Puhutteleva video mitä ekumenia on?

lutterland

54

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirkkis

      Pitää uskoa totuus ja hyljätä valhe.

    • "KotiPetri" on innostunut tekemään videoita. Hän on eräs joka käy yhden miehen sotaa vanhoja perinteisiä kirkkoja vastaan.

      • PetriPuhuuTotta

        Petri Paavola on Jeesuksen seurakunnan jäsen ja käy Jeesuksen sotaa pahuutta ja eksytystä vastaan.
        Perinteiset kirkot ovat ihmisen kirkkoja ei Jeesuksen seurakuntia.
        Hyvin sanoo Mäkisestäkin.


      • aamenta

        Toivottavasti sinäkin mummo kuuntelit ja löysit totuuden.


      • PetriPuhuuTotta kirjoitti:

        Petri Paavola on Jeesuksen seurakunnan jäsen ja käy Jeesuksen sotaa pahuutta ja eksytystä vastaan.
        Perinteiset kirkot ovat ihmisen kirkkoja ei Jeesuksen seurakuntia.
        Hyvin sanoo Mäkisestäkin.

        Niin, Kotipetri on näitä yhden miehen seurakuntia, joista suomessa on lukuisia. Hän kieltää muiden krisittyjen oikeuden uskoa.


      • älähän.höpsi
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, Kotipetri on näitä yhden miehen seurakuntia, joista suomessa on lukuisia. Hän kieltää muiden krisittyjen oikeuden uskoa.

        Miksi valehtelet? Paavola tunkistaa "valeuskovat" kuten jokainen.
        Paavola nimenomaan puhuu Jeesuksen seurakunnasta.


      • rfcrcrcerxe
        PetriPuhuuTotta kirjoitti:

        Petri Paavola on Jeesuksen seurakunnan jäsen ja käy Jeesuksen sotaa pahuutta ja eksytystä vastaan.
        Perinteiset kirkot ovat ihmisen kirkkoja ei Jeesuksen seurakuntia.
        Hyvin sanoo Mäkisestäkin.

        Kenen totuutta se Petri edustaa???

        Samaa rikollisuuden käskirjan/raamatun oppeja opettaa ja aivopesee ihmisä uskomaan vaikka Jeesus on uskomisen kieltänyt...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        ------------

        Jeesus, lähetti omilleen Pyhän Hengen, ettei totuus katoaisi maailmasta. Mutta eksytetyille uskovaisille, rikollisuuden raihoittajille se ei kelpaa...


      • älähän.höpsi kirjoitti:

        Miksi valehtelet? Paavola tunkistaa "valeuskovat" kuten jokainen.
        Paavola nimenomaan puhuu Jeesuksen seurakunnasta.

        Niin, siitä omastaan?


      • älähän.höpsi
        mummomuori kirjoitti:

        Niin, siitä omastaan?

        Kyllä, nimenomaan siitä omastaan johon kuuluu ja siihen kuuluvat kaikki Jeesuken omat.


    • Meingott
      • Puhuva-aasi

        Sanakirja ekumenia: 1. pyrkimys lähentää kristillisiä kirkkokuntia toisiinsa.


      • Meingott

        Niin se on. Mikä onkaan viestisi?

        Sama laajemmin:

        "Ekumenian tavoitteena on hajallaan elävän kristikunnan saattaminen keskinäiseen yhteyteen. Kristittyjen yhteys on sekä uskon että elämän yhteyttä.

        Se on Raamatun mukaan sekä annettu lahja että rukouksen ja työn kohde. Työ kristittyjen yhteyden ja Kristuksen kirkon ykseyden puolesta perustuu Jeesuksen rukoukseen:

        Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut. (Joh. 17:21)"

        http://www.ekumenia.fi/ekumenian_tietopankki/?session=50442188


      • Meingott kirjoitti:

        Niin se on. Mikä onkaan viestisi?

        Sama laajemmin:

        "Ekumenian tavoitteena on hajallaan elävän kristikunnan saattaminen keskinäiseen yhteyteen. Kristittyjen yhteys on sekä uskon että elämän yhteyttä.

        Se on Raamatun mukaan sekä annettu lahja että rukouksen ja työn kohde. Työ kristittyjen yhteyden ja Kristuksen kirkon ykseyden puolesta perustuu Jeesuksen rukoukseen:

        Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut. (Joh. 17:21)"

        http://www.ekumenia.fi/ekumenian_tietopankki/?session=50442188

        ”Ekumenian tavoitteena on hajallaan elävän kristikunnan saattaminen keskinäiseen yhteyteen.”

        Modernina Paavola (sanon häntä Kotipetriksi sivuston osoitteesta napattu lyhenne) vastustaa kaikkea rakentavaa yhteistyötä sekä yhteisöllisyyttä. Ehkä hän haluaa ihka oma seurakunnan?


