Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

25

1. Milloin+alkaa+tulla+asiallisia+kommentteja?Minä+1.000€:n+euron+eläkkeellä+olen+"loinen"+vaikka+Suomessa+saisin+kaikki+KELAn:+tuet?
  2. En tiedä mihin kohtaan tämän vastaukseni laittaisin erilaisten kommenttien jälkeen.
    Kommentoin aihetta viestiketjun alussa.
    Kuitenkin olen sen jälkeen ihmetellyt suurimman osan kirjoittajien negatiivista suhtautumista siihen, että pienituloinen eläkeläinen saa/saisi edes jonkinlaisessa normaalissa taloudessa tuloihin nähden täällä Espanjassa.
    Tässä linkki tämän päivän Iltalehdestä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015122120863912_uu.shtml
    Jos tuo summa on netto, niin kuulun samaan seuraan. Jos se on brutto, niin tienaan vain hieman enemmän Espanjalaisen verotuksen ansioista, maassa jossa eläkeläistä kohdellaan monessa paikassa, myös verotuksessa kunnioittavasti ja asiallisesti.
    Edelleen ihmettelen palstan kommentoijien negatiivista suhtautumista Espanjassa asuviin eläkeläisiin.
    Olen veroni työikana maksanut Suomeen ja nyt maksan sos.turvamaksun.
    Omalla ja monen muun suomalaisen pienituloisen eläkeläisen ei täällä tarvitse sos.toimen tukia, koska pystyy elämään pienellä eläkkeellä.
    Kukaan näistä kommenttien kirjoittajista ei ole ottanut kantaa, kuinka paljon Suomi säästää siinä, että nämä "köyhät eläkeläiset" eivät ole KELAN "luukulla" hakemassa tukea erilaisiin tarpeisiin.

Kirjoitan nyt suurin kirjaimin, eili se tarkoittaa huutamista.

MIKSI SUOMESSA KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA OLEVIEN IHMISTEN JA ELÄKELÄISTEN EI SAATAISI NAUTTIA EDES KOHTUULLISTA ELÄMÄNTASOA, KUN SUOMESSA SIIHEN EI OLISI VARAA JA PITÄISI KÄÄNTYÄ SOS.TOIMEN PUOLEEN.