Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep...+Kiireessä+tulee+virheitä.+Jatkossa.+Toki+hatkokin+olisi+hyvä+sana...
09.04.2017 11:36
Nykypäivän+lasten+ja+nuorten+ongelma+on+useimmiten+se,+että+sitä+välittävää+ja+läsnäolevaa+vanhempaa+ei+ole.+Olipa+vanhempia+yksi+tai+kaksi,+jonkun+on+toimittava.+Jonkun+on+jaksettava+olla+se+ihminen,+joka+lapselle+rajat+asettaa+ja+osoittaa,+että+välittää+lapsesta.+
Se,+mitä+minä+pitäisin+surullisena+asiana+on+se,+että+ongelmat+nykyisin+periytyvät+sukupolvelta+toiselle.+Kun+ennen+haluttiin+lapsille+parempaa+kuin+itselle,+nykyisin+osa+vanhemmista+ei+enää+jaksa+moisia+ajatella.+Työttömyydestä+on+tulossa+periytyvää.+Kun+ennen+tavoite+oli,+että+jokainen+pyrkii+itsensä+työllään+elättämään,+nykyisin+ei+enää+niin+ole.+Joissakin+ihmisryhmissä+usko+siihen,+että+yhteiskunnan+on+vastuu+kannettava+tuntuu+vankkumattomalta.+
Valtaosa+lasten+ongelmista+näyttää+kyllä+ainakin+opettajan+näkökulmasta+johtuvan+ihan+muista+syistä+kuin+vanhempien+seksuaalisesta+suuntautumisesta.+Itse+sanoisin,+että+VALITETTAVASTI+yhä+selkeämmät+erot+lasten+välillä+johtuvat+vanhempien+koulutustasosta+ja+suhtautumisesta+kouluun+ja+elämään.
09.04.2017 11:35
Ilmoitan+KAIKKI+loputtomat+morkkaamisesi+asiattomiksi.
09.04.2017 11:19
Ajattele:+et+ikinä+näytä+pystyvän+muuhun+kuin+toisten+haukkumisen.+Et+edes+keskustele+varsinaisesti+mistään.+Kun+itseäsi+peiliin+katsot,+näkyykö+sieltä+onnellinen+ihminen?
09.04.2017 11:17
Minä+taas+sanoisin,+että+lähinnä+se+vaikuttaa+koulussa,+jos+poika+on+syntynyt+loppuvuodesta.+Horoskooppimerkkien+en+sanoisi+todistavan+yhtään+mitään.
09.04.2017 11:15
Aika+säälittävää+on+myös+puhua+itsestään+kolmannessa+persoonassa.
09.04.2017 11:13
Entä+KENEN+kirjoittama+tämä+tekstisi+on?
08.04.2017 23:06
Ukkola+oli+jo+pari+vuotta+sitten+oikeassa.+Suomi24+on+lähinnä+pelkkä+esimerkki+tämän+kansan+alennustilasta...
08.04.2017 23:04
On+se+säälittävää,+että+jonkun+pitää+rakentaa+mielikuvitushahmo+nimeltä+"Jyri"+trollailuaan+varten.+
En+tiedä,+kumpi+on+surullisempaa:+se+vaihtoehtoko,+että+Jyri+olisi+jotenkin+"totta"+vaiko+se,+että+jonkun+pitää+hänen+nimissään+tänne+kirjoitella.+
Mitä+arvelette?
08.04.2017 22:59
Se+on+sanottava,+että+teihin+muihin+uskovaisiin+nähden+Jarmo+on+asiallinen+tyyppi.+Jos+istuisin+Jarmon+kanssa+saunan+lauteilla,+voisin+puhua+hänelle+kuin+mies+miehelle.+Sitä+en+tiedä,+suostuisiko+Jarmo+nappaamaan+kanssani+parit+paukut,+mutta+muuten+kyllä+pystyisin+hänen+kanssaan+puhumaan,+vaikka+monista+asioista+eri+mieltä+olenkin.+
Normaali+suomalainen+mies+ymmärtää+mielipide-erot.+Oikea+elämä+on+muutakin+kuin+Suomi24+tai+kitinä+akselilla+uskon+-+en+usko.+
Teidät+puskista+huutelijat+taas+lasken+ryhmään+"Muut+Reppanat".+
Tämä+siitä+huolimatta,+että+olen+uskon+asioista+Jarmon+kanssa+TÄYSIN+eri+mieltä.+Kyseessä+on+kuitenkin+kaveri,+joka+on+itsensä+ja+perheensä+työllään+elättänyt+-+toisin+kuin+moni+täällä!
