Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Simahtanut
profiilit
Simahtanut
Simahtanut
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
178
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
TS4:stä+lisää+juttua+mm:+http://keskustelu.suomi24.fi/t/12475691/the-sims-4-kokemuksia
Ulkomaista+pohdintaa+mm:+http://modthesims.info/fd.php?f=669
01.06.2017 09:21
Moi+Elusa!+Kiitokset+hienosta+aloituksesta+ja+ideasta.
Aktiivisuus+ja+järkevyys+kuulostavat+mainioilta+asioilta,+mutten+tiedä+niiden+realistisuudesta.+Päätösten+teko+kun+on+kokemukseni+mukaan+helppoa,+mutta+niiden+pitäminen+vaikeampaa.+:)+Lupaan+kuitenkin+yrittää+omien+rajoitusteni+puitteissa.
Mielipiteitä:
Sims+4+tilanne+sellaisena+kuin+sen+näen:+Tätä+kirjoitettaessa+TS4+on+täysin+pelattavissa.+Sisältöä+ja+syvyyttä+puuttuu,+mutta+toisaalta+muutamia+asioita+on+toteutettu+paremmin+kuin+edeltäjissä.+Jatko+riippuu+käsittääkseni+lähinnä+EA:n+ja+pelitiimin+panostuksesta+merkittävästi+enemmän+kuin+pelaajien+tyytyväisyydestä,+vaikka+silläkin+on+merkitystä.+Jatko+on+"varma"+seuraavat+n.10+vuotta,+mutten+ryhdy+paljoa+arvailemaan+seuraavien+lisäreiden+sisältöä.+Lemmikit+lienee+tulossa+melkoisella+varmuudella,+muista+on+"jokaisella"+mielipiteitä,+mutta+kenelläkään+ei+tietoa.+Kamapakit+toimivat,+mutteivät+juuri+loista+millään+osa-alueella.+Tullessaan+TS4+oli+sellainen+pettymys+(etenkin+edellisten+versioiden+ystäville),+että+jatko+on+pakostakin+alkua+parempi.
Jos/kun+(itse+sanoisin+kun)+TS5+tulee,+se+taitaa+olla+uusi+pettymys+vanhoille+pelaajille,+mutta+riemu+uusille.+Tuleeko+se+vielä+PC:lle+vai+muille+'kodinkoneille'+kuten+puhelimille,+tableteille+tai+vaikka+virtuaalilaseille,+sitä+en+tietenkään+tiedä,+mutta+arvelen+että+'puhelimille'+tulee.+Soma,+nopea+ja+rajoittunut+android/Jawa/C+(++)+-tyyppinen+versio+edellisistä.
TS5+ominaisuusveikkaus:
-+kummallinen+käyttöliittymä,+Origin-sidonnaisuus+jatkuu,+vanha+konsepti+(Nelosen+klooni?)+uudistettuna+ja+paikkailtuna+uudelle+pelikonetyypille,+jos+sellainen+ehtii+löydä+itsensä+läpi+ajoissa.
-+taso+hieman+aiempia+huonompi,+sisältö+entistäkin+'sekopäisempää'+kohellusta,+mutta+ah+niin+hauskaa+ja+tietenkin+söpöä.
01.06.2017 02:06
"Lemmikit+on+jo+muualla+mutta+sitä+ei+ole+julkaistu+suomessa+minun+mielestä+se+oli+yks+ekoja+lisäosia+ja+mielestäni+se+voisi+tulla+päivityksessä"
Simfani,+onko+noin+ja+tarkoitatko+Sims+4:n+lemmikkejä?
19.05.2017 13:53
http://www.carls-sims-3-guide.com/info/create-a-sim/hair.php+(kohta+4+eka+kuvassa+-+toivottavasti+tää+linkki+ei+hajoa+kuten+joskus+tällä+sivulla+tahtoo+käydä)
16.05.2017 15:45
Seuraavat+ovat+auttaneet+aikaisemmin:
1)+Odota,+kunnes+joku+oikeasti+soittaa+simillesi.+(Pitäis+auttaa,+mut+ei+voi+itse+tehdä)
2)+Matkusta+ulkomaille+tai+toiseen+kaupunkiin.
