Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikein päätelty,reippaat otteet tuo tulosta
30.07.2015 15:02
Kannattaa asentaa tiskipöytään kevyestä materiaalista valmistetut kylpyammeet jos tosiaan kaikilla on joku roiske konsti tai epäonnistuminen veden hallinnassa? En usko että koko keskustelu on tosimielessä kyhättä jeesaamaan aloittajan ongelmaa joka lienee liian iso reikä altaalle tai tiivistys jäänyt jos alapuolella hometta,lattialle veden kuuluukin pärskiä ompahan työtä tehneen näkönen tiskari ja muuttuu lattia moppariksi heti siitä kätevästi ja kaikki hyvin.
29.07.2015 23:57
Saat näköjään vastauksia jotka viittaavat siihen että moni haluaa ottaa kantaa eikä ole edes lukenut tekemääsi aloitus textiä,,aika outoa.Voi kai sitä haluta asuinkaverin juttu ja harraste seuraksi,ei kukaan halua olla vanhuutta kohti menossa yksin.Minäkin olen suunnitellut muuttavani kommuuniin vaan este täällä on se että ne elävät jotain hippi ja luomu meininkiä,esim.vessa on kuivakäymälä ja kaikki muutkin jätteet lajitellaan yhteisön hyväksi.En jaksaisi viikkoa kauempaa olematta kusematta nurkalle vaikka säännöt sanoo luonnon anti on talteen otettava.Hommaa vaan joku kaveri,kyllä kait impotetti mies asuu kivan naisen kanssa kun suoritus paineista toisen himoihin ei ole pelkoa,,luulis ainakin ja en kyllä edes ole tuollaista seksuaalisuutta ennen kuullut mikä sulla on.Onnea ja yritä vain ja selitä haussasi että kaikki tosiaan ymmärtää mistä kyse.
26.07.2015 02:31
Jos hellejakso tulossa leikkaa nurmikko niin lyhyeksi kun voit,ja aina sateen jälkeinen kasvu lyhyeksi eli ei saa laiskotella.
26.07.2015 02:02
Ollaan kyllä aika mielikuvituksetonta porukkaa,kun jo pelkän otsikon lukeminen aiheutti tunteen ettei kai tuohon viitsi kukaan kommentoida.Mutta näkyy siellä olevan kateellisia,vitsinikkareita ja jopa yksi motoristi joka kertoi asian kokemuksena ja toinenjoka yritti kertoa matka ennätystä,mutta kusahti kun kertoi että satapiikki ajoi samat kilsat mukana. Minäpä kysyn onko purjelautailu tai surffailu seisoen vaarallista,eikö olisi näyttävämpää ottaa aallot perseellään istuen?
03.07.2015 17:02
Sthill ehdottomasti paras,Husgvarnasta voit ostaa alkuperäisen merkin Jönsöpin tai sinne päin se on kuitenkin alku sille Ruotsissa, ostaa purkaa kasaa niin toimii ja 52 kuutiota takaa voiman ja kevyempi kuin nyky muodossaan.Metsuri sanoi ettei enne niin voimakasta päässy kokeilemaan,tietysti ketjut,laipat ja tulppa pitää vaihtaa.Teräketju öljyä syytää liikaa eräissä,mutta on siellä säätö piilossa,ja parasta halvan sahan voi nakata tai myydä jollekkin joka osaa rassata,vaikka meillä kokoamisen jälkeen kaadettu tosi isoja puita eikä mitään ongelmaa mutta ei missään nimessä pidä ottaa käyttöön tehtaan jäljiltä,jopa puoliskot ja yleensä kaikki ruuvit on löysällä-Ollut neljällä isolla savotalla ja ainut saha joka käynnistyy ja pelaa..
11.04.2015 00:43
Tyhjennä kaikki tuhkakupit ja liota nikotiinia kuumalla vedellä,siilaa ja vedä murkuille raja niin eivät tule yli,tupakkaa ei siedä kuin ihminen ja Pesukarhu.Tietysti jos käytät Raidin spreimurkun torjuntaa,siis se sininen joka vain muurahaisille niin kokeen mukaan pesämuurahaiset kiersi paikan yli kaksi kuukautta vaikka oli sateita,toimii kai muihinkin minä rajoitin krilli paikalta niitten polun,ja tuo ällöttävä tupakan tumppien keräys ei maksa mitään ja estää kaikkien myös etanoitten kulkemisen eikä haise kuin päivän verran vaikuttaa vaikka miten kauan.
