Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simahtanut
profiilit
Simahtanut
Simahtanut
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
178
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1)+Ajattele+kaksi+tapausta.+Yksi+on+pahin+mitä+ikinä+voi+tapahtua+jos+pyydät+äidiltäsi+sims+3-peliä.+Toinen+on+kivoin+mitä+ikinä+voi+tapahtua+jos+pyydät.
Sen+jälkeen+totea,+ettei+pahin+eikä+kivoin+ole+kumpikaan+se+mitä+todennäköisesti+tapahtuu,+vaan+odotettavissa+on+esimerkiksi+jotain+niiden+väliltä+tai+sitten+ihan+muuta+kuin+kuvittelit.
2)+Ellei+edelläolevasta+ole+hyötyä,+niin+kehitä+toimintasuunnitelma+ja+harkitse+esimerkiksi+seuraavia+mahdollisuuksia:+
-+pyydä+apua+(siskolta+tai+joltakin+muulta+perheenjäseneltä+tai+tuttavalta).+Porukalla+on+usein+kivampi+kohdata+vaaroja+ja+jännittäviä+asioita+kuin+ihan+yksin.+
-+käy+"+kauppaa"+äitisi+kanssa.+Lupaa+esimerkiksi+tehdä+jotain,+mistä+äitisi+luultavasti+pitäisi,+jos+saat+sims+3-pelin.+Jos+lupaamasi+asia+on+mahdollinen+sinun+toteuttaa,+on+se+selvä+etu.
-+tee+kuten+menestyksekkäät+mainostajat.+Toista+asiaa+usein+ja+mahdollisimman+miellyttävässä+valossa,+kunnes+äitisi+joko+uskoo+sims+3:n+tarpeellisuuteen+tai+kyllästyy+ja+antaa+sinun+hankkia+sen,+koska+ei+jaksa+enää+kuunnella.+Jos+äitisi+yleensä+edes+kuuntelee,+se+on+selvä+etu.+Jos+hän+alkaa+esittää+omia+ehtojaan+sims+3:n+hakkimiselle,+olet+jo+pitkällä.+Silloin+olet+siirtynyt+kaupankäynnin+puolelle+ja+voit+alkaa+varovasti+esittää+omia+ehdotuksiasi.+Kannattaa+kuitenkin+olla+edelleen+mahdollisimman+kohtelias+ja+miellyttävä.+Liika+kiirehtiminen+on+vain+haitaksi.
-+harkitse+epäsuoraa+mainostamista.+Älä+pyydä+peliä+välittömästi,+vaan+mainitse+aina+silloin+tällöin+kuinka+paljon+parempi+(ja+missä+suhteessa+parempi)+sims+3+voisi+olla+sims+4:ään+verrattuna.+Tottahan+se+ON+parempi,+mutta+äitisi+voi+olla+vaikea+ymmärtää+paremmuutta.+Monen+muunkin+on.
3)+Elleivät+nuo+vaihtoehdot+vaikuta+järkeviltä+voit+halutessasi+myös+harjoitella+pelin+pyytämistä+virtuaalisesti.+Monet+huippu-urheilijatkin+käyttävät+virtuaaliharjoittelua+onnistuneiden+suoritustensa+takaamiseksi.+He+"näkevät"+mielessään+onnistuneen+suorituksen+moneen+otteeseen,+jolloin+se+heidän+ajatuksissaan+muuttuu+lopulta+niin+todelliseksi+että+se+käy+helpommaksi+toteuttaa.
Virtuaalista+valmentajaakin+voi+käyttää.+Puhu+peilin+edessä+(kuten+simit+pelissä).+Kirjoita+esimerkiksi+tänne+palstalle+vaikka+tähän+keskusteluun+syitä,+joiden+takia+haluat+sims+3+pelin.+Jos+saat+lukijat+täällä+uskomaan+että+tosiaan+tarvitset+sen,+on+äitisi+vakuuttaminen+samasta+asiasta+lähes+yhtä+mahdollista.+Ei+kuitenkaan+ihan.+:)
03.01.2018 10:18
Olet+jo+varmaan+kokeillut+seuraavat:
-+korjannut+pelin+(mahdollisesti+jopa+asentanut+pelin+uudelleen)
-+vaihtanut+grafiikka-asetuksia+(pudottanut+resoluutioita+ja+fps-lukua+tms.)+ja/tai+käyttänyt+läppärimoodilla
-+verrannut+tietokoneesi+arvoja+pelin+suosituksiin
-+tarkistanut+onko+grafiikkakorttiisi+päivityksiä+ja+sellaisten+löytyessä+asentanut+ne.+(grafiikkaepäilyt)
Mitä+muuta+olet+jo+kokeillut?
31.12.2017 17:17
Sims444+kirjoitti:+"Käykö+teidänkin+sims4:sen+koirilla+joskus+niin+että+ne+yhtäkkiä+vain+ikäänkuin+pitenevät+ja+muuttuvat+takaisin+normaaleiksi?+Se+on+sekunnin+bugi.+Mielestäni+hieman+pelottavan+näköistä.+Ja+tämä+tapahtuu+useimmiten+vessassa."
Eivät+ole+pelin+tekemät+ostetut,+adoptoidut+tai+itse+luodut+normaalit+koirat+tuota+mun+pelissä+tehneet.+Sen+sijaan+modien+avulla+luotu+vampyyrikoira+venähtää+käydessään+puremaan+uhriaan+kaulaan+-+ja+on+melko+oudon+muotoinen+kun+vampyyrille+suunniteltu+animaatio+venyttää+koiran+vartaloa.+Melko+pelottavan+näköinen+otus+tuo+hurmehurtta+kyllä+muutenkin,+ei+silti.+Hehkuu+pimeässä+aavamaisesti+ja+vaeltelee+öisin+mun+pelissä+milloin+missäkin.
31.12.2017 01:15
Shakkipelin+siirtoja+miettimällä+tulevat+lapsetkin+keskittyneiksi+-+ja+ovat+olleet+sitä+parisen+tuntia+jälkeenkin.+(Sama+vaikutus+lienee+videopelien+pelaamisella.)
Joillakin+maasta+löydetyillä+kristalleilla+ja+aarteilla,+ostetuilla+ja+itse+keskittyneenä+maalatuilla+tauluilla+ja+sisustusesineillä+yms.+on+myös+keskittymistä+lisääviä+auroja+kunhan+ne+käynnistää,+mutta+mulla+on+käsitys+etteivät+monet+niistä+toimi+juuri+muuta+kuin+silloin+kun+simi+on+niiden+"lähellä"+(samalla+tontilla+niiden+kanssa).
Modeilla+ja+koodeilla+saa+tietenkin+simin+keskittyneeksi+pitkäksikin+aikaa,+jos+sellaisia+haluaa+käyttää+-+ja+luonteenpiirteitä+muuttamalla+voi+vaikuttaa+siihen+kuinka+helposti+ja+usein+simit+yleensä+ovat+keskittyneitä.
25.12.2017 10:50
Edellisessä+#:n+paikalle+2,+niin+kaksoset+jne.
Adoptointi+on+myös+kätevä+tapa+lasten+hankkimiseksi+perheeseen,+mutta+jos+kerran+koodi+halutaan,+niin+niitä+löytyy+sitten+vaikka+hakukoneella+esimerkiksi+kirjoittamalla+kenttään+sims4+codes+tai+sims4+cheats+tai+sims4+twins+cheat,+tms,
26.11.2017 00:05
Joo,+mutten+jaksa+kaikkia.+Seuraavana+muutamia+ainakin+"paremmasta+päästä":+Good,+Splendid,+Suberb,+Smashing,+Dandy,+Corking,+Swell+ja+(tietenkin)+Best.+++:)
Noita+sukunimiä+voi+tietenkin+etsiä+netistä+loputtomiin+ja/tai+käyttää+vaikka+(ilmaisia)+nimigeneraattoreita,+joihin+on+ennalta+tallennettu+satoja+yleisimpiä+niin+etu-,+kuin+sukunimiä.+Seuraavassa+eräs+esimerkki:+
http://www.fantasynamegenerators.com/english_names.php#.WhnklXlx3cs
Hakusanoiksi+vaikkapa+"english+name+generator",+niin+hakukone+ehdottaa+muita+mahdollisesti+parempiakin.