3)+Laita+äänettömälle+ja+takaisin
4)+Käynnistä+peli+uudelleen
5)+Resetoi+puhelin+Master+Controllerilla+tai+DebugEnablerilla
6)+Resetoi+simi+Master+Controllerilla
lähteet:
http://sims3.crinrict.com/en/2013/03/smartphone-wont-stop-ringing.html
http://answers.ea.com/t5/The-Sims-3/the-sims-3-phone-keeps-ringing/td-p/1071824
16.05.2017 15:35
Ilo+lukea,+mitä+SusuV+kirjoittaa+edellä!
En+olisi+uskonut+vielä+2+vuotta+sitten,+mutta+nyt+olen+minäkin+ruvennut+tykkäämään+Sims+4:stä.+Toisin+kuin+OutoSim+edellä,+en+osaa+kunnolla+verrata+TS2:een,+mut+TS3:een+taatusti.+Nyt+kun+neloseen+on+tullut+(lopulta)+mm:
-+uima-altaat+ja+astianpesukoneet+jo+ajat+sitten+(ilmaiseksi,+eli+ei+tarvinnut+maksaa+enempää,+jos+peruspeli+jo+oli)+ja+sukupuut
-+taaperot+melkein+kahden+ja+puolen+vuoden+huolestumisen+ja+odottelun+jälkeen+(ilmaiseksi+samalla+tavalla+kuin+edellä)
-+vampyyrit+lisärissä,+joka+tosin+on+maksullinen,
niin+ilmoittaudun+itsekin+jo+nelosen+tykkääjäksi.+:)
On+Sims+4:ssä+selviä+puutteita+muihin+verrattuna+,+omia+heikkouksia+ja+ihmeellisyyksiä,+mut+on+myös+monia+oivalluksia+ja+hienouksia.+Ei+oo+täydellinen,+eikä+semmoiseksi+tule+(syistä,+joita+mm.+OutoSim+mainitsi+edellä).+Sittenkin+käy+mielessä+että+ne,+jotka+pettyivät+pahan+kerran+neloseen+vielä+pari+vuotta+sitten,+vois+jo+varovasti+kokeilla+uudestaan.+Jos+on+paljon+pelannut+edellisiä+versioita,+ei+kyllä+heti+totu+nelkun+tyyliin,+mut+ajan+mittaan+kyllä.+(Ne+jotka+on+pelanneet+oikein+tosi+paljon+muita,+ei+ehkä+totu+koskaan)+Aloittajalle+TS4+on+kuitenkin+todennäköisesti+helpoin+tähänastisista+Sims-peleistä.+Se+ei+vaadi+toimiakseen+kunnolla+läheskään+sitä+määrää+'hiljaista'+tietoa,+mitä+edelliset,+mut+edellisten+tapaan+sitä+voi+jo+muokata+itselleen+mieleisemmäksi+mm.+modeilla+ja+muilla+luomuksilla+(CC:llä).
Mun+rankingissa+TS4:n+viat+ovat+lähinnä:+
-+ahtauden+tunne.+Ei+tätä+ainakaan+toistaiseksi+voi+laajentaa+loputtomiin+sillä+tavoin+kuin+TS2:a+(ja+kolmostakin+esim.+maailmojenluontityökalun+avulla),+eli+aiemmat+jutut+säilyttäen+ja+jos+on+tottunut+"avoimeen"+maailmaan+(vrt.+TS3),+niin+tökkii+nuo+välilataukset.+Ei+voi+mitään.+Tuohonkin+kyllä+tottuu,+jos+on+tottuakseen.
-+sisällön+puute+peruspelissä+-+edelleen.
-+EA+ja+maxis+yhdessä:+Tuottaja+selittää+pelistä+mitä+sattuu+mieleen+juolahtamaan,+PR/kommunikaatio+-päällikkö+käy+ärhentelemässä+pelaajille+netissä,+eikä+pelinkehittäjätkään+taida+kaikki+pelata+itse+Sims+4:ää,+vaan+luultavasti+muita+pelejä.+(Korjaisivat+takuulla+'ikibugit',+jos+itse+pelaisivat.+Etteivät+vaan+tappelisi+keskenään+siellä.)
