Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simahtanut
profiilit
Simahtanut
Simahtanut
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
178
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää+joulua+ja+tähtikirkasta+uutta+vuotta+kaikille!
23.12.2021 16:06
"Tää+liity+tähään+mutta+mistä+saa+mustavalkokakkun+ja+valkomusta+kakkun?"
Ruuanlaitosta+(ei+leipomisen+puolelta),+jos+sulla+on+Digital+Deluxe+asennettuna.
14.04.2021 21:11
"+...+ja+miten+lähtisi+ongelmaa+parhaiten+korjaamaan,+ilman,+että+joutuisi+poistamaan+monia+vaivalla+ladattuja+cas+tiedostoja.+"
Tuosta+mulla+ei+ole+havaintoa.+//+Sims+3+on+suuri,+vähin+erin+kasvanut+ja+monimutkaistunut+kokonaisuus.+Ohjelma,+joka+autonomisesti+kertoisi+pelaajalle+mikä+hänen+mielivaltaisesti+peliin+liittämästään+jonkin+ulkopuolisen+tahon+laatimasta+sisällöstä+ei+toimi+pelissä+juuri+pelaajan+edellyttämällä+tavalla,+on+unelma+jonka+toteuttaminen+fiksusti+ja+kustannustehokkaasti+olisi+(minun+luullakseni)+vaativampaa+ja+työläämpää+kuin+Sims+3:n+kehittäminen+ja+korjaaminen+kokonaisuudessaan.
Se+mistä+minulla+on+aikoinaan+ollut+jotain+omakohtaista+havaintoa,+on+"50/50+-+menetelmä",+joka+on+epäintuitiivinen,+hidas,+tylsä+ja+edellyttää+siitä+huolimatta+jonkin+verran+huolellisuutta.+(Menetelmää+on+vuosien+mittaan+kuvattu+netissä+lukemattomia+kertoja+vaihtelevalla+menestyksellä,+väliin+todella+perusteellisesti+ja+hyvin,+väliin+huonommin)+Siitä+ei+kuitenkaan+tarvitse+maksaa+rahallisesti+mitään;+se+on+ilmainen+-+ja+oikein+käytettynä+niin+systemaattisen+varma+kuin+mikään+ongelmien+poistomenetelmä+voi+yleensä+olla.+Se+mitä+se+vaatii+pelaajalta+on+suhteellisen+paljon+aikaa,+koska+peliä+pitää+käynnistää+useita+kertoja+ongelmien+poistumisen+havaitsemiseksi+ja+varmistamiseksi.
14.03.2021 08:21
"Kristallipallon"+kertomaa:+Jo+yksi+ainutkin+jossain+määrin+epätäydellisesti+toimiva+slideri+voi+tietyillä+säädöillä+ja+edellytyksillä+riittää+aiheuttamaan+flutterin.+Vipatus+on+olemassa+"aina"+(niin+kauan+kuin+tuo+slideri+on+modikansiossa),+mutta+vaikutus+tulee+vähitellen+näkyviin+ja+muuttuu+häiritseväksi+tai+peräti+järkyttäväksi+vasta+kun+pelaaja+liu'uttaa+säädön+pitemmälle.
10.03.2021 07:58
Hm?+Suora+lainaus+jälkimmäisestä+linkistäsi:+"Anderson.gsm+-+Body+Shape+Sliders
These+will+conflict+with+Jonha’s+height+sliders."+//+suora+suomennos:+"Nämä+ovat+ristiriidassa+Jonhan+pituussäätimien+kanssa",+ts.+jos+tai+kun+pelissä+on+sekä+Jonhan,+että+Andersonin+liukusäädöt,+on+odotettavissakin+ongelmia.
Johtuisiko+häiritsevä+vipatus+juuri+tuosta+tai+vastaavasta+saman+kaltaisesta+ristiriidasta+(konfliktista)?
Helppo+sivusta+arvailla+sitä+sun+tätä,+mutta+vain+kokeilemalla+asia+varsinaisesti+ratkeaa.+Mahtava+määrä+slidereita+tuossakin+linkissä.+Aikoinani+TS+3:a+pelatessani+ei+mulla+ollut+noin+monia+käytössä+ainakaan+kerrallaan.+Jonhan+sliderit+vanhenivat+kertaheitolla+TS+3+Lemmikkien+tultua+(jos+oikein+muistan)+ja+kesti+useamman+vuoden+ennen+kuin+hän+ne+uusi.+Otin+tämän+esille+lähinnä+esimerkkinä+siitä+mitä+linkissäsikin+mainittiin,+eli+jotkin+sliderit+saattaisivat+olla+vanhentuneita+ja+siksi+aiheuttaa+jo+yksinäänkin+jotakin+aisaankuulumatonta.+Konfliktit+muiden+kanssa+olisivat+sellaisessa+tapauksessa++jokseenkin+odotettavissa.
