Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistathan,+että+tekstisi+ovat+minulle+kuin+kärpäsen+surinaa?+Häiritsevää,+mutta+sinänsä+harmotonta.+
Muita+tekstejäsi+en+kommentoi,+koska+ne+ovat+niin+turhia.
28.04.2017 15:15
Israel+on+ydinasevalta.+Sillä+on+myös+voimakkaat+ja+vahvasti+aseistetut+asevoimat,+joita+USA+suoraan+tukee.+Venäjän+hyökkäys+sinne+ei+ole+todennäköinen.
28.04.2017 15:11
Kyseinen+herra+näyttää+olevan+kritiikin+yläpuolella.
28.04.2017 15:08
En+tiedä,+miten+kauan+nämä+"Herran+Soturit"+melskaisivat,+jos+täältä+kaikki+muut+poistuisivat.
27.04.2017 15:40
Älä+viitsi.+Jo+typerät+yleistyksesi+kertovat+sen+ettet+ole+liikkeellä+täällä+keskustelemassa.
27.04.2017 15:36
Seltysvaihtoehtoja+on+muutama.
1.+Täällä+ei+ole+uskovaisia.
2.+Uskovaisten+mielestä+"Räyhis"+toimii+oikein.+Hänen+tapansa+toimia+on+hyvä+ja+oikea.+
3.+Uskovaiset+ovat+sekä+munattomia+että+pelkureita,+jotka+eivät+uskalla+sanoa+mitään.
26.04.2017 19:52
Jumala+on+joko+yksi+tai+kolme.+Hän+ei+voi+olla+sekä+että.+Kolminaisuusoppi+on+pelkkää+sekasotkua.+Sen+ymmärtää+jokainen.+Olen+kovastikin+sekä+kiinnostunut+että+valmis+keskustelemaan+kanssasi+kolminaisuusopista+ja+sen+ongelmista.+Oletko+Sinä?
Rippikoulu+on+tullut+käytyä+kyllä+aikanaan.+Ota+huomioon+se,+että+minun+on+tullut+jo+parkymmentä+vuotta+opetettua+uskontoa.+Se+on+tietenkin+selvää,+että+en+opeta+sitä+fundamentalismia,+jota+Sinä+edustat.
26.04.2017 19:50
Omituisinta+on+s,+että+niin+moni+pokkana+puhuu+Jumalan+nimissä+ja+puolesta.
26.04.2017 16:12
Ei+tule+vihapostia,+ei.+Ei+ainakaan+minulta.+
Olen+alkanut+tuntea+alati+enemmän+sääliä+teitä+trolleja+kohtaan.+Minun+energiani+jankata+kanssanne+alkaa+taas+loppua.
26.04.2017 16:10
Ei+ole,+ei...+Vaimo+on+vielä+töissä.
26.04.2017 16:06
Totta.+Minä+ainakin+olen+jo+alkanut+kyllästyä.+Tekisi+mieli+antaa+iltapäivälehdille+vinkki+Suomi24:n+todellisuudesta.+Kyllä+tässä+typeryydessä+ihmettelemistä+riittäisi.
26.04.2017 15:56
Varsin+idioottimainen+avaus.+Ihmetytttää,+jos+joku+on+mielestään+terve+ja+näitä+tehtailee.+
VL-oppilaat+ovat+oppilaita+muiden+joukossa.+Aika+moni+VL-poika+on+ainakin+aiemmin+ollut+itse+asiassa+ihan+hyväkuntoinen+muihin+nähden,+kun+aikaa+ei+ole+kulunut+viihde-.elektroniikan+parissa+niin+paljon+kuin+muillsa.+Se+tilanne+on+kylläkin+muuttumassa,+sillä+jo+vuosia+esim.+sotapelit+ovat+VL-perheille+sopineet+toisin+kuin+tv:n+viihde.+Kännyt+ovat+VL-lapsille+yhtä+rakkaita+kuin+muillekin.
Minua+surettaa+se,+miten+VL-lapset+ja+nuoret+eivät+itse+oikein+saa+tietään+valita.
26.04.2017 15:55
Tiedätkös...+Juttusi+ovat+jo+sitä+tasoa+ettei+niitä+viitsi+ilmoitta+asiattomiksikaan.+Tästä+koko+keskustelusta+on+tullut+oikeastaan+Sinun+ongelmistasi+kertova+tarina.+
Anna+nyt+tulla+kaikki.+Se+helpottaa?