25.11.2017 23:52
Kaksosia+koodilla?
pregnancy.force_offspring_count+id+#
(Huom.+Tarvii+simin+ID:n,+jonka+saa+esimerkiksi+kirjoittamalla+sims.get_sim_id_by_name+Autumn+Kelly++++++++++++++[Sim+ID:+390411335093060183])
On+useampia+muitakin+tapoja+kaksosten,+kolmosten+jne.+hankkimiseen+MUTTA+miksei+niitä+lapsia+yksinkertaisesti+käy+luomassa+talouksien+hallinnassa+CAS:in+kautta,+jos+lapset+on+tavoitteena+eikä+kaikki+muu+säätäminen?+Saa+just+haluamansa+ja+varsin+vaivattomasti.
25.11.2017 23:25
Nimimerkki+playfulplayer+kirjoitti+12.11.2017+19:12+mm:+
"+-sellaista+että+koko+pelissä+on+vaan+se+mun+tekemä+sim+eikä+muita+simejä+ellen+itse+niitä+tee+eli+voin+aloittaa+koko+maailman+ihan+itse+tyyliin+Aatami+ja+Eeva.+En+tykkää+kun+peli+tekee+simejä."
Toi+sopis+mulle.+Jos+joku+tietää+miten+tuo+kannattaa+tehdä,+niin+sais+kertoa+sen+mullekin.+Ei+se+mitenkään+mahdotonta+ole+laittaa+rajoitusta+peliin.+Ainakin+Shimrodilla+ja+AKL-simmerillä+on+ollut+modit+tuohon+tarkoitukseen,+mutten+ole+ehtinyt+kokeilla+niitä,+enkä+siksi+tiedä+toimiiko+ne+enää.
Pelihän+"tarvitsee"+simejä+hoitamaan+baaria+tai+kahvilaa+yms.+ja+se+generoi+niitä+jatkuvasti+lisää,+vaikka+jo+luotuja+olis+paljonkin+ja+ihan+puuhaan+sopivia.+Se+on+mun+mielestä+aika+ärsyttävää.
(MC+Command+Center-modilla+voi+rajoittaa+sitä+miten+monta+simiä+peli+luo,+muttei+lopettaa+kokonaan.+Mä+laitoin+taannoin+80+kpl+rajaksi+[kodittomia+0+kpl]+ja+peli+valitti+et+mulla+on+liikaa+"omia"+simejä,+kun+niitä+oli+65+ja+sillä+"vain"+ne+80.++Heh.+Nyt+se+ehdi+valittamaan,+kun+se+luo+innoissaan+kulkukissoja+ja+-koiria.)
23.11.2017 10:13
"...+Siis+miten+noilla+lemmikeillä+saa+pelattua?+Pitääkö+tosta+linkistä+ladata+jotain?+..."
Joo.+Pitää+klikata+sitä+DOWNLOAD-kohtaa,+eikä+siinä+vielä+kaikki.+Pitää+tietää+mihin+tietska+laittaa+sen+ladatun,+purkaa+se+zipattu+tiedosto+package-muotoseks+ja+sijoittaa+(joko+ennen+tai+jälkeen+sen+purkamisen)+Mods-kansioon.+No+siit+löytyy+ohjeita+netissä,+jos+tarvii.
Tuon+kun+on+saanut+tehtyä,+on+täysin+mahdollista+et+voi+pelissä+sitä+lemmikkiä+klikata+ihan+samoin+kuin+simejäkin+-+ja+pelata+sitten+sillä+kulloisellakin+lemmikillä+sen+mitä+sillä+yleensä+nyt+pystyy+pelaamaan.+Voi+esimerkiks+houkutella+omistajan+halaamaan+tai+hellimään,+voi+mennä+käymään+ruokakupilla+tai+pöydällä+tms.+tai+viedä+vaiks+pihalle+pissalle.+Mut+ei+sillä+lemmikillä+sittenkään+ihan+mahdottomia+voi+tehdä,+yleensä,+eli+niiden+valikossa+ei+oo+kaikkea+mitä+simien+vastaavassa.+Lisämodeilla+saa+kuitenkin+aika+kummia+juttuja+*)+toimeksi,+mut+ne+on+sitten+ladattava+ja+sijoiteltava+samoin+kuin+tuo+edellinenkin.