Mistä+mä+eniten+tykkään:
-+CAS+(Siminluonti)+on+nopea,+simppeli+ja+tehokas,+kun+ei+tarvii+simiä+säätää+slidereilla.+
-+nopeat+alkulataukset.+Ei+ehdi+voikkaria+tekemään+jäkiksellä,+kun+peli+jo+kaipaa+huomiota.+Tällä+on+merkitystä+mm.+silloin,+kun+jostain+syystä+joutuu+pelin+lopettamaan+ja+taas+aloittamaan+hiukankin+useammin,+kokeilee+CC:ä+ta+etsii+jotain+vikaa+yms.
-+helppous,+sujuvuus+ja+luotettavuus+yhdessä.+Peli+kaatuu+toistaiseksi+tosi+harvoin.
-+taaperot!+En+mä+niillä+paljoa+pelaa,+mut+ne+on+tosi+tärkeitä+tarinan+kannalta,+täysin+korvaamattomia+perhe-elämässä+ja+ihkumpia+kuin+mitkään.+Lisäks+ne+osoitti,+et+maxis+edelleenkin+osaa+tehdä+jotain+fiksua.
-+vampyyrit!+Eka+kerta+kun+oikeesti+innostun+semmoisista+pelissä.+Ovat+pelin+kehittäjätkin+tainneet+olla+innoissaan+noita+suunnitellessaan.
16.05.2017 11:03
Korjaus+edelliseen.+Ei+tarvii+klikata+"lumihiutaletta"+vaan+juuri+sitä+lukon+kuvaketta+saadakseen+sen+hiusten+lukituksen+pois.
(Piti+kokeilla+itsekin,+kun+en+muistanut+enää+kunnolla+-+ja+voi+HITSI,+kun+tuli+upean+näköinen+simitär.+On+alkanut+jo+pikkasen+tympästä+nuo+nelkun+kurvipimut+ja+adonikset,+niin+kolmosen+simi+näytti+yllättävän+raikkaalta.+Saattoi+vapaasti+valita+simin+pituuden+(modit+toimivat+edelleen)+ja+meikeissä+ja+koruissa+oli+melkein+loputtomiin+vuosien+varrella+ladattuja.+Vaatteiden+haku+ja+korvisten+valinta+tosin+tuntui+kestävän+ikuisuuksia,+mut+olipa+kiva+taas+käväistä+ISOSSA+maailmassa,+ajella+omalla+autolla+merenrantaan+tai+käväistä+missä+halusi+3D-kartalla.+Ei+muuta+kun+pelaamaan,+niin+alkaa+taas+muistua+mieleen+jokunen+kikka+ja+pääsee+jälleen+hiukan+jyvälle+oikeasta+meiningistä.+Mahtavaa+valita+tuhannesta+vaatekerrasta+ja+vielä+vaikka+värjätä+ne+sävy+sävyyn+väripyörästä,+valita+ihan+TOIMIVAT+luonteenpiirteet+ja+horoskoopit+ja+painella+vaikka+ULKOMAILLE+hiukan+seikkailemaan.+Heh.+On+tää+simittäminen+sentään+aika+kivaa.+Taidanpa+hankkia+RINNETONTIN+ja+rakentaa+sinne+15-kerroksisen+talon+taiks+sit+vaan+ihan+tavallisen+TALVIpalatsin.)
15.05.2017 23:38
Ahaa.+Tota+noin...
1)+Mee+simin+luontiin+(taiks+talouden+luontiin,+jos+on+uus+peli)
2)+valitse+ulkonäkö
3)+valitse+hiukset+JA+tarkista+ettei+oo+se+"riippulukon+kuva"+valittuna,+vaan+se+toinen+(oisko+se+nyt+sitten+enemmän+lumihiutaleen+näköinen+jutska).+Jos+on+lukko,+niin+se+ei+anna+valita+muita+hiusmalleja+-+siin+se+kait+on+koko+ongelman+ydin.+Siksi+tarttee+ottaa+lukot+pois+siinä+hiusvalinnassa.+Yleensä+kerta+riittää+-+ja+peli+"muistaa"+sen+valinnan.+(!!!)