26.04.2017 15:36
Vai+olen+minä+Lievosen+Markkukin...+Tuo+oli+jo+AIKA+hyvä...
Kyllä+Sinä+muuten+hyvin+jaksat.+Ei+taida+työpöivä+liiaksi+painaa?
26.04.2017 15:34
Kuten+huomaamme,+mikään+ei+täällä+ikinä+muutu.
26.04.2017 15:33
Aa+että...
25.04.2017 18:47
Lapset+pitäisi+nykypäivänä+opettaa+kyllä+enemmänkin+siihen,+että+he+itse+muodostavat+mielipiteensä+asioista.+Ymmärrän+hyvin,+että+tämä+ei+esim.+fundamentalisteille+luonnollisesti+sovi.+
Pienenä+lapsena+roolimalleihin+voi+vaikuttaa.+Teinien+kanssa+tilanne+on+jo+toinen.+Jokaisen+vanhemman+on+vain+toivottava,+että+teini-ikään+mennessä+päässä+on+jonkinlainen+järki.+
Minä+pidän+hieman+ongelmallisena+sitä,+jos+opettaja+lähtee+julkisesti+esiintymään+tiukan+linjan+uskovaisena.+Eteen+voi+aina+tulla+toki+tilanteita,+joissa+omakin+mielipide+on+ehkä+jotenkin+kerrottava,+mutta+oikeilla+sanavalinnoilla+sen+voi+ainakin+alakoululaisten+kanssa+kiertää.+
Se+aika,+jolloin+uskontoa+kouluissa+opetettiin+kovalla+paatoksella,+on+joka+tapauksessa+mennyt.
25.04.2017 18:45
Utti+on+teräväkielinen,+mutta+pohjimmiltaan+hän+kyllä+myös+on+oikeassa.+Tämän+palstan+uskovaisiksi+itseään+väittävät+kirjoittajat+eivät+ole+toimillaan+erityisesti+vakuuttaneet.+
Toisaalta,+pidän+hyvin+epätodennäköisenä+sitä,+että+läheskään+kaikki+Suomi24:llä+kirjoittelevat+uskovaiset+olisivat+oikeasti+uskovaisia.+Lähinnä+veikkaisin+kyseessä+olevan+pienen+joukon+ahkeria+trolleja+ja+teinin+tasolle+jääneitä+joutilaita+ihmisiä,+joiden+elämänhallinta+on+olematon.+Koneella+asutaan+läpi+yöt+ja+se+siitä+sitten.+
ROT+on+minulle+kysymysmerkki.+Olettaisi+opiskelleesta+uskovaisesta+löytyvän+terää+kunnon+keskusteluunkin.+
Se+on+kyllä+todettava,+että+pidän+pienenä+ihmeenä+niitä+ihmisiä,+jotka+kykenevät+kovasti+epäilemättä+uskomaan+kristinuskon+oppiin.+Minä+näen+siinä+valtavia+aukkoja+ja+ongelmakohtia.+Tämä+kunnioittaen+Sinunkin+vakaumustasi.
25.04.2017 18:38
Höpön+höpön,+Jouko.+Ei+tarvetta+enempään.
25.04.2017 15:14
ROT+on+tavallaan+itse+vastuussa+siitä,+mitä+on+tapahtunut.+Hän+on+varsin+avoimesti+omalla+nimellään+esiintynyt+julkisuudessa+kreationistina+ja+jotkut+ovat+laskeneet+yhteen+1+++1.+
Kaiken+kaikkiaan+en+välttämättä+pidä+ihan+kaikkea+häneeen+kohdistunutta+juttua+fiksuna,+mutta+tämä+olisi+ollut+vältettävissä.+Ainakaan+minä+en+tasan+tarkkaan+lähde+omalla+nimelläni+julistamaan+uskonnollisia+näkemyksiäni.+Sen+asian+pitäisi+olla+kyllä+jokaiselle+opettajalle+tänä+päivänä+itsestäänselvyys.+Emme+elä+1950-lukua.+
ROT+keskustelijana+käyttäytyy+tyypillisen+trollin+tapaan.+Hän+ei+käy+yhtäkään+keskustelua+loppuun+saakka+ja+ei+ikinä+myönnä+virheitään.+Se+on+munatonta.
25.04.2017 15:13
693 / 730