Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+ei+tarvittaisi+kuin+sota+niin+nuo+kaksi+ongelmaa+olisi+ratkaistu+,+ei+myöskään+olisi+huolta+työttömistä+ja+parastahan+tuossa+lienisi+se,+että+jopa+itseään+Särkiötä+tarvittaisiin+antamaan+viimeisiä+voiteluita,+tuntui+olevan+niin+asiantuntija+tuossa+kuolevien+kärsimysten+lievittäjänä.
24.01.2017 18:24
Terveisiä+vaan+Pekka+Särkiölle,+että+vaikka+nyt+annetaan+homoille+oikeus+avioliittoon+niin+ei,+ei+se+meinaa+sitä,+että+epäkohdalt+maailmasta+loppuisivat+tai+edes+meiltä+suomesta.+Ihan+hyvin+seuraavaksi+voimme+alkaa+miettimään+muita+ongelmakohtia,+minä+olen+ainakin+ihan+valmis+;)
24.01.2017 17:42
No+en+uskonutkaan,+että+ymmärtäisit.+Sinähän+olet+varmaankin+niitä+joidenka+mielestä+naisten+oikeuksien+sortaminen+on+ihan+ok+jos+se+tehdään+kristinuskoon+vedoten+mutta+jos+sen+tekee+muslimi+on+ittestänsä+saatanasta+lähtösin+.
No+toisaalta+saatte+loppupeleissä+ihan+ansionne+mukaan.+Fundamenttalisti+uskovat+&+MV,+vähän+laajemmin+asiaa+katsoo+niin+tässähän+Mannermaa+kusee+MV:een+muroihin+mutta+te+kannattajat,+ette+edes+tajua+sitä+.
24.01.2017 17:36
Näinpä+:d+Kannataisi+siis+sinunkin+ajatella+sitä+naimisiin+menoa+vielä+kerran+vai+haluatko+poikalasten+syrjäytyvän+takiasi+:xd+mistäköhän+muusta+teikäläisiä+voisi+vielä+syyttää+...
24.01.2017 17:31
Eutanasia+keskusteluun+pitäisi+nimenomaan+saada+enemmän+ihmisiä+jotka+ovat+parantumattomasti+sairaita.+Silloin+kun+on+itse+hyvässä+kunnossa+ja+kuolema+tuntuu+kovin+kaukaiselta+on+helppo+suhtautua+pelkällä+tunteella+asiaan+ja+asettautua+ikääkuin+hiukan+"paremmaksi"+ihmiseksi.
Tuon+abortin+vetäminen+aina+näihin+keskusteluihin+se+on+mahdottoman+helppoa+etenkin+miehenä.+En+kuitenkaan+usko,+että+kovinkaan+moni+nainen+suhtautuu+siihen+kevyesti.+Eiköhän+aina+ole+kyse+tavallaan+olosuhteiden+pakosta.+Tuossa+kohtaa+kannattaisi+nimenomaan+miesten+miettiä+mitä+suustaan+päästelee+koska+moni+aborttihan+tehdään+myös+siksi,+ettei+mies+ole+valmis+kantamaan+isänvastuutaan+tuollaisessa+tilanteessa++on+täysin+ymmärrettävää+jos+ei+nainen+halua+yksinhuoltajaksi+alkaa+ja+siitä+on+turha+yhtäkään+naista+syylistää.
24.01.2017 15:51
Nyt+sekoitat+asioita.+Vanhemmilla+on+myös+tiettyjä+oikeuksia.+Kun+ihminen+sitten+kasvaa+ja+saavuttaa+suomessa+18-+vuodeniän+voi+hän+itse+päättää+kuuluko+kirkkoon+vai+ei+ja+muistaakseni+olen+palstalta+joskus+lukenut+,+että++ennen+tuotakin+kirkosta+eroaminen+on+mahdollista+vanhemman/vanhempien+luvalla.
24.01.2017 15:34
Niin...mutta+edelleenkään+kirkko+ei+pakota+kastamaan+lasta.+Tiedän+esimerkiksi+lähipiiristä+moniuskontoisen+perheen+jossa+äiti+kuuluu+ev.lut.kirkkoon+mutta+lasta+ei+ole+kastettu.
24.01.2017 15:32
Niin+kyllä+minä+sen+tiedän,+että+kasteen+kautta+vauva+liitetään+seurakuntaan+mutta+mitään+pakkoa+tuolle+ei+mielestäni+ole+jos+vanhemmat+eivät+halua+lasta+kastaa.
24.01.2017 14:42
En+muuten+tiedä+yhtään+tapausta+jossa+vanhemmat+olisi+pakotettu+kastamaan+lapsensa,+ehkä+laitat+esimerkkiä
24.01.2017 14:02
Moraali,+noinkohan+edes+itse+tiedät+mitä+sana+tarkoittaa.
24.01.2017 13:51
Niin+paitsi+vastoin+kuin+helposti+ajatellaan+aasit+eivät+ole+typeriä+:+)
24.01.2017 13:47
On+se+vaan+hyvä,+että+meillä+on+kaltaisiasi+seksiasiantuntijoita.+En+ole+koskaan+ajatellut,+että+eläimiin+sekaantujissa+olisi+hetero,+homo+ja+lesbo+sekaantujia.+No+aina+näköjään+oppii+uutta.
24.01.2017 13:37
Kattelin+tuota+sivua+ja+nämähän+todellakin+näyttäisi+olevan+poppoota+jotka+"kenties+ratsastaneet+dinoilla"+
"Raamatun+mukaan+Jumala+loi+dinosaurukset+ihmisten+rinnalle+(1.+Moos.+1:24-31)+vain+noin+6000+vuotta+sitten.+Ihmiset+ja+dinosaurukset+ovat+siis+eläneet+lähihistoriassa+samaan+aikaan."
https://luominen.fi/kreationismi-ja-dinosaurukset
24.01.2017 13:27
Eikös+nuo+Paavolan+jutut+ole+enemänkin+sellaisia+valmiiksi+pureskeltuja++eikä+niiden+olekkaan+tarkoitus+mitään+ajatuksia+herättää,+päinvastoin+kaventaa+katsantokantaa+.
24.01.2017 13:15
Jos+häneltä+itseltään+olisi+tuota+kysytty+niin+vastaus+olisi,+että+Jeesuksen+luona.
23.01.2017 22:15
Mitä+haittaa+tuosta+voi+olla+normaali+lainkuuliaiselle+ihmiselle?
23.01.2017 22:10
Noita+kahta+ehkä+vähän+huono+verrata,+ehkä+vähän+teitkin+kieli+poskessa+tämän+aloituksen+mutta+jos+Martin+Luther+King+kiinnostaa+suosittelen+lukemistoksi+Coretta++Kingin+kirjaa+:+Elämäni++Martin+Luther+Kingin+rinnalla.+Mahtoi+olla+jo+joskus+80-+luvulla+mutta+eiköhän+hyvistä+kirjoista+mahda+löytyä.
23.01.2017 22:05
No+mielummin+räkänokka+kuin+kaltaisesi.+Flunssahan+menee+aikanaan+ohi+mutta+sinulla+tuo+näyttäisi+olevan+pysyvää.
23.01.2017 21:51
Nopeasti+vilkuilin,+ei+kyllä+ihan+heti+vaikuta+tiedelehdeltä.
23.01.2017 21:41
"koska
lapsenkaan,+se+hoidettu+sielu,+ei+ole+edes+uskovaisten+lasten+housuissa"
Taidat+olla+aika+asiaton+tyyppi
23.01.2017 17:38
158 / 179