Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
thunderotto
profiilit
thunderotto
thunderotto
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla muuten sama mutta se oli muija joka kilisi alkoholi psykoosissa koko ajan,joten annoin sen mennä ovesta ulos mutta sitä ennen otin avaimet pois.Minä lopetin ihmisten nuoleskelun viikko sitten ja voin kertoa että jengi ympärillä vähenee ja pidot EI parane vaan hiljenee,mikä hyvä. Motto on nykyään että jos en itte hyödy tai saa henkisesti hommasta jotain irti niin annan olla,aika yksin on pari päivää mennyt,mutta nyt olen itseni pomo.
26.08.2013 14:07
Mulla on vähän samantapasta käytöstä,asun yksin enkä mene jos ei pakko olipa kyse ihan mistä tahansa,mieluummin siirrän huomiseksi ja unohdan sen sitten huomenna. Mutta mulle jäi avioerossa kolme kissaa ja koira seuraksi ompahan joku jolle jutella ettei valkotakit hae,ja ne pitää ruokkia hoitaa joten pakko mennä kauppaan ym,mitäne vaatii. Olis kyläkutsuja vaikka miten ja jotkut on ottanu nokkiinsa kun en mene enää kun omiin hautajaisiin,vaikka kyllähän tulee aina jossain oltua joten jos sulla tosiaan tekee noin tiukkaa olla ja elää niin keksi vaikka mitä muuta muttei sitä perisuomalaista naru kaulaan niin helpottaa koska oikeasti sulla on takuulla jossain joku jotka laittavat ilmoitukseen kaipaamaan jäivät ihan todella oikeasti,niin minun poikanikin olisi pitänyt ymmärtää asia ennen tekoa. Älä kaikkia tämän viestiketjunkirjoittajia ota tosissas,käyvät tällä aiheella kuumana puolin ja toisin,on tosin muutama ihan tosi OK. Jatkoja.
09.08.2013 17:36
Unesi oli eräässä tutkimuksessa lähes sanasta sanaan samanlainen,eli tulee voimaton olo eli ei pysty toimimaan.Minulla myös vastaavia unia ja otin selvää asiasta niin sain kuulla että unesi on melkein yleisin painajainen,eikä sille mitään selitystä ollut.Ihminen vain pelkää tietämättään joutuvansa toisen vallan alle mahtamatta mitään.
01.08.2013 20:06
Mulla Skoda 105Lvm-77-78.
31.07.2013 20:00
Ei voi tulla asuntoon,seon yksityisaluetta eli sinun koti, nosta syyte tai joku marssii aamulla ja keittää sulle kahvit.
31.07.2013 19:21
Mitäpä luulet minun niille tekevän? Minulla on 13km lähimpään kierrätyskeskukseen joten ei pelkät jalat riitä,kyllä autolla on ollut paljon helpompaa.
29.07.2013 17:14
Minua ärsyttävät kaikki purkit olivatpa peltiä -lasia ,tai mitä lie koska täällä oman roskiksen omistajana niistä ei pääse eroon. Ennestään jo kissojen ja koiran purkkeja riittämiin joten minä kehun näitä pussiruokia joita on myös täysin valmiita ei tartte kun lämmittää.Käykää erämuonaa myyvissä liikkeissä saatte myös netin kautta ja on varmana kaikki tuoteselosteet ym,kohillaan,myös makutestit liikkeiden videoilla. Löytyy valikoimaa edulliseta tosi kalliisiin annoksiin.
29.07.2013 12:06
Minulla on kolme kissaa joista yksi uros joka haastaa minut alle puolenvuoden välein. Tulee eteeni ja iskee kynnet nahkasohvaan kiinni,silloin tietää tekevänsä jotain että mulla palaa pinna ja otan kärpäslätkän ja juostaan muutaman kerran asunto ympäri jon ka jälkeen se luovuttaa ja pyytää syliin eikä murise enää kuuluu vain miuu hennolla äänellä,ja sopu jatkuu. Tiedoksi sinä olet siihen laumaan kuulumaton tai alinta kastia ja se kissakuiskaajaa ei kyllä kannata päästää lompakolleen ennen kuin tulosta syntyy ja siihen riittää ihan tavallinen kissa ihminen! Meillä yksi teki pennut niin muut sähisi sille ja pennuille tosi kauan,ainoastaan iso koira piti sen puolta niin sai olla rauhassa.
21.07.2013 11:17
20+6 oli Nokia,sen hetken kallein malli.
15.07.2013 17:37
Tuo Välittäjä nm.on sekaisin koska koko juttu on kirjoitettu aivan tunnelatauksella.Kunhan rauhoittuu niin ymmärtää oman tekstinsä mahdottomuuden esim. hintapyynti vähennettynä riskillä? Ei kukaan edes kuuntele tuollaista kauppahetkellä,vaikka jos noin olisi niin se olisi ostajan etu että sinänsä mielenkiintoinen pointti.
