Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ArtoTTT
profiilit
ArtoTTT
ArtoTTT
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
4425
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tukka+putkella+on+esitetty+julkisuuteen+tilattuja+lausuntoja+että+kyllä+lapselle+riittää+kaksi+huolehtivaa+aikuista,+nyt+huomataan+ettei+se+niin+menekään+vaan+lapsi+tarvitsee+sekä+isän+että+äidin.+Vaadittu+lapsiasiainselvitys+olisi+sittenkin+kannattanut+teettää.
09.05.2017 13:46
"Tutkimuksessa+seurattiin+11+000+pohjoissuomalaista+henkilöä+32+ensimmäisen+elinvuoden+ajan.+Väitös+osoitti,+että+ilman+isää+kasvanut+poika+syyllistyy+aikuisena+kahdeksan+kertaa+todennäköisemmin+vankeusrangaistuksen+tuottavaan+väkivallantekoon+kuin+poika,+jonka+kasvatuksessa+isä+on+ollut+mukana."
"Isän+puuttuminen+oli+myös+merkittävin+tyttöjen+aikuisiän+väkivaltaisuutta+ennustavin+tekijä.+"
Vasta+sitten+kun+isän+rooli+lainsäädännössä+on+saatu+murrettua+paljastetaan+totuus,+miksei+sitä+aikaisemmin+voinut+kertoa.+Olisiko+eduskunnan+sittenkin+pitänyt+äänestää+toisin????
09.05.2017 12:13
Ja+edelleen+uudestaan++aivan+yhtä+ajankohtainen,++kerran+pari+uutisoitaisiin+valtamedioissa,+niin+voisi+allekirjoittajia+olla+kymmeniä+tuhansia,+eiköhän+qwerty+markkinoida+asiaa+eteenpäin...
08.05.2017 13:06
Vastauspuheenvuoro+annetaan+sen+jälkeen+kun+edellinen+puhuja+on+lopettanut+puheenvuoronsa,+ei+sen+välissä+ja+toisekseen,+puheenjohtajan+kuuluisi+kokousta+johtaessaan+olla+puolueeton,+mikä+tässä+tapauksessa+on+kyllä+haave+vain.+Kun+laittomuus+nousee+valtaan,+on+turha+kuvitella+että+säännöillä+olisi+enää+merkitystä.
08.05.2017 10:18
Hyvä+aloite
08.05.2017 10:11
En+ole+kyllä+koskaan+kuullut+kokouskäytännöstä+jossa+puheenvuoro+katkaistaan+ja+kesken+puheenvuoron+annetaan+kommenttipuheenvuoro+vastapuolelle+jonka+jälkeen+alkuperäinen+puheenvuoro+jatkuisi.+Pelkkää+kiusantekoa+ja+puheenvuoron+tahallista+häirintää+arkkipiispan+taholta+jolla+taas+kerran+paljastaa+oman+karvansa.
07.05.2017 19:02
#Sodoman+synti+ei+ollut+homoseksuaalisuuteen+liittyvä#
Juud+1:
+7+Niin+kävi+myös+Sodoman+ja+Gomorran+ja+muiden+sen+seudun+kaupunkien,+jotka+samalla+tavoin+antautuivat+siveettömyyden+ja+luonnonvastaisten+himojen+valtaan:+niiden+saama+rangaistus+on+varoittava+esimerkki,+joka+muistuttaa+ikuisesta+tulesta.
07.05.2017 04:24
Kyllä+nyt+jokaisen+viimeistään+tässä+vaiheessa+pitäisi+huomata+missä+ollaan+kirkossa+menossa+ja+mihin+aiotaan+jatkaa+kyllä++uuden+uskonpuhdistuksen+tarve+kirkossa+olisi+huutava.
06.05.2017 21:39
Toivottavasti+jokaisen+silmät+jo+avautuisivat+siitä+mikä+kirkon+tulevasisuus+on+jos+liberaaliteologiasta+ei+irtisanouduta,+kirkon+uuden+uskonpuhdistuksen+tulisi+alkaa+välittömästi.
06.05.2017 20:27
Kyllä+on+surullista+katsottavaa+Luterilaisen+kirkon+luopumus+ja+rappio.
06.05.2017 20:01
Hyviä+kommentteja+sinulla,+kuinka+vaikea+onkaan+kivinen+tie+ja+kuinka+heikko+on+ihminen,+sielunvihollinen+käy+ympäriinsä+kuin+kiljuva+jalopeura+ja+etsii+kenet+saisi+lankeamaan,+voi+ihmisen+heikkoutta.+Vaikea+on+tosiaan+ajatella+että+joku+20+vuotiaana+voisi+ottaa+koko+seurakunnan+taakan+kannettavaksi+ja+kantaa+muita,+huomio+ja+julkisuus+tuhoaa+ihmisen+lähes+varmasti.
05.05.2017 16:39
Ei+maailmassa+ole+kuin+kahden+tien+kulkijoita,+niitä+jotka+kulkevat+laveaa+tietä+kadotukseen+ja+niitä+jotka+kulkevat+kaitaa+ja+kivistä+tietä+taivaaseen.+Ei+Jeesuksella+ole+kuin+yhdenlaisia+seuraajia,+niitä+jotka+sitä+kaitaa+tietä+ovat+kulkemassa,+Jeesuksen+rukous+siis+oli+että+ne+jotka+Jumala+valitsi+maailmasta+yhtä+olisivat,+sen+sijaan+maailman+kanssa+heidän+ei+tule+olla+yhtä,+maailman+puolesta+Jeesus+ei+edes+halunnut+rukoilla.
John.+17:
6+"Minä+olen+ilmoittanut+sinun+nimesi+niille+ihmisille,+jotka+valitsit+maailmasta+ja+annoit+minulle.+He+olivat+sinun,+ja+sinä+uskoit+heidät+minulle.+He+ovat+ottaneet+omakseen+sinun+sanasi+7+ja+tietävät+nyt,+että+kaikki,+minkä+olet+minulle+antanut,+on+tullut+sinulta.+8+Kaiken+sen,+minkä+olet+puhuttavakseni+antanut,+minä+olen+puhunut+heille,+ja+he+ovat+ottaneet+puheeni+vastaan.+Nyt+he+tietävät,+että+minä+olen+tullut+sinun+luotasi,+ja+uskovat,+että+sinä+olet+minut+lähettänyt.
9+"Minä+rukoilen+heidän+puolestaan.+Maailman+puolesta+minä+en+rukoile,+vaan+niiden,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut,+koska+he+kuuluvat+sinulle.+10+Kaikki,+mikä+on+minun,+on+sinun,+ja+mikä+on+sinun,+on+minun,+ja+minun+kirkkauteni+on+tullut+julki+heissä.
11+"Minä+en+enää+ole+maailmassa,+mutta+he+jäävät+maailmaan,+kun+tulen+luoksesi.+Pyhä+Isä,+suojele+heitä+nimesi+voimalla,+sen+nimen,+jonka+olet+minulle+antanut,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.+12+Kun+olin+heidän+kanssaan,+suojelin+heitä+nimesi+voimalla,+sen+nimen,+jonka+olet+minulle+antanut.+Minä+varjelin+heidät,+eikä+yksikään+heistä+joutunut+hukkaan,+paitsi+se,+jonka+täytyi+joutua+kadotukseen,+jotta+kirjoitus+kävisi+toteen.
