Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

160

1. Kun+minä+tapasin+Sipin+viimeksi+niin+hän+tuli+hieman+jurrissa+thaimaalaisten+sotilaiden+harjoituksista+suomalainen+sotilaspuku+päällä.+En+muista+oliko+vääpelin+tai+ylivääpelin+arvomerkit.Kuinkas+sattuikaan+niin+talomme+sijaitsee+juuri+bueng+khanissa,+josta+vaimoni+on+kotoisin.+Olen+monta+kertaa+istunut+Mekong+joen+rannalla+olevassa+rantakuppilassa+siemaillen+olutta+ja+katsellut+kun+Laolaiset+rahtaavat+hedelmiä+ja+vihanneksi+joen+yli.++Talomme+sijaitsee+250+metrin+päässä+rantaviivasta.+Kerran+istuimme+kaksi+päivää+jokilaivassa+kun+matkustimme+Hua+xaista+Luang+Prapangiin.Kerran+Vientianesta++tullessa+olen+tullut+ko+sillan+yli+nong+khaihin.++Pohjoisen+ja+Koillisen+Thaimaan+maaseudut+ovat+tulleet+tutuiksi+lukuisista+reissuista.
  2. Tutkailin+hieman+toisia+palstoja+ja+tein+mielenkiintoisen+havainnonOheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotto+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksestaKanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.Nyt+palstaa+on+hetken+”pikkasen+hämmennetty”.+Leikimme+hetken+trollimme+kanssa.Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.Nyt+se+on+trollimme,+sontasäkki,+jonka+maltti+on+koetuksella.+Onko+ikävää?
  3. Tutkailin+hieman+toisia+palstoja+ja+tein+mielenkiintoisen+havainnonOheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollaukseen+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotta+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.Kirjoitin+tämän+rekisteröidyllä+käyttäjätunnuksellani,+jote+trollit+eivät+voi+sitä+käyttää.https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksestaKanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.Nyt+palstaa+on+hetken+”pikkasen+hämmennetty”.+Leikimme+hetken+trollimme+kanssa.Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.Nyt+se+on+trollimme,+sontasäkki,+jonka+maltti+on+koetuksella.+Onko+ikävää?
  4. Tutkailin+hieman+toisia+palstoja+ja+tein+mielenkiintoisen+havainnonOheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotta+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.Kirjoitin+tämän+rekisteröidyllä+käyttäjätunnuksellani,+joten+trollit+eivät+voi+sitä+käyttää.https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksestaKanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.Nyt+palstaa+on+hetken+”pikkasen+hämmennetty”.+Leikimme+hetken+trollimme+kanssa.Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.Nyt+se+on+trollimme,+sontasäkki,+jonka+maltti+on+koetuksella.+Onko+ikävää?
  5. Tutkailin+hieman+toisia+palstoja+ja+tein+mielenkiintoisen+havainnonOheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotto+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.Kirjoitin+tämän+rekisteröidyllä+käyttäjätunnuksellani,+jote+trollit+eivät+voi+sitä+käyttää.https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksestaKanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.Nyt+palstaa+on+hetken+”pikkasen+hämmennetty”.+Leikimme+hetken+trollimme+kanssa.Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.Nyt+se+on+trollimme,+sontasäkki,+jonka+maltti+on+koetuksella.+Onko+ikävää?
  6. Tutkailin+hieman+toisia+palstoja+ja+tein+mielenkiintoisen+havainnonOheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.+Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotto+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksestaKanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.Nyt+palstaa+on+hetken+”pikkasen+hämmennetty”.+Leikimme+hetken+trollimme+kanssa.Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.Nyt+se+on+trollimme,+sontasäkki,+jonka+maltti+on+koetuksella.+Onko+ikävää?