Oikein.Olen samaa mieltä edellisten lausunnoista,työtä se alussa on eikä pehmolelu jonka voi laittaa siihen kirottuun häkkiin kun ei jaksa. Leikin varjolla luonnossakin pedot ja ei pedot tulevat sellaisiksi kuin kuuluu tulla.Orpojen pentujen hoito on todella vaativaa,mutta olen nähnyt senkin onnistuvan.Pitää tuntea pelin säännöt ja jos ei mene oikein tulee luovuttaa toiselle joka osaa.
Kyllä laittomat kasvattajat rikastuvat,olen käynyt Mäyräkoiran haku reissulla Joutsassa takavuosina siis voi jo puhua ääneen,aikaa on mennyt. Siellä oli naaras näytillä emoksi mutta se meinas purra kaikkia pentuja,eli ei varmana ollu oikea mami pennuille ja siinä oli lukittu koppi josta kuului pienempien koirien ääniä ja häkissä kaksi urosta pallit tallessa.Myyjä laittoi auton stereot kesäaikaan päälle ja jatkoi myymistä,ja kyllähän ihminen joka oli mukanani osti osamaksulla pennun,jälkeen päin sille tuli ero huume miehestä ja yritti palauttaa koiran niin myyjä sanoi että maksa minkä voit kuukausittain?? Paikkaa ei enää ole ja ne myyjät ovat kadonneet joten ei mainitsemani paikakunta ole mustalla listalla,ajattelin että jos joku muukin olisi käynyt 2006-2008,ja saanut ilmaisia koiria?!