      • myötähäpeää
        mummomuori kirjoitti:

        ”Ekumenian tavoitteena on hajallaan elävän kristikunnan saattaminen keskinäiseen yhteyteen.”

        Modernina Paavola (sanon häntä Kotipetriksi sivuston osoitteesta napattu lyhenne) vastustaa kaikkea rakentavaa yhteistyötä sekä yhteisöllisyyttä. Ehkä hän haluaa ihka oma seurakunnan?

        Mitä yhteistä on Jeesuksen omilla ja jumalattomilla?


    • toivonvielä

      Voi auta Jumala meitä.

    • polkkatukkaa

      Nyt silmät kohti totuutta.

    • Eikös nuo Paavolan jutut ole enemänkin sellaisia valmiiksi pureskeltuja eikä niiden olekkaan tarkoitus mitään ajatuksia herättää, päinvastoin kaventaa katsantokantaa .

      • myötähäpeää

        Valmiiksi pureskeltuja Raamatussa.


      • yhytgtfrdrd

        Niin, kun lapsiakin rikollisesti kohtelevan rikollisuuden edusta toista kaltaistaan osoittaa niin se saatanaa palvelevien keskinäistä kamppailua siitä, kuka eniten pystyy valheellisuudellaan eksyttämään ihmisiä helevettiin.


    • Jobinpostia

      Jeesus Jumala? 1Tim.6:16. Jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla: jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä...... Kol.1:15.

      • uhygtfrfr4

        Ohoh! Olet tosi uskovainen!
        Se ketä ja mitä uskot on eri asia....

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Jeesus käski opetuslapsiensa saarnata ja opettaa "kaikkea sitä mitä minä olen teille opettanut" ei rikollisen kristinuskon sopaskaa!!!
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
        Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
        -Matteuksen evankeliumista
        -Markuksen evankeliumista
        -Luukkaan evankeliumista
        -Johanneksen evankeliumista

        Jeesuksen evakeliumia Matteuksen:
        28:20 "opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


    • olloshyvä

      Nyt tulee totuutta kun katsotaan Jeesukseen.

    • PasiToivonen

      Ketjun aloittajalle. Olet valehtelija.

      Helluntai-palstalla olet hellander, täällä olet lutterland. Laita sama aloitus vielä ortodoksisuus-palstalle, katolilaisuus-palstalle sekä adventismi-palstalle.

      >>Petri Paavola on Jeesuksen seurakunnan jäsen ja käy Jeesuksen sotaa pahuutta ja eksytystä vastaan.>>

      Eikä siinä seurakunnassa muita jäseniä olekaan: Petri ja Jeesus.

    • täyttätotta

      Jeesus on Herra.

      • gtgtrfrderd

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.


    • silmätristissäavoimena

      Nyt silmät auki ja pian ettei susihukka vie.

    • KunnioitaHerraa

      Herralla on istuimensa taivaissa, ja hänen valtansa alla on kaikki maa.

    • oikeasuunta

      Ekumenia ei ole Herran tahto!

      • Ai se että krisityt toimivat yhteistyössä ja rauhanomaisesti keskenään??!!!1


      • myötähäpeää
        mummomuori kirjoitti:

        Ai se että krisityt toimivat yhteistyössä ja rauhanomaisesti keskenään??!!!1

        Kristittyjen tulee toimia yhdessä mutta mitä yhteistä on jumalattomilla ja kristityillä?


      • myötähäpeää kirjoitti:

        Kristittyjen tulee toimia yhdessä mutta mitä yhteistä on jumalattomilla ja kristityillä?

        Ongelma tehdä yhteistyötä lienee heillä, jotka korottavat itsensä niin korkealle, etteivät enää voi muiden krisittyjen kanssa tehdä muuta kuin haastaa riitaa?


      • myötähäpeää
        mummomuori kirjoitti:

        Ongelma tehdä yhteistyötä lienee heillä, jotka korottavat itsensä niin korkealle, etteivät enää voi muiden krisittyjen kanssa tehdä muuta kuin haastaa riitaa?

        Kristityksi itseään sanovat kirkkoon kuuluvat jumalattomatkin. Minulla ei ole mitään hengellistä yhteistyötä tehtävänä jumalattomien kanssa.


    • oikeatsanat

      Ekumeniassa jumalattomat ovat mukana uskottelemassa olevansa Jumalan lapsia mitä ne ei ole. Siinä vastausta.

    • hummerintuoksu

      Homma on juuri ja aivan näin. Ekumenia on sekottanut monta hyvää naista ja miestä.

    • valonvälähdys

      Uskokaa totuuteen ei ekumeniaan!

      • Eli emme saa noudattaa sitä opetusta, että kritittyjen tulee toimia yhdessä?


      • myötähäpeää
        mummomuori kirjoitti:

        Eli emme saa noudattaa sitä opetusta, että kritittyjen tulee toimia yhdessä?