11.04.2015 00:26
Ei onnistu kun kaikkien yhteis toiminnalla,se täytyy aloittaa laittamalla paperia lattialle ja siihen niitten herkkua,siis kaikki kellä niitä on,ja kun ne tulee syömään otetaan spreimaalia ja varovasti merkataan kävijät.Tässä on tärkeää että kaikilla on eri väri,niin löydätte ne murkut ja niitten tulo paikan joka on yleensä ulkona talosta,käsitys on että talo on niitten ruuan haku paikka ei pesä.Rivarissa toimi ja ok-talossa,kerrostalo vaatii ehdottomasti koko talon väen hommiin.Niin ja jos pihalla laatoitusta tai muuta maan peittoa niin poistakaa,murkut ottaa ne kutsuna kylään,tai pesivät alla.
11.04.2015 00:16
Kyllä laittomat kasvattajat rikastuvat,olen käynyt Mäyräkoiran haku reissulla Joutsassa takavuosina siis voi jo puhua ääneen,aikaa on mennyt. Siellä oli naaras näytillä emoksi mutta se meinas purra kaikkia pentuja,eli ei varmana ollu oikea mami pennuille ja siinä oli lukittu koppi josta kuului pienempien koirien ääniä ja häkissä kaksi urosta pallit tallessa.Myyjä laittoi auton stereot kesäaikaan päälle ja jatkoi myymistä,ja kyllähän ihminen joka oli mukanani osti osamaksulla pennun,jälkeen päin sille tuli ero huume miehestä ja yritti palauttaa koiran niin myyjä sanoi että maksa minkä voit kuukausittain?? Paikkaa ei enää ole ja ne myyjät ovat kadonneet joten ei mainitsemani paikakunta ole mustalla listalla,ajattelin että jos joku muukin olisi käynyt 2006-2008,ja saanut ilmaisia koiria?!
11.04.2015 00:06
Heillä on hyvä ja lämmin sydän kovan liivin alla.Perheet ja sukulaiset,tuttavat ,ja perskärpäset jotka pyytävät suojelua vaikka itte pilanneet elämänsä.Ihan tavallisia ihmisiä ne suurimmaksi osaksi ovat,mutta totta kai seassa on aina joku joka pistää koko porukan kuseen mokailemalla.
05.01.2015 16:49
Vastasin nm. No Rocket,joka kirjoittaa tuossa ylempänä että tulityö kortittomat juopot saa paukutella??? Eli vastasin hänen kirjoitukseensa ettei tulityö kortilla ole mitään tekemistä ilotulitteiden kanssa. Ja mainitsin vain että ennemmin seon varmaan panostajan paperit.?! Siis aloit oikaista turhaan kun et lue mitä varten ihmiset vastaavat toisten kirjoituksiin. En muuten tiedä noista luokista mitkä ne ne on ja mitä varten 6kpl? Jos voisit valaista,olisin kiitollinen,ja Hyvää Uutta vuotta teillekkin.
05.01.2015 16:20
Ihan assiallista että puu käytetään noin kun kuvissa "kotokuorma"näyttää,mitä muuta tahansa paitsi kartelli sähköä.
05.01.2015 15:42
Eiköhän ne ole panostajan paperit eikä tulityö kortti? Nytkin kaikki olisi ollut ok jos lasit olisi kelvannut laittaa päähän,ja mennä ampumaan paikkaan jossa ei sivulliset saa niitä naamalleen.
