Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hae vuokralla omaksi ilmoituksia,niissä talot asuttavia mutta aina jotain säätöäesim,teollisuus-alue laajenee sinnepäin tai lenkkipolku menee pihan läpi,pahimmillaan on motari meluvallin takana tai lentokenttä.Muuten kyllä monesta löytyi omenapuut ja grillikatokset ja haluamasi kutuaitta,neljä vuotta sitten lopetin näitten takaaajon.
30.05.2014 11:07
Hyväksytty vastaus nm.D. Täällä kohta kielletään eläimistä puhuminen.
28.05.2014 14:58
Netistä löydät aurinkokennoakulla toimivia ikkunan rakoon asennettavia tuulettimia,laita taakse molemmin puolin ja etu ikkunat raolleen.Niitä ei voi varastaa ja autokin pysyy ruudussa kun raotat vain sen tarpeen minkä puhaltimet vaatii,myös etuikkunat kohtuudella aukiniin kyllä toimii.Kalvot ja varjo auttaa ja niille jotka sanoo eläinrääkkäystä ajatelkaa pitkämatkalaisia,pakko pysähtyä joskus,minun koira on iso ja kestää puoli tuntia komeasti edellämainituin konstein.Ajaminen koiran suuri ilo pää ulkona että korvat lepattaa.,ja vesi on pakollinen!!!
27.05.2014 12:30
Esto oli tai jonkun rikkoma loota. Mulla 5 automaattia,eikä mitään mahista saada väärää valintaa.Auton kuuluu olla pysähtynyt tai ilman ABS järjestelmää voi renkaat mennä syyhkänä vaikka soralla,mutta jarrua ei saa löysätä enne kuin vaununne seisoo. autoni Ford, Mazda Pontiac. Tulee muuten leikit kalliiksi joten ajele ohjekirjan mukaan siellä on neuvottu nopeudet moottori jarrutuksellekkin
22.05.2014 14:22
Kalervo,ei välttämättä ole trolli,tunnen erään miehen jonka tytär lähti Eestistä(asuvat työn takia naapurissa) lomalle 17v. Turkkiin ja tuli takaisin kyllä ihan koskemattomana koska niitten uskon maailma nostaa neitsyet jalustalle.Se mitä siellä tapahtui on vähän epämääräistä,mutta joku noin 35v.mies oli valmis vaikka maksamaan että saa tytön vanhemmilta luvan kihlata Suomalaisittain mutta häät olisi siellä miehen suvun järjestämät tosi isot pippalot.Kaikesta sai käsityksen että tämä tytön hupakko oli antanut tutkia lääkäri naisen itsensä joka todisti pesän olevan koskematon. No lupaa ei tullut ja tyttö täytti 18v. ja sai matka liput ja saattajat Turkista,siis periaatteessa vartijat että startti avioliittoon varmasti onnistui.Ei auttanut vaikka koko suku ja ystävät anelivat jonkinlaista jatkoaikaa seurustelulle,myös lakimies joka oli pelastanut tyttöjä myös Turkista takaisin veti vesiperän. Lopuksi totean että jos kutina on tarpeeksi kova sitä on pakko raapia eli sinne meni karvaranteelle muijaksi tai orjaksi eipä ole paljon kuulunut tietoja.
14.05.2014 23:14
koska näitä luetaan kun ensin tehdään hakukoneella haku,eikä tuossa tullut pää kipeäksi kun sinulla "anonyymi rohkea" Ja jos olet seurannut näillä jutuilla on nuerempiakin kirjoituksia esim,nyt 2014.
07.05.2014 14:48
Onkohan se Huttunen rva vielä soskun palkka listoilla? Minä olin nuori ja vaimoni oli nuori niin ne uhkasivat viedä meiltä lapsen ja syy oli ettei heidänkään avioliittonsa kestäneet niin ei kestä meidänkään,joten otetaan lapsi suoraan huostaan heillä on jo valmis sijoitus perhe. Ei annettu lasta ja nyt 30v avioliitossa,joten Lieksan sossu saa keskaria pers vaossa vedettynä.