En+oo+aikonut+ryhtyä+pelaamaan+lemmikeillä+sen+enempää,+mut+on+aika+kiva+tietää+mikä+niitä+joskus+vaivaa+ja+esimerkiks+vilkasta+mihin+hitsiin+ne+on+menneet+silloin+kun+niistä+joku+on+karannut+tms.
*)+mulla+kissa+sai+pelissä+omistajansa+tekemään+temppuja.+Aika+metkaa,+mut+siinä+oli+kyseessä+useamman+modin+yhteensovitus,+ei+mikään+yks+ja+ainoo+modi,+eikä+se+varmaan+mullakaan+kauaa+toimi.
22.11.2017 17:15
Suurkiitokset!+Mun+pelissä+kaikki+lemmikit+on+nyt+tosi+iloisia+ja+suurin+osa+omistajistakin.+:)
17.11.2017 16:55
TS4:n+osto+ei+poista+TS3:n+pelaamisen+mahdollisuutta.
14.11.2017 16:47
Jaksan+toki,+eikä+ole+-+ks.+selostus+tässä+ketjussa+alempana.
09.11.2017 16:12
Jos+sulla+on+peli+toiminut,+niin+melko+varmaan+on+toinenkin+tiedostopolku,+kuin+mistä+löytyy+mainitut++_installer,+Data,+Delta,+EP01+yms.+jotka+mullakin+toki+löytyvät+MUTTA+löytyvät+polulta+Program+Files+(x86)+>+Origin+Games,+jonka+alla+sitten+on+tuo+The+Sims+4-kansio,+joka+sisältää+mainitut++_installer,+Data,+Delta,+EP01+jne.
Kuvauksesi++perusteella+sun+työpöydällä+oleva++täsmälleen+samanniminen+(The+Sims+4)+kansio,+joka+sisältää+kansion+"Mods"+ja+paljon+muuta+(tyypillisesti+mutta+ei+välttämättä+esimerkiksi+tiedostot+UserSettting,+UserData.lock,+Options,+GameVersion,+Events,+EAWebKitCookies+jne.+ja+KANSIOT+VideoCameraStates,+Tray,+Screenshots,+saves,+SavedSimInfoData,+Recorded+Videos+jne.+jne)+kuuluu+toiseen+tiedostopolkuun,+joka+sattumalta+mulla+on+muotoa+>+käyttäjät+>+user+>+tiedostot+>+Electronic+Arts+ja+sen+alle+tulisi+sitten+oletettavasti+tuo+The+Sims+4,+joka+sisältää+modit.+
Yhteenveto:+Sekaannusmahdollisuus+on+olemassa+koska+kansioita+on+samalla+nimellä+kahdessa+eri+tiedostopolussa.+Sisällön+perusteella+ratkeaa+kumpaan+polkuun+kysessäoleva+kuuluu.+:)
09.11.2017 16:09
Tiedostopolun+"tietokone+>+WINDOWS+(C:)+>+käyttäjät+>+user+>+tiedostot+>+Electronic+Arts+>+päähän.+Siellä+se+nököttää+mulla+ja+toimii+toistaiseksi.
09.11.2017 10:57
Korjaus+edelliseen.+P.o:+Electronic+Artsin+"alle",+jos+kansion+nimi+on+"The+Sims+4"+ja+polku+näyttää+muutoin+edellä+kuvatun+kaltaiselta.
09.11.2017 10:46
Vastaukseni+taitaa+tulla+hiukan+myöhään+-+olet+varmaan+jo+löytänyt+oikean+paikan+-+mutta+veikkaan+Sims+4+kansion+kuuluvan+esimerkiksi+tiedostopolun+"tietokone+>+WINDOWS+(C:)+>+käyttäjät+>+user+>+tiedostot+>+Electronic+Arts+>+The+Sims+4"+alle+sellaisenaan.+Tipauta+sinne+ja+kokeile+toimiiko.+Ellei+toimi+(tai+polku+on+toisen+näköinen)+on+sinulla+uudempi+tietokone+ja/tai+uudempi+käyttöjärjestelmä+kuin+minulla+-+ja+tuo+WINDOWS+(C:)+voi+tietenkin+olla+(D:),+(E:),+(F:)+jne.
