Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Daavidinpasuuna
profiilit
Daavidinpasuuna
Daavidinpasuuna
Vapaa kuvaus
Aloituksia
25
Kommenttia
770
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onkohan+Päkäkin+fariseus,+kun+oma+poika+erosi,+niin+ei+varoituksen+sanaa+Jumalan+tuomiosta+huoruuden+vuoksi,+outoa!+Vai+johtuiko+tuo+ero+edellisen+sukupolven+synneistä?
16.08.2019 11:43
Banderollin+kohtalona+on+päätyä+mikromuoviksi+mereen,+no+nyt+se+ehkäisee+lintujen+törmäilyä+ikkunoihin.+Osaavat+väistää+pihan+jo+kaukaa.+Tai+saishan+tuosta+hyvän+venepressun.
16.08.2019 00:35
Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä,+Minä,+minä+jne.
12.08.2019 18:45
Narsistihan+nauttii+siitä,+että+keskustelu+pyörii+hänen+ympärillään.+Onneksi+olkoon+niin+tärkeästä+ja+mielenrauhaa+luovasta+aloituksestasi,+kertoo+paljon+sinusta!
12.08.2019 18:29
Ikuisen+elämän+saa+vain+testamenttaamalla+koko+omaisuutensa+uskonlahkolle+tai+antamalla+saarnaajalle+rahaa+sielun+pelastukseksi+tai+ihmeparantumista+varten.+
Näitä+esimerkkejä+on+Pikestä+ja+muista+rukoilun+ystävistä+aina+omia+enneuniaan+kadotuksesta+saarnaaviin+niljakkaisiin+rahanahneisiin+evankelistoihin
12.08.2019 17:37
Keskusta,+tuo+lestojen+kansaliike,+potee+kannatusvajetta.+Ihmiset+eivät+suostu+enää+ulkopäinmääriteltyihin+nais-+ja+eikä+mieskuviinkaan.+He+haluavat+karttaa+sitä+vanhempien+miesten+seurakunnassa+normittavaa+tapaa+olla+mies+tai+nainen.+Kanki+tai+Katri+ei+pelasta+keskustaa.
Mutta+samanlaista+sukupuoliroolien+pakkosyöttöä+harrastaa+KD+ja+persut,+islamin+tiukaa+linjaa+tukevat+ja+änkyräluterilaiset.
12.08.2019 14:18
Uskonnot+ovat+menettämässä+
sosiaaliseen+normistoon+liittyvän+auktoriteetin+yhtenäiskulttuurin+kadotessa.+Sitä+asemaa+uusoikeistolaiset+fundamentalistit+yrittävät+tavoitella+itselleen.+Aito+avioliitto+vain+yhtenä+esimerkkinä.++Fundamentalistinen+saarnaaminen+ja+Jeesuksen+opetus+ei+yksiselitteisesti+vain+sovi+yhteen.+Se+aiheuttaa+ihan+alkumetreillään+moraalisen+dilemman+uskontojen+päämääristä.+Pyritäänkö+hyvyyteen+ja+oikeudenmukaisuuteen+vai+kärsimykseen+ja+epätasa-arvoon+uskonnontuputuksen+avulla.
11.08.2019 17:26
Moni+sanoo+"tieteen+nimissä",+tieteeseen+vedoten+ettei+Jumalaa+ole.
Ja+kukakohan+tyyppi+nyt+tuo+Moni+on?
Liian+epämääräistä+trumputtelua,+sanon+minä.+Senkin+oon+monelta+kuullut.
11.08.2019 14:52
Mielenrauha+ei+synnykkään+uskonnoista,+jotka+agitoivat+vihaan+vaan+läheisistä+ihmissuhteista,+mitkä+edellyttävät+rauhaa+kuunnella+toista.+Siinä+mielessä+tuon+seinärätin+sanomaa+voisi+pitää+jopa+Jeesuksen+opetuksen++vastaisena.
11.08.2019 14:01
Kateus+on+suurenerginen++voima,+jolla++moni+on+saanut+elämänsä+raiteilleen.+Se+tekee+ihmisestä+aktiivisen,+jopa+liiankin+niin,+että+luonto+kuormittuu.+Pitäisi+kai+tyytyä+vähempään.
09.08.2019 23:39
Ihan+järkeväähän+tuo,+jos+lainsäädännölla+voidaan+helpottaa+byrokratiaa+ja+kansalaisten+hyvinvointia.+Suomi+voisi+hyvin+ottaa+mallia!+Tuskin+aitoavion+änkyrätkää+siitä+sukunimilaista+kovin+suurta+älämölöä+herättäisi,+koska+niin+paljon+uusperheeitä+heilläkin+on.+Hyvä+vaan+ettei+kaikki+ole+Virtasia.
02.07.2019 16:19
Mitenkähän+sen+Mam,+Dads+&+Kids+-hankkeen+kanssa+meni?++Aa:n+sivuilla+kerrotaan,+että+nimenkirjoitusta+ei+ole+vielä+aloitettu,+koska+sähköistä+keräysjärjestelmää+ei+ole+saatu+käyttöön.+Eu-tason+keräys+on+kuitenkin+rekisteröity+jo++Herran++vuonna+2015.
01.07.2019 01:43
Uskovaisen+menopaussi😩
01.07.2019 01:03
Siinä+kuvassa+tiivistyy+aatteet,+kun+fasismi+lyö+kättä+aitoavion+kanssa.+Hyvin+epäkristillistä+ja+itsekästä+toimintaa.+Niin+kuin+ihmiskunta+muka+pelastuisi+sillä,+että+saa+omaa+ahdistustaan+hieroa+ohikulkevien+naamaan.+Eikä+se+ahdistus+tuolla+öyhötuksellä+edes+hellitä.+Ahdistuneen+tunnistaa+siitä,+että+helteillä+pitää+olla+suuri+kaulaliina+kaulassa+ja+Aa-kyltti+kädessä.
01.07.2019 00:45
Saimme+ainakin+toiminnan+johtajan+Aito+Avioliittoon.+Ihan+kuin+oisi+enemmänkin+kuin+vain+jäsenkadosta+kärsivää++pienyhdistyspohjaa,+että+jotain+toimintaakin+siellä?
On+varmaan+nyt+ryhdikkäämpi+olo+kuin+Heurekan+auditorion+lavaheilunnassa+tässä+taannoin,+kun+toimintaa+sentään+johdetaan.+Hyvä+me!
10.06.2019 16:20
Nyt+on+Aa:lla+sentään+toiminnan+johtaja+eikä+lavalla+hillu+ne+hihhulivalopäät,+kuten+Heurekan+auditorion+lavalla.+Taisi+näistä+jokunen+ollut+siemaissut+muutakin+kuin+Pyhää+Henkeä+😇.
10.06.2019 15:42
Ei+kannata+yleistää+muutamaa+hurahtanutta+nettiuskovaista+käsittämään+koskevan+kaikkia+uskovia.+Ette+te+niin+tärkeitä+ole.+Olette+vain+omaan+napaanne+tyytyneitä+narsisteja,+jotka+eivät+elä+ilman+huomiota+ja+Cola+Zeroa😇
10.06.2019 13:40
"Katsokaa+taivaan+lintuja:+eivät+ne+kylvä,+eivät+ne+leikkaa+eivätkä+kokoa+varastoon,+ja+silti+teidän+taivaallinen+Isänne+ruokkii+ne.+"
Oliko+Jumala+sittenkin+sosialisti?
01.06.2019 20:29
Helluntailaiset+hoitavat+alkoholilla+omaa+eksistentiaalista+ahdistustaan,+kun+havaitsevat+ettei+Pyhällä+hengellä+saakaan+sitä+mitä+toivottiin:+avio-onnea,+sairaudesta+parantumista,+menestystä+ihmissuhteissa,+taloudellista+turvaa+jne.+
Aikamoisessa+itsekietomassaan+köydessä+ovat+kaulaansa+myöten,+elämänpelkoisina.+Eivät+lyhyesti+todettuna+luota,+että+elämä+kantaa.+Herra+armahda+heitä!
01.06.2019 20:15
Maailman+luonnonsäätiö+WWF+suosittelee+kompensoimaan+aiheutuneet+päästöt+hankkimalla+Gold+Standard+-sertifioituja+päästövähennysyksiköitä.+Sellaisia+tarjoavat+ainakin+Atmosfair,+Carbonfund,+Climate+Care,+Green+Seat,+My+Climate,+Offsetters+ja+Terra+Pass.
Sertifiointi+varmistaa,+että+hankkeisiin+sijoitetut+varat+varmasti+vähentävät+päästöjä.
https://www.hs.fi/matka/art-2000005539866.html
Toinen+vaihtoehto+on+esimerkiksi+Maan+ystävien+vapaaehtoinen+lentomaksu.+Kansalaisjärjestö+suosittelee+summaksi+10+prosenttia+lentolipun+hinnasta.+Varoilla+tuetaan+ilmastokampanjointia.
25.04.2019 23:32
12 / 39