Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

402

1. Muistuttaa minun EX-muijaa,ei lähe kulumallakaan ja sen mies on siinä pisteessä ettei enää jaksa ja varmaan se muija karkaa aina kun silmä välttää eli aina wc-sauna,puunhaku joka tilanne käy.Sitten luulen että haluaa sänkyseuraa eikä välitä vaikka talon emäntä samassa huoneessa. Ainoa konsti on kertoa miehelle päivällä että soitatte jo valmiiksi poliisille että kun muija lähtee tulemaan tontille niin poliisit saakoot asiasta tiedon aina,myös videointi luvan saa samalla kunesittää ongelman.Näin on tehty ja tehosi ja mies saa pestä kätensä ongelmasta joka on mahdoton hänelle. Sanotaan "Ennen vahtii kapallisen kirppuja kuin huo,,,tavan akan",
  2. Crosman ilmakivääri 366m/s TOK-netti hinta 127,00,puutukilla,on tarkkuus kivääri ja tappo peli jos osta H&N Barracuda 4,5 kuparoitu ja paino 0.69. Myös muita löytyy jos viitsii etsiä,ja takuu 12kk liikkeellä mutta valmitajan takuu pidempi. Ilmainen toimitus konsernin myymälöihin ja osta Klarnan kautta niin ei tarvii lähetellä henkkareita minne sattuu,olen vaki käyttäjä ja tiedän ettei korkoja mene jos maksat kiireemmin mitä pyytävät. Suosittelen,ne kalliit on vain ulkonäköä mutta tehottomia ja niilä kaupataan kiikareita mitä löydät puolet halvemmalla ilman asetta.