07.05.2014 14:36
Crosman ilmakivääri 366m/s TOK-netti hinta 127,00,puutukilla,on tarkkuus kivääri ja tappo peli jos osta H&N Barracuda 4,5 kuparoitu ja paino 0.69. Myös muita löytyy jos viitsii etsiä,ja takuu 12kk liikkeellä mutta valmitajan takuu pidempi. Ilmainen toimitus konsernin myymälöihin ja osta Klarnan kautta niin ei tarvii lähetellä henkkareita minne sattuu,olen vaki käyttäjä ja tiedän ettei korkoja mene jos maksat kiireemmin mitä pyytävät. Suosittelen,ne kalliit on vain ulkonäköä mutta tehottomia ja niilä kaupataan kiikareita mitä löydät puolet halvemmalla ilman asetta.
06.05.2014 18:07
joopa joo. nyt on käynyt jotenkin oudosti koska minä olen oikea thunderotto ja tuossa tunnusta kilkkaamalla on myös oikeat antamani tiedot. On vain niin etten ole koskaan ottanut osaa tälle sohvan korjaus osastolle koska en varmasti ala korjata itse mitään vaan toiset tekee ,,itse työnnän kiertoon. Et siis keskustellut minun kanssani vaan jonkun muun joka osaa näköjään muutakin kuin raapia muniaaan,tulen olemaan ylläpitoon yhteydessä tästä identiteetti varkaudesta. Kaikki kyllä näyttää minun tuon lööperin kirjoittaneen,mutta tämä tietokone ja siten sen ID.on vain minun yksin asuvan käytössä,joten ihmettelen suuresti miksi näin on käynyt ja yleensä onko koneeni edes käyttö turvallinen joten otan yhteyttä ammatti mieheen joka tarkastaa tämän laitteen. Kommenttisi kyllä varmaan oikea,mutta ei oikealle henkilölle mikä on jotenkin minun vika?? Jos kirjautuminen jää päälle voisiko se olla niin?? Jos joku huomasi kirjoituksensa menneen minun piikkiin voisitko kertoa asiasta ylläpidolle,pyydän.
26.04.2014 13:55
Jos sinulla on savimaata,niin vanha kosti on todella valmista noin 5v. vanhaa karjan lantalan pohjaa tasainen kerros siten et tarvitse muuta lannoitusta. Jos kuitenkin seon savijankkia eka sateen jäljiltä niin aja nyt kottikärryllä siihen kaikki vanhat muurahais pesät mitkä löydät,sitä saa olla todella paljon myös lehtikarike toimii hyvin siinä seassa sellaisenaan koska kastemadot tulevat ja möyhentävät maan puolestasi,niitä voi istuttaa ellei ala näkymään. Hyvä kosti on pyytää kaupoista pilalle menneet omenat ym,sen kataiset savimato ruuat jotka tietusti pienit ensin ja kaiken varmuudeksi osta Merilevä-kanankakkaa jonka ensin liotat veteen ja käytät kasteluvetenä silloin kun näyttää tarpeelliselta. Näin tehden ainakin minulla on onistunut jopa tupakan viljely joka kasvoi 2,75 korkeaksi ja oli komeaa kun lehdet oli yli puolimetrisiä ja kukinta todella näyttävä(Exsotic karden myy) Voit antaa pois jos et itse tarvitse,ainakin Virginia-merkille oli ottajia. Tämä esimerkki paheellisen tupakan kasvatukseta piti todistaa sinulle että hyvän ja voimakkaan maan tarvitsema kasvi pärjäsi näillä opeilla erin omaisesti kun toiset eivät saaneet edes metrin korkuisia kasveja,niin näin ollen väitän että jos maasi happamuus on 6-7 voit laittaa melkein mitä ikinä haluat,esim avomaan kurkku suorastaan villiintyi ja kaikki perus kasvit. Ei tarvitse niitä muurahaisia sääliä jos pesä kasvaa sammalta niin kiittäisivät että pääsevät rakentamaan toimivan keon. Hevosen lantaa laitoin kerran ja sain perunamaalle vain lisätyötä kun saviheinä tukki koko pellon,en siis suosittele. Eli murkkupesää,vanhaa lantalamultaa ja kariketta sekä kanankakkaa niin varmaan onnistuu jo eka kesänä,kaikki mainitsemesi kasvit mukaan lukien.
