Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
29
Kommenttia
731
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"sadistiset"
sadistinen, MUAHAHAHAHAA
Kyllä, jos näkisin sinut niin POTKISIN sinua aivan varmasti, MUAHAHAHAHAAA
Olenko siis sadisti? MUAHAHAHAAAAA
MUAHHAH MUAHHAH
te KAKSIAIVOSOLUISET olette aivan mahtavia
MUAHHAH MUAHHAH
17.03.2023 12:33
Oletko sinä oikeasti VAMMAINEN? Minä näen harvoin VAMMAISIA ihmisiä joten olisi hauskaa nähdä SINUT, oikean VAMMAISEN.
17.03.2023 12:30
MIksi sellainen olisi pitänyt järjestää? Kukaan ei kaivannut sellaista. Eikä sellaista ole ESTETTY koska sellaista ei ole HALUTTU tai nähty TARPEELLISEKSI järjestää
17.03.2023 12:29
"Japanissa USAn joukkoja kutsutaan miehitysjoukoiksi"
Japanissa USAn joukkoja ei kutsuta miehitysjoukoiksi. Onko Japanissa edes USAn joukkoja, tässä minulla on aukko tiedoissani. Mutta en näe sitä niin merkittäväksi aukoksi että ryhtyisin paikkaamaan sitä nyt ja tässä.
"Me haluamme mukaan puolustamaan USAn kansallista etua"
Vainoharjaista ajatuksenjuok... siis -oksennusta. NATO ei ole olemassa USA:n kansallisen edun turvaamiseksi. USA kykenee huolehtimaan siitä aivan itse. NATO on PUOLUSