Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Oikein päätelty,reippaat otteet tuo tulosta
  2. Leipä on yli arvostettu tuote ei siinä ole mitään hauskaa vaikka sen nakkaisi taivaalle kuinka monta kertaa tahansa? Toinen mikä ei ole hauskaa on aloittajan kaltaiset olennot jotka vaativat jo köyhät tilille pienistäkin virheistä elämässä(virheet ovat siis heidän mielessään) Älytöntä vahtia kuka saa ja kuka ei,esim joskus olen antanut Joululahjaksi isojakin määriä turhuuksia eli ilotulitteita,on ne komeita köyhänkin lasten katella.Laitatko tänne yhteys tietosi niin laitan ainakin sädetikkuja tulemaan? Vi,,u se on kokemus lapsille samoin kuin etelän matka tai muu joutava humputus esim,Mikroauto radalla jonne mielestäsi saisi mennä vain keskiluokkaan kuuluvat lapset.Minä olen vielä niin lapsellinen että varmaan ammuskelen taivaalle noin 3-400e edestä kaikenlaista mitä löysin eli ainakin mitä luulen että naapuri tulee kateelliseksi ja annan vielä auton peräpaksista tutuille lisää jos niillä ei riitä omille lapsille lystin pitoa. Ymmärrä nyt ettei ilotulitteet maksa kovin paljon kun ostat valmis paketteja ja niistäkin voi saada 50%ALEN kun myyntiaika päättymässä,ainakin moottori pyörä jengit myy kaiken aina pois. Niillä on hellä ja ymmärtäväinen sydän köyhää kohti,en sitten tiedä miten sinun käy kun menet pelastamaan Suomen köyhät lapset niitten kynsistä?? Käyppä kokeilemassa,ja vastaa saako mennä köyhänä Sirkukseen ,Tivoliin,Elokuviin,Lätkä tai muu urheilu tilaisuus,Laulu ja ylipäätään musa tilaisuus,Kirkkoon kun siellä on se kolehti. Ilmeisesti ei,koska et halua viereesi huono käytöksisiä ja lemuavia köyhiä,jos olet sitä mieltä niin kait radio ja tv,kin pitää kotoa poistaa,pelikorteista puhumattakaan.Käpylehmät ja muut itsetehdyt ilman kallista liimaa kait sallit? VastaaNYT KOHTA KOHDALTA KUN MINUA OTTAA TOSIAAN PÄÄHÄN JAOTELLA LAPSET.alussa oli se leipä joka yleensä kivikovaa mutta pehmenee kyllä kun Äiti laittaa sen veteen kiehumaan ja tekee Leipäressua. Hyvää uutta vuotta sullekkin,ja ampuisitko raketteja niin että köyhätkin näkisi.
  3. hersy olen samaa mieltä kommentistasi ja halua lisätä että tässä keskustelu palstan kokonaan lukeneena voin vannoa ettei täällä ole ainoakaan mielipide muuttunut toisen kirjoituksesta eikä parin päivän päästä kukaan edes muista mitä kirjoitti. Sairaat ja terveet erilleen(henkisesti) niin pieni jännite voi kadota ja nämä vanhukset joilla kuulo pelaa niin voisivat myydä asuntonsa ja mennä vanhainkotiin,koska siellä noudatetaan juuri näitä sääntöjä.Siellä ei vain voi salaa puhua pahaa naapurista eikä paljon muutakaan,,,harmi luulin jo ratkaisseeni sen asian? Ei ihmiset tule juttuun toistensa kanssa joten eikun jatkukoon rähinä ja huuto,kyllä maailmaan ääntä sopii,mutta älkää käykö toisiinne kiinni kuin mitä naaapurin emäntä sallii ja voi se olla isäntäkin häntä heiluen rytkytttämässä sänkyä joka kuuluu omalle puolelle,ei enää keljuta koko juttu kun tietää mikä vieteri seon kyseessä kun kävin testaamassa ja annoin ohjeet korjaukseen ja tulossa vielä koe ajo,,eläkää niinhän naapuritkin.Tai seotkaa ja lukekaa raamattua kynttilän valossa kovaan ääneen kuten vanhoissa suomi leffoissa saarnataan.Kyllä se siitä elämä lyhenee päivä päivältä,olkaa siitä iloisia multa on hyvä äänieriste.
