on-pieraissut-huvittava-kooste-potilaista-kolonoskopian-jalkeen
Oletteko jo kotona?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
