Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kait saat apua lääkäriltä niinkuin muutkin kansalaiset,ja samalla selviää mikä sinun hengitystä vaivaa? Ite käytän paljon kovempia aineita jatkuviin kipuihin mitkä ei poistu millään konstilla paitsi hoitona minulla on ambutaatio kun tarpeeksi huonosti käy(tehty yhden kerran ja lääkitys Tradolan 200+muut). Mutta hengitys kyllä pelaa ja epäilen tuon heikon lääkkeen vaikuttavan pallea lihaksiin ym. niinpaljon sullakaan, ellet todella mätä niitä kymmenittäin päivässä että muu kuin kivun poisto tapahtuu.(en ole kuullut ikinä burana koukusta,vaikka seon nuorten suosikki diivailu pilleri johon on myös tehty nappi automaatti taskukokoon,eikun gliks vaan ja buranaa suinin kun mullon kauhee migreeni tai ne alko just. Paras tapaus oli kun 15v.poika söi etukäteen omasta automaatistaan buranaa jottei tule krapulaa? Eli veti viinan kera ne napit.)
30.06.2013 11:45
Minä ostin Net Anttilan pimeillä hinnoilla 299e Canonin,ja jalat 20e ja mukana tuli opaskirja ilmaseksi (50e). Todella hyvä 1000D malli.
13.06.2013 13:26
Ei aina. Mulle tarjottiin rahaa netti auton keskimääräisen hintatason mukaan tai kunnostusta? Mulla meni vetokoukku sisään,ei muuta mainittavaa kuin se että vakuutus yhtiön tarkastaja ostaa itse isukkinsa ja sukulaistensa kanssa näitä lunastukseen menneitä autoja koska heillä nyt saattuu olemaan oma korjaamo.
02.06.2013 14:43
Onhan tuo helpotus kuulla että sitä pääsee eroon noinkin helpolla.Mistä päin se tuli,eli onko se kuumapaikka maan keskipisteessä vai jossakin avaruudessa?
23.05.2013 21:06
Tienkäyttäjälle. Meillä päin on just samoin käyttäytyvä tukki-rekka,jos ohittaa niin ajaa pitkillä noin metrin parin päässä takapuskurista. On vaan sen verran iso korsto ettei kukaan uskalla vetää sitä turpiin,joku nyrkkeily ura takana.
05.05.2013 21:13
Tämä kirjoittamasi viesti tässä ketjussa ainoa järkevä,siis nm,Kaksi mahdollisuutta. Aloittaja hakee jotain skandaalin käryistä juttua huvikseen tai ei kerro kirjoituskuumeessaan kaikkea.
05.05.2013 21:03
Puhut asiaa mutta ajatteleppa että minä joudun ajamaan kauas maaseudulle missä paraikaa vasta routa nostelee tiet kumpareiksi ja yö pakkaset vieläkin voimissaan. En pääsisi peilikirkkaalla jäällä syrjäteillä muuta kuin hinauksessa jonkun maan viljeliän traktorin perässä,ja sitten ajelen sulia pääteitä kaupunkiin moitittavaksi vaikka vaihtaisin suvikumit mielelläni koska harmittaa hangata kalliita talvirenkaita asfaltilla. Suomi on pitkä ja monipuolisilla tiestöllä varustettu maa.
22.04.2013 14:15
Olen kakkostyypin Diabeetikko ja kaikki aloittajan mainitsemat herkut kielletty.(soitin hoitajalle)
22.04.2013 14:07
Kyllä kannattaisi säästää yllättäviin kuluihin,esi asuntonne autonne veneenne voi mennä korjuuseen tai ilkivalta kohdata niin ainakin omavastuut pitää hoitaa vaikka vakuutukset oliskin kunnossa.Yleensä jos pitää nykyisestä asunnosta kannattaa nostaa asunnon arvoa rempalla tai stailauksella,ei muuta kun soitat Marko Paanaselle tai muulle julkkis ihmiselle niin pääset telkkariin.