4)+klikkaa+simiä
5)+valitse+vaatekategoria+(arkiset,+juhlakuteet,+yö+-,+urheilukamppeet+tms.)+ja+mee+uudestaan+kohtaan+3).+Jos+EI+oo+lukko+päällä,+niin+peli+antaa+valita+toiset+hiukset.+++:)+Muut+kamat+sitten+normaalisti+niitten+hiusten+lisäksi,+mut+niissähän+ei+lukitusta+muistakseni+olekaan.
15.05.2017 21:11
Kiitos+vastauksesta!+Asia+ymmärretty+ja+toivotan+parasta+mahdollista+menestystä+samalla+kun+pahoittelen,+etten+osannut+antaa+mitään+täsmällistä+ohjetta.+Kun+itsellä+ei+ole+aikoihin+ollut+pelissä+ongelmia,+niin+kyky+niiden+järkevään+hahmottamiseenkin+heikkenee.+Peukut+pystyssä+täällä,+että+tulisi+pikaisesti+kuntoon!
14.05.2017 12:54
Pistitpä+pahan+kysymyksen.
1)+Mulla+ei+ole+näköjään+resource-tiedostoja+Program+Filesissa+(tai+edes+Program+Files(x86):n+sisällä),+joten+arvelen+ettei+niitä+siellä+välttämättä+tarvita.+Saatan+olla+tietenkin+väärässä,+mutta+mulla+kuitenkin+TS3+toimii.+
Varovainen+ehdotus:+Laita+tarkoin+paikka+merkille+ja+siirrä+tilapäisesti+nuo+epäilyttävät+tiedostot+vaikka+työpöydälle+tai+johonkin+toiseen+kansioon+ja+kokeile+oliko+siirrosta+apua.
2)++resource.cfg+-+tiedostoja+voi+olla+ja+myös+on+erilaisia.+Jos+nyt+vähääkään+ymmärrän,+niin+Originista+viimeksi+ladattu+"tietää"+vain+latauksen+mukana+tulleiden+tiedostojen+oletetun+sijainnin.+Vanha+resource.cfg+"muistaa"+missä+tiedostot+olivat+ennen+kuin+latasit+Originista.+Itse+kokeilisin+vaihtaa+tilapäisesti+keskenään+jos+sellainen+vielä+olisi+mahdollista.+Voi+toimia+tai+sitten+ei.+Ellei+toimi,+niin+ladatut+täytynee+kai+asentaa+uudelleen+(tai+vaihtaa+vanha+ladattujen+kansio+uuden+tilalle+tms.)
3)+Itselläni+on+TS3,+jonka+käynnistän+levykkeeltä+(järjestyksessä+uusimman+lisärini+levykkeeltä),+enkä+päästä+Originia+sotkemaan+toimivaa+peliä+millään+tavoin.+TS4:n+kanssa+käytän+kyllä+Originia,+mutten+vahingossakaan+Sims+3:n.+Tämän+takia+en+osaa+kuvitella+miksi+ja+missä+laajuudessa+olet+mitäkin+ladannut+Originista.+Ellei+muut+jutut+auta,+voi+Originista+ladannut+varmaan+kysyä+EA-tuesta+mitä+siellä+suosittelevat.
4)+Netistä+löytyy+kuvia+toimivien+Sims+3-pelien+tiedostojen+sijainnista+koneella+ainakin+Windows+7:n+sovelluksina.+Vertailemalla+voi+varmaan+päätellä,+josko+tiedostojen+paikoissa+olisi+jotain+outoa.
Netistä+löytyy+tietenkin+myös+yleiset+ongelmanratkaisuohjeet+kolmoselle.
14.05.2017 02:05
Mahdollisesti+voisin+olla+avuksi,+mutten+ymmärrä+mitä+oikeastaan+yrität+tehdä.
Jos++infoboxi+kertoo,+että+voit+asettaa+yhden+tietyn+hiusmallin+tiettyyn+asukategoriaan,+niin+miksi+edes+haluat++laittaa+"vaikka+ponihännän+1+arkisiin+JA+nutturan+2+arkisiin",+eli+kaksi+hiusmallia+kategoriaan,+johon+ohjeen+perusteella++on+mahdollista+laittaa+vain+yksi?