  4. mape2014 miksi haukut kaikkia homoiksi? Käytät homoliitto sanaa Natosta ja takerrut kielioppivirheisiin vaikka Ilta-Sanomat kirjoitetaan kuten yleensä nimisanat isoin alkukirjaimin.Jatkat tavallaan nm.rauhan asialla ja näin se menee nimimerkkien asiatonta alatyyliä,ellei peräti olisi kyseessä kansanryhmän kiihoittaminen? Minä en tässä asiassa kehu enkä kiitä kumpaakaan osapuolta,koska ei meillä tavan rivimiehillä ja naisilla ole mitään varmaa tietoa,itse saan Venäjän televisiosta tutun kautta kuulla puheet mitä paikalliset pomot ajattelee ja tekee.Ainakin hirveää kielenkäyttöä Suomea vastaan joka ei ole koko hommassa mukana,esim, lapsiasiamies täytyy kutsua Suomeen tutustumaan Venäläisten oloihin kun se ei tunnu tietävän kuin pahimmat sossun tapaukset. Täällä meilläpäin ollaan päivittäin sekaisin niin Suomalaiset kuin Venäläiset,koska asutamme pientä 12000 tuhannen asukkaan kuntaa eikä ikinä ole tullut mitään sanomista siitä missä olet syntynyt,tai mikä on asemasi yhteiskunnassa. Kaikkein eniten olen huolissani Venäläisistä vanhuksista jotka ilmeisesti saavat Venäjältä eläkkeet,ja rupla on nyt heikko.Tulee ajatus että kait heille tasoitetaan tuloja että pärjäävät,kun eivät ole kovia valittamaan,tai Suomen sossu ei ainakaan tule tyrkyttämään. Niin tuo homoksi haukkuminen minua alun perin otti päähän koska olen sata pros. hetero,ja inhoan koko peräreikä ajatusta ja siinä kun kytkit asian länsimaihin,kytkit minutkin Pera Peräreikä klubiin. Hyvää jatkoa ,mutta älä käy noin kuumana asiahan oli ihan eri mitä tämä ketju tuottaa.
  5. Minäkin kuulun Päijät-Hämeen terveyden huollon piiriin täällä syrjäkylällä,ja minulla oli koko hampaisto siinä kunnossa että ne heiluivat kaikki ja olen diabeetikko.Sain käskyn käyttää oras-hammasväliharjaa siis sähköistä en löytänyt ikinä moista tuotetta ja ostin kalliin sähköharjan joka toimii jollain säteilyllä ja siinä oli hammasväliharja mutta ei mitään vaikutusta hampaisiin,taisi olla ultraääni se toiminto. Olin nyt syönyt myös antibioottikuurin ja hampaat lakkasi heilumasta paitsi yksi josta taas kuvattiin ja vanha lääkäri totesi kuvassa näkyy jotain outoa varmaan tulehtunut,ja kertoi kiskovansa hampaan irti,ja niin kiskoi hiki päästä valuen ja ihmetteli miten voi olla näin tiukassa.Lopulta se irtosi ja selvisi tulehdus ,hampaassa oli vain kolme juurta joten se heilui ja oli täysin ehjä valkoinen hammas jota pyysin itselleni ,lekuri sanoi että se meni jo ongelmä jätteeksi.Olisin näyttänyt hammasta laitoksen johtajille koska se oi jo kolmas poistettu hammas pelkän jonojen vähehtämiseksi että kunnan silmää tekeville riittää aikoja.Sitten näin netistä ja tv,,stä ohjelman joka käsitteli kroonista ien tulehdusta ja siinä poika saikaksi viikkoa hoitoa jollain lääkkeellä ja sinivalolla joka tappoi nuo 13 eri bakteeria suusta,ja siinä kerrottiin ettei ihminen pärjää enää sille jos se pääsee noin pahaksi,suuhygienisti(harjoittelia) veti vielä pöpöjen päälle lakkaa että saivat rauhassa muhia,eli ei kunnalliselle hammas huollolle vaikka mitä yksityinen maksaisi,ja pois ilman valvontaa olevat harjoittelijat ja eläkkeellä olevat huono näköiset lääkärit.