Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14592
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli+MILLAISTA?
01.05.2020 09:47
Trump+tuntuu+puhuvan+koko+ajan+ihan+mitä+sattuu.+On+ihmeellistä,+että+hän+ei+näytä+kykenevän+siihen,+että+ensin+selvittelisi+asioiden+oikean+laidan+ja+vasta+sitten+avaisi+suunsa.+Hänen+tekstinsä+on+ikäänkuin+loputonta+tajunnanvirtaa,+jossa+faktoilla+harvoin+on+merkitystä.
Trumpissa+minua+kummastuttaa+myös+hänen+köyhä+sanavarastonsa.+Hänen+tekstinsä+on+"UPEETA!"+ja+"MAHTAVAA!"+kuin+vanhoissa+sketseissä+aikanaan.+Aktiivinen+sanavarasto+on+noin+100+sanan+luokkaa.+Se+on+oikeastaan+aika+järkyttävää.+
Jos+olisi+amerikkalainen,+olisin+huolestunut+Trumpista.+Kestääkö+hän+näitä+paineita?+Mikä+on+hänen+psyykensä+tila?+Onko+hän+jo+lähellä+romahtamista?
Ikävä+kyllä,+mieleeni+tulevat+Rooman+valtakunnan+mielipuolet+keisarit.+
Toisaalta,+lähes+yhtä+järkyttävää+on+sekin,+että+USA:ssa+ei+vastapuoli+löytänyt+ehdokkaakseen+parempaa+vaihtoehtoa.+Mikä+amerikkalaisiin+on+oikein+mennyt?
01.05.2020 09:45
Sen+verran+kominen+kysymys+Sinun+esittämänäsi,+että+heitän+vastakysymyksen:+eikö+SINULLA+ole+muuta+tekemistä+kuin+heittää+tuon+tason+kuittauksia+tänne+tuohon+aikaan?
Tämä+oli+poikkeus.+Pääsääntöisesti+en+piittaa+teidän+anonyymien+trollien+huuteluista.
01.05.2020 09:36
Uskovaiset+ainakin+tuntuvat+usein+olettavan,+että+elämmä+Lopun+Aikoja.+
Tuo+johtunee+siitä,+että+maailman+kehittyminen+ja+olojen+parantuminen+on+fundamentalisteille+kestämätön+paikka.+Jotakin+"täytyy"+tapahtua,+jotta+Raamatun+heidän+mielestään+kiistattomat+jutut+toteutuvat?
30.04.2020 18:37
Pitäisiköhän+pappien+kysyä+vaikkapa+Juha+Ahviolta,+mistä+kannattaa+puhua?
Onko+avaajan+oletus,+että+näissä+oloissa+uskonnollinen+paatos+uppoaa+kansan+enemmistöön+hyvinkin+tehokkaasti?+Muuta+ei+mielessä+ole?
30.04.2020 18:25
Sopiiko+sama+vastaus+tilanteeseen+aina+silloinkin,+jos+Sinä+kysyt+jotakin?
30.04.2020 18:22
Millä+tavalla+esim.+Sinä+kilvoittelet?
30.04.2020 18:03
Niinkö?+Mitä+sitten?+Säkkiinkö+kaikki+sellainen+on+piilotettava,+mikä+esim.+Sinua+saattaisi+kiihottaa?+
Sinäkö+määrittelet+sen+rajan,+milloin+näkyy+"liikaa"?
Entä+eri+tilanteet?+Puhutko+naisten+pukeutumisesta+ylipäätään,+vai+ainoastaan+kaduilla+ja+julkisilla+paikoilla+liikkumisesta?
Mitren+esim.+uimaranta?+Sielläkin+säkki+päälle+kaikille?+Entä+vaikkapa+yleisurheilu?
30.04.2020 16:27
Minne+torre+valahteli?
30.04.2020 16:21
En+tiedä.+Kyllä+höynäytettäviä+näyttää+riittävän+edelleenkin+tässä+maassa.