Twallanin+modi+(NRAAS)+oli+-+ja+käsittääkseni+on+edelleen+-+monipuolisin+ja+oikein+säädettynä+kerrassaan+erinomainen+pelin+vakauttaja.+Ei+minun+pelissäni+riidellyt+Pescadon+modinkaan+kanssa.
Mielipiteitä:+1)"Pois+se+mikä+pahentaa"+(Miksi+pitää+pelissä+jotakin+mikä+ei+selvästikään+toimi+tai+auta+pelin+kulkua+havaittavasti?)
2)+KISS;+"Keep+It+Simple,+Stupid";+vanha+amerikkalainen+liikkeenjohtostrategia+joka+on+ainakin+minulle+ollut+varsin+sopiva+periaate.++:)++//+Ellen+ymmärrä,+en+asenna.+Harmi+kyllä+ymmärtämättömyyteni+on+usein+ilmennyt+vasta+asennettuani.+++:D
PS.+Kiitos+vastauksestasi.+Mukavaa+päivän+jatkoa+ja+hienoja+pelejä!
10.03.2021 07:15
Jokunen+kommentti:
Muinaisen+kokemuksen+tuloksia:
Ilman+lisäasetuksiaTS+3:ssa+toimii+vain+melko+pieni+rajallinen+lukumäärä+slidereita+kerrallaan.+Lukumäärää+on+mahdollista+-+muttei+keskimäärin+välttämättä+järkevää+-+kasvattaa+"rajattomasti".+Kannattanee+tutustua+huolellisesti+siihen+kuinka+se+yleensä+tehdään+-+ja+tutustumiseen+netti+tarjoaa+edelleen+erinomaiset+edellytykset+kunhan+tuohon+varaa+itselleen+riittävästi+aikaa.
Arvaus:
Flutteri+(vipatus)+voisi+johtua+esimerkiksi+siitä,+että+peli+"yrittää"+pitää+yllä+useampaa+slideria+kuin++mihin+sen+säädöt+antavat+luvan,+muttei+siihen+käytännössä+pysty+koska+raja+tulee+yhä+uudelleen+vastaan.+(Tämä+oli+puhdas+arvaus,+ei+totuus,+eikä+teknisesti+oikea+selitys+ilmiölle)+Hidastelu+saattaa+johtua+samasta+seikasta,+mutta+muitakin+syitä+voi+toki+olla.+Peli+on+laaja,+monipuolinen+ja+mahdollisuuksia+riittää.
Tiedon+tynkää:
Liukusäätimesi+OVAT+oikeassa+paikassa.+Elleivät+olisi,+ei+niistä+toimisi+ainutkaan.+Pelin+oma+(muutettavissa+oleva)+rajoitin+vain+pakottaa+algoritmin+hylkäämään+joitakin+epämääräisessä+järjestyksessä,+mikä+-+minun+arveluni+mukaan+-+tuottaa+pelikoneelle+jonkin+verran+ongelmia+havcaittavin+seurauksin.
Selitystä:
Simien+silmien+sumenemiseen+en+ota+suoraa+kantaa.+(Omatkaan+veristäjäni+kun+eivät+enää+ole+aivan+kirkkaimmillaan.++:)+)+Pikkasen+riippuu+mitä+CC:ä+olet+ripotellut+peliin.+Voi+olla+slidereista+kiinni+-+varsinkin+jos+joku+niistä+vaikuttaa+simin+kasvonpiirteisiin+-+mutta+kun+kristallipalloni+ei+kerro+mitä+muuta+olet+lataillut+peliisi,+en+osaa+arvata+puolestasi.
09.03.2021 08:47
"Miten+saa+vaihdettua+vuodenaikaa?"
-+pelaamalla+kunnes+seuraava+vuodenaika+koittaa
-+käyttämällä+sääkonetta
-+huijaamalla+cheateilla
-+modeilla
-+editoimalla+tallennuksia+ja/tai+muokkaamalla+peliä
20.02.2021 18:04
Esipuhe:+En+kuvittele+tietäväni+mitä+täsmälleen+kannattaisi+tehdä+kummallisten+silmien+poistamiseksi+pelistä.+Kuvittelen+kuitenkin+tietäväni+mitä+itse+kokeilisin+ja+esitän+muutamia+seikkoja+siinä+toivossa+että+jostakin+niistä+olisi+jonkinlaista+apua+aloittajan+ongelman+ratkaisemisessa.
1)+Tyhjentäisin+cache-tiedostot+(välttääkseni+mahdollista+pelitallennusten+vioittumista+ja+tehdäkseni+tilaa+muistiin)
2)+Tarkistaisin+ovatko+simien+silmät+yhtä+kamalia+muissakin+tallennuksissa+(elleivät+ole,+niin+arvelisin+kysessä+olevan+ongelman+johtuvan+vioittuneesta+tallennuksesta+ja+toimisin+sen+mukaan)
3)+//Ellei+edellisistä+olisi+apua//+Siirtäisin+Mod-kansion+esim.+työpöydälle+turvaan+ja+käynnistäisin+pelin.+(Peli+tekaisee+uuden+Mod-kansion,+mutta+tyhjän.+Se+on+helppo+tunnistaa+ja+poistaa+-+tai+tallentaa+mahdollista+käyttöä+varten+-+ennen+kuin+palauttaa+vanhat+ladatut+tai+osan+niistä)
Ja+miksi?+Tuo+varmistaisi+sen,+johtuuko+ongelma+todella+modeista+ja/tai+CC:stä.+Jos+silmät+näyttävät+normaaleilta+ilman+modeja+ja+CC:ä,+voisin+olla+lähes+"satavarma"+siitä+että+viallinen+(vanhentunut+tai+muutoin+epäkurantti)+ladattava+kama+on+syyllinen+ongelmaan.
Välikommentti:+Ellei+modikansion+tilapäinen+poisto+auttaisi+millään+tavoin,+keskittyisin+luullakseni+grafiikka-ajureihin+yms.+Kaikki+edelläoleva+kestää+ja+on+hieman+työlästä,+mutta+minun+pitäisi+se+silti+tehdä+koska+en+tunne+autonomisia+pikaohjelmia+CC:n+kelpoisuuden+tunnistamiseksi+ja+"huonojen"+poistamiseksi.
4)+Useita+vaihtoehtoja.+(Jos+olisin+erityinen+englannin+kielen+taitaja,+vilkaisisin+netissä+ovatko+muut+saman+pelin+pelaajat+kohdanneet+viime+aikoina+juuri+samaa+tai+melko+samankaltaista+ongelmaa.+Siinä+menisi+jokunen+minuutti+peliaikaa,+mutta+hyvällä+onnella+saattaisin+löytää+jonkin+hyvänkin+vinkin.)
Ellei+mitään+pikaratkaisua+löytyisi,+lähtisin+seulomaan+modikansion+sisältöä+50-50-menetelmällä.+Juu,+on+hidas+loputtoman+pitkiltä+tuntuvien+latausten+takia,+muttei+sentään+mikään+ikuinen+kidutus.+Menetelmä+on+selitetty+netissä+yksityiskohtaisesti+ja+sitä+lienee+suositeltu+aloittajallekin+jo+kertaalleen.+Ei+siis+mitään+uutta+tältä+osin.+Pahoittelen.
16.02.2021 09:20
"Miten+pystyn+muuttamaan+myymälä+tontille?+Siis+haluaisin+asua+tekemästäni+myymälässä+mutta+en+tiedä+miten+se+tehdään."
On+varmaan+useampia+tapoja,+mutta+modeilla+se+ainakin+on+mahdollista.+Seuraavassa+eräs+niistä:
https://littlemssam.tumblr.com/post/175413151383/live-in-business-this-mod-adds-lot-traits-to-the
07.02.2021 10:26
Joko+korjasit+pelin?+(ellet+poistanut+peliäkin+samalla+kun+Originin,+ovat+vanhat+tallennukset+luultavasti+vielä+löydettävissä+koneelta)
//Muita+ratkaisuja+korjaus+mukaanlukien+esim:+https://sims4.crinrict.com/eng/2019/11/white-red-black-checkered-sims-with-question-marks-missing-textures/
30.01.2021 22:30
Shift+++Tab
(https://simscommunity.info/2018/11/14/the-sims-4-how-to-access-and-control-the-first-person-camera-hot-keys/)
30.01.2021 22:09
Jos+kertoisit+miten+YLEENSÄ+olet+pelannut+ja+mitä+pakkeja+ladannut+yms,+niin+olisi+kukaties+helpompi+ehdottaa+jotain+uutta.+Aika+usein+ehdotetaan+tehtävän+jotain+päinvastaista+kuin+ennen+tai+melko+järkyttävää+touhua+että+välttyy+heti+kyllästymästä+uudelleen.
Moni+pelaaja+toimii+tympäännyttyään+seuraavan+reseptin+mukaan:+"Tapa+kaikki,+jyrää+tontit+ja+rakenna+paikat+uudelleen"
Minä+taas+olen+kyllästynyt+tuohon,+joten+lataan+useimmiten+vain+muutaman+modin+joita+en+ole+ennen+kokeillut+ja+katson+onko+niistä+mihinkään.+Aika+usein+ON,+näkökulma+saattaa+hiukan+muuttua,+pelitapa+voi+kehittyä+(on+kyllä+varaakin)+ja+löytyy+uusia+juttuja.+Sims+4-videoista+ja+tarinoista+saa+vaikutteita,+niin+hyviä+kuin+huonojakin.+Jotkut+ovat+_niin_+huonoja+että+ovat+itse+asiassa+ihan+hyviä.+:)
Haasteista+näkyy+moni+pitävän+ja+joku+kertoo+niiden+olevan+parasta+mitä+pelistä+löytyy.+Minä+en+niistä+pidä,+kun+ovat+-+minun+mielestäni+-+keskimäärin+halvatun+hölmöjä,+moraalisesti+arveluttavia+ja+yleisesti+ällöttäviä.+En+esitä+esimerkkejä+etteivät+useimmat+lukijat+loukkaannu+verisesti,+mutta+niitä+on+netti+pullollaan.
Sims-fanien+näkee+tätä+nykyä+valittavan+että+pelistä+puuttuu+valintoja.+(mitä+muuta+pelaaminen+on+perustasolla+kuin+mahdollisimman+mielenkiintoisten+valintojen+tekemistä?)+Halutaan+"toggleja"+esimerkiksi+yliluonnollisten+olentojen+poistamiseksi,+niiden+tuomiseksi+peliin+ja+kaiken+mahdollisen+ja+mahdottoman+muuttamiseksi+jollakin+tavoin.+Pelifirman+duunarit+taas+kaihtavat+valintoja,+koska+jokainen+valinta+synnyttää+välittömästi+tarpeen+tehdä+tuhat+ja+sata+asiaa+toisin+tai+kehittää+jotakin+uutta+mistä+firma+ei+tietenkään+halua+tekijöille+mitään+maksaa.+
Modit+OVAT+"toggleja";+jokainen+niistä+edustaa+jonkinlaista+valintamahdollisuutta+ja+on+pelaajan+asia+käyttääkö+sitä+vai+ei.+Iso+riesa+pitää+modit+ajan+tasalla,+mutta+parhaimmillaan+olen+pelannut+kuukausikaupalla+ihan+tyytyväisenä+vain+muutaman+"uuden"+modin+muutettua+peliä+jollakin+minua+huvittavalla+tavalla.
22.01.2021 10:12
Viite:+Sims+4+hampaat
Jos+sulla+sattuu+olemaan+hetki+aikaa,+niin+voisit+kenties+vilkaista+netistä+sitä+yllättävänkin+runsasta+tarjontaa+mitä+on+olemassa+Sims+4:n+turpavärkkien+muokkaamiseksi.+Seuraava+on+vain+vähäinen+ja+melko+mitätön+esimerkki,+mutta+antaa+jo+hiukan+kuvaa+asiasta:
https://snootysims.com/wiki/sims-4/teeth-cc-mods-for-the-sims-4/
Että+nimenomaan+IKENIEN+pitää+näkyä,+vaikuttaa+harvinaisemmalta.+En+sattunut+toistaiseksi+näkemään+modia+hampaitten+nyppimiseen,+mutta+voihan+sellainenkin+olla+olemassa.+(Sen+avullahan+ikenet+tulisivat+paremmin+esille,+eikö+totta?+Eli+hampaat+pois+haittaamasta+ja+sitten+suurentamaan+ikeniä+niin+että+näkyvät+naapuriin+asti.)
Suuremmat+korkeuden+säädöt+onnistuvat+yleensä+modeilla.+Niiden+avulla+ihan+peruspelin+liukusäätimien+vaikutusaluetta+saattaa+halutessaan+laajentaa+niin,+että+voi+alahuulen+pudottaa+vaikka+leuan+alle+ja+ylähuulen+kiskoa+niskaan+asti.+Luulisi+silloin+ikenienkin+näkyvän.
Ylä-+ja+alapurentaa+onnistuu+korostamaan+ilman+modejakin+sen+verran,+että+joko+ylempi+ta+alempi+hammasrivi+pilkistää+näkyviin+simin+naamasta.+(Tosi+typerän+näköistä,+mutta+hupinsa+kullakin)
Huijauksilla+-+joita+moditkin+enimmäkseen+ovat+-+saa+simin+turpavärkin+väänneltyä+semmoiseksi+viutiloksi,+että+hampaat+(ja+oletettavasti+myös+ikenet)+näkyvät+vaikka+päälaella+tai+riippuvat+kaulalla+helminauhan+paikalla.+
Mitä+hampaitten+valkaisuun+tulee,+on+nettitarjonta+kenties+hivenen+yksipuolista+ja+kaupallisten+manosten+läpitunkemaa.+Siihen+saa+näkymää+kirjoittamalla+hakukoneelle+esimerkiksi+The+sims+4+whitening+teeth,+tai+jotakin+sen+tapaista+-+ja+katselemalla+kuvia.+Löytyy+sieltä+ladattavia+esivalmisteltuja+hampaistoja+TS+4+simeille,+mutta+virustorjunta+ja+haittaohjelmien+esto+kannattaa+pitää+toiminnassa+mikäli+lataa+joltain+pikkasenkin+perverssimmältä+sivustolta.
22.01.2021 09:01
"Sims+4+peruspeli+aloitettu.+Olen+ihan+noviisi+ja+luomani+perhe+ei+pysty+muuttamaan+kalliimmalle+tontille+vaikka+rahaa+on+ladattu.+Neuvoja+kaipaan"
Minä+taas+olen+vanha,+pikkasen+pihalla+-+ja+kaipaan+lisätietoja+tilanteesta.+Kiinnostaa+ensi+alkuun+mm:
-+paljonko+perheellä+on+sitä+rahaa+ja+mikä+on+uuden+tontin+hinta?
-+onko+uusi+tontti+varmuudella+asuintontti+ja+vapaana?+(siis+ei+asukkaita+jotka+pitäisi+ensin+häätää+tms.)
-+montako+perheenjäsentä+on+muuttamassa+lemmikit+mukaan+luettuna+ja+voiko+joku+olla+raskaana?+(jos+yhteensä+yli+8+tai+se+luku+on+"vaarassa+ylittyä",+seuraa+ongelma+ja/tai+tarvitaan+joku+järjestely)
-+pelaatko+modeilla+vai+ilman?
-+oletko+muuttanut+simejä+viime+aikoina+tuhkatiheään?+(Jos,+niin+peli+voi+sekoilla+tontin+hinnoissa+sun+muissa)
-+oletko+kokeillut+pelin+korjaamista?+(auttaa+useissa+ongelmatilanteissa,+muttei+harmi+kyllä+aivan+kaikissa)
20.01.2021 20:49
"Miten+voin+muakata+tota+yliopistoa?"
Jos+ihan+sattumalta+olisi+kysymys+Sims+4-pelin+yliopistosta,+niin:
Yliopiston+toimintoja+ja+opiskelijoiden+asumisoloja+muokataan+yleensä+sen+jälkeen+kun+on+valittu,+ladattu+ja+onnistuneesti+asennettu+jokin+ajan+tasalla+oleva+modi+tai+useampia.+Esimerkkejä+modeista:
https://simscommunity.info/2019/12/06/the-sims-4-discover-university-mods-to-enhance-your-university-experience/
Opintosuuntaa+yms.+vaihdetaan+myös+cheateilla+(huijauksilla).+Esimerkkejä+mm:
https://www.carls-sims-4-guide.com/expansionpacks/discoveruniversity/cheats.php
Jos+taas+yliopistorakennukset+eivät+miellytä,+niin+ne+voi+peruskorjata+tai+jyrätä+ja+rakentaa+kokonaan+uusia+tilalle,+yms.
19.01.2021 11:15
"Mistä+niitä+mansikoita+saa?"
Eräiltä+yhteisötonteilta,+mm.+Willow+Creekissä+mansikoita+kasvaa+usein+monellakin+tontilla+-+tai+kasvoi+ainakin+vielä+pari+vuotta+sitten.+Windenburgissa+muistan+nähneeni+raunioiden+liepeillä+rantakallioiden+yläpuolella+ja+Sylvan+Gladesissa+kasvoi+muinoin+jokunen+puska+mansikoita.
No+lähetin+simin+vilkaisemaan+Magnolia-puistoon,+Willow+Creekiin,+mistä+moni+pelaaja+kertoi+netissä+niitä+löytäneensä.
Eipä+näkynyt,+vaikka+mulla+on+pelissä+kesä+menossa.+
En+viitsinyt+haetuttaa+joka+puolelta,+joten+laitoin+simin+ostamaan+niitä+San+Myshunon+taidekorttelin+torilta,+Casbah-gallerian+edustalta.+Siellä+on+kaksi+kioskia,+toinen+myy+sapuskaa+ja+toinen+puutarhatuotteita+mukaan+luettuna+mansikat.+Mansikoista+pyydettiin+44+simoleonia+kappale.+Tosi+suolainen+hinta,+mun+mielestä.+Siispä+simi+tinkimään+ja+se+sai+25+prosentin+alennuksella+niitä+mansikoita.+(Törkeä+hinta+sekin,+kun+myydessä+saa+kai+jotain+7+simoleonia+per+mansikka.+:))
No+voi+niitä+ite+kasvattaa+siemenistä+tai+pistokkaasta,+ostaa+rakennus/ostotilassa+hiukan+huijaamalla,+koodata+tai+generoida.+Tapoja+on+monia.+En+varmaan+edes+tiedä+kaikkia.
17.01.2021 23:09
Merilevää+löytää+satunnaisesti+sieltä+tulivuorisaaren+luolasta,+sukellusreissuilla,+hiekkaa+tutkimalla+rannoilta+ja+sitä+voi+ostaa+tyytyväisyyspisteillä+ja+saada+merenneidoiltakin+niitä+jututtamalla.+Voi+sitä+varmaan+generoida+pelissä+huijauksellakin,+mutten+ole+itse+sellaista+kokeillut.
Viimeksi+simi+löysi+sitä+heti+ensimmäisellä+kerralla+luolaa+tutkiessaan,+mutta+väliin+kestää+kauemmin.
13.01.2021 07:43
Kiitos+itsellenne++ja+hyviä+hetkiä+pelin+parissa.++++:D
11.01.2021 16:47
"Kirjoittamalla+kaavoja"+työvalikossa+tietskalla+kun+logiikka+on+6+tai+parempi+ja+ohjelmointi+4+tai+parempi...
10.01.2021 11:04
"Elikkäs+siis+tarttisin+vähä+apuu+merenneitoihin+liittyen.+Haluaisin+siis+tietää+miten+merenneito+simin+saa+palautettua+kokonaan+tavalliseksi?+Esim+jos+joku+tietää+jonku+koodin+kertokaa+heti+kosk+haluun+oikeest+tietää+sen+:D+!+Tai+sit+iha+vaa+joku+tapa+millä+sais+muutettua+simin+tavalliseks+ilman+koodiaki+käy!+(:+"
Ok.+Muutamia+tapoja:
1)+koodilla+traits.remove_trait+trait_OccultMermaid+(luultavasti+nopein+tapa)
2)+syömällä+2+satsia+merilevää+kerralla+ja+kastautumalla+meressä+(pelin+tarjoama+tapa)
3)+modilla+joka+kykenee+käsittelemään+okkultteja+elämänmuotoja+kuten+meren+väkeä+jne.+(modeja+käyttävien+tapa)+//UI-Cheats,+MCCC+jne.
4)+hakkeroimalla+tallennuksen+(nörttien+tapa)
5)+manipuloimalla+CAS:ssa+(kekseliäiden+tapa)
6)+jollain+muulla,+minkä+ehdin+jo+unohtaa.+(fiksumpien+tai+hyvämuistisempien+tapa)+:)
08.01.2021 18:02
1 / 9