Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

396

1. Volvoissa on ollut jo vuosikymmeniä ranskis moottori esim, sarvijaakko 99 Saab myös piti kone houneessaan samaa Renaultin moottoria mitä Volvo,vasta viime vuonna Volvo kehitti tai kiinalaiset uusi kait Amatsonin koneen volvon omaksi. Kiinalaisethan teki myös luksus Volvon mistä puuttui keulalta tuttu Volvon tunnus,eikä takuulla ollut Volvon koneella elikkäs Datcia on testattu monena vuosikymmenenä eri autojen luottomoottorina.Myös WV-toteutti paluun ralli maailmaan Skodan merkillä koska muuten harjoittelu ja säädöt olisi laki kieltänyt,eli turha jauhaa nykyisin autoista mikä on OK-kunhan ovat tiedot tallessa historiasta ja nykypäivän selvitys mikä kulkupelisi todella on.Taitaa pIkku autoissa Toyota ,Citroen ja Renault tulla peräti samaa linjaa pitkin,mutta kiistelemänne Dacia kyykytti kotimaassaan kaikki muut maasturit ja henkilö auto luokissa lähes kaikki,kaksi niistä on valittu 2015 vuoden autoiksi ettei ne nyt niin alentavia ole. Ei muuta kun syynää tiedot ennen ostoa minkä saat ja nämä isojen merkkien edustus autot ovat eri planeetalta älkää ottako niitä verrokeiksi ne ovat aitoja kaikki ja rahamiesten autoja
  2. Ihan assiallista että puu käytetään noin kun kuvissa "kotokuorma"näyttää,mitä muuta tahansa paitsi kartelli sähköä.
  3. Leipä on yli arvostettu tuote ei siinä ole mitään hauskaa vaikka sen nakkaisi taivaalle kuinka monta kertaa tahansa? Toinen mikä ei ole hauskaa on aloittajan kaltaiset olennot jotka vaativat jo köyhät tilille pienistäkin virheistä elämässä(virheet ovat siis heidän mielessään) Älytöntä vahtia kuka saa ja kuka ei,esim joskus olen antanut Joululahjaksi isojakin määriä turhuuksia eli ilotulitteita,on ne komeita köyhänkin lasten katella.Laitatko tänne yhteys tietosi niin laitan ainakin sädetikkuja tulemaan? Vi,,u se on kokemus lapsille samoin kuin etelän matka tai muu joutava humputus esim,Mikroauto radalla jonne mielestäsi saisi mennä vain keskiluokkaan kuuluvat lapset.Minä olen vielä niin lapsellinen että varmaan ammuskelen taivaalle noin 3-400e edestä kaikenlaista mitä löysin eli ainakin mitä luulen että naapuri tulee kateelliseksi ja annan vielä auton peräpaksista tutuille lisää jos niillä ei riitä omille lapsille lystin pitoa. Ymmärrä nyt ettei ilotulitteet maksa kovin paljon kun ostat valmis paketteja ja niistäkin voi saada 50%ALEN kun myyntiaika päättymässä,ainakin moottori pyörä jengit myy kaiken aina pois. Niillä on hellä ja ymmärtäväinen sydän köyhää kohti,en sitten tiedä miten sinun käy kun menet pelastamaan Suomen köyhät lapset niitten kynsistä?? Käyppä kokeilemassa,ja vastaa saako mennä köyhänä Sirkukseen ,Tivoliin,Elokuviin,Lätkä tai muu urheilu tilaisuus,Laulu ja ylipäätään musa tilaisuus,Kirkkoon kun siellä on se kolehti. Ilmeisesti ei,koska et halua viereesi huono käytöksisiä ja lemuavia köyhiä,jos olet sitä mieltä niin kait radio ja tv,kin pitää kotoa poistaa,pelikorteista puhumattakaan.Käpylehmät ja muut itsetehdyt ilman kallista liimaa kait sallit? VastaaNYT KOHTA KOHDALTA KUN MINUA OTTAA TOSIAAN PÄÄHÄN JAOTELLA LAPSET.alussa oli se leipä joka yleensä kivikovaa mutta pehmenee kyllä kun Äiti laittaa sen veteen kiehumaan ja tekee Leipäressua. Hyvää uutta vuotta sullekkin,ja ampuisitko raketteja niin että köyhätkin näkisi.