Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ongelma+on+vain+Sinulla.
25.04.2017 14:24
Sanoisin+pikemminkin+niin,+että+yhtäkään+maailman+uskontoa+ei+ole+kyetty+todistamaan+oikeaksi.
25.04.2017 14:21
Sinua+on+kyllä+onniteltava,+"Odottajat".+Olet+ehdottomasti+yksi+turhimmista+kirjoittajista+Suomi24:llä+ja+se+on+jo+melkoinen+saavutus.+Sinä+et+turhia+vaivaudu+tekemään+muuta+kuin+jahtaamaan+"vihollisiasi".+Onnittelut!
25.04.2017 14:15
Tämä+"moniäänisyys"+tarkoittaa+konkreettisesti+Suomi24:llä+sitä,+että+muutama+ressukka+trollailee,+kun+elämästä+jotakin+puuttuu.+Moderoinnin+täydellinen+puuttuminen+mahdollistaa+sen,+että+tämä+on+lähinnä+terapiapaikka+pienelle+joukolle+reppanoita.
25.04.2017 14:11
Ei+se+nyt+ihan+niinkään+enää+ole.
25.04.2017 14:08
Minä+tässä+kovasti+mietin,+mitä+tai+ketä+yrität+teksteilläsi+nolata+tai+loukata.+
Tosiasia+nimittäin+on+se,+että+nolaat+itsesi.+Jos+pidät+itseäsi+älykkäänä+ja+humoristisena+Suomi24:n+guruna,+joka+ylivoimaisella+osaamisellaan+muut+jyrää,+olet+totaalisen+väärässä.+Tunnen+lähinnä+epäuskoa+nähdessäni,+miten+aikuinen+ihminen+(?)+VIITSII+toimia.
24.04.2017 19:54
Minä+tässä+kovasti+mietin,+mitä+tai+ketä+yrität+teksteilläsi+nolata+tai+loukata.+
Tosiasia+nimittäin+on+se,+että+nolaat+itsesi.+Jos+pidät+itseäsi+älykkäänä+ja+humoristisena+Suomi24:n+guruna,+joka+ylivoimaisella+osaamisellaan+muut+jyrää,+olet+totaalisen+väärässä.+Tunnen+lähinnä+epäuskoa+nähdessäni,+miten+aikuinen+ihminen+(?)+VIITSII+toimia.
24.04.2017 19:53
Mieluiten+kuitenkin+keskustelisin+asiasta.+JOS+huomasit,+esitin+tuossa+ylempänä+muutamia+väitteitä.++Ovatko+ne+Sinusta+totta?+Hyvä,+jos+niin+on.
24.04.2017 19:52
24.04.2017 19:51
Höpön+höpön+uudelleen.+
Pahuus+on+ongelma+niille,+jotka+joutuvat+sen+vuoksi+kärsimään!+Luulisi+Sinunkin+tasoisesi+Suuren+Ajattelijan+sen+ymmärtävän.+Ihmiskunnasta+suuri+osa+kärsii+jatkuvasti.+Hyvinvointi,+terveys+ja+monet+muut+asiat+jakaantuvat+äärimmäisen+epätasaisesti.+Mitään+logiikkaa+on+turha+etsiä.+
On+absurdia+väittää,+että+jonkinlainen+ylimaallisen+hyvä+olento+olisi+kaiken+tämän+takana.+Jos+Jumala+tätä+haluaa,+hänellä+ei+hyvin+mene.+Tai,+hän+ei+PYSTY+mitään+tekemään.+Se+kaikkivoipaisuudesta.+
Jeesuksen+ympärille+rakennettu+myytti+huonosti+toimiva.+Jumala+ensin+suunnittelee+kaiken,+antaa+ihmisen+"langeta+syntiin"+ja+sitten+uhraa+itsensä+(?!)+ainakin+näennäisesti,+jotta+"synnit"+olisi+"hyvitetty".+Mieletöntä.+Ja+MITÄ+Jumala+lopulta+edes+uhrasi?+Jeesushan+nousi+kuolleista!
Minä+kyllä+käyn+kovastikin+mielelläni+kanssasi+Mark+keskustelun+kristinuskon+opista.+Oletko+valmis+siihen?
24.04.2017 19:49
Saat+puolestani+uskoa+mihin+haluat.+Eihän+julistuksessasi+mitään+uutta+ole.
24.04.2017 19:43
Toisto+tarpeen:
24.04.2017 19:42
Ilmoitin+äsken+nikkisi+asiattomaksi.+Katsotaan,+mitä+tapahtuu.
24.04.2017 18:26
Alan+kyllästyä+ROT:in+puuhiin.
24.04.2017 18:23
Asiaa.+Kiitos.
24.04.2017 18:15
Höpön+höpön.+Jumala+olisi+halutessaan+voinut+luoda+olennon,+joka+on+varustettu+suuremmalla+vastustuskyvyllä+pahuutta+vastaan.+Näin+hänm+ei+toiminut.+
Kaikkitietävänä+hänen+myös+täytyi+tietää,+mitä+tapahtumaan+tulee.
Mitä+SE+kertoo+Jumalasta?
24.04.2017 18:11
Sekä+Patmos+että+AA+kyllä+ansaitsevat+kritiikin.
24.04.2017 18:08
Pertsan+sanomisilla+ei+ole+MITÄÄN+merkitystä.+Olen+tajunnut+VALITETTAVASTI+vasta+nyt,+että+hän+on+vain+surkea+trolli.+Ei+hänestä+keskustelemaan+ole.
24.04.2017 18:07
24.04.2017 18:03
Kun+Sinä+niin+kovasti+murehdit+muiden+tekemisistä+täällä,+kertoisitko+tarkemmin+siitä,+miten+ITSE+täällä+toimit?
Saisinko+esimerkkejä+MUUSTA+toiminnastasi+kuin+loputtomasta+muiden+arvostelusta?
24.04.2017 18:01
694 / 730