Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

3577

  1. Niin+tämä+aloitus+ei+ollut+kyllä+mitenkään+rakentava.+Eräs+mies+sanoi+aikoinaan+minulle,+että+ihmisten+paheet+tai+heikkoudet+ovat+ikäänkuin+jonkinlainen+vakio.+Toinen+syö+likaa,+toinen+juo+liikaa...Eihän+nyt+kukaan+päätä+määrätietoisesti+noitakaan+asioita+tekevän+,+aivan+kuten+ei+kukaan+varmasti+päätä+sairastua+erillaisiin+mielenterveys+häiriöihin.+Jos+homma+olisi+todellakin+vaan+kuten+aloittaja+kuvaa+niin+kyllä+olisi+monet+ongelmat+nopsasti+korjattu+ja+uskokaan+pois+näin+"soten+aikana"+kyllä+homma+olisi+jo+ihan+lanseerattu+viralliseksi+hoitokeinoksi.
  2. Juurihan+otin+kantaa+ensiksimainittuun,+eikös+tämä+ketju+häntä+koskenut.+Sinä+et+tietenkään+saannut+tuota+auki,+ymmärrän.+Noin+yleisesti+pidän+melko+happamina+tällaisia+ketjuja+vaikka+tämä+lienee+sinun+hengentuote.+Yleisillä+palstoilla+jonkun+kirjoittajan+ottaminen+maalitauluksi+kertoo+kyllä+enemmän+aloituksentekijästä+kuin+itse+"aiheesta"eikä+se+kerro+mitään+mairittelevaa,+eikä+siinä+myöskään+kruunu+kiillä+vaikka+kuinka+louskuttaisi.+Vähän+vastaavihan+täällä+on+ollut+muillekkin+ja+olen+niihinkin+todennut,+että+nämä+tämänkaltaiset+aloitukset+ovat+ihan+perseestä.