HUOM!+EI+kantsi+tipauttaa+sinne+mistä+löysit+"+_installer,+Data,+Delta,+EP01+jne."+[se+on+eri+polku+ja++lienee+Program+(86):n+alla],+vaan+lähde+"käyttäjät"-polulle.
Tietskat+on+erilaisia,+käyttikset+samoin,+mutta+Electronic+Arts+lienee+sama+ja+sen+asennukset+PC:lle+noudattelevat+samoja+linjoja.
09.11.2017 10:37
"mistä+vois+ostaa+simsin,+kun+en+uskalla+painaa+mitään+ennen+kun+joku+sanoo.+Että+mikä+on+hyvä."
Hyvästä+en+tiedä,+mutta+kerron+mitä+itse+muutama+vuosi+sitten+aloin+touhuta+TS4:n+suhteen.
Avasin+Origin-tilin+ja+laitoin+tarkkaan+muistiin+salasanan,+että+pääsisin+sinne+myöhemminkin.+Sen+jälkeen+kaivoin+luottokortin+esille,+että+osasin+kopioida+tilinumeron+kyselykaavakkeeseen+ja+ostin+peruspelin,+jonka+ostokuitin+kopioin+talteen+muistitikulle+*)+voidakseni+myöhemmin+todistaa+ostaneeni+ainakin+oikeuden+pelata+TS4:ää.
Rahat+häipyivät+tililtä,+sähköinen+kuitti+tuli+Originilta+saman+tien+ja+siinä+samalla+myös+ilmestyi+mahdollisuus+ladata+peli.+Latasin+tunteroisen+verran+ja+olen+sen+jälkeen+pelannut+hiukan+yli+2000+tuntia+(enemmän+kuin+83+vuorokautta).+Ostaminen+netissä+on+helppoa+ja+nopeaa.+Ongelmia+pelaamisessa+on+ollut+melko+vähän+tähän+mennessä,+mutta+kukaan+ei+käytännössä+takaa+etteikö+niitä+voisi+tulla.+Jos+esimerkiksi+Origin,+tietokone+tai+nettiyhteys+lakkaavat+toimimasta+en+voi+välttämättä+aloittaa+peliä+tai+edes+kunnolla+korjata+sitä.+Netti+ja+kone+ovat+toimineet+luotettavasti,+mutta+Origin+on+oma-aloitteisesti+"vaihdattanut"+pelitilini+salasanaa+kahdesti+siitä+edeltä+mitenkään+ilmoittamatta+ja+syytä+kertomatta.+
Ikävä+kyllä+pelkällä+peruspelillä+en+olisi+jaksanut+pelata+kovin+monta+päivää.+Olen+ostellut+vähitellen+useita+lisäosia+ja+kamapakkeja+-+kaikki+Originin+kautta-+ja+niille+on+jo+tullut+tähän+mennessä+hintaa+monta+kertaa+enemmän+kuin+peruspelille.+Läheskään+kaikkia+saatavilla+olevia+ostokamoja+en+ole+aikonut+hankkia,+mutta+karkean+arvioni+mukaan+olen+silti+käyttänyt+TS4:ään+jo+nelisen+sataa+euroa.+Onko+se+hyvä?+Pelifirmalle+melko+varmaan+on+hyvä,+muttei+läheskään+riittävä+ja+minulle+se+on+rahallisesti+huono+juttu.+Olisin+voinut+käyttää+euroni+muuhunkin.+Olisin+voinut+myös+hyödyntää+tarjouksia,+jotka+kuitenkin+tähän+mennessä+ovat+kohdistuneet+lähinnä+sellaisiin+lisäreihin+jotka+olin+jo+hankkinut+ja+kamapakkeihin+joista+en+paljoa+piitannut.