21.04.2014 01:20
Minä tarkastan aina yleissesti tilanteen ja vaikka olenkin ehkä todella harvojen porukassa jotka tuntevat kärjellään seisovan kolmion. Jos kellä tahansa etuajo oikeus niin nillä mennään,minä lasken potkulaudatkin rauhassa menemään ja suoja tiellä on omat sääntönsä.Suoja tiellä voi jalankulkija olla yhtä hyvin syyllinen kuin autoilija,olin katsonut poikalaumaa tupakalla suojatien lähellä eikä kellään ylimeno aikeita,ajoin hiljaa puoleen väliin suojatietä jolloin yks hyppäsi konepellille ja alkoi huutaa että tässön suojatie maksat korvauksia.Sanoin että Poliisit paikalle ja heti,tarkastin ettei autoni naarmuuntunut ja kerroin tyypeille että saavat kyllä korvauksen kunhan ensin kertovat kotimaansa missä näin tienataan kaljarahat.Ei jääny poliiseja oottelemaan yksikään,ja samalla sanon fillaristit ylittää suojatien täysillä ajaen niin siinä ei kerkee kun polkasta jarrun pohjaan ja katella keskaria joka katoaa liikenteeseen. Mutta jatkan edelleen suojatien ja etuajo oikeuden säännöillä, älkää te hyvät jalankulkijat ja pyöräilijät nyt ottaneet nokkiinne tiedätte että tarkoitan eräitä ylimielisiä häiriköitä sillä kävelen ja pyöräilen itsekkin ja tiedän miten turvaton olo joskus on että paikat tärisee mutta kyllä ratin takanakin ne näpit voi täristä läheltäpiti tilanteessa ei kukaan halua tahallaan vahingoittaa ketään eto liikenteen takia koska kaikki kerkeää kotia kuolemaan vähemmälläkin kiireellä.
11.04.2014 15:10
Nm. pekka peitsi. Herraksi nousseet narrit eivät jouda edes haistelemaan mitään koska on kova kiire välttää joutumasta tekemään päätöksiä euroopan tapahtumista. Kukaan ei uskalla sanoa Ukrainan tapahtumista Venäläisille mitään saatikka jos kyse on tulevaisuudessa Suomesta.On murhattu kaksi ihmistä ja yksi murhan yritys,kysyn vaan missä ihmisoikeus järjestöt ja Suomen päättäjät niitten tukijoina noina suurina pääliköinä. Juokse koira juokse ja kyllä sinä juoksetkin. Kato käy vielä suuremmassa mitassa kun eräs asia paljastuu hallitukselle ja ministereille,ei tarvii kysellä pidetäänkö ennen aikaiset vaalit kun ainoat ihmiset ovat lehtereillä turisteina. Taidan lähteä tästä lukemaan maakunta lehtiä,niistä tekin saatte yllättävän kuvan Suomen nyky menosta.
09.04.2014 13:26
Miten sisään kirjautuminen,minulla aina hakee pitkään kuten myös s-postia? Näyttää olevan enemmän pienemmässä tilassa,ihan OK.
01.04.2014 21:31
Minua ei haittaisi kanin huolto ja ruokinta vaikka se menisi vähän kalliimman kautta,mutta olen kokenut erään mini-kanin kautta maanpäällisen helvetin. Se oli rivoin,vihaisin ja sikamaisin olento maan päällä. Ruokkiessa se yritti aina ranteeseen kiinni ja onnistui myös samalla potkien käsivarren verille. Häkin siivous hoidettiin niin että se olento laitettiin lasioven taakse että näimme sen koska kukaan ei olisi uskaltanut avata ovea,meidän piti saada se takaisin häkkiin oven raosta mistä se sinne oven taa saatiinkin.Oven takana sillä oli kymmenkunta ilmapalloa joita se "jyysti"kokoajan,välillä pallo räjähti mutta se ei jäänyt morsianta suremaan vaan otti uuden ja eräs seikka oli merkille pantava,pallon värillä ei ollut väliä mutta koko ratkaisi. Se viihdytti itseään myös kusipyörähdyksellä aina kun ihminen käveli kolmen metrinpäästä häkistä,kaikki paikat oli muovitettava koska virtsa lensi komeasti kauemmaksikin ja sitä riitti,myös paskantaminen häkin ulkopuolelle onnistui ja sitä kävi kani nainen katsomassa kun tämä ei uskonut kanin osaavan kiusata ihmisiä tietoisesti mutta joutui myöntämään erehtyneensä. Ainiin tuo kani nainen muuten menetti litran vertansa,mutta sai kusta tilalle reilusti enemmän,ja vielä se että todettiin kanin olevan huomattavasti suurempi kuin hänen ns.tavallisen kokoiset. Oliko tässä tapauksessa lopettaminen kohtuullista koska me yritettiin pelkällä hyvyydellä ja ammatti auttajakin menetti sille hermonsa ja verensä??