13+"Nyt+minä+tulen+sinun+luoksesi.+Puhun+tämän,+kun+vielä+olen+maailmassa,+jotta+minun+iloni+täyttäisi+heidät.+14+Minä+olen+ilmoittanut+heille+sanasi,+ja+he+ovat+saaneet+osakseen+maailman+vihan,+koska+eivät+kuulu+maailmaan,+niin+kuin+en+minäkään+kuulu.+15+En+kuitenkaan+pyydä,+että+ottaisit+heidät+pois+maailmasta,+vaan+että+varjelisit+heidät+pahalta.+16+He+eivät+kuulu+maailmaan,+niin+kuin+en+minäkään+kuulu.+17+Pyhitä+heidät+totuudellasi.+Sinun+sanasi+on+totuus.+18+Niin+kuin+sinä+lähetit+minut+maailmaan,+niin+olen+minäkin+lähettänyt+heidät.+19+Minä+pyhitän+itseni+uhriksi+heidän+tähtensä,+että+heistäkin+tulisi+totuuden+pyhittämiä.
20+"Minä+en+rukoile+vain+heidän+puolestaan,+vaan+myös+niiden+puolesta,+jotka+heidän+todistuksensa+tähden+uskovat+minuun.+21+Minä+rukoilen,+että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niin+kuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa.+Niin+tulee+heidänkin+olla+yhtä+meidän+kanssamme,+jotta+maailma+uskoisi+sinun+lähettäneen+minut.
22+"Sen+kirkkauden,+jonka+sinä+olet+antanut+minulle,+olen+minä+antanut+heille,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.+23+Kun+minä+olen+heissä+ja+sinä+olet+minussa,+he+ovat+täydellisesti+yhtä,+ja+silloin+maailma+ymmärtää,+että+sinä+olet+lähettänyt+minut+ja+että+olet+rakastanut+heitä+niin+kuin+olet+rakastanut+minua.
05.05.2017 16:25
Ei+tuossa+kyllä+minusta+mistään+seksuaalisuudesta+kyse+ole,+vaan+siitä+että+koko+elämä+on+ollut+sekaisin+jo+pitemmän+aikaa,+ei+kenenkään+henkinen+kantti+kestä+20+v+perustaa+seurakuntaa+ja+nousta+sen+johtoon+ja+julkisuuteen,+sellainen+kyllä+tuhoaa+ihmisen,+ei+kukaan+ole+20+v+kypsä+tuollaiseen.+Maalaisjärkikin+sen+sanoo+ettei+ihminen+kestä+sitä+jos+saa+liian+paljon+liian+nuorena,+kun+ei+vanhemmatkaan+tuollaisia+paineita+kestäisi.
04.05.2017 12:01
Jos+todisteita+ei+ole+miten+silloin+voit+että+näin+on+tapahtunut????
03.05.2017 10:02
Mitään+kantaa+Tiaiseen+ottamatta+kysyisin+vain+että+eikö+tuollaisten+syytösten+esittäminen+nimeltämainittua+henkilöä+vastaan+edellyttäisi+jo+sääntöjenkin+mukaan+jonkinlaisia+todisteita+asiasta,+eikä+vain+pahaa+puhetta.
02.05.2017 17:12
Kyllä+liberaaleilla+on+vielä+työsarkaa,+että+kirkossa+saadaan+vihkiä+maailman+esimerkin+mukaisesti.
http://www.studio55.fi/matkailu/article/naimisiin-kuolleen-miehen-kanssa-ja-muut-oudot-avioliitot/129938
27.04.2017 13:40
Toivottavasti+kirkko+jakaantuisi+että+siitä+pelastuisi+edes+jotakin.
26.04.2017 22:14
Voisit+kehittyä+keskustelijana+jos+lopettaisit+turhan+jankkaamisen+ja+keskittyisit+viemään+keskustelua+eteenpäin+jankuttamisen+sijasta.
+"miehet+ovat+samoin+luopuneet+luonnollisesta+yhteydestä+naisiin+"
Siis+asiahan+todetaan+tässä,+luonnollinen+sukupuoliyhteys+on+siis++miehen+ja+naisen+yhteys,+tätä+myös+biologia+tukee,+vain+miehen+ja+naisen+sukupuoliyhteydellä+voidaan+synnyttää+uutta+elämää+jne.+Mieheksi+ja+naiseksi+loi+heidät+jne.+Muut+sukupuoliyhteydet+ovat+luonnonvastaisia+mies,+mies+tai+nainen+nainen+sukupuoliyhteys.
#Ehkä,+mutta+relevantti+syy+vastaustaa+samaa+sukupuolta+olevien+avioliittoa+se+ei+ole+koska+jo+pitkään+on+toimittu+vastoin+Raamatun+ohjetta.+#
Se+että+rappio+ja+luopumus+on+jatkunut+Luterilaisessa+kirkossa+jo+pitkää+ei+ole+mikään+peruste+sen+jatkamisella+tai+rappion+ja+luopumuksen+eteenpäin+viemiselle,+sen+sijaan+se+vain+korostaa+uskonpuhdistuksen+tarpeellisuutta+ja+Hengellisen+uudistumisen+ja+parannuksen+teon+tarpeellisuutta.
26.04.2017 22:06
#Ja+tuota+kieltoa+ei+noissa+kohdissa+löydy.#
"Älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan"+
-Eli+useassakin+kohdassa+kielletään+miesten+keskeinen+seksuaalinen+kanssakäyminen.
"Siksi+Jumala+on+jättänyt+heidät+häpeällisten+himojen+valtaan.+Naiset+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+sukupuoliyhteyden+luonnonvastaiseen,+27+ja+miehet+ovat+samoin+luopuneet+luonnollisesta+yhteydestä+naisiin+ja+heissä+on+syttynyt+himo+toisiaan+kohtaan.+Miehet+ovat+harhautuneet+harjoittamaan+keskenään+säädyttömyyttä+ja+saavat+ansaitsemansa+palkan."+(Room1)
-Samoin+tuomitaan+myös+naisten+luonnonvastainen+sukupuoliyhteys+toistensa+kanssa.+
#Ei+vaan+koska+toimitaan+jo+nyt+ja+on+toimittu+jo+pitkään+niin+se+ei+vaan+ole+kovin+relevantti+perustelu.#
Se+kertoo+Luterilaisen+kirkon+rappiotilastaja+luopumustilasta+johon+jo+aloituksessa+viittasin+ja+uuden+uskonpuhdistuksen+tarpeesta,+toivottavasti+se+voisi+alkaa+jo+heti.
26.04.2017 20:39
#Raamattu+ei+muuten+kiellä+tuota+mitä+väität.#
Eikö???
22+Älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan,+sillä+se+on+kauhistuttava+teko.(3+Moos.+18:)
Älkää+eksykö!+Jumalan+valtakunnan+perillisiä+eivät+ole+siveettömyyden+harjoittajat+eivätkä+epäjumalien+palvelijat,+eivät+avionrikkojat,+eivät+miesten+kanssa+makaavat+miehet,+(1+Kor.+6)
7+Niin+kävi+myös+Sodoman+ja+Gomorran+ja+muiden+sen+seudun+kaupunkien,+jotka+samalla+tavoin+antautuivat+siveettömyyden+ja+luonnonvastaisten+himojen+valtaan:+niiden+saama+rangaistus+on+varoittava+esimerkki,+joka+muistuttaa+ikuisesta+tulesta.+(Juud.1)
#No+juuri+siksi+että+kirkko+jo+nyt+toimii+Raamatun+sanan+vastaisesti+avioliitto+-asiassa.#
Ja+siis+silloinko+ei+mitään+haittaa+jos+jatkossa+toimitaan+vielä+enemmän+Raamatun+sanan+vastaisesti+kuin+nyt.+Ja+yleisen+mielipiteen+ja+median+ohjeiden+perusteella+sitten+äänestetään+mistä+raamatun+kohdasta++seuraavaksi+luovutaan???
26.04.2017 15:59
215 / 222