Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

69

1. Hei!+++Menen+ehkä+marraskuussa+Haukiputaan+seurakunnan+järjestämälle+AIKUINEN+USKO+viikonloppuleirille.+Se+on+aikuisille...++Se+on+tarkoitettu+juuri+tällaisille+uskon+tietä+etsiville.++Ehkä+siellä+asiat+selviävät...++En+tiedä+sopiiko+mikään+uskonto+minulle+vai+pitääkö+luoda+oma+usko+pikku+hiljaa...++Jos+joku+uskonto+sopii+minulle+ehkä+vielä+joskus+löydän+sen..+EHKÄ...+++Haluaisin+saada+SELVÄN+YLILUONNOLLISEN+yhteyden+johonkin+korkeampaan+voimaan+tai+voimiin....+Unien+kautta+ja+telepaattisesti....++Tai+että+joku+korkeampi+olento+tulisi+luokseni+ihmishahmossa...+Tai+itsenään....++++Haluan+siis+VARMAN+ja+KONKREETTISEN+yhteyden+korkeampiin+olentoihin...+++Haluaisin+saada+korkeammalta+olennolta+vastauksia+ja+ohjeita...Kuinkahan+monilla+ihmisillä+ympäri+maailmaa+ON+tällainen+yhteys?++++Eräs+Jehovan+todistaja+nainen+sanoi+minulle,että+pitää+olla+varovainen+jos+haluaa+yhteyden+korkeimpiin+voimiin...+Ehkä+totta....+++++++++Hän+sanoi,että+Jehova+EI+ota+yhteyttä+unien+kautta...++Mutta:Toivottavasti+saan+selvän+yhteyden+korkeampiin+voimiin...
  2. Hei!+Kävin+tänään+tapaamassa+omaa+lääkäriäni+Tahkokankaalla!+Kysyin,että+jos+joskus+haluan+osastolle+peltolaan+voiko+HÄN+tehdä+sen+lähetteen.+Hän+sanoi,että+voi+ja+on+kuulemman+tehnytkin+lähetteitä+asiakkaille+peltolan+psykiatriseen+sairaalaan!+Osa+psykiatreista+on+kuulemma+vähän+nihkeitä+aloittamaan+sitä+hoitoa+jos+on+kehitysvammadiagnoosi,mutta+luulen,että+hoitoa+kuitenkin+saa.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Kävin+joskus+kesäkuussa+Peltolan+päivystyksen+ovella:painoin+ovisummeria+ja+kaksi+mies+hoitajaa+tuli+ulos+puhumaan+minulle.++Eivät+ottaneet+vastaan,kun+yöllä+pitää+kuulemma+olla+LÄHETE,mutta+olivat+oikein+mukavia+ja+sanoivat,että+jutella+sen+oman+Tahkokankaan+lääkärin+kanssa+kun+se+minut+parhaiten+tuntee,että+jos+hänen+mielestään"tämä+on+sulle+sopiva+paikka,niin+lähetettä+tänne".++Ja+sanoivat,että+ensin+kokeilla+jotain+muuta,että+auttaako+ja+jos+ei+niin+sitten+osastohoitoon!+Sanoivat,että+kokeilla+keskustella+asumiseni+hoitajien+kanssa+ja+mt+toimistossa+ja+jos+se+ei+riitä+niin+sitten+osastolle!+Nyt+kesällä+peltolassa+on+ollut+täyttä+ja+aina+silloin+tietysti+osastolle+pääsyn+kynnys+kasvaa.++Tiedän,että+Peltolan+osastoilla+on+ollut+täyttä+nyt+kesällä+kun+nämä+mies+hoitajat+kertoivat+ja+jostain+muualtakin+olen+kuullut.++++Eli+nyt+vaan+toivon,että+kun+seuraavan+kerran+menen+peltolaan+lääkärini+lähetteellä,niin++sattuisi+minulle+hyvä+psykiatri+joka+haluaa+hoitaa+myös+kehitysvammaisia!+Luulen,että+monet+lääkärit,jotka+eivät+halua+mielellään+eli+nihkeästi+suhtautuvat+kehitysvammaisten+hoitamiseen+psykiatrisessa+sairaalassa,niin+luulen,että+monet+heistä(kaikki?)kuitenkin+hoitavat+kehitysvammaisia!+Vaikkakin+nihkeästi!+Yhdessä+vaiheessa+olin+jo+vähän+menettänyt+toivoni+ja+pelkäsin,että+en+saa+koskaan+peltolassa+hoitoa+diagnostiikkani+takia,mutta+pitkään+on+jo+näyttänyt+sen+suhteen+valoisammalta.+:+)+Hyvä+homma!