01.01.2015 22:24
Leipä on yli arvostettu tuote ei siinä ole mitään hauskaa vaikka sen nakkaisi taivaalle kuinka monta kertaa tahansa? Toinen mikä ei ole hauskaa on aloittajan kaltaiset olennot jotka vaativat jo köyhät tilille pienistäkin virheistä elämässä(virheet ovat siis heidän mielessään) Älytöntä vahtia kuka saa ja kuka ei,esim joskus olen antanut Joululahjaksi isojakin määriä turhuuksia eli ilotulitteita,on ne komeita köyhänkin lasten katella.Laitatko tänne yhteys tietosi niin laitan ainakin sädetikkuja tulemaan? Vi,,u se on kokemus lapsille samoin kuin etelän matka tai muu joutava humputus esim,Mikroauto radalla jonne mielestäsi saisi mennä vain keskiluokkaan kuuluvat lapset.Minä olen vielä niin lapsellinen että varmaan ammuskelen taivaalle noin 3-400e edestä kaikenlaista mitä löysin eli ainakin mitä luulen että naapuri tulee kateelliseksi ja annan vielä auton peräpaksista tutuille lisää jos niillä ei riitä omille lapsille lystin pitoa. Ymmärrä nyt ettei ilotulitteet maksa kovin paljon kun ostat valmis paketteja ja niistäkin voi saada 50%ALEN kun myyntiaika päättymässä,ainakin moottori pyörä jengit myy kaiken aina pois. Niillä on hellä ja ymmärtäväinen sydän köyhää kohti,en sitten tiedä miten sinun käy kun menet pelastamaan Suomen köyhät lapset niitten kynsistä?? Käyppä kokeilemassa,ja vastaa saako mennä köyhänä Sirkukseen ,Tivoliin,Elokuviin,Lätkä tai muu urheilu tilaisuus,Laulu ja ylipäätään musa tilaisuus,Kirkkoon kun siellä on se kolehti. Ilmeisesti ei,koska et halua viereesi huono käytöksisiä ja lemuavia köyhiä,jos olet sitä mieltä niin kait radio ja tv,kin pitää kotoa poistaa,pelikorteista puhumattakaan.Käpylehmät ja muut itsetehdyt ilman kallista liimaa kait sallit? VastaaNYT KOHTA KOHDALTA KUN MINUA OTTAA TOSIAAN PÄÄHÄN JAOTELLA LAPSET.alussa oli se leipä joka yleensä kivikovaa mutta pehmenee kyllä kun Äiti laittaa sen veteen kiehumaan ja tekee Leipäressua. Hyvää uutta vuotta sullekkin,ja ampuisitko raketteja niin että köyhätkin näkisi.
31.12.2014 02:10
Kaikki mikä menee näin kaupattavaksi olipa mökki ,talo tai oma firma,,ei hyvä. Siellä menee pilkkahinnalla jonkun epäonen tai keinottelian takia jonkun elämän työ ja sitten ihmetellään kun itsarit lisääntyy,en varmaan oaisi rentoutua jos huutaisin jonkun kodin pilkkahinnalla itselleni?Möisin eteenpäin,koska tiedän tyypin jonka peltihalli meni vajaan viikon takia vasaran alle kun pankki ei antanut muutamaa päivää lisää maksuaikaa ja vi,,umaisinta oli se että ajankanssa vetkuttelia oli pankki itte.Kokous päivää ei voinut siirtää,mikä olisi irroittanut osakerahaa ja firma toimisi ja duunarit sais palkkaa.
01.12.2014 02:04
hersy olen samaa mieltä kommentistasi ja halua lisätä että tässä keskustelu palstan kokonaan lukeneena voin vannoa ettei täällä ole ainoakaan mielipide muuttunut toisen kirjoituksesta eikä parin päivän päästä kukaan edes muista mitä kirjoitti. Sairaat ja terveet erilleen(henkisesti) niin pieni jännite voi kadota ja nämä vanhukset joilla kuulo pelaa niin voisivat myydä asuntonsa ja mennä vanhainkotiin,koska siellä noudatetaan juuri näitä sääntöjä.Siellä ei vain voi salaa puhua pahaa naapurista eikä paljon muutakaan,,,harmi luulin jo ratkaisseeni sen asian? Ei ihmiset tule juttuun toistensa kanssa joten eikun jatkukoon rähinä ja huuto,kyllä maailmaan ääntä sopii,mutta älkää käykö toisiinne kiinni kuin mitä naaapurin emäntä sallii ja voi se olla isäntäkin häntä heiluen rytkytttämässä sänkyä joka kuuluu omalle puolelle,ei enää keljuta koko juttu kun tietää mikä vieteri seon kyseessä kun kävin testaamassa ja annoin ohjeet korjaukseen ja tulossa vielä koe ajo,,eläkää niinhän naapuritkin.Tai seotkaa ja lukekaa raamattua kynttilän valossa kovaan ääneen kuten vanhoissa suomi leffoissa saarnataan.Kyllä se siitä elämä lyhenee päivä päivältä,olkaa siitä iloisia multa on hyvä äänieriste.
27.11.2014 14:58
Aina näin Joulun alla tahtoo postit ruuhkautua,vaan kyllä se siitä.