No+mitä+olen+saanut+noin+neljällä+sadalla+eurolla+tähän+mennessä?+Arviolta+100+vuorokautta+hupia+ja+kokemuksia,+joita+en+olisi+saanut+ilman+peliä+sekä+muutamia+tuttavia+ympäri+maailmaa,+joihin+en+olisi+muutoin+tutustunut.+Olen+oppinut+jotain+pelaamisesta,+koodeista+ja+mahdollisesti+elämästä,+olen+turhautunutkin+moneen+otteeseen,+mutta+myös+nauttinut+asioista+joita+en+olisi+kohdannut+peliä+hankkimatta.+Aivan+saman+olisin+luultavasti+saanut+jonkin+muunkin+Sims-pelin+kanssa,+mutta+hiukan+eri+tavoin.+Ongelmat+olisivat+olleet+toisen+tyyppisiä,+mutta+niiden+korjaaminen+olisi+edellyttänyt+enemmän+järkeä+(ja+vähemmän+Originia).
*)+Kun+tietokoneeni+aikanaan+hajoaa,+voin+luultavasti+löytää+sähköiset+kuitit+muistitikulta+ja+pelata+vielä+seuraavallakin+koneella,+kunhan+minulla+on+ne+kuitit+(ja+salasanat)+tallessa.
06.11.2017 11:52
Voi+purra,+muttei+muuttaa+vampyyriksi.+Pelimekanismi+sallii+kyllä+puremisen,+mutta+ei+vampyyriksi+muuttamista+ilman+että+sitä+(muuttamista)+pyydetään.
Läheskään+kaikilla+vampyyreilla+pelissä+ei+ole+"normipelissä"*)+kykyä+muuttaa+ketään+vampyyriksi,+eivätkä+simit+itseohjautuvasti+pyydä+vampyyria+muuttamaan+itseään+vampyyriksi+sen+enempää+kuin+vampyyrisimitkään+tarjoa+autonomisesti+palveluksiaan+tuossa+asiassa.+
Pelitiimi+on+pyrkinyt+erityisesti++huolehtimaan+siitä,+etteivät+vampyyrit+omia+aikojaan+muuttaisi+muita+simejä+vampyyreiksi+-+ja+minun+käsittääkseni+onnistunut+siinä+erinomaisesti.+
*)+Pelimekanismia+voi+muuttaa+monin+eri+tavoin,+esimerkiksi+peliin+modeja+asentamalla.
06.11.2017 09:11
En+jaksa+kertoo,+mut+netti+on+vieläkin+puolillaan+juttuja.
Esimerkkejä:
Nostalginen+ja+hupaisa+vitja:+https://keskustelu.suomi24.fi/t/8203548/lueluelue!!!!-koodeja-sims-3
Gamespotin+versio:+https://www.gamespot.com/the-sims-3/cheats/
Carlin+versio:+http://www.carls-sims-3-guide.com/cheats.php
28.10.2017 14:51
Hyvä+huomio+toi+deittisivusto.+Vois+ihan+hyvin+olla+pelissä+tai+tulla.+En+ekaks+oikeen+kyllä+tajunnu+(tyhmä+kun+oon+tai+ainaskin+hidas)+et+miks+deittisivustoo+tarvis,+kun+mun+uusillakin+simeillä+on+keskimäärin+heti+joku+soittelemassa+ovikelloo+taiks+lähettelemässä+tekstareita,+mut+kokeilin+nyt+tänään+pelata+semmosta+hiljaisen+tapaista+simiä,+joka+kuitenkaan+ei+oo+luonteeltaan+mikään+yksinäinen+susi.+Voi+se+ollakin+hankalaa+löytää+kamuja,+ellei+painele+joka+puolelle+tutustumaan+porukkaan+-+taiks+on+silleen+kriittinen+tai+pitää+rimaa+korkeella.+
No+okei,+yllytin+simin+vaan+kyläileen+pariinkin+paikkaan+ja+tutustumaan+niin+normaalisti+kuin+osasin.+Kun+simi+oli+pikkasenkin+ittensä+tapaisen+simin+löytäny,+niin+laitoin+vaan+sitkeesti+jutteleen+ja+chattaamaan.+Rakkauskirjeet+tietskalta+oli+ainaskin+mun+simin+tapauksessa+tosi+tehokkaita.+Ei+oo+tietenkään+yhtään+sama+kuin+deittisivusto,+mut+hiukan+sinnepäin.+Tää+suosikki+pyysi+nyt+mukaan+johonkin+esitykseen.+Ei+tietoo+miten+menee,+mut+semmosista+ne+usein+on+mun+simien+jutut+alkaneet.
20.10.2017 21:22
4 / 9