30.06.2013 12:03
Vie käräjille,melko varmaan voitat jos homevaauriot tahallaan peitetty,tuleepahan myyjälle ulos otto ja jos tuomio niin voit saada valtionkonttorilta ainakin jotain korvausta että saat vaikka vuokrakämpän sillä etkai ole niin hupsu että asut siinä talossa? Remontin se myyjä saa maksaa,niin päätettiin meidän naaapurin samanlaisessa tapauksessa vaikka kaikki epäili sitä,muuta maalaisjärki voitti. Jaksamista.
30.06.2013 11:55
Kait saat apua lääkäriltä niinkuin muutkin kansalaiset,ja samalla selviää mikä sinun hengitystä vaivaa? Ite käytän paljon kovempia aineita jatkuviin kipuihin mitkä ei poistu millään konstilla paitsi hoitona minulla on ambutaatio kun tarpeeksi huonosti käy(tehty yhden kerran ja lääkitys Tradolan 200+muut). Mutta hengitys kyllä pelaa ja epäilen tuon heikon lääkkeen vaikuttavan pallea lihaksiin ym. niinpaljon sullakaan, ellet todella mätä niitä kymmenittäin päivässä että muu kuin kivun poisto tapahtuu.(en ole kuullut ikinä burana koukusta,vaikka seon nuorten suosikki diivailu pilleri johon on myös tehty nappi automaatti taskukokoon,eikun gliks vaan ja buranaa suinin kun mullon kauhee migreeni tai ne alko just. Paras tapaus oli kun 15v.poika söi etukäteen omasta automaatistaan buranaa jottei tule krapulaa? Eli veti viinan kera ne napit.)
30.06.2013 11:45
Minä ostin Net Anttilan pimeillä hinnoilla 299e Canonin,ja jalat 20e ja mukana tuli opaskirja ilmaseksi (50e). Todella hyvä 1000D malli.
13.06.2013 13:26
Ei aina. Mulle tarjottiin rahaa netti auton keskimääräisen hintatason mukaan tai kunnostusta? Mulla meni vetokoukku sisään,ei muuta mainittavaa kuin se että vakuutus yhtiön tarkastaja ostaa itse isukkinsa ja sukulaistensa kanssa näitä lunastukseen menneitä autoja koska heillä nyt saattuu olemaan oma korjaamo.
02.06.2013 14:43
Onhan tuo helpotus kuulla että sitä pääsee eroon noinkin helpolla.Mistä päin se tuli,eli onko se kuumapaikka maan keskipisteessä vai jossakin avaruudessa?
23.05.2013 21:06
Tienkäyttäjälle. Meillä päin on just samoin käyttäytyvä tukki-rekka,jos ohittaa niin ajaa pitkillä noin metrin parin päässä takapuskurista. On vaan sen verran iso korsto ettei kukaan uskalla vetää sitä turpiin,joku nyrkkeily ura takana.
05.05.2013 21:13
Tämä kirjoittamasi viesti tässä ketjussa ainoa järkevä,siis nm,Kaksi mahdollisuutta. Aloittaja hakee jotain skandaalin käryistä juttua huvikseen tai ei kerro kirjoituskuumeessaan kaikkea.
05.05.2013 21:03
Puhut asiaa mutta ajatteleppa että minä joudun ajamaan kauas maaseudulle missä paraikaa vasta routa nostelee tiet kumpareiksi ja yö pakkaset vieläkin voimissaan. En pääsisi peilikirkkaalla jäällä syrjäteillä muuta kuin hinauksessa jonkun maan viljeliän traktorin perässä,ja sitten ajelen sulia pääteitä kaupunkiin moitittavaksi vaikka vaihtaisin suvikumit mielelläni koska harmittaa hangata kalliita talvirenkaita asfaltilla. Suomi on pitkä ja monipuolisilla tiestöllä varustettu maa.
22.04.2013 14:15
Olen kakkostyypin Diabeetikko ja kaikki aloittajan mainitsemat herkut kielletty.(soitin hoitajalle)
22.04.2013 14:07
Kyllä kannattaisi säästää yllättäviin kuluihin,esi asuntonne autonne veneenne voi mennä korjuuseen tai ilkivalta kohdata niin ainakin omavastuut pitää hoitaa vaikka vakuutukset oliskin kunnossa.Yleensä jos pitää nykyisestä asunnosta kannattaa nostaa asunnon arvoa rempalla tai stailauksella,ei muuta kun soitat Marko Paanaselle tai muulle julkkis ihmiselle niin pääset telkkariin.
22.04.2013 13:58
17 / 21