Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nähty.on
profiilit
nähty.on
nähty.on
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
3577
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+tämä+aloitus+ei+ollut+kyllä+mitenkään+rakentava.+Eräs+mies+sanoi+aikoinaan+minulle,+että+ihmisten+paheet+tai+heikkoudet+ovat+ikäänkuin+jonkinlainen+vakio.+Toinen+syö+likaa,+toinen+juo+liikaa...
Eihän+nyt+kukaan+päätä+määrätietoisesti+noitakaan+asioita+tekevän+,+aivan+kuten+ei+kukaan+varmasti+päätä+sairastua+erillaisiin+mielenterveys+häiriöihin.+Jos+homma+olisi+todellakin+vaan+kuten+aloittaja+kuvaa+niin+kyllä+olisi+monet+ongelmat+nopsasti+korjattu+ja+uskokaan+pois+näin+"soten+aikana"+kyllä+homma+olisi+jo+ihan+lanseerattu+viralliseksi+hoitokeinoksi.
03.08.2018 13:34
Niin+tuohan+ei+ollut+minun+kirjoitus+;)
03.08.2018 13:17
Olikin+korkea+aika,+että+hänen+kirjotuksiin+puututaan.+Ei+mitään+helmiä+välttämättä+aikaisemmatkaan+mutta+tämä+viimeinen+oli+todellakin+pahasti+alta+lipan+,+ottaen+huomioon+senkin,+että+luulisi+akateemisen+oppineen+ihmisen+osaavan+"veetuilla"+niin,+ettei+paska+osu+omaan+tuulettimeen+;)+niin+paha+moka+Tapsalta.
03.08.2018 13:12
Ja+missäköhän+lukee+Jeesuksen+sanoja+noin+?
31.07.2018 19:07
Mistä+himosta+nyt+kirjoitat?
31.07.2018 18:57
Hiukan+eriasia+jos+puhutaan+lastenkasvatuksesta+ja+kuten+naisia+pitää+kohdella.+Suurinero+lienee+se,+että+se+nainen+ei+ole+enää+lapsi.+Ei+se+on+ihan+ihka+oikea+aikuinen+ajatteleva+ihminen,+on+vaikka+sinä+ja+kaltaisesi+yritätte+sitä+kuitenkin+"lapsenkenkiin"+ja+ohjailtavaksi+yrittää.+
Oletankin+siis,+ettet+ole+ainuttakaan+lasta+kasvattanut+,+etkä+myöskään+tavannut+aikuista+naista,+muutenhan+tietäisitkin+niiden+eron.
31.07.2018 17:36
Sinä+todistat+sen+ihan+itse.+Sääliksi+käy+tuollaiset+miehet.+Toisaalta+ymmärrän+tuon,+eihän+oikeasta+rakkaudesta+voi+päästä+osalliseksi+jos+kaikki+perustuu+alistamiseen,+se+on+vähän+kuin+koiraa+kouluttaisi.+
Alistaa+muuten+voi+lukemattomin+muidenkin+keinojen+avulla+kuin+fyysisesti+hakkaamalla,+ehkä+sinä+olisitkin+parempi+asiantuntia+siinä+kuin+minä+"miten+akat+pidetään+ruodussa"
Hyvänhuolen+pitäminen+ei+muuten+ole+toisen+ihmisen+rajoittaminen+,+oletko+koskaan+ajatellut+jos+joku+sinusta+pitäisi+huolen+samalla+rajoittaen+mikä+on+sopivaa+ja+mitä+saat+tehdä,+vain+"minun"+armosta++?+Tuskin+kokisit+sitä+rakkaudeksi,+eikä+ihmiset+yleensäkkään,+ei+edes+naiset+kun+hekin+ovat+ihmisiä.+Viimeinen+ihan+vinkkinä+;)
31.07.2018 17:05
Missäköhän+noita+kirkuvia+ja+kaljuja+naispappeja+on+?+Ihan+vaan+kun+täällä+pohjanmaalla+en+muista+nähneeni+yhtään.+Ne+harvat+naispapit+joiden+kanssa+olen+asioinnut+erittäin+asiallisia+ja+mukavia+ihmisiä.+
Säälittää+tuollaiset+miehet+joilta+oikeasti+menee+ohi+ihan+melkoinen+siivu.
31.07.2018 16:42
No+siis+sanohaan+tuon+nyt+ihan+tavanjärkikin.+Mikäli+ihmiskunta+olisi+syntynyt+Aatamista+ja+Eevasta,+olisimme+kaikki+sukurutsia,+johan+tuossa+vaiheessa+luonto+olisi+meidät+poistanut+elinkelvottomina+kuten+poistaa+yksilöt+savannilla+jotka+syntyvät+jotenkin+puutteellisina.
31.07.2018 16:32
Naiset+ovat+aivan+yhtä+päteviä+toimimaan+erillaisissa+ammateissa+ja+tehtävissä.+Yhtälailla+jos+nainen+haluaa+olla+kotiäiti+,+sekin+on+ihan+hyväksyttävää.++Naiset+eivät+todellakaan+ole+mitään+vähän-älyisiä+joita+jonkun+pitäisi+ikäänkuin+paimentaa+vaan+ovat+aivan+kykeniviä+tekemään+omia+ratkaisuja.+Lapsenteko+ja+siitä+huolehtiminen+on+myös+miehen+homma,+ei+pelkästään+naisen+joka+yleensä+kuitenkin+sen+suuremman+taakan+asiasta+kantaa,+tavalla+tai+toisella.
Säälittäväähän+tuollainen++on,+ettei+näe+naistaan+ihmisenä+ja+voimavarana+vaan+jonakin+ikäänkuin+"esineenä"+jonka+olisi+oltava+juurikin+niin+kuin+haluat.+Säälittävää+se+on+siksi,+että+aitoa+rakkautta,+et+koskaan+saa+ihmiseltä+jonka+olet+alistanut.+Rakkaus+kun+nimittäin+on+jotakin+kuin+"lahja"+jota+ei+voi+saada+,+ellei+itse+ole+vilpittömin+sydämmin.
31.07.2018 15:23
Imeisesti+tapsalta+meni+taas+sekaisin+asiat.+Järjestelmällistä+ja+piiloteltu+pedofiliaahan+on+nimenomaan+harjoitettu+kaikenlaisissa+uskonlahkoissa+lahkoissa.
Me+tavalliset+pahaiset+liberaalit+olemmekin+olleet+erittäin+järkyttyneitä+tuosta+ja+vaatineet+kovaan+ääneen+kovempia+rangaistuksia+myös+"limaisille+saarnasedille"kuten+kaikille+muillekkin+pedofiileille.
Imeisesti+Puolimatkalta+on+kuitenkin+sitten+tuo+avioliitolaki+mennyt+vähän+ohi.+Onhan+siellä+nimittäin+määritelty++myöskin+ikäraja+jne.+kuka+avioliiton+saa+solmia.+Eli+avioliittolailla+ei+ole+mitään+vaikutusta+sitten+lakiin+joka+määrittää+suojaikärajan.+
Täytyy+tosin+sanoa,+että+noita+hänen+kirjotuksiaan+kun+lukee+niin+väistämättä+tulee+mieleen+kuinka+aikuisella+miehellä+voi+olla+paskainen+ja+sairas+mielikuvitus,+ylipäätänsä+kun+kaikenlisäksi+tiedetään,+että+suurinosa+pedofiileistä+on+heteroita+mutta+niistä+tytöistä+Puolimatka+ei+ole+laisinkaan+huolissaan.
31.07.2018 15:07
Vai+mitä+sanoisi?+Miksei+sanonut+jo+aikoinaan,+sillä+historianvalossahan+homostelu+oli+yleisempää+kuin+nyt.+Oli+ihan+tavallista,+että+menestyneellä+miehellä+oli+myös+"poikahuora"+jonka+luona+kävi+sitten+itseään+tyydyttämässä,+ihan+senkin+takia,+että+tuolloin+seksi+naisen+kanssa+merkitsi+melko+varmasti+jälkikasvua,+eli+tavallaan+tuo+oli+eräänlainen+ehkäisykeinokin+kun+kumeja+ei+siihen+aikaan+vielä+ollut.+Olivatko+nuo+miehet+sitten+homoja+vaikea+sanoa+mutta+kautta+historian+sitä+on+harrastettu.+Tunnetuin+lienee+Aleksanteri+Suuri.+Kaikki+tuo+on+luettavissa+historiasta+kuten+myöskin+se,++ettei+Jeesus+pitänyt+homostelua+edes+mainitsemisen+arvoisena+asiana+kun+sitten+taas+otti+aika+kovastikkin+kantaa+siihen+kuinka+ihmiset+kuvittelevat+olevansa+parempia+kuin+muut+ja+myös+siihen+kuinka+Jumalan+suuhuun+ei+pidä+laittaa+omia+sanojaan.
31.07.2018 14:52
Gravitaatio+lienee+se+viesti.+Onhan+se+nyt+aivan+selvää,+että+rakennukset+ja+rakennelmat+rappeutuu,+ellei+niitä+todella+aktiivisesti+hoideta+ja+entisöidä.+Tuon+nyt+tietää+jokainen+joka+on+edes+jonkunlaisen+majan+joskus+rakentanut.+
Huvittavinta+näissä+merkkien+"etsiöissä/lukijoissa"+on+mielestäni+se,+että+jos+ajatellaan,+että+Jumala+on+kaikkivaltias+niin+miksi+ihmeessä+hän+lähettäisi+tälläisia+"jokseenkin+hämäriä+ja+lukuisia+tulkintoja+mahdollistavan+viestin"+miksei+vain+tulisi+,+näyttäytyisi+ja+sanoisi+asiansa.