        Jeesuken omien tulee toimia yhdessä. Ei Jeesuken omien ja jumalattomien. Lueppa sieltä Raamatustasi keitä kutsuttiin kristityiksi.


      • leviaatta
        myötähäpeää kirjoitti:

        Jeesuken omien tulee toimia yhdessä. Ei Jeesuken omien ja jumalattomien. Lueppa sieltä Raamatustasi keitä kutsuttiin kristityiksi.

        Juuri näin!


      • nbngvtvcrcre
        mummomuori kirjoitti:

        Eli emme saa noudattaa sitä opetusta, että kritittyjen tulee toimia yhdessä?

        uskovapaus on Lailla suojattu oikeus!
        MUTTA, rikollisuudeksi se muuttu kun uskotte saatanaa jumalana!

        Tähän se uskonvaisten ymmärrys useimmiten päättyy. uskontunnustuksen kaltaisuudesta en se etu, ettei ymmärrä kuinka järjetön on...
        uskontunnustus...
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOM!
        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi, siis Jumalan kieltäjiä ovat uskontunnustuksen antaneet.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

        -----

        Jos Jeesuksen oppia noudattaa niin...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."


      • tiedotetta
        mummomuori kirjoitti:

        Eli emme saa noudattaa sitä opetusta, että kritittyjen tulee toimia yhdessä?

        Et ole vieläkään kertonut meille keitä sinä pidät kristittyinä.
        Kertoisitko nyt niin voin vastata tuohon.


      • tiedotetta kirjoitti:

        Et ole vieläkään kertonut meille keitä sinä pidät kristittyinä.
        Kertoisitko nyt niin voin vastata tuohon.

        Kaikki niitä, jotka tunnustavat kristinuskoa. Enemmän kiinnostaa se, miten jotkut kieltävät kristinuskon niiltä, joista eivät tykkää.


    • iloasydämessä

      Nimimerkki myötähäpeää kirjoittaa totuuden sanoja.

    • tappurateppo

      Oikea yhteys perustuu totuuteen ei ekumenian vaiheeseen.

    • paljoniloa

      Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön, tuli ottamaan pois synnit.

      • gtgrfedesew

        Jeesus EI OLE kaikkien kaikkia syntejä sovittanut joten älä jatkossa valehtele!

        Jeesus on Isän; Jumalan antaman Lain vahvistanut joten eksytät uskomaan ettei se LAKI olis muka voimassa!

        Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)

        Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.


      • Meingott

        Osta Matti hevonen!


    • defacto

      Vatikaani opettaa tänä päivänä, jotta kaikki uskonnot ovat tasa-arvoisia, mutta Jumala on asettanut vain yhden kirkon, jossa voi pelastua, joka on katolinen kirkko. Vatikaanin lausunnot ovat ristiriitaisia keskenään, sillä välillä se antaa lausunnon, jotta esim. buddhalaisuus on pelastuksen uskonto, mutta siten toisaalta, jotta vain katolisessa kirkossa on pelastus.
      Tämä on Paavin ekumeeninen tavoite hyväksyä muut uskonnot sekä kirkot, mutta silti nostaa katolinen kirkko muiden yläpuolelle.

    • totuuttapuhuu

      Paavola puhuu TAAS asiaa!

      • frdedede

        Ateistina puhuu!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi, siis Jumalan kieltäjiä ovat uskontunnustuksen antaneet.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."


      • väitysaatana
        frdedede kirjoitti:

        Ateistina puhuu!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

        Jumalasta luopumisen kohdasta selviää, että uskontunnustuksen antanut on aivopesty ateistiksi, siis Jumalan kieltäjiä ovat uskontunnustuksen antaneet.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Ateismi
        "Ateismi eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa."

        Sinä olet saatanan sokaisema! Tee parannus ja kadu syntejäsi vain siten voit saada Jumalan rakkauden.


    • vfcvfcdxe

      Eksyttäjiä ja rahastajia löytyy...
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Muistakaa, että Jeesus EI OLLUT kristitty!!!!
      Rikollisella kristinuskolla on maailmassa yli 3500 kristittyjen lahkoa!
      Tässä kristittyjen ja kristillisten erottavaa faktaa:
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

      HUOM!!!
      JEESUKSEN ANTAMAA FAKTAA JOS TÄMÄ RIKOLLISUUDELLE USKONTUNNUSTUKSEN ANTANEILLE KELPAA!!!
      Matteuksen evankeliumi:
      12:30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
      Luukkaan evankeliumi:
      11:23 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

      ----------------------

      Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

      Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
      Ilm. 2:1-29
      Pergamos
      Tyatira
      Sardes
      Smyrna
      Filadelfia
      Efeso
      Laodikea
      ----------
      HUOM!
      Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla kristityt verovapaan rahan keinottelijat.
      ----------

    • pysykääkaukana

      Varokaa eksytyksiä.

    • ilosydän

      Mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi.

    • monetti

      On voimaa hyvä juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1295
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe