Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thaimaanystävä
profiilit
thaimaanystävä
thaimaanystävä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
160
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+minä+tapasin+Sipin+viimeksi+niin+hän+tuli+hieman+jurrissa+thaimaalaisten+sotilaiden+harjoituksista+suomalainen+sotilaspuku+päällä.+En+muista+oliko+vääpelin+tai+ylivääpelin+arvomerkit.
Kuinkas+sattuikaan+niin+talomme+sijaitsee+juuri+bueng+khanissa,+josta+vaimoni+on+kotoisin.+Olen+monta+kertaa+istunut+Mekong+joen+rannalla+olevassa+rantakuppilassa+siemaillen+olutta+ja+katsellut+kun+Laolaiset+rahtaavat+hedelmiä+ja+vihanneksi+joen+yli.++Talomme+sijaitsee+250+metrin+päässä+rantaviivasta.+
Kerran+istuimme+kaksi+päivää+jokilaivassa+kun+matkustimme+Hua+xaista+Luang+Prapangiin.
Kerran+Vientianesta++tullessa+olen+tullut+ko+sillan+yli+nong+khaihin.++Pohjoisen+ja+Koillisen+Thaimaan+maaseudut+ovat+tulleet+tutuiksi+lukuisista+reissuista.
16.03.2018 16:27
"Toki+voi+rekisteröidänikin+itselleen+mutta+ei+oikein+kiinnosta,+olen+vain+vastuussa+omista+tuherruksistani,+en+siis+tämän+sekopään..."
Kuinka+suntaudut+kun+trolli+käyttää+sinun+nikkiäsi+trollaukseen+ja+saat+siitä+paskapalautetta?
Minun+nikkiäni+ei+voida+käyttää+trollaukseen.
Pattayalla+en+ole+koskaan+käynyt,+joten+en+voi+ottaa+mitään+kantaa+siellä+lomaileviin+ihmisiin.
Hua+Hinissä+olen+poikennut+muutaman+kerran+ja+joka+kerta+olen+käynyt+Sipin+ja+Ponin+ravintolassa+(Happy+Pig)+vaimoni+(Thai+Lady)+kanssa+syömässä+ja+kuunnellut+Sipin+tarinoita+hänen+pelastaessaan+Suomalaisia+örveltäjiä+turistioolisien+kynsistä.
Vaimot+tulevat+hyvin+juttuun+keskenään,+koska+ovat+kotoisin+samalta+suunnalta.
Kesäksi+on+taas+varattu+lennot+Bangkokiin+ja+sieltä+jatkamme+Mekong+joen+rannalle+Koillis-Thaimaahan+vaimoni+taloon+(en+omista+sitä+vaikka+maksoin).+Tehdään+vähän+remonttia+ja+ehkä+käymme+pienellä+tripillä+Laosissa+ja+Kambodiassa+ennen+lentoa+Suomeen.+Jos+jää+aikaa+niin+poikkeamme+taas+Hua+Hinissä.
16.03.2018 15:00
Trollimme+into+trollata+ponnistanee+tarpeesta+yrittää+olla+kerrankin+jotain.+Lähes+täydellinen+ilmaisukyvyttömyys+ja+maneerinen+samojen+latteuksien+toistaminen+viittaa+heikkolahjaisuuteen+ja+sitä+kautta+vähäosaisuuteen.+Pyrkimys+on+olla+palstojen+pikkurikollinen,+trolli,+kerrankin+”jotain”.+Mitätönkin+pyrkii.
S24+trollin+kummallisuus+on+siinä,+että+hän+väittelee+kuvitteellisten+lerpanlorut+ja+lerpanlaiffia+opponentiensä+kanssa.+Hän+esiintyy+lerppana+kaikissa+sen+olomuodoissaan+ja+vastaa+sitten+näiden+nimissä+kirjoittamiinsa+viesteihin.+Siten+hän+kerrankin+on+varma,+että+toimii+tasolla,+jossa+pärjää+-siis+itsensä+”tasolla”,+jolla+nousee+melkein+minirikolliseksi,+trolliksi.
16.03.2018 14:13
Trollimme+into+trollata+ponnistanee+tarpeesta+yrittää+olla+kerrankin+jotain.+Lähes+täydellinen+ilmaisukyvyttömyys+ja+maneerinen+samojen+latteuksien+toistaminen+viittaa+heikkolahjaisuuteen+ja+sitä+kautta+vähäosaisuuteen.+Pyrkimys+on+olla+palstojen+pikkurikollinen,+trolli,+kerrankin+”jotain”.+Mitätönkin+pyrkii.
S24+trollin+kummallisuus+on+siinä,+että+hän+väittelee+kuvitteellisten+lerpanlorut+ja+lerpanlaiffia+opponentiensä+kanssa.+Hän+esiintyy+lerppana+kaikissa+sen+olomuodoissaan+ja+vastaa+sitten+näiden+nimissä+kirjoittamiinsa+viesteihin.+Siten+hän+kerrankin+on+varma,+että+toimii+tasolla,+jossa+pärjää+-siis+itsensä+”tasolla”,+jolla+nousee+melkein+minirikolliseksi,+trolliksi.
16.03.2018 14:11
S24+trollin+kummallisuus+on+siinä,+että+hän+väittelee+kuvitteellisten+lerpanlorut+ja+lerpanlaiffia+opponentiensä+kanssa.+Hän+esiintyy+lerppana+kaikissa+sen+olomuodoissaan++ja+vastaa+sitten+näiden+nimissä+kirjoittamiinsa+viesteihin.+Siten+hän+kerrankin+on+varma,+että+toimii+tasolla,+jossa+pärjää+-siis+itsensä+”tasolla”,+jolla+nousee+melkein+minirikolliseksi,+trolliksi.
16.03.2018 14:03
Moderaattori+poisti+ystävällisesti+vastaukseni+tälle++AviomiessVitunPelletKuivallaPakariin.+Tein+kyllä+selväksi,+että+kirjoitan+aina+omalla+nikilläni,+enkä+varasta+toisten+nikkejä,+eikä+minun+jäljiltäni+löydy+trollauksia.
Tässä+vaan+ihmettelen+onko+MODERAATTORI+näiden+trollien+takana,+vai+mistä+kenkä+puristaa?
Saa+nähdä,+kuinka+kauan+tämä+viesti+saa+olla+esillä.+Edellinen+oli+kolme+minuuttia.
16.03.2018 13:22
Moderaattorit+HERÄTYS!!!!
16.03.2018 13:00
Rekisteröinti+suojaa,+ettei+tunnusta+voi+kloonata+käytettäväksi+trollaukseen+ellei+tunnuksen+haltia+itse+trollaa.+Selkeästi+trollinikki+ja+ennen+kaikkea+IP+tunnus+tulisi+moderaattorin+toimesta+bannata+välittömästi.
16.03.2018 10:34
Tutkailin+hieman+toisia+palstoja+ja+tein+mielenkiintoisen+havainnon
Oheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.
Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotto+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14629630/kanarian-palstan-trollauksesta
Kanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.
Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.
Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.
Nyt+palstaa+on+hetken+”pikkasen+hämmennetty”.+Leikimme+hetken+trollimme+kanssa.
Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.
Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.
Nyt+se+on+trollimme,+sontasäkki,+jonka+maltti+on+koetuksella.+Onko+ikävää?
16.03.2018 10:18
Mites+on+arvoisat+Aviomies+ja+35NumBall?+Kirjoititteko+omilla+rekisteröidyillä+nimimerkeillänne,+vai+oletteko+trolleja?+Minun+sanavarastooni+ei+kuulu+alatyyliset+ilmaukset.+Simppeliä+eix+vaan?
16.03.2018 09:51
Oheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollaukseen+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.
Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotta+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.
Kirjoitin+tämän+rekisteröidyllä+käyttäjätunnuksellani,+jote+trollit+eivät+voi+sitä+käyttää.
Kanarian+palstan+trolli+on+pohjanoteeraus+trolli-brändistä,+vähän+niinkuin+vaikkapa+tyhmä+saapas,+pahalle+haiseva+tyhjä+jalkine.
Trollaava+henkilön+tulisi+yrittää+saada+viestiketjuunsa+napattua+mukaan+mahdollisimman+paljon+porukkaa+siten,+ettei+itse+usein+osallistu+keskusteluun.+Trollaaminen+tulee+englannin+kielisestä+sanasta+trolling+joka+tarkoittaa+vetouistelua.
Trollimme+puurot+ja+vellit+on+siten+sekaisin,+että+hän+kirjoittelee+itse+itselleen.
Trollaamista+on+toisen+ihmisen+kiusoitteleminen+kepposten+tai+harhaanjohtavan+tiedon+turvin.+Määrite+on+laaja-alaisesti+sovellettavissa.+Juttujen+ei+tarvitse+olla+ilkeitä+(kyseessä+ei+ole+pilkkaaminen+tai+irvailu)+vaan+usein+trollausta+on+saada+toinen+uskomaan+jotain+väärää+tietoa+tai+pilata+toisen+mahdollisuudet+saavuttaa/suorittaa+jotakin.+Trollimme+ei+osaa+tätä.
Trollaamiseen+törmää+hyvin+usein+esim.+internetin+keskustelupalstoilla,+jossa+joku+kirjoittaa+provokatiivisen+kommentin+saaden+aikaan+hermostuneita+kommentteja+muilta.+Trollaus+on+onnistunutta,+mitä+useampi+menettää+trollaajalle+malttinsa+uskoessaan+trollin+juttuihin.
16.03.2018 08:26
Arvoisa+trolli
Käytän+aina+omaa+rekisteröityä+nimimerkkiäni.+Tee+sinäkin+samoin+niin+palsta+siistiytyy.
16.03.2018 08:23
Oheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.
Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotta+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.
Kirjoitin+tämän+rekisteröidyllä+käyttäjätunnuksellani,+joten+trollit+eivät+voi+sitä+käyttää.
16.03.2018 08:17
Suosittelen+samaa+automaattipoisto+myös+Thaimaan+palstalle,+jotto+tällaiset+älyttömät+aloitukset+saatasi+kitkettyä+pois.
Kirjoitin+tämän+rekisteröidyllä+käyttäjätunnuksellani,+jote+trollit+eivät+voi+sitä+käyttää.
16.03.2018 07:51
Käytän+kirjoituksessani+omaa+rekisteröityä+käyttäjätunnustani,+joten+trollit+eivät+voi+tunnuksellani+kirjoittaa+mitään+älyttömyyksiä+palstalle.
16.03.2018 07:40
Oheisena+linkki+kuinka+trolli+on+sotkenut+Kanarian+palstan.+Siellä+Mode+on+ottanut+kovan+linja+trollauksee+ja+ilmeisesti+automaattipoistolla+trolli+on+saatu+jollain+tavalla+aisoihin.+
16.03.2018 07:24
Itse+tartuin+kerran+tarjoukseen+ja+läpi+meni.+On+erittäin+miellyttävää+matkustaa+bisneksessä.+Suosittelen.
10.03.2018 09:52
Itse+olen+ostanut+talon+tontteineen++Mekong+joen+rannalta.++Talo+ja+tontti+tulivat+tietenkin+Thai+vaimoni+nimiin.+Talo+oli+vanha.+Viime+kesänä+remontoimme+sen.+Annoimme+urakan+Thaimaalaiselle+pienelle+yritykselle.+Itse+jouduin+olemaan+pelkkänä+ulkopuolisena+tarkkailijana,+koska+ei+ollut+lupa+tehdä+töitä.+
Oma+lukunsa+oli+tietysti+kaupanteko+ja+talon+rekisteröinti+maarekisteriin.+Minunkin+passista+otettiin+monta+kopiota+ja+niitä+täytyi+sitten+allekirjoittaa+vaikka+en+Thai+tekstistä+mitään+ymmärtänyt.
Kaikille+koiranleuoille+tiedoksi.++Talo+ja+maa+on+vaimoni+nimissä+ja+minä+olen+siellä+pelkkänä+huutolaispoikana.++Täytyy+olla+mielin+kielin+maksamassani+talossa+tai+joudun+ulkoruokintaan.
Vielä+yksi+asia.+Tein+tämän+ratkaisun+omasta+vapaasta+tahdostani+ja+täydessä+ymmärryksessä.
Kateellisille+vielä+pureskeltavaa.+Nämä+eivät+olleet+minun+viimeiset+rahat+jotka+annoin+taloon.
27.05.2017 13:20
Chiang+Maista+on+hauska+tehdä+mielenkiintoisia+retkiä+Vuoristo+alueelle.
Myöskään+Chian+Rai+ei+ole+kaukana.+Siellä+on+mielestäni+maailman+kaunein+rakennus,+Valkoinen+Temppeli.+Päivän+retken+voi+tehdä+myös+Myanmariin.
Retkien+välillä+voi+lekotella+uima-altaalla+nauttien+vaikka+olutta.+Kuntoilijalle+sopii+kiivetä+vaikka+Wat+Phra+That+Doi+Suthep+temppelille.++Lapsille+eläintarha+on+mielenkiintoinen+kohde.
Itse+asuin+Le+Canal+Boutique+House+hotellissa+kanavan+rannalla.+Voin+suotitella+Chiang+Maita+omakohtaisin+kokemuksin.
28.02.2017 12:19
Katselenhan+vähän+pohjoiseen.+Siellä+siintää+Lao,+Mekong+joki+ja+Vientiane.+Matkaa+noin+65+km.+Nong+Khaista+pääset+kätevästi+bussilla+Vientianeen.+Viisumin+saat+rajalta+helposti.+Nong+Khai+on+miellyttävä+rajakaupunki.
Olen+viettänyt+muutaman+yön+Vientianessa,+Udon+Thanissa+ja+Nong+Khaissa.
01.02.2017 11:05
8 / 8