31.07.2018 14:33
Jotakin+sellaista.+Useinhan+tuo+sananvapaus+ja+uskonnovapaus+koetaan+ikään+kuin+pelkäksi+oikeudeksi,+mitä+se+ei+todellisuudessa+ole.+
En+kyllä+oikeastaan+viitannut+vai+puheisiin+vaan+pikemminkin+siihen+kuinka+kovasti+uskovaisista+piireistä+on+löytynyt+näitä+taloudellisia+huijareita+ja+sitten+kaikenlaisia+pervessejä+hyypiöitä+jota+kokonaiset+seurakunnat+on+vuosikausia+piilotelleet.
28.07.2018 17:30
Eiköhän+tuo+ole+ihan+ymmärrettävää,+että+tuhansia+vuosia+vanhoista+rakennelmista+saattaa+kiviä+tippua,+ei+kait+muuten+oltaisi+huolissaan+jostain+Kairon+pyramiideistä.+
Noista+sitten+merkkien+etsiminen+on+ihan+potaskaa.+Vanha+totuus+"mikä+menee+ylös+niin+tulee+alas"+pätee+tuossa+kuten+kaikkien+ihmisten+rakennelmien+kanssa,+ellei+niitä+huolleta.
28.07.2018 17:21
Vaikea+sanoa.+En+päivystä+palstalla.
28.07.2018 16:40
Miksi+tuo+ei+kuitenkaan+näy+sitten+ulkoisessa+toiminnassa?+Vaan+pikemmin+tuomionpasuunoiden+töräyttely+kuuluu?
Toisekseen+miksi+sellainen+olevinaan+hätä+kun+itsekkin+totesit,+että+osa+menee+kadotukseen+josta+sinä+et+muuten+päätä+mutta+oletan,+että+halusit+tuossa+viitata+Raamatun+sanaan.+Eli+ei+ollut+sinun+oma+tuomiosi.+
Elämää+tuhoavilta+ihmisiltä+?+Ihan+vaan+sivuhuomautuksena+niin+pedofiilejä+vasta+uskovaisten+keskuudessa+onkin+(tiedät+tuon+olevan+totta)++mutta+ohitetaan+tuo.+Ajatteleppa+kaikkia+niitä+ihmisiä+maapallolla+jotka+eivät+usko+kuten+sinä+hindut,+muslimit....
Menevätkö+he+siis+kaikki+helvettiin+?+Vastasyntyneet+lapsetkin+vaikkeivät+syntielämästä+mitään+tiedä?
Niinkuin+sanoit,+ette+halua+arvostusta,+mikä+hyvä+koska+eipä+sitä+noilla+toimilla+kyllä+saisikaan.
28.07.2018 16:32
No+mitäpä+se+auttaisi.+Meinaatko,+et+uskaltautuisit+torille+tai+grillijonoon+huutelemaan.+Ei+sunlaiset+uskalla.+Kunhan+puskista+huutelet.+Onhan+tuo+nyt+nähty+jopa+naisia+epätoivoisesti+olet+täällä+yrittänyt+ojennella,+mut+ei+onnistunut.+Ei++onnistunut+koska+siihen+vaaditaan+sitä+kuuluisaa+munaa+ja+en+nyt+puhu+mistään+ulokkeesta+vaan+henkisestä+ominaisuudesta.+Eli+olet+tavallaan+sellainen+vakioreppana+joka+täällä+lukuisilla+nickeillä+huutelee+ja+sitten+kuvittelee+saanneensa+jotain+suurta+aikaiseksi.
28.07.2018 16:17
Juurihan+otin+kantaa+ensiksimainittuun,+eikös+tämä+ketju+häntä+koskenut.+Sinä+et+tietenkään+saannut+tuota+auki,+ymmärrän.+
Noin+yleisesti+pidän+melko+happamina+tällaisia+ketjuja+vaikka+tämä+lienee+sinun+hengentuote.+Yleisillä+palstoilla+jonkun+kirjoittajan+ottaminen+maalitauluksi+kertoo+kyllä+enemmän+aloituksentekijästä+kuin+itse+"aiheesta"eikä+se+kerro+mitään+mairittelevaa,+eikä+siinä+myöskään+kruunu+kiillä+vaikka+kuinka+louskuttaisi.+
Vähän+vastaavihan+täällä+on+ollut+muillekkin+ja+olen+niihinkin+todennut,+että+nämä+tämänkaltaiset+aloitukset+ovat+ihan+perseestä.
28.07.2018 15:56
Ja+missä+kohtaa+olen+noin+sanonut+?+En+missään,+eli+keksit+tuon+ihan+itse.+
Ero+tosin+on,+siinä+olet+oikeassa.+Minä+vastaan+huudoistani+sinä+et+koska+vetelet+rekkaamattomalla+jonka+toisaalta+ymmärrän.
28.07.2018 15:42
26 / 179