08.04.2017 22:56
Kuules+nyt.+Minulla+ei+ikinä+ole+ollut+kontaktia+isääni.+Silti+olen+selkeä+hetero.+Puoluekanta+on+oma+juttunsa,+mutta+nämä+teoriat+seksuaalisuudesta+menevät+jo+silkan+typeryydfen+tielle.+
Koska+en+ole+ikinä+tavannut+isääni,+olen+tehnyt+selkeän+päätöksen:+omalle+jälkikasvulleni+tulen+olemaan+AINA+näkyvissä+oleva+isä.+
Nämä+typerät+yleistykset+täällä+alkavat+todella+ärsyttää.+Meneekö+suomalailla+näin+huonosti!!??
08.04.2017 22:50
Käytännössä+ainakin+länsimaissa+ihmiset+onneksi+maallistuvat.+Näihin+ryhmittymiin+lienee+muutaman+vuoden+päästä+vähän+tunkua.
08.04.2017 12:05
No+joo...+Ääriuskovaisuuden+ongelma+on+aina+ollut+sama:+vastakkainasettelun+korostaminen.+Koska+"me"+olemme+oikeita+uskovia,+"muut"+ovat+totta+kai+väärässä.+Siitä+saakka,+kun+uskonnot+kehittyivät,+niitä+on+käytetty+perusteluna+milloin+millekin+toiminnalle+ja+teolle.+
Se+on+ttta,+että+taustalla+usein+on+ollut+politiikka,+mutta+uskonnot+myös+joiltakin+osin+elävät+"omaa+elämäänsä".+Uskonnoista+itsestään+on+tullut+"ismi",+jonka+oikeuttamana+mitä+vain+ilmeisesti+saa+aina+väittää+ja+jos+noita+väitteitä+on+kritisoinut,+kyseessä+on+vaino.
08.04.2017 12:02
Eiköhän+jokainen+älyllään+käsitä+näiden+"näkyjen"+irrationaalisuuden.
08.04.2017 11:57
Normaalia+ääriuskovaisten+kiistelyä.+Ei+mitään+uutta.
08.04.2017 10:58
Koettakaa+nyt+käsittää.+Alakoulun+ensimmäisillä+luokilla+pääpäino+on+jossakin+muualla+kuin+sukupuoliasioissa+-+niin+paljon+kuin+se+uskovaisia+kiehtookin.+Lapset+ovat+lapsia+ja+käytännön+kouluityössä+ongelmnat+ovat+jossakin+aivan+muualla.+Jos+olette+lainkaan+seuranneet+julkista+keskustelua,+lienette+huomanneet+puhuttavan+koulujen+ja+lasten+ongelmista?
Opettajan+näkökulmasta+tuntuu+ärsyttävältä+tämä+tietoinen+valehtelu.+Niikko+voisi+tutustua+opettajan+työhön,+kun+asia+niin+kiinnostaa.
08.04.2017 10:55
Helppoa+asia.+
Vanhemmat+kasvattavat+ja+koulu+opettaa.+Valitettavasti+koulu+joutuu+yhä+enemmän+myös+kasvattamaan.
08.04.2017 10:51
Uskovaisilla+ei+ole+hajuakaan+siitä,+millainen+paikka+koko+Taivas+on.+Koko+käsite+on+nin+täynnä+paradokseja,+että+sen+läpi+näkee+jokainen+haluitessaan.+
Minua+kummastuttaa+se,+millaista+on+kokea+loputonta+autuutta.+Tuntuuko+mikään+lopulta+enää+miltään?
08.04.2017 10:49
Kummasti+se+Jumala+näyttä+kuitenkin+puhuvan+ihmisillelähnnä+sen+mukaan,+mitä+ihminen+itse+Jumalan+haluaa+puhuvan...
08.04.2017 10:47
Kyse+on+vähän+periaatteellinen.+Mitä+järkeä+koko+tässä+keskustelussa+on,+kun+niin+hämäävästi+toisen+nimimerkkiä+muistuttavan+voi+rekata+ja+sitä+käyttää.+
Suomi24+alkaa+lähinnä+ällöttää.+Kaikenlaiset+reppanat+voivat+täällä+riekkua+mielin+määrin+ilman+minkäänlaista+järjestystä.+Palsta+pitäisi+otsikoida+uudelleen+terapiapaikaksi+häiriintyneille.
08.04.2017 10:45
714 / 730