Kysymyksessäsi+tuntuisi+minun+mielestäni+olevan+ristiriita.+Joko+ohje+on+oikea,+jolloin+yrityksesi+lienee+tuomittu+epäonnistumaan+-+tai+ohje+on+väärä,+jolloin+sinun+pitäisi+pystyä+laittamaan+hiusmallit+yhtä+aikaa+samalle+simille.+Jälkimmäinen+tapaus+tuntuu+äkkiseltään+jotenkin+omituiselta.+Haluatko+tosiaan+simillesi+kahdet+hiukset+kerralla?+Miksi+simin+tulisi+käyttää+sekä+ponnaria+että+myös+nutturaa+"päällekkäin"+?
Toinen+syy+vastaamattomuuteeni+oli,+että+nimimerkki+tietäjäRonza+oli+jo+vastannut.+Vaikka+olin+itse+sitä+mieltä,+ettei+hänen+vastauksensa+kenties+auttaisi+sinua,+en+osannut+väittää+sitä+vääräksikään,+koska+en+itse+käsittänyt+asiaa+lainkaan.+:)
Lyhyesti,+miltä+haluat+simisi+näyttävän+pelissä?+Jos+haluat+simillesi+SEKÄ+poninhännän+että+nutturan+samaan+aikaan,+olisi+minusta+löydettävä+(tai+vaikkapa+itse+tehtävä)+sellainen+kampaus+ja+käytettävä+sitä,+eikä+sovitettava+kahta+hiusmallia+kerralla+samalle+simille.
14.05.2017 01:00
Jaha,+nyt+on+sitten+ilmestynyt+MTS:n+sivulle+modi,+jonka+avulla+voi+palkata+omia+perheen/talouden+jäseniä+töihin+ravintolaansa.+Omistaja+ei+kuitenkaan+voi+edelleenkään+itse+keittää,+toimia+hovina+tai+tarjoilla.+Omistajan+hommaksi+jää+ruokavieraiden+tervehtiminen+ja+muu+miellyttäminen.
Harmi+kyllä+EA/Maxis+ehti+edelle+ja+asennutti+jo+hieman+ennen+modin+ilmestymistä+bugin,+joka+tekee+taitavastakin+kokista+pelkän+aloittelijan+gurmee-annosten+suhteen.+Yhdessä+kaikkien+muiden+bugien+ja+kummallisuuksien+kanssa+tämä+uusi+bugi+riitti+jo+mielestäni+käytännössä+tekemään+ravintolan+pitämisestä+kannattamattoman+ja+jokseenkin+järjettömän+puuhastelun.+
Kokatkoot+nyt+pelinkehittäjät+luomuksellaan.+Minä+luovutan.+:)
13.05.2017 12:55
No+nyt+helpotti!+Kiitokset+S1mpsuli+ja+kiitokset+SusuV!
13.05.2017 09:52
SusuV++kirjoitti:+"Conrtol+Sift+C+avautuu+palkki+vasempaan+ylänurkkaan+ja+kirjoita+resetsim+(simin+nimi+ja+sukunimi)+sillä+pitäisi+saada+sim+pois+jumista:)+"
Sitäpä+ehdotin+28.11.2016+kello+13:45+(tosin+en+antanut+TUOTA+kirjoitusohjetta)+++Ei+toiminut+silloin.+(ks.++S1mpsuli+29.11.2016+1:59)
09.05.2017 18:39
1)+Lähde+pelaamaan+tallennuksesta+ajalta,+jolloin+lapsi+oli+vielä+taloudessa.+Ellei+ole+mahdollista,+niin+...
2)+Kokeile+häätää+perhe+(talous)+maailmojen+hallinnassa+ja+sijoita+sen+jälkeen+johonkin+taloon,+mihin+vain+onnistuu+laittamaan.+Lapsi+voi+ilmestyä+takaisin+tuolla+tempulla,+mutta+ei+ole+takuita.
30.04.2017 23:35
Jatkossa+löytyi+ihmepuusta+(se+näyttää+epäilyttävästi+isolta+Muppet-nukelta+kauempaa+katsoen)+sitten+yhtä+ja+toista.+Lehmäkasvin+siemen,+keräilykapistuksia+ainakin+kahteen+eri+sarjaan+ja+tietenkin+lisää+noita+kiellettyjä+hedelmiä.+Niillä+ei+simi+kyllä+enää+paljoa+tehnyt,+kun+se+oli+jo+ehtinyt+kasvattaa+oman+palmun+näköisen+pienemmän+puun,+josta+sai+keräiltyä+noita+hedelmiä+melkein+päivittäin.