23.11.2014 23:50
mape2014 miksi haukut kaikkia homoiksi? Käytät homoliitto sanaa Natosta ja takerrut kielioppivirheisiin vaikka Ilta-Sanomat kirjoitetaan kuten yleensä nimisanat isoin alkukirjaimin.Jatkat tavallaan nm.rauhan asialla ja näin se menee nimimerkkien asiatonta alatyyliä,ellei peräti olisi kyseessä kansanryhmän kiihoittaminen? Minä en tässä asiassa kehu enkä kiitä kumpaakaan osapuolta,koska ei meillä tavan rivimiehillä ja naisilla ole mitään varmaa tietoa,itse saan Venäjän televisiosta tutun kautta kuulla puheet mitä paikalliset pomot ajattelee ja tekee.Ainakin hirveää kielenkäyttöä Suomea vastaan joka ei ole koko hommassa mukana,esim, lapsiasiamies täytyy kutsua Suomeen tutustumaan Venäläisten oloihin kun se ei tunnu tietävän kuin pahimmat sossun tapaukset. Täällä meilläpäin ollaan päivittäin sekaisin niin Suomalaiset kuin Venäläiset,koska asutamme pientä 12000 tuhannen asukkaan kuntaa eikä ikinä ole tullut mitään sanomista siitä missä olet syntynyt,tai mikä on asemasi yhteiskunnassa. Kaikkein eniten olen huolissani Venäläisistä vanhuksista jotka ilmeisesti saavat Venäjältä eläkkeet,ja rupla on nyt heikko.Tulee ajatus että kait heille tasoitetaan tuloja että pärjäävät,kun eivät ole kovia valittamaan,tai Suomen sossu ei ainakaan tule tyrkyttämään. Niin tuo homoksi haukkuminen minua alun perin otti päähän koska olen sata pros. hetero,ja inhoan koko peräreikä ajatusta ja siinä kun kytkit asian länsimaihin,kytkit minutkin Pera Peräreikä klubiin. Hyvää jatkoa ,mutta älä käy noin kuumana asiahan oli ihan eri mitä tämä ketju tuottaa.
17.11.2014 22:08
Vaikka Venäjä laittaisi kaikki sotilaansa koti lomalle,niin kertokaa mikä valtio hyökkäisi Venäjälle? Minä väitän ettei olisi ainuttakaan hyökkääjää,koska Venäjän on aina pitänyt aloittaa sota,kuten nyt Ukrainan ryöstöretki.Venäjän pahin vihollinen on Venäjä itse,ei sinne ole ketään menossa,,vai onko kertokaa?
17.11.2014 19:09
Minäkin kuulun Päijät-Hämeen terveyden huollon piiriin täällä syrjäkylällä,ja minulla oli koko hampaisto siinä kunnossa että ne heiluivat kaikki ja olen diabeetikko.Sain käskyn käyttää oras-hammasväliharjaa siis sähköistä en löytänyt ikinä moista tuotetta ja ostin kalliin sähköharjan joka toimii jollain säteilyllä ja siinä oli hammasväliharja mutta ei mitään vaikutusta hampaisiin,taisi olla ultraääni se toiminto. Olin nyt syönyt myös antibioottikuurin ja hampaat lakkasi heilumasta paitsi yksi josta taas kuvattiin ja vanha lääkäri totesi kuvassa näkyy jotain outoa varmaan tulehtunut,ja kertoi kiskovansa hampaan irti,ja niin kiskoi hiki päästä valuen ja ihmetteli miten voi olla näin tiukassa.Lopulta se irtosi ja selvisi tulehdus ,hampaassa oli vain kolme juurta joten se heilui ja oli täysin ehjä valkoinen hammas jota pyysin itselleni ,lekuri sanoi että se meni jo ongelmä jätteeksi.Olisin näyttänyt hammasta laitoksen johtajille koska se oi jo kolmas poistettu hammas pelkän jonojen vähehtämiseksi että kunnan silmää tekeville riittää aikoja.Sitten näin netistä ja tv,,stä ohjelman joka käsitteli kroonista ien tulehdusta ja siinä poika saikaksi viikkoa hoitoa jollain lääkkeellä ja sinivalolla joka tappoi nuo 13 eri bakteeria suusta,ja siinä kerrottiin ettei ihminen pärjää enää sille jos se pääsee noin pahaksi,suuhygienisti(harjoittelia) veti vielä pöpöjen päälle lakkaa että saivat rauhassa muhia,eli ei kunnalliselle hammas huollolle vaikka mitä yksityinen maksaisi,ja pois ilman valvontaa olevat harjoittelijat ja eläkkeellä olevat huono näköiset lääkärit.
11.11.2014 18:18
10 / 20