Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muistuttaa minun EX-muijaa,ei lähe kulumallakaan ja sen mies on siinä pisteessä ettei enää jaksa ja varmaan se muija karkaa aina kun silmä välttää eli aina wc-sauna,puunhaku joka tilanne käy.Sitten luulen että haluaa sänkyseuraa eikä välitä vaikka talon emäntä samassa huoneessa. Ainoa konsti on kertoa miehelle päivällä että soitatte jo valmiiksi poliisille että kun muija lähtee tulemaan tontille niin poliisit saakoot asiasta tiedon aina,myös videointi luvan saa samalla kunesittää ongelman.Näin on tehty ja tehosi ja mies saa pestä kätensä ongelmasta joka on mahdoton hänelle. Sanotaan "Ennen vahtii kapallisen kirppuja kuin huo,,,tavan akan",
24.06.2014 22:56
Minä sanoisin kuolleille lapsille että kummitelkaa Paskaisten navettojen omistajille ja maidon näytteen ottajille jotka seuraavat maitotiloja rasvaprosentti silmissä ettei makseta tuottajalle liikaa. Kaikki PASKA NAVETAT VOISI HELPOSTI TIPUTTAA POIS TUOTTAJA KETJUSTA. Kirjoitin isolla siksi kun ei mene eräillä kaaliin,että Lehmän tissien ja paska loorin vällissä ei ole kun noin metrin matka,ja varmana roiskuu ja hännät heiluu. Koneistetut navetat jopa lypsävät lehmät ilman ihmistä,,,jos meinasit äkistä vastaan niin tutki sitä nettiäsi ja totea ettei ihmistä juuri tarvita navetassa mihinkään niilon jopa valkoset työtakit ja tietokone konttorit hajuraon päässä navetasta jossa hommat hoituu kuin missä tahansa teollisuus laitoksessa. Olen aina kannattanut pieniä kouluja lapsille ja niile puhdas lählruoka koulun omasta keittiöstä,alas suur yksiköt aina jos niillä on mahdollisuus sairastuttaa tuhansia ihmisiä yhdellä virheellä esim,, intissä ripulointi meni mettäkeikalla vitsinä kun kipinä mikkoja oli liikaa valveilla(kaikilla paska hätä) Laulakaa laulua Takaisin luontoon,jostain takavuosilta.
24.06.2014 10:39
Mietippäs uusiksi ettei maidossa ole lisäaineita?Raaka maito on luomua jossa on voit ,juustot ym, vielä tallella. KAUPUNKILAISET ovat liika putsauksen uhreja,esim, suurin osa väittää vielä aikuis iällä ettei ole koskaa juonut lehmän maitoa. Joka asia syynätään luonnottomaan tilaan,joten ajatelkaa miten teille käy kun sähköt sammuu,,sammuu myös kaikki putsarit ja minä vannon että kuukauden jälkeen vaikka roikutte lehmän tississä imemässä ja pyydätte maalais tutuilta olisko leipää ja piimää myydä,ehkä myös lihaa ilman leimaa niin ei mee veroa ym, maksuja, ennenkin on nälkä opettanut joten pitäkää vain kaikki kiinni periaatteistanne ja syökää mitä haluatte mutta jättäkää tämä hölmö keskustelu aiheesta koska kaikki tarkoittaa samaa muutamaa idioottia lukuun ottamatta,bakteereja lisätään käsiteltyyn maitoon ja muuta mitä siinä oli jo lypsäessä esim,vitamiineja joten koettakaa Ternimaitoa.
24.06.2014 10:06
Mulla on tarkoitus suorittaa Päijänteen ympäriajo,max kaks viikkoa saa mennä ennen kun oma muija tulee osille.Eikun tummelia mukaan ja menoksi,sukupuolta ei kerkee kysymään joten voi tulla tempastua isäntää emännän tilalle,sen verran oon kohtelias ja jätän Pappiloiden herasväen rauhaan jo siitäkin syystä että aina pitää kahvia latkia eikä oo aikaa kun pappilan piika jo vilkuttaa aittansa ovella ja pelko että joku muukin on keksiny tään uuden mallin Päitsin,tulee vielä vastaan!? Jos tulee perässä liukkailla se ei haittaa kunhan ei ohita.