Pitkään+mietittyäni+päätin,+etten+varsinaisesti+tykännyt+tästä+haasteesta.+Simi+joutui+ensinnäkin+entisten+vampyyrikaveriensa+imemäksi,+eikä+jaksanut+paiskia+töitä.+(kunnes+Von+Helsing+kävi+pikkasen+tepsimässä+vampyyreja)+Töihin+se+ei+olisi+tosin+muutenkaan+oikein+kehdannut+mennä+kampauksensa+takia.+Vihreästä+väristä+se+ei+niin+välittänyt,+kun+muutenkin+simit+on+nykyisin+aika+etnisen+näköisiä.++Olisiko+edes+ehtinyt+töihin,+kun+aika+kului+suihkussa,+uima-altaassa+tai+ylimalkaan+nesteyttämisen+ja+auringon+ottamisen+parissa.
Toinen+juttu+oli,+et+ansionmenetyksen+lisäksi+simi+joutui+kirppikselle+trokaamaan+pois+noita+keräilyesineitä,+joista+ei+mitään+huippuhintoja+maksettu.+Jatkossa+sillä+kuluu+hyvää+hurvitteluaikaa+puutarhassa+lehmäkasvin+ja+ihmemönttien+jalostuksessa.+Ei+taida+simi+niistä+oikein+tykätä,+kun+sillä+olis+kait+muutakin+hommaa.
Simille+ja+mulle+tää+haaste+oli+pikkasen+ajan+hukkaa,+mut+tietenkin+kokemus,+joka+ei+ehkä+toistu+kovin+pian+-+ainakaan+mikäli+musta+ja+simistä+riippuu.+:)
23.04.2017 20:21
Jokaiseen+Sims-peliin+on+tehty+jonkinlaisia+tappomodeja.+Ei+kaikki+niistä+tuo+uusia+tapoja+tai+uusia+animaatioita,+mutta+jotkut+yhdistelevät+pelissä+jo+ennalta+olevia+asioita+tavalla,+joka+saa+jutun+näyttämään+uudelta.+Murhaavat+teddy-karhut+ja+somat+tyttöset+aseineen+ovat+kai+klassikkoja.
Kolmosessa+Awesome-modilla+sai+mm.+pudotettua+ydinpommin+kaupunkiin+komennolla+"Nuke+Them+All".+Tuli+kokeiltua+vahingossa+tyyliin+"mitä+tää+nyt+sitten+tekikään?"+-+ja+hups!+Ei+ollut+enää+naapureita+missään.
Kolmoseen+oli+myös+aikoinaan+kehitetty+varsin+hieno+"sniper"-modi+aseineen+ja+ampumisineen.+Latasin+modin,+ammuin+jonkun+kiusankappaleen+ja+unohdin+modin+pitkäksi+aikaa+-+kunnes+sattumalta+huomasin+hyvin+viattoman+näköisen+pikkutytön+pelissä+raahaavan+mukanaan+kookasta+kiikarikivääriä!+Piti+tietenkin+seurata+minne+iloinen+tyttö+(jolla+näytti+olevan+murha+mielessä)+paineli+kiväärinsä+kanssa.+Se+meni+kaupungintalolle!+Oho,+nyt+se+kai+täräyttää+pormestarin+hengiltä+-+tuumin+itsekseni+-+mutta+tyttö+osallistuikin+vain+mielenosoitukseen+kaupungintalon+edustalla+ja+heilutti+kivääriä+julisteen+asemesta.+Simille+ase+oli+pelkkää+rekvisiittaa.+Ei+se+ampunut+ketään+ilman+pelaajan+ohjausta,+mutta+mulle+näky+pikku+simistä+aseineen+jäi+vuosiksi+verkkokalvolle.