  3. Olisihan+se+ihana+jos+profetoiminen/selittäminen+tulisi+jumalalta,mutta+epäilen+ettei+tule.+Täysin+varma+ei+voi+olla,mutta+luulen,että+profetoiminen+tulee+saatanasta.+Tai+sitten+jostain+muusta+korkeammasta+olennosta.++Kerran+tuli+tätini+armolahjan+kautta,että+minä+en+ole+kehitysvammainen,vaan+se+on+pelkkää+väärinymmärrystä+ja+lisäksi+tuli,että+jotenkin+minä+olen+vammainen,mutten+kuitenkaan+kehitysvammainen.++Minulla+on++lievän+älyllisen+kehitysvammandiagnoosi.++Eli+olisihan+se+ihanaa+jos+tuokin+profetia+olisi+tullut+jumalasta,niin+se+olisi+totta+eikä+minun+tarvisi+enää+arpoa+olenko+kehitysvammainen+vai+enkö+ole.++Tai+jos+ei+jumalasta,niin+jostain+muusta+olennosta+joka+tietää+asiat+varmasti...+++Jos+se+profetia+piti+paikkansa,niin+olen+jotenkin+vammainen,mutten+kuitenkaan+kehitysvammainen.+Eli+jos+olenkin+vain+heikkolahjainen+eli+se+heikkolahjaisuus+olisi+sitä+vammaisuuttani.++++Mutta+monet+Jehovan+todistajat+ja+monet+muutkin+ovat+varmoja+siitä,ettei+armolahjoja+ole+enää+nykyään+ja,että+ne+eivät+tule+jumalasta.++Kerrankin+kun+puhuin+Jehovan+todistajille+profetoimisesta+ja+siitä,että+se+ei+ehkä+tule+jumalalta+vaan+joltain+muulta+olennolta,niin+todistajat+sanoivat,että+kannattaa+olla+varovainen.+He+sanoivat,että+jos+se+ei+jumalasta+tule,niin+siihen+ei+kovin+paljon+vaihtoehtoja+jää.++Ja+monet+jotka+eivät+usko,että+jumalan+armolahjat+toimivat+enää+perustelevat+sitä+sillä,että+armolahjoja+ei+tarvita+enää.++Ja+ainakin+todistajat+perustelevat+sitä+mikseivät+usko+jumalan+armolahjojen+toimivan+enää+sillä,että+raamatussa+sanotaan,että+ne+tulevat+lakkaamaan.+Siinä+ei+kerrota,että+milloin+ne+lakkaavat.++Kohta+kuitenkin+jatkuu,että+kun+täydellisyys+tulee,niin+sitten+ne+lakkaavat.++Jehovan+todistajien+mukaan+se+täydellisyys+viittasi+siihen+TIETOON.+Eli+kun+tieto+on+"täydellistä"+siinä+määrin+kun+se+voi+olla,niin+sitten+ne+lakaavat.++Todistajien+mukaan+täydellisyys+on+koko+raamattu.+Eli+kun+nykyään+on+koko+raamattu+käytössä,niin+niitä+ei+ole+enää.++Olen+kuitenkin+aika+varma,etteivät+tätini+armolahjat+tule+jumalasta,eivätkä+välttämättä+edes+hyvästä.
  4. Hei!En+ole+opiskellut+juuri+lainkaan+enkä+käynyt+töitä.+peruskoulun+lisäksi+kävin+kymppiluokan+ja+yhden+vuoden+sellaista+valmentavaa+koulutusta+jonka+jälkeen+aloitin+tutkintoa,mutta+jätin+kesken.+Sen+jälkeen+en+ole+opiskellut+jos+ei+lasketa+muutaman+viikon+aloitusta+tutkintolinjalla,+jonka+lopetin.++++Siitä+tiedän,että+on+älyllisesti+kehitysvammaisia+jotka+ovat+käyneet+lukion,koska+serkkuni+lapsi+joka+opiskelee+lukiossa+kysyi+lukionsa+opintosihteeriltä+onko+ollut+älyllisesti+kehitysvammaisia+jotka+ovat+käyneet+lukion++ja+sihteeri+sanoi,että+on.+Sitä+en+kyllä+tiedä+kuinka+YLEISTÄ+on+se,että+älylisesti+kehitysvammainen+käy+lukion.+++Mutta+niitä+on+ollut+useampia+ja+on+tälläkin+hetkellä+ja+varmaan+tulevaisuudessakin.+Serkkuni+lapsen+lukiossa+on+tällä+hetkellä+varmuudella+yksi+älyllisesti+kehitysvammainen+opiskelija,+jonka+kasvoista+näkyy,että+on+kehitysvammainen+ja+käytöksestä:On+aika+taitamaton+sosiaalisesti+ja+keskeyttää+tunneilla+aina+opettajan+ja+alkaa+puhua+jostain+ihan+muusta.++Sitä+minä+kyllä+ihmettelen+miten+kehitysvammainen,jonka+kasvoistakin+näkyy,että+on+älyllisesti+kehitysvammainen+voi+käydä+lukion.++Tai+siis,+eikö+se,jos+kasvoista+näkyy+kehitysvamma+kerro,että+ei+ole+kyse+lievemmästä+kehitysvammaisuudesta+vaan+vaikeammasta,siis+ei+välttämättä+vaikeasta+vaikeasta,muttei+lievimmistä+vammaisuuden+muodoista?++Tarkoitan,että+jos+kasvoista+näkyy+älyllinen+vaje,niin+kertooko+se,että+on+vähän+vaikeammin+kehitysvamainen+eikä+lievemmin+kuten+jotkut?+Jos+on+näin,että+kasvojen+alueella+näkyvä+kehitysvamma+kertoo+"vaikeammasta"+kehitysvammaisuudesta+,niin+ihmettelen+miten+voi+suoriutua+lukiosta.+Toisaalta,voi+olla,että+kasvojen+ulkonäkö+ei+kerro+vammaisuuden+asteesta+mitään,+ainakaan+aina.+Minulla+on+ristiriitainen+ajattelu+älyllisesti+kehitysvammaisten+lukion+käymiseen:+Toisaalta+pidän+sitä+mahdollisena,koska+älykkyyttä+on+monenlaista,muta+toisaalta+ihmettelen+sitä,että+miten+henkilöt+joiden+älykkyysosamäärä+on+kehitysvammaisuuden+tasolla+voivat+ymmärtää+lukion+normaalitasoisia+aineita....+Vastaan+heti+itselleni,että+älykyyssosamäärä++mittaa+vain+tietyt+osat+tietyistä+osa-alueista.++Esimerkiksi+älyllisesti+kehitysvammaiseksi+diagnosoitu+autistinen+kirjailija(En+muista+nimeä)+kirjoitti+menestysteoksen+ja+suoriutui+hyvin+jostain+muista+älykkyyttä+vaativista+tehtävistä.++++Sitäkään+en+tiedä+kuinka+hyvin+kehitysvammainen+suoriutuu+lukiosta.