Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

391

1. Jos se entinen muija on ollut sellainen jakorasia ettei tiedä itsekkään lapsen oikeaa isää,niin miten hänet saa tilille ruokoista? Korkeintaan voisi ajatella kysyä neuvoa lakimiehelta tätä naista ajatellen maksajaksi,mutta jos se on niin huijari on se ne rahat tarvinnut johonkin eli tuskin varattomalta saa perittyä. Tiedän kolmekin trokaria jotka siittivät uskollisesti yhden naisen kanssa useita lapsia ja naiset kertoivat sosiaali huollossa etteivät tiedä lapsien isää, vaikka lapsia oli kaikilla 3-5 kpl. Näissä kaikissa tapauksissa sossu maksoi elatusmaksut joten luulen että tätä samaa kannattaisi alkaa vaatimaan takautuvana maksuina koska Suomen laki on tämän huijatun isän puolella. Jos tulee käräjäreissu ja sossu pistää hanttiin niin kannattaa varoa ettei lapsi saa ikinä tietää asiasta,korkeintaan aikuisena jos sittenkään koska isä on varmasti rakas oli sitten biologinen tai ei. Näissä mainitsemissani tapauksissa. kaikki isät asuvat erillään ettei lapset tiedä isin "ammattia" eli naiset ovat yksin huoltajia,joten olisihan tämä huijari exsä saanut rahat sossusta,joten miksi hän halusi maksajaksi miehesi? Onko jotain perintöä tai muuta omaisuutta jota luulee lapsensa saavan? Ottakaa asiosta selvä mutta muistakaa se lapsi on syytön ja miehesi tulee harkita tarkkaan onko raha lapsen mielipahan arvoinen kun luulen että jotain kautta vaikka äiti kostoksi kertoo jos saa tuomion huijauksesta ja hyväksikäytöstä ym.sta. Voimia teille.
  2. Just tänään kattelin Tokmannilla kajarin johtoja ja oli1,5ja25m hinta22e,olivat rusket läpinäkyvät.Olisin ostanut jos oisvat ollu2,5 ja25m.Mullon vain DVD-soitin mutta en haluakkaan uutuuksia,tämän tehdasjohdoissa oli neljä kupari karvaa jottka piti panna kuusin kerroin liittimeen että pysyivät sen yhden leffan(eltax) on laite joka mulla toimii niin hyvin että olen saanit ihmettelyjä ihan oikeilta hifisteiltä.Nyt sain kaikki kaiuttimet laadukkaat ja ajattelin laittaa niin että voin kuunnell c-kasettejakin ja kopioida kun on Sonyn kaksipesäinen mankka ja on mulla Sonun täydellinen torni tehoilla100w, ja yksi ehjä Sonyn vavhistin jossa myös kauniit lineaaariset pystyt virittimen käyttöön(oliko80w)Mutta ääni on upeaa kuunneltavaa. Ajattelin laittaaa tähän sekamelskaan kaiuttimien rinnalle vielä yhdet omatokoiset auton ns.kuusysit,kokeiltu on ja kukaan ei tiennyt miten minun vanhat kajarit on todella hyvä ääniset. Naurakaa jos naurattaa,minä kuuntelen puhtaasti soivia laitteitani,eikä maksa paljon.