Nelkussa+on+sitten+omat+tappomodinsa.+Jos+jotakuta+kovin+semmoiset+kiinnostavat,+niin+simin+voi+hukuttaa+vaikka+omaan+pissaansa,+hävetyttää+kuoliaaksi+tai+säikyttää+takuuvarmasti+hengiltä+jne.+Jäädytyspistoolista+saa+tappoaseen+ja+tulipaloista+voi+tehdä+tosi+tuhoisia.+Itse+koetan+enimmäkseen+pelata+"sivistyneesti",+mut+hullun+koheltava+nelonen+on+houkutellut+minutkin+välillä+murhaamaan.+Erityisesti+vampyyrien+tultua+on+tullut+tapettua+jengiä+pelissä+-+enimmäkseen+just+vampyyrejä.+Jos+mun+kilttiä+simiä+tullaan+lupaa+kysymättä+yöllä+imuttamaan+tyhjiin,+niin+se+on+sitten+imumonnin+lähtö+lähellä.
22.04.2017 23:13
"mitä+jos+siellä+modien+lataus+paikassa+kaikissa+lukee,+että+pitäisi+olla+joku+tavara+osa+simsii,+että+pystyy+lataamaan+kyseisen+modin+ja+sitä+tavara+packkii+ei+oo!?+"
Se+tarkoittanee,+ettei+siitä+ladatusta+ole+sen+laatijan+mielestä+hyötyä+ilman+sitä+packkia.+Ladattu+joko+ei+tee+yhtään+mitään+pelissä+taikka+se+toimii+jotenkin+virheellisesti+ilman+sitä+tavarapakkia.+Yleensä+ne,+jotka+noita+modeja+laativat+ovat+tosi+hyviä+pelin+tuntijoita+ja+tietävät+miten+modinsa+toimii.+Ei+ne+turhaan+varoittele+-+siis+mun+mielestä.
Lataamaan+ja+asentamaankin+semmoisen+kyllä+pystyy,+mut+siit+ei+ole+hyötyä+ilman+sitä+pelin+osaa/pakkia+tms.+Tapauksesta+riippuen+voi+olla+jotain+haittaakin.+Kokeilla+tietenkin+voi+ja+poistaa+sitten+kokeilun+jälkeen+turhaan+tilaa+viemästä+ellei+toimi+kunnolla.
(Latauspaikoissa+on+usein+varattu+tila+pelaajien+kommenteille.+Kiitosten+ja+ihmettelyjen+lisäksi+sieltä+joskus+löytyy+ihan+hyviä+vinkkejä+esimerkiksi+sen+modin+toiminnasta.)
22.04.2017 10:13
Joo,+ei+miljoona+pelaajaa+ihan+väärässä+voi+olla+-+ja+onhan+siellä+pelissä+kategoriat+olleet+valmiina+kissoille+ja+kahden+kokoisille+koirille+jo+ainakin+tammikuusta+saakka.+
Lopullinen+ratkaisu+on+kuitenkin+EA:n+(Maxiksen)+porukalla.
08.04.2017 08:40
EA+lopetti+The+Sims+Onlinen,+uudemmalta+nimeltä+EA-Land+v.+2008.
Ellen+muuten+tietäisi,+saisin+tietää+siitä+esimekiksi+wikipediasta+https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_Online+-+ja+monesta+muusta+lähteestä+netissä,+esimerkiksi+lukemalla+mitä+anttonilla+kirjoitti+tässä+samaisessa+keskustelussa+edellä+7.8.2014+kello+11:47.
On+huomattavan+epätodennäköistä,+että+EA+juhlistaisi+Sims+3:n+julkaisun+10-vuotismuistojuhlaa+aloittamalla+uudelleen+aikanaan+heikosti+myyneen+nettipelin.+Että+se+aloittaisi+toisen+vastaavan+(taikka+saman+toiseen+kertaan)+käyttämällä+uudelleen+täsmälleen+samaa+vanhaa+tavaramerkkiä,+lienee+huuli+tai+jonkun+aprillipilaa.+
Tarkistuskysymys:+Onko+EA+myynyt+aikaisemmin+samaa+konseptia+uudelleen?+Vastaus:+On+toki+ja+tekee+sitä+edelleen,+muttei+aivan+samaa+nimeä+käyttäen.+Järjestysnumero+ainakin+on+vaihtunut.+:)
05.04.2017 09:01
8 / 9