24.06.2014 09:24
Meillä oli Maitotila elämäni ensimmäiset 20v ja join suoraan lypsettyä maitoa vielä sen ollessa lämmintä,samoin teki 8 muuta sisarustani ja lukemattomat vasikat. Nyky ihminen on vain niin kaukana luonnosta ettei tavallaan edes ole osa luontoa vaan omatekoinen jumala joka määrää myös bakteereja ja muita pikku eliöitä.Ennen sanottiin että jos lapset on pikkasen sottasia ne ei myöskään sairastu niin herkästi,se ei tarkoittanut että ärsyttävät maton tamppaus vuorot olisi poistettu,tai kaksi kertaa viikossa otetut kovat kilpalöylyt ja uimiset lumihangessa joita nykyään pidetään Duutsonit tason temppuna ja ennen se oli ihan normi rituaali ja kun tuli saunaan sai jääkylmää vettä korvilleen ja pirtissä sitten sitä lämmintä maitoa suklaa joumaksi valmistettuna ,,nam.
24.06.2014 07:25
Mene jonnekkin rakettitehtaalle ja vastaaviin työpaikkoihin,ja jätä ilmoitustauluille haku moisesta löydöstä.
23.06.2014 19:27
Tuon naaman näkeminen aiheuttaa pysyvän impotenssin,miten joku voi tunkea omaa lihaansa tuohon olentoon? Olemus kuin meduusalla,löysä lerppu.
23.06.2014 19:20
Ensinnäkin syön yleensä ensin ja otan työpaikalle toisille mukaan ihan takuulla,sekä en ole ongelma asiakas vaikka en tuossa osannut sitä ilmaista oikein. Ja siitä sinun voimasta?Oletko maailman vahvin nalle? Olen noin 135kg painoinen suht hyvä kroppainen voima lajien harrataja,joten otetaan yhteen häkissä ettei hajoiteta paikkoja.
14.06.2014 07:51
On keksitty nukutus piikki kivääriin,onko se niin vaikeaa sitten soittaa kyyti vaikka minun puolesta teuraaksi jos seon seonnu jotenkin. Ja kait Vihreätkin voi sen hakea ja Palokunta pelastaa kissoja puusta.
11.06.2014 14:39
Minä toivon että Hirvet ym. muut metsän eläimet tappavat kaikki metsästä löytämänsä ihmiset,myös vasat sillä niistä kasvaa ihmisiä.
11.06.2014 14:35
Minä vien roskani ,mutta käyn kassan kautta kertomassa mielipiteeni. Ai niin minä jätän roskat sinne tilaus tiskille.Jos paikka on edes jotenkin siisti kiitän ruuasta ja palvelusta ja voin ottaa vielä jotain mukaan jos oli kerran hyvää.
11.06.2014 14:31
Hae vuokralla omaksi ilmoituksia,niissä talot asuttavia mutta aina jotain säätöäesim,teollisuus-alue laajenee sinnepäin tai lenkkipolku menee pihan läpi,pahimmillaan on motari meluvallin takana tai lentokenttä.Muuten kyllä monesta löytyi omenapuut ja grillikatokset ja haluamasi kutuaitta,neljä vuotta sitten lopetin näitten takaaajon.
30.05.2014 11:07
Hyväksytty vastaus nm.D. Täällä kohta kielletään eläimistä puhuminen.
28.05.2014 14:58
Netistä löydät aurinkokennoakulla toimivia ikkunan rakoon asennettavia tuulettimia,laita taakse molemmin puolin ja etu ikkunat raolleen.Niitä ei voi varastaa ja autokin pysyy ruudussa kun raotat vain sen tarpeen minkä puhaltimet vaatii,myös etuikkunat kohtuudella aukiniin kyllä toimii.Kalvot ja varjo auttaa ja niille jotka sanoo eläinrääkkäystä ajatelkaa pitkämatkalaisia,pakko pysähtyä joskus,minun koira on iso ja kestää puoli tuntia komeasti edellämainituin konstein.Ajaminen koiran suuri ilo pää ulkona että korvat lepattaa.,ja vesi on pakollinen!!!
27.05.2014 12:30
Esto oli tai jonkun rikkoma loota. Mulla 5 automaattia,eikä mitään mahista saada väärää valintaa.Auton kuuluu olla pysähtynyt tai ilman ABS järjestelmää voi renkaat mennä syyhkänä vaikka soralla,mutta jarrua ei saa löysätä enne kuin vaununne seisoo. autoni Ford, Mazda Pontiac. Tulee muuten leikit kalliiksi joten ajele ohjekirjan mukaan siellä on neuvottu nopeudet moottori jarrutuksellekkin
22.05.2014 14:22
Kalervo,ei välttämättä ole trolli,tunnen erään miehen jonka tytär lähti Eestistä(asuvat työn takia naapurissa) lomalle 17v. Turkkiin ja tuli takaisin kyllä ihan koskemattomana koska niitten uskon maailma nostaa neitsyet jalustalle.Se mitä siellä tapahtui on vähän epämääräistä,mutta joku noin 35v.mies oli valmis vaikka maksamaan että saa tytön vanhemmilta luvan kihlata Suomalaisittain mutta häät olisi siellä miehen suvun järjestämät tosi isot pippalot.Kaikesta sai käsityksen että tämä tytön hupakko oli antanut tutkia lääkäri naisen itsensä joka todisti pesän olevan koskematon. No lupaa ei tullut ja tyttö täytti 18v. ja sai matka liput ja saattajat Turkista,siis periaatteessa vartijat että startti avioliittoon varmasti onnistui.Ei auttanut vaikka koko suku ja ystävät anelivat jonkinlaista jatkoaikaa seurustelulle,myös lakimies joka oli pelastanut tyttöjä myös Turkista takaisin veti vesiperän. Lopuksi totean että jos kutina on tarpeeksi kova sitä on pakko raapia eli sinne meni karvaranteelle muijaksi tai orjaksi eipä ole paljon kuulunut tietoja.
14.05.2014 23:14
koska näitä luetaan kun ensin tehdään hakukoneella haku,eikä tuossa tullut pää kipeäksi kun sinulla "anonyymi rohkea" Ja jos olet seurannut näillä jutuilla on nuerempiakin kirjoituksia esim,nyt 2014.
07.05.2014 14:48
Onkohan se Huttunen rva vielä soskun palkka listoilla? Minä olin nuori ja vaimoni oli nuori niin ne uhkasivat viedä meiltä lapsen ja syy oli ettei heidänkään avioliittonsa kestäneet niin ei kestä meidänkään,joten otetaan lapsi suoraan huostaan heillä on jo valmis sijoitus perhe. Ei annettu lasta ja nyt 30v avioliitossa,joten Lieksan sossu saa keskaria pers vaossa vedettynä.
07.05.2014 14:36
Crosman ilmakivääri 366m/s TOK-netti hinta 127,00,puutukilla,on tarkkuus kivääri ja tappo peli jos osta H&N Barracuda 4,5 kuparoitu ja paino 0.69. Myös muita löytyy jos viitsii etsiä,ja takuu 12kk liikkeellä mutta valmitajan takuu pidempi. Ilmainen toimitus konsernin myymälöihin ja osta Klarnan kautta niin ei tarvii lähetellä henkkareita minne sattuu,olen vaki käyttäjä ja tiedän ettei korkoja mene jos maksat kiireemmin mitä pyytävät. Suosittelen,ne kalliit on vain ulkonäköä mutta tehottomia ja niilä kaupataan kiikareita mitä löydät puolet halvemmalla ilman asetta.
06.05.2014 18:07
joopa joo. nyt on käynyt jotenkin oudosti koska minä olen oikea thunderotto ja tuossa tunnusta kilkkaamalla on myös oikeat antamani tiedot. On vain niin etten ole koskaan ottanut osaa tälle sohvan korjaus osastolle koska en varmasti ala korjata itse mitään vaan toiset tekee ,,itse työnnän kiertoon. Et siis keskustellut minun kanssani vaan jonkun muun joka osaa näköjään muutakin kuin raapia muniaaan,tulen olemaan ylläpitoon yhteydessä tästä identiteetti varkaudesta. Kaikki kyllä näyttää minun tuon lööperin kirjoittaneen,mutta tämä tietokone ja siten sen ID.on vain minun yksin asuvan käytössä,joten ihmettelen suuresti miksi näin on käynyt ja yleensä onko koneeni edes käyttö turvallinen joten otan yhteyttä ammatti mieheen joka tarkastaa tämän laitteen. Kommenttisi kyllä varmaan oikea,mutta ei oikealle henkilölle mikä on jotenkin minun vika?? Jos kirjautuminen jää päälle voisiko se olla niin?? Jos joku huomasi kirjoituksensa menneen minun piikkiin voisitko kertoa asiasta ylläpidolle,pyydän.
26.04.2014 13:55
15 / 21