Vapaa kuvaus

Aloituksia

72

Kommenttia

4425

1. Tukka+putkella+on+esitetty+julkisuuteen+tilattuja+lausuntoja+että+kyllä+lapselle+riittää+kaksi+huolehtivaa+aikuista,+nyt+huomataan+ettei+se+niin+menekään+vaan+lapsi+tarvitsee+sekä+isän+että+äidin.+Vaadittu+lapsiasiainselvitys+olisi+sittenkin+kannattanut+teettää.
  2. Hyvä+aloite
  3. Ei+maailmassa+ole+kuin+kahden+tien+kulkijoita,+niitä+jotka+kulkevat+laveaa+tietä+kadotukseen+ja+niitä+jotka+kulkevat+kaitaa+ja+kivistä+tietä+taivaaseen.+Ei+Jeesuksella+ole+kuin+yhdenlaisia+seuraajia,+niitä+jotka+sitä+kaitaa+tietä+ovat+kulkemassa,+Jeesuksen+rukous+siis+oli+että+ne+jotka+Jumala+valitsi+maailmasta+yhtä+olisivat,+sen+sijaan+maailman+kanssa+heidän+ei+tule+olla+yhtä,+maailman+puolesta+Jeesus+ei+edes+halunnut+rukoilla.John.+17:6+"Minä+olen+ilmoittanut+sinun+nimesi+niille+ihmisille,+jotka+valitsit+maailmasta+ja+annoit+minulle.+He+olivat+sinun,+ja+sinä+uskoit+heidät+minulle.+He+ovat+ottaneet+omakseen+sinun+sanasi+7+ja+tietävät+nyt,+että+kaikki,+minkä+olet+minulle+antanut,+on+tullut+sinulta.+8+Kaiken+sen,+minkä+olet+puhuttavakseni+antanut,+minä+olen+puhunut+heille,+ja+he+ovat+ottaneet+puheeni+vastaan.+Nyt+he+tietävät,+että+minä+olen+tullut+sinun+luotasi,+ja+uskovat,+että+sinä+olet+minut+lähettänyt.9+"Minä+rukoilen+heidän+puolestaan.+Maailman+puolesta+minä+en+rukoile,+vaan+niiden,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut,+koska+he+kuuluvat+sinulle.+10+Kaikki,+mikä+on+minun,+on+sinun,+ja+mikä+on+sinun,+on+minun,+ja+minun+kirkkauteni+on+tullut+julki+heissä.11+"Minä+en+enää+ole+maailmassa,+mutta+he+jäävät+maailmaan,+kun+tulen+luoksesi.+Pyhä+Isä,+suojele+heitä+nimesi+voimalla,+sen+nimen,+jonka+olet+minulle+antanut,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.+12+Kun+olin+heidän+kanssaan,+suojelin+heitä+nimesi+voimalla,+sen+nimen,+jonka+olet+minulle+antanut.+Minä+varjelin+heidät,+eikä+yksikään+heistä+joutunut+hukkaan,+paitsi+se,+jonka+täytyi+joutua+kadotukseen,+jotta+kirjoitus+kävisi+toteen.13+"Nyt+minä+tulen+sinun+luoksesi.+Puhun+tämän,+kun+vielä+olen+maailmassa,+jotta+minun+iloni+täyttäisi+heidät.+14+Minä+olen+ilmoittanut+heille+sanasi,+ja+he+ovat+saaneet+osakseen+maailman+vihan,+koska+eivät+kuulu+maailmaan,+niin+kuin+en+minäkään+kuulu.+15+En+kuitenkaan+pyydä,+että+ottaisit+heidät+pois+maailmasta,+vaan+että+varjelisit+heidät+pahalta.+16+He+eivät+kuulu+maailmaan,+niin+kuin+en+minäkään+kuulu.+17+Pyhitä+heidät+totuudellasi.+Sinun+sanasi+on+totuus.+18+Niin+kuin+sinä+lähetit+minut+maailmaan,+niin+olen+minäkin+lähettänyt+heidät.+19+Minä+pyhitän+itseni+uhriksi+heidän+tähtensä,+että+heistäkin+tulisi+totuuden+pyhittämiä.20+"Minä+en+rukoile+vain+heidän+puolestaan,+vaan+myös+niiden+puolesta,+jotka+heidän+todistuksensa+tähden+uskovat+minuun.+21+Minä+rukoilen,+että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niin+kuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa.+Niin+tulee+heidänkin+olla+yhtä+meidän+kanssamme,+jotta+maailma+uskoisi+sinun+lähettäneen+minut.22+"Sen+kirkkauden,+jonka+sinä+olet+antanut+minulle,+olen+minä+antanut+heille,+jotta+he+olisivat+yhtä,+niin+kuin+me+olemme+yhtä.+23+Kun+minä+olen+heissä+ja+sinä+olet+minussa,+he+ovat+täydellisesti+yhtä,+ja+silloin+maailma+ymmärtää,+että+sinä+olet+lähettänyt+minut+ja+että+olet+rakastanut+heitä+niin+kuin+olet+rakastanut+minua.
  4. #Ja+tuota+kieltoa+ei+noissa+kohdissa+löydy.#"Älä+makaa+miehen+kanssa+niin+kuin+naisen+kanssa+maataan"+-Eli+useassakin+kohdassa+kielletään+miesten+keskeinen+seksuaalinen+kanssakäyminen."Siksi+Jumala+on+jättänyt+heidät+häpeällisten+himojen+valtaan.+Naiset+ovat+vaihtaneet+luonnollisen+sukupuoliyhteyden+luonnonvastaiseen,+27+ja+miehet+ovat+samoin+luopuneet+luonnollisesta+yhteydestä+naisiin+ja+heissä+on+syttynyt+himo+toisiaan+kohtaan.+Miehet+ovat+harhautuneet+harjoittamaan+keskenään+säädyttömyyttä+ja+saavat+ansaitsemansa+palkan."+(Room1)-Samoin+tuomitaan+myös+naisten+luonnonvastainen+sukupuoliyhteys+toistensa+kanssa.+#Ei+vaan+koska+toimitaan+jo+nyt+ja+on+toimittu+jo+pitkään+niin+se+ei+vaan+ole+kovin+relevantti+perustelu.#Se+kertoo+Luterilaisen+kirkon+rappiotilastaja+luopumustilasta+johon+jo+aloituksessa+viittasin+ja+uuden+uskonpuhdistuksen+tarpeesta,+toivottavasti+se+voisi+alkaa+jo+heti.