++Vaihtelevasti+varmastikin,mutta+noin+yleensä,+hyvin,huonosti,+normaalisti?En+tiedä+olenko+kehitysvammainen,enkä+ole+varma+miksi+minulle+on+annettu+kehitysvammadiagnoosi,mutta+yritän+miettiä+mikä+on+totuus+ja+yritä+selvittä+asioita+ja+ehkä+vielä+jonain+päivänä+olen+varma+olenko+kehitysvammainen+vai+en.+++Minua+todella+häiritsee+kun+en+tiedä+totuutta.+++Mutta+se+on+todella+erikoista,että+miten+ihmiset+voivat+nähdä+minut+niin+eri+tavalla,koska+joidenkin+mielestä+minä+olen+kehitysvammainen,joidenkin+mielestä+heikkolahjainen+ja+joidenkin+mielestä+normaali+tai+tosi+älykäs.++Erikoista+on.++Ainakin+joidenkin+mielestä+olen+muka+aika+älykäs,mutta+itse+en+ole+vakuuttunut+siitä.+Mutta+ihminen+voi+olla+sekä+älykäs,että+tyhmä+ja+ehkä+se,että+voi+olla+joissakin+asioissa+älykäs+ja+joissakin+tyhmä,selittää+sen,että+jotkut+näkevät+minut+kehitysvammaisena+tai+heikkolahjaisena+ja+jotkut+eivät.++++Mutta+ketkä+ovat+oikeassa?++Joko+olen+kehitysvammainen+tai+heikkolahjainen+tai+normaali,+tai+sitten+olen+kaikkia+niitä.++Eli+jos+olen+kaikkia+niitä,niin+olen+joissain+asioissa+normaali+ja+joissan+kehitysvammainen/heikkolahjainen.++++Mutta+olenko+enemmän+kehitysvammainen,heikkolahjainen+vai+normaali?++Vai+olenko+kaikkia+yhtä+paljon?+++Nämä+ovat+mielestäni+erittäin+vaikeita+kysymyksiä+ja+hyviä+kysymyksiä+ja+mitä+syvällisemmin+ja+mitä+useammasta+näkökulmasta+asiaa+pohtii,sitä+vaikeammaksi+asia+muuttuu.+++Veikkaan+kuitenkin,että+olen+joissain+asioissa+vammainen+ja+joissain+heikkolahjainen+ja+joissain+normaali.++++Vielä+lopuksi+haluan+sanoa,että+tätä+asiaa+on+mukavaa+pohtia+koska+tässä+on+haastetta+ja+koska+tämä+asia+on+tärkeä:+Ketkä+ovat+kehitysvammaisia+ja+ketkä+eivät?+Missä+menee+normaalin+ja+heikkolahjaisen+raja+ja+heikkolahjaisen+ja+lievästi+kehitysvammaisen+raja?++Järjen+mukaan+rajat+pitäisi+olla+määritelty,koska+miten+muuten+voidaan+sanoa+kuka+on+mitäkin?Jos+rajoja+ei+ole+määritelty+se+on+outoa+koska+millä+perustella+silloin+toista+pidettäisiin+heikkolahjaisena+ja+toista+kehitysvammaisena?+++Älykkyysosamäärän+mukaan+rajat+ovat+selvät,mutta+muiden+älykkyys+alueiden+osalta+eivät+välttämättä+kuten+käytännön+taitojen+osalta.+Ja+jos+rajat+on+selkeät+ketkä+tietävät+nämä+rajat?+++Nimittäin+oma+lääkärini+Tahkokankaalla+(on+kehitysvammaisiin+erikoistunut+lääkäri)ei+tiedä+niitä+rajoja+jos+ne+on+määritelty.+Voi+olla,ettei+ole,mutta+jos+on+hän+ei+tiedä,koska+kysyin+häneltä+missä+menee+normaalin,heikkolahjaisen+ja+lievästi+kehitysvammaisen+rajat,niin+hän+sanoi,ettei+tiedä!!+Käsittämätöntä!++Eli+jos+ne+rajat+ovat,niin+kaikki+eivät+niitä+tiedä,eivät+edes+kaikki+kehitysvammaisten+lääkärit!
