Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
InhottavaRealisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
323
Kommenttia
14591
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
MITÄ+Persut+sitten+olisivat+tehneet+toisin?
02.05.2020 10:40
Minä+en+sano,+että+se+olisi+jotenkin+sen+oikeampi+syy+kuin+jokin+muu,+mutta+käytännössä+on+ihan+varmaa,+että+Marin+vetoaa+nuoriin,+koulutettuihin+naisiin.+Asiaa+on+tutkittukin.+Etkö+ole+kuullut?+Kun+käytät+termiä+"osaaminen",+niin+näyttääkö+sitä+Sinusta+olevan+paljonkin+Persujen+eduskuntaryhmässä?Muistako+muuten,+että+Esko+Ahokin+oli+pääministerinä+nuori+mies+ja+kovassa+tilanteessa?
Näkemyksesi+gallupeista+on+Trumpilta+tuttua+logiikkaa.+Jos+tulos+on+"väärä",+se+pitää+kieltää+-+eikö+niin?+Salaliittoteoriat+ja+höpöttelyt+uppoavat+varmasti+punaniskoihin+USA:n+korpimailla,+mutta+siihen+se+sitten+jääkin.+
Aika+näyttää,+mitä+tulevaisuus+tuo+Koronan+suhteen.+Minä+en+ainakaan+millään+tavoin+toivo+sitä,+että+hunompaan+suuntaan+mentäisiin.
02.05.2020 10:38
Sekö+on+Sinusta+hyvä?
02.05.2020 10:29
Hallituksen+toimet+satavat+yleensä+päministerin+laariin.
02.05.2020 10:28
Tuo+on+jo+melko+tiukka+salaliittoteoria.+
Onko+Sinusta+jotenkin+outoa+nähdä,+että+kriisiaikoina+ihmiset+tukevat+hallitusta?
Entä+näyttääkö+Sinusta+siltä,+että+Persut+esimerkiksi+olisivat+jotakin+kovinkin+hyödyllistä+ehdottaneet+Koronan+aikoina?
Onko+Sinun+hankala+käsittää+sitä,+että+Marin+nuorena+ja+koulutettuna+ja+verbaalisesti+vahvana+naisena+vetoaisi+esimerkiksi+naisäänestäjiin+ja+nuoriin?
Onko+Persujen+taholta+ylipäätään+ottaen+tullut+paljonkin+älykkäitä+kannanottoja,+vai+ovatko+useat+kommentit+olleet+jo+ennen+Koronaa+enemmänkin+typeriä+suunpieksämisiä?
Onko+se+Sinusata+outoa,+että+Persujen+rankasti+yksinkertaistettu+populismi+ei+uppoa+kaikkiin+ihmisiin?
02.05.2020 10:27
Älä+ole+liian+itsekriittinen.
02.05.2020 10:22
Sinä+ilmeisesti+kuvittelet,+että+olet+keksinyt+ikiliikkujan?+Kun+joku+jotakin+tänne+laittaa,+Sinä+alat+loputtomasti+tivata+eri+tavalla+perusteluja+ja+todisteita+ja+kokemuksesta+tiedän+-+kuten+tiedät+Sinäkin!+-+että+mikään+määrä+ei+kuitenkaan+riitä.+Tästä+taas+seuraa+se,+että+kaikenlainen+suurempi+vaivannäkö+asioiden+suhteen+on+Sinun+kanssasi+turhaa+ja+ajanhukkaa.+
Lopeta+tuo+anona+pelleily+ja+käytä+nikkiäsi+Yritä+olla+edes+yksi+päivä+ihan+aikuisen+tasoinen+ihminen,+niin+voimme+EHKÄ+jotakin+keskustella.+Työssäni+näen+lapsia+niin+paljon,+että+odottaisin+Sinulta+jonkinasteista+kypsyyttä+suhteessa+heihin.
02.05.2020 10:21
Sinäkö+oletat,+että+ne+iltapäivälehdet+ovat+otsikointeineen+absoluuttisten+faktojen+lähde+joka+asiasta?
02.05.2020 10:05
Olivatko+gallupit+luotettavapia,+kun+Persut+olivat+johdossa?
02.05.2020 10:04
Niin?+Ja+mihin+puolueeseen?+Kerro+nyt+toki.
02.05.2020 10:01
Onko+Sinun+todellakin+vaikea+hahmottaa+sitä,+että+ihmiset+voivat+työskennellä+opiskeluaikoinaan+vaikkapa+siellä+kaupassa?
Entä+onko+Sinun+hankala+käsittää+sitä,+että+Marin+on+ylipäätään+ottaen+yliopistokoulutettu+ihminen?
02.05.2020 09:59
Kommentoin+lähinnä+avaustasi,+joka+oli+hieman+ontuva+taustaideoineen.
02.05.2020 09:57
Niin?
Eli+pidämmekö+siis+koko+yhteiskuntaa+tässä+tilassa+sen+kaksi+vuotta,+jos+noin+asia+olisi?
02.05.2020 09:55
Jep.+Varmasti+olet+ja+varmasti+jätit...
02.05.2020 09:55
Niin?
Entisaikojen+maailmasssa+ei+ollut+eläkejärjestelyjä+eikä+sosiaaliturvaa.+Jos+lapsia+ei+ollut,+kohtalo+oli+helposti+karu,+kun+alkoi+ikääntyä.+
Onko+tuota+vaikea+hahmottaa?
02.05.2020 09:38
Eli+MITÄ+haluat+tarkalleen+ottaen+sanoa?
02.05.2020 09:28
Tietenkin+on.+Onko+Sinusta+väärin+ottaa+huostaan+lapsi,+jonka+vanhemmista+ei+ole+pitämään+huolta+lapsestaan?
02.05.2020 09:27
Onko+siis+jotenkin+värin+ottaa+huostaan+esim.+päihdeperheiden+lapset?
02.05.2020 09:20
Jokainen+saa+halutessaan+katsoa+ohjelmaa+ihan+itse.+Samoin,+jokainen+voi+lukea+itse+myös+aiheeseen+liittyväm+Patmoksen+blogin,+jossa+esille+nousee+Ahvion+saama+kritiikkikin.+
Minulla+ei+ole+mitään+mielenkiintoa+mainostaa+erikseen+täällä+Patmosta+enempää.+Sinä+teet+sitä+riittävästi.
02.05.2020 09:11
"Pe.kuilijat"...+Onko+mieleesi+tullut,+että+tuo+on+aika+lailla+mielenkiintoinen+luokittelu?
Pe.ku+kirjoittaa+kaikenlaista,+mutta+ei+hän+kaikissa+jutuissaan+väärässä+ole.+Kyllä+Patmoksen+riveissä+on+havaittavissa+ihan+todellista+linjaerimielisyyttä+ja+kun+blogeja+seuraavia+keskusteluja+lukee,+huomaa+nopeasti+sen,+että+Ahvion+jutut+ovat+alkaneet+todellakin+saada+kritiikkiä+ihan+uskovien+riveistäkin.
02.05.2020 09:05
9 / 730