Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

396

1. Minulla on kolme kissaa joista yksi uros joka haastaa minut alle puolenvuoden välein. Tulee eteeni ja iskee kynnet nahkasohvaan kiinni,silloin tietää tekevänsä jotain että mulla palaa pinna ja otan kärpäslätkän ja juostaan muutaman kerran asunto ympäri jon ka jälkeen se luovuttaa ja pyytää syliin eikä murise enää kuuluu vain miuu hennolla äänellä,ja sopu jatkuu. Tiedoksi sinä olet siihen laumaan kuulumaton tai alinta kastia ja se kissakuiskaajaa ei kyllä kannata päästää lompakolleen ennen kuin tulosta syntyy ja siihen riittää ihan tavallinen kissa ihminen! Meillä yksi teki pennut niin muut sähisi sille ja pennuille tosi kauan,ainoastaan iso koira piti sen puolta niin sai olla rauhassa.
  2. Jos se entinen muija on ollut sellainen jakorasia ettei tiedä itsekkään lapsen oikeaa isää,niin miten hänet saa tilille ruokoista? Korkeintaan voisi ajatella kysyä neuvoa lakimiehelta tätä naista ajatellen maksajaksi,mutta jos se on niin huijari on se ne rahat tarvinnut johonkin eli tuskin varattomalta saa perittyä. Tiedän kolmekin trokaria jotka siittivät uskollisesti yhden naisen kanssa useita lapsia ja naiset kertoivat sosiaali huollossa etteivät tiedä lapsien isää, vaikka lapsia oli kaikilla 3-5 kpl. Näissä kaikissa tapauksissa sossu maksoi elatusmaksut joten luulen että tätä samaa kannattaisi alkaa vaatimaan takautuvana maksuina koska Suomen laki on tämän huijatun isän puolella. Jos tulee käräjäreissu ja sossu pistää hanttiin niin kannattaa varoa ettei lapsi saa ikinä tietää asiasta,korkeintaan aikuisena jos sittenkään koska isä on varmasti rakas oli sitten biologinen tai ei. Näissä mainitsemissani tapauksissa. kaikki isät asuvat erillään ettei lapset tiedä isin "ammattia" eli naiset ovat yksin huoltajia,joten olisihan tämä huijari exsä saanut rahat sossusta,joten miksi hän halusi maksajaksi miehesi? Onko jotain perintöä tai muuta omaisuutta jota luulee lapsensa saavan? Ottakaa asiosta selvä mutta muistakaa se lapsi on syytön ja miehesi tulee harkita tarkkaan onko raha lapsen mielipahan arvoinen kun luulen että jotain kautta vaikka äiti kostoksi kertoo jos saa tuomion huijauksesta ja hyväksikäytöstä ym.sta. Voimia teille.