  5. Jotkut+kehitysvammaiset+ovat+niin+älykkäitä,että+ovat+käyneet+lukionkin!!+Siis+älyllisesti+kehitysvammaiset!+Lääkärini+Tahkokankaalta+sanoi,että+laissa+pitäisi+olla,että+kehitysvammaisilla+on+myös+oikeus+psykiatrisiin+palveluihin.++Toivon,että+jos+tarvitsen+joskus+osastohoitoa,että+saan+sitä+peltolasta.++En+ole+vielä+menettänyt+toivoa!+:+)++Olen+kuitenkin+iloinen+kaikkien+niiden+puolesta+jotka+saavat+hoitoa+peltolasta!++Kyllä+minusta+Peltolan+sairaala+on+parempi+kuin+Tahkokangas.++Olen+ollut+kolme+kertaa+muutaman+päivän+peltolassa+"hoidossa",mutten+koskaan+varsinaisessa+hoidossa.+++Ensimmäisellä+ja+toisella+kerralla+minut+lähetettiin+sieltä+pois+kehitysvammadiagnoosini+takia.++Kolmannella+kerralla+lähdin+sieltä+itse,mutta+en+ole+varma+olisivatko+hoitaneet+minua+siellä+jos+olisin+jäänyt.+++Kolmannella+kerralle+se+yksi+hoitaja+viittasi+jotenkin+siihen,että+menisin+Tahkokankaalle+hoitoon+ja+kysyin"Eikö+minua+voida+täällä+hoitaa"?++Hoitaja+vastasi,että"Sulla+tuo+diagnostiikka+on+vähän+sellainen,että+se+hoito+olisi+siellä+Tahkokankaalla".+Pahoitin+mieleni.++Mutta+en+voi+tietää+olisinko+saanut+jäädä+sinne+hoitoon+,koska+lähdin+itse.++Olisivat+hoitaneet+siellä+tai+eivät.++Mutta+jos+vielä+joskus+menen+Peltolaan,niin+pyydän+hoitoa+sieltä,jos+eivät+suostu,niin+en+suostu+menemään+Tahkokankaalle+vaan+jos+on+joku+muu+osasto+paikka+johon+suostun+TAI+sitten+ilman+osastohoitoa!!+Mietin,että+onko+sekään+itsestäänselvyys,että+saa+käydä+peltolassa+juttelemassa+lääkärin+kanssa+jos+on+kv+diagnoosi?++Tai+mt+toimistossa,?No,on+minulla+onneksi+terapia+jossa+voi+puhua!+Psykoterapia!++Lääkärini+sanoi,että+ne+eivät+voi+peltolasta+pakolla+lähettää+minua+Tahkokankaalle+jos+pakkohoitoon+ei+ole+perusteita.+"Kirjoitat+hyvin+kehitysvammaiseksi,+lieväksikään.+Pyydä,+että+saat+olla+Peltolassa.+Kai+potilaan+tahdolla+on+merkitystä.+Jos+pyydät+yhtä+kohteliaasti+kuin+kirjoitat,+ehkä+ne+kuuntelevat.+"Kiitos!+Tuo+on+todella+ihanasti+sanottu!++Aion+yrittää.+Jos+olet+oikeassa+ne+suostuvat+hoitamaan+minua+jos+et...+No,sen+me+tiedämme!++:+)
  6. Kehitysvammadiagnoosi+tuli+minulle+alhaisen+älykkyysosamäärän+takia+ja+tiettyjen++taitojen+vaikeuksien+takia.++Kehitysvammadiagnoosiahan+ei+suositella+annettavaksi+pelkän+älykkyysosamäärän+perusteella+vaan+pitää+ottaa+huomioon+taidot+eri+elämän+osa+alueilla.+Esim:+raha-asioiden+hallinta,sosiaaliset+taidot,++hygieniasta+huolehtiminen+ym...+++++Sitä+en+tiedä+olenko+kehitysvammainen+vai+olenko+vain+heikkolahjainen....+++Tuskin+kuitenkaan+normaali....+++++Jotkut+älyllisesti+kehitysvammaiset+ovat+käyneet+lukionkin!+Itse+en+pystyisi.+Ehkä+joskus+jos+olen+kehittynyt+tarpeeksi.++Viimeksi+tehdyissä+psykologin+testeissä+kokonaissuoriutuminen+asettui+heikkolahjaisen+tasolle.++Diagnoosi+pidettiin+tiettyjen+heikkouksien+takia.+Eli+tiettyjen+taitojen+vaikeuksien+takia.+++Diagnoosissa+on+hyvät+puolet,mutta+huono+puoli+on,ettei+peltolassa+välttämättä+hoideta+kehitysvammaisia.++Aion+kuitenkin+yrittää+saada+hoitoa+peltolasta.