22.04.2013 13:58
Tästä puhetulvasta ei saa enää mitään tolkkua jotkut tarkoittavat samaa asiaa mutta silti lainaavat raamattua vaikka joku jo selvästi sanoi kaikkien lukevan sitä miten itse haluaisivat...eli tulkitsevat minkä uskovaiset ehdottomasti kieltävät olevan mahdollista. Silti sama ihmis HUOLTOKIRJA on kaikilla sama olipa helluntailainen -jehova- kristitty tai itse oppinut hihhuli ym,, Taitaa sittenkin olla paras että vedetään kimpasa jotain kunnon kamaa ja tapellaan ja kiistellään kellä parhaat ja oikeat hallusinaatiot,pitäs vain keksiä se aivo videokamera jotta toisetki näkis. Tuntemattomassa sotilaassa oli tien poskessa kuoleva mies joka huuteli saa,,nan pe,,ele jeesus auta,niin yks tuumas että se rukoilee varmuuden vuoks molempia,eli tämä vois toimia jos on epävarma minne lähtö koittaa,koska luulen että kun henki on katkolla ei paljon oo mielessä pyhät perinteiset sen kummemmin nykyset muotihomot.
17.04.2013 03:09
Maailmassa on pappeja joilla on paljon enemmän syntiä tehtynä eli luurankoja kaapissaan kuin sinun homous,joten jos siltä tuntuu niin eiku menet ja luet teologiksi. Miksi se sinun uskosi siitä horjuu päin vastoin monet homoparit ottaisivat sinut etukäteen varaten omaksi papikseen. Itse olen hetero henkeen ja vereen kuten sanotaan,enkä perusta homoilusta mutta kunhan saan olla oma itseni homojen seurassa niin ei se minua haittaa. Ja moniko sulta sitä kysyy mikä olet?Kunhan et ala alttarilla tai siellä pöntössä huutelemaan homojen oikeuksista,vaan olet kaikkia kohtaan niin kuin sanassa sanotaan.Totuushan lienee että monet naiset haluaisivat nähdä käytännössä pari kundia kimpassa ja taas meillä miehillä ei taatusti ole kahden naisen katseluun mitään sanomista(esim.mutapaini,mis märkäpaita pitemmälle jalostettuna) Täällä palstalla on sitten pari vakituista kirjoittajaa jotka kiusaavat ihan huvikseen joten älä välitä. Kerro joskus privana mitä päätit,mulle tulee papin tarvis enää yhden kerran ja ei sittenkään jos kirkollisvero vielä nousee,ei muuta kun vointeja äläkä mieti noin paljon tai sekoat.
16.04.2013 23:49
Jos isännöitsijä ei voi auttaa niin tämä tapaus täyttää Suomen laissa määrätyt säännöt ahdistelusta-vakavasta haitanteostaja ainakin henkisisestä häiriöstä koska varmaan kun aamulla heräät muistat heti tämän häirikön. Ja edes Poliisi ei voi olla varma ettei tämä häirikkö lisää listaan ruumiillista väkivaltaa,kun kerran tyttärensäkkin on mukana. Eräässä pohjoisen kylällä kävi juuri niin kuin nyt kerrot ja siitä tuli fyysistä katuharjan kera,joten varo hulluhan se on ja koulutus ei auta näitä koska tietämässäni tapauksessa oli kyseessä asianajaja(eläkkeellä) ja sen ukko joku yritys pomo. Joten eikun hanki valokuvia autosta sinun ruudussa ym.mitä laki sallii ja isännöitsijän lausunto tai voihan Poliisi sitä puhuttaakkin,joten eikun ASIA KÄRÄJILLE KOSKA VUOKRA ASUJALLA ON OIKEUS OMAAN KOTIIN!
12.04.2013 05:34
Jos se entinen muija on ollut sellainen jakorasia ettei tiedä itsekkään lapsen oikeaa isää,niin miten hänet saa tilille ruokoista? Korkeintaan voisi ajatella kysyä neuvoa lakimiehelta tätä naista ajatellen maksajaksi,mutta jos se on niin huijari on se ne rahat tarvinnut johonkin eli tuskin varattomalta saa perittyä. Tiedän kolmekin trokaria jotka siittivät uskollisesti yhden naisen kanssa useita lapsia ja naiset kertoivat sosiaali huollossa etteivät tiedä lapsien isää, vaikka lapsia oli kaikilla 3-5 kpl. Näissä kaikissa tapauksissa sossu maksoi elatusmaksut joten luulen että tätä samaa kannattaisi alkaa vaatimaan takautuvana maksuina koska Suomen laki on tämän huijatun isän puolella. Jos tulee käräjäreissu ja sossu pistää hanttiin niin kannattaa varoa ettei lapsi saa ikinä tietää asiasta,korkeintaan aikuisena jos sittenkään koska isä on varmasti rakas oli sitten biologinen tai ei. Näissä mainitsemissani tapauksissa. kaikki isät asuvat erillään ettei lapset tiedä isin "ammattia" eli naiset ovat yksin huoltajia,joten olisihan tämä huijari exsä saanut rahat sossusta,joten miksi hän halusi maksajaksi miehesi? Onko jotain perintöä tai muuta omaisuutta jota luulee lapsensa saavan? Ottakaa asiosta selvä mutta muistakaa se lapsi on syytön ja miehesi tulee harkita tarkkaan onko raha lapsen mielipahan arvoinen kun luulen että jotain kautta vaikka äiti kostoksi kertoo jos saa tuomion huijauksesta ja hyväksikäytöstä ym.sta. Voimia teille.