29.04.2020 16:54
Minä+kuules+"tieteilijä"+luulen,+että+näiden+ihmisten+kanssa+on+oikeastaan+turhaa+nyhjätä+ja+kuluttaa+aikaa:+mihinkään+se+ei+johda.+
Kyseessä+ovat+joko+ihmiset,+joilla+on+joitakin+vaikeuksia+elämässään+tai+pelkästään+typeränoloiset+trollit,+jotka+eivät+ole+tätä+parempaa+puuhaa+elämäänsä+löytäneet.+
Nin+tai+näin,+tämä+keskustelu+on+käytännössä+turhaa.+Minä+arvelen,+että+meitä+on+täällä+paikalla+oikeasti+ehkä+5+-+10+ihmistä,+jotka+jotakin+edes+hieman+säännöllisemmin+kirjoittelevat.+Voi+olla+vähemmänkin.+Tämä+keskusteluhan+on+oikeasti+tarkoitettu+aborttia+harkitseville+tai+abortin+tehneille,+mutta+ideologisia+saarnojaan+tänne+työntävät+raukat+ovat+karkoittaneet+heidät+pois.+Sairasta+sinänsä.+
Lista+niistä+kysymyksistä+ja+asioista,+joihin+ei+suoraa+vastausta+tule,+on+loputon.+Periaatteessa+täällä+tulee+joka+juttuun+samat+vastaukset+-+minkä+tässäkin+ketjussa+näet.+Mitään+tarkennuksia+ei+milloinkaan+tule.+On+turha+pyytää+selittämään+jotakin+tai+todistamaan+väitettä.+Tuon+tyyppinen+toiminta+on+juuri+trolleille+tyypillistä.+
Minä+ainakin+olen+linjaukseni+tehnyt+ja+en+kommentoi+näitä+ressukoita+enää+mitenkään.+Jos+ihminen+ei+uskalla+mitenkään+tunnistautua+ja+keskustella+normaalisti,+hänen+tavoitteensa+EI+silloin+ole+keskusteleminen+ja+tuolloin+hänen+kanssaan+on+turha+kuluttaa+aikaa.
29.04.2020 16:53
No,+hyvä,+että+toivuitte.+Omituinen+tuo+Korona+tuntuu+olevan.+Toisilla+massiiviset+oireet,+toisilla+ei+mitään.
29.04.2020 16:44
En+oikein+usko.+
Olemme+keskustelussa,+mutta+Sinä+et+nähdäkseni+oikein+ymmärrä,+mitä+tarkoitaa+sana+"keskustella":+jankutat+niin+täällä+kuin+kreationismipuolellakin+samoja+lauseita+ja+et+kykene+reagoimaan+mihinkään,+mitä+toiset+sanovat.+
Olet+joko+äärimmäisen+rasittava+ja+typerä+trolli+tai+sitten+vain+jotenkin+ongelmissa+oleva+yksilö,+joka+ei+kykene+ottamaan+vastaan+oikeaa+tietoa+eikä+edes+halua.+Kummassakin+tapauksssa+olet+täällä+oikeastaan+turhaan.
29.04.2020 16:42
Se+"liuta"+taitaa+useimmiten+tarkoittaa+samaa+multinikkireppanaa.
29.04.2020 16:39
Juuri+noin+asia+taitaa+olla.
29.04.2020 16:37
Minusta+Patmoksen+toimia+sietäisi+tarkemminkin+analysoida.+Kiinnostuisikohan+MOT-ohjelma?
29.04.2020 16:34
Minusta+on+irvokasta,+että+uskonnon+varjolla+ylipäätään+tuolla+tavoin+kerätään+rahaa.+Minä+ymmärrän+sen,+että+rahaa+lahjoitetaan+vaikkapa+köyhille,+mutta+Patmoksen+johtohenkilöillä+tuntuu+olevan+intohimoja+myös+politiikan+puolella+ja+silloin+olisi+rehellistä+sanoa+se+suoraan.
29.04.2020 16:33
Ei+ole,+koska+tarina+ei+ole+totta.
28.04.2020 19:02
Hmm...+Epäilen.+
Ongelma+on+se,+että+Taivasta+tuskin+on+olemassa...
28.04.2020 19:01
Hmm...+MILLAISTA+se+on+se+fundamentalistinen+ateismi?
28.04.2020 19:00
12 / 730