++Jos+en+sitä+saa,niin+ehkä+on+parempi,että+diagnoosi+puretaan...++++Toisaalta+ilman+diagnoosia+minun+ei+ehkä+ole+mahdollista+saada+tukihenkilöä.+Siis+tarkoitan,että+kehitysvammaisella+on+mahdollisuus+saada+tukihenkilö+auttamaan+eri+asioissa+ja+tukihenkilö+toimii+kaverina....+Asun+mielenterveyskuntoutujien+asumispaikassa+,+ja+siellä+on+ohjaajat+ympäri+vuorokauden.+++Suunnittelen+eri+paikkaan+muuttoa,en+tiedä+vielä+mihin,mutta+joku+minulle+parempi+paikka.+Joku+tuettu+asuminen+kuten+tukiasunto+tai+ryhmämuotoinen....+Mielenterveyskuntoutujille+tai+kehitysvammaisille....++Kehitysvamma+puolen+asumisissa+on+kuulemman+enemmän+aktiviteetteja.++Mt+ja+Kv+puolella+on+molemmissa+monenlaisia+asumispaikkoja.+Minulle+ehdotettiin+tukihenkilön+hakemista+ja+harkitsen.+++Mutta+minusta+olisi+mukava+jos+minua+hoidettaisiin+myös+peltolassa.+Aion+yrittää+vielä.+Jos+ei+niin,+nousen+kapinaan!+;+)++++SE+riippuu+myös+lääkäristä:Jotkut+lääkärit+psykiatrisissa+sairaaloissa+ottavat+kehitysvammaisia+hoitoon,jotkut+eivät.++Erään+tutkimuksen+mukaan+suurinosa+psykiatrisista+lääkäreistä+ei+ota+kehitysvammaisia+hoitoon.+++Voi+olla,että+jonain+päivänä+"poistatan"+kehitysvammadiagnoosin+itseltäni+jotta+saisin+olla+peltolassa+koska+olen+tykännyt+olla+enemmän+peltolassa+kuin+Tahkokankaalla.
  7. Hei+kaikki!+Täälläpä+käydään+kiivasta+keskustelua+asiasta.++Oma+mielipiteeni+on,että+jumala+ei+mahdollisesti+ole+kolminaisuus+tutkittuani+asioita.++Täysin+varma+en+ole+onko+jumala+kolmiyhteinen+vai+ei,mutta+kaiken+sen+perusteella+mitä+olen+tutkinut,niin+sen+perusteella+jumala+EI+ole+kolmiyhteinen.++Ja+Helvetti+ei+ole+mielestäni+myöskään+raamatullinen+oppi.++Helvettikin+pystytään+perustelemaan+jos+otetaan+tiettyjä+kohtia+raamatusta,mutta+kun+otetaan+kokonaisuus+huomioon+raamattu+ei+tue+helvetti+ajatusta.+++Raamatussa+on+paljon+kohtia+jotka+osoittavat+jotain+ja+vähemmän+kohtia,jotka+osoittavat+jotain+muuta+eli+"näennäisiä"+ristiriitoja.++Nämä+"ristiriidat"+ovat+kuitenkin+selitettävissä+kun+otetaan+tekstiyhteys+huomioon+ja+koko+raamatun+opetus.++En+ole+mikään+raamatun+asiantuntija,joten+siellä+voi+olla+oikeitakin+ristiriitoja,en+tiedä.+Mutta+ainakin+jotkut+asiat(Kuten+kolminaisuus,helvetti)ovat+loogisia+kun+tutkitaan+kunnolla.++Jos+raamatussa+suurin+osa++kohdista+osoittaa+jotain+ja+vähemmän+on+kohtia+jotka+osoittavat+jotain+muuta,niin+on+loogista+ajatella,että+niille+kohdille+jotka+osoittavat+jotain+muuta+kuin+suurin+osa+kohdista+on+oltava+jokin+looginen+selitys.++Jos++raamatussa+esim+20+kohtaa+osoittaa,että+Jumala+ja+Jeesus+ovat+eri+persoonia+ja+vaikka+5+kohtaa+näyttäisivät+puhuvan+toista+kieltä+eli+sen+puolesta,että+jumala+ja+jeesus+ovat+samaa+olemusta+,niin+kun+otetaan+tekstiyhteys+huomioon+ja+tutkitaan+muita+raamatun+kohtia+ne+kohdat+selittävät+nuo++kohdat+jotka+äkkiseltään+saattaisivat+vaikuttaa+olevan+ristiriidassa+suurimmanosan+kohdista+kanssa.++Nämä+ovat+minun+mielipiteeni.+Ne+kohdat+jotka+vaikuttaisivat+tukevan+kolminaisuutta,eivät+perusteellisen+tutkimisen+jälkeen+todellisuudessa+tue+tuota+oppia.