11.04.2013 02:44
Eikö aloittaja epäillyt pahinta? Se ettei se ole oikea sisko ja jos on niin onko tilanne mennyt sukurutsaukseen? Jos aloittaja perustelisi suomeksi mitä todella pelkää.
06.04.2013 19:42
Ainakin tuo kirjoitus osui oikeaan. Ja hyvin sulla menee,jatka vaan,koska henkilö kohtaisesti en ymmärrä niitä jotka eivät uskalla olla sanojensa takana vaan örisevät mitä sattuu nimimerkin takana. Hyvät kevään jatkot kaikille yhteisesti.
06.04.2013 19:14
Osta ja anna valita mitä haluaa. Voi sinusta tuntua oudolta mutta voit pelastaa paljon olemalla reilu,,,,,AJATTELE??
29.03.2013 19:04
Ei päde,meinaako naapuri ylittää laiturille annetut enimmälsmitat ja seurata sinun verkkoja,sillä tarkoitin ettei väli enää päde.Kartta kateen ja etsimään ihminen joka määrää rantarakentamisesta,seon se rantaviiva josta joka vuosi käydään jonkinmoista rutinaa.Rakentaa ei enempää saa mitä on lupalapussa,pituus ja leveys.
18.03.2013 17:20
Just tänään kattelin Tokmannilla kajarin johtoja ja oli1,5ja25m hinta22e,olivat rusket läpinäkyvät.Olisin ostanut jos oisvat ollu2,5 ja25m.Mullon vain DVD-soitin mutta en haluakkaan uutuuksia,tämän tehdasjohdoissa oli neljä kupari karvaa jottka piti panna kuusin kerroin liittimeen että pysyivät sen yhden leffan(eltax) on laite joka mulla toimii niin hyvin että olen saanit ihmettelyjä ihan oikeilta hifisteiltä.Nyt sain kaikki kaiuttimet laadukkaat ja ajattelin laittaa niin että voin kuunnell c-kasettejakin ja kopioida kun on Sonyn kaksipesäinen mankka ja on mulla Sonun täydellinen torni tehoilla100w, ja yksi ehjä Sonyn vavhistin jossa myös kauniit lineaaariset pystyt virittimen käyttöön(oliko80w)Mutta ääni on upeaa kuunneltavaa. Ajattelin laittaaa tähän sekamelskaan kaiuttimien rinnalle vielä yhdet omatokoiset auton ns.kuusysit,kokeiltu on ja kukaan ei tiennyt miten minun vanhat kajarit on todella hyvä ääniset. Naurakaa jos naurattaa,minä kuuntelen puhtaasti soivia laitteitani,eikä maksa paljon.
18.03.2013 17:04
Kannatetaan, olis aika palata entiseen,mutta kun eu on eu ne roiskisläpät haittasi germaaneja kun olivat nähneet niitä omilla kovanopeuksisilla moottoriteillään olivat ne poistattaneet vaaratekijänä.
07.03.2013 11:53
Olen itse korjannut vanhan laiskanlinnan,jaa takaan että alkuun voidaan tehdä vain sopimus että tuolin fyysinen olemus on sama kuin uutena,kankaat ja pienet yksityiskohdat voi sopia. Minua haittaa saitko jousia ym.irroitetut osat (kiinikeet,ruuvit),ne on nimittäin hakusessa jos joku oikea korjaaja yrittää tehdä alkuperäistä..?Se tuolin kasialijasi taisi myydä ne heti.
02.03.2013 01:58
17 / 20