01.04.2014 14:33
Minä ajattelen sen päivän melkein hyväksi syyksi kutsua vaikka naapurit tai ketä keksin sopivia uhreja.Vaikka minulla on poika ja hänen valittunsa jotka tulee,eli kaksi varmaa.Minun synttärit on kesä kk. 21pvä. jota juhlin aina Juhannus aattona,mikä tekee kutsuistani ihmisille helpon poisjäänti syyn,varsinkin kun en käytä alkoholia vaikka muut saa silloin vetää minun puolesta mitä pössyä haluavat. Ikä ei ole kalenterissa vaan sinun olemuksessa miten sen koet. Hyvää syntymäpäivää ja kaikkea hyvää.
23.03.2014 21:16
Olen käynyt kaksi kertaa katsomassa vuokralla omaksi taloa.Niissä on pienehkö käsiraha,kuin vuokra takuu.Mutta toisessa oli teollisuus alue naapurina ja toinen liian korvessa,mutta muuten tämä voisi toimia jos talo ei mene kaupaksi ja vuokralla ostaja saa purettua kaupan kuin vuokra sopimuksen.Saa käsirahan takaisin ja pääsee koe asumaan tietyn ajan ennen päätöksen tekoa joten riski jää asumiskokemukseen ja talon voi tutkia rauhassa sekä myyjä ei seisota tuottamatonta taloa myynnissä.
22.03.2014 12:45
Koska oma asenteesi on tuollainen mikä on,ja olet saanut täällä palautettakin sen vuoksi niin ainoa konsti on että rupeat hommaamaan kaikenlaisia turvavälineitä. Aloita kypärästä ja etene aina varpaisiin saakka,muista hommata kaasumaski ja kemikaaleilta suojaava puku. Sen ukkos paraneminen on siitä itestään kiini joten taktinen vetäytyminen suojakotiin on myös listalla ja ehkä helpoin ja halvin.
18.03.2014 16:07
Minä olin juuri Tele-Finlandin asiakaspalvelun kanssa neuvottelemassa kun näin kirjoituksesi, ja tämä operaattori kytkee kyllä kaikki paitsi Lumiat esim. multimedia viestiin mutta saat ohjeet textiviestinä ja DNA-kehoitti vaihtamaan selainta. Eli ei parane kun säätämällä yhdenoperaattorin kanssa asiasi kohdilleen.Minulla on vielä Saunalahdenkin liittuymä, eli kolme ja olen saamassa kaikki kuntoon,mutta puhelin on laitettava syyniin vasta kun olet tarkistanut operaattarin asetukset. Puhelimissa on maanantai kappaleita joten ei se merkki nykysin nin ratkase.
19.02.2014 11:13
Outoa että näitä katu koiria syynätään ja pelastetaan hirveällä vimmalla ja samaan aikaan nyt ja etenkin 1970 luvullta on esimerkki kun eräs lento kyvytön lintu kuoli sukupuuttoon sen ollessa vielä paikallisen metsästys seuran saalis listalla ja sitämyöten saman seuran ravintolan ruokalistalla? Ainoa suojelu oli jumalattoman kallis annoshinta. Seuratkaa maailman menoa niin eräät valtiot eivät saa salametsästystä kuriin mutta kykenevät toimittamaan kansanmurhan.
19.02.2014 11:02
Tök Tök -entä jos autossa on sähkötoiminen ohjaus?
16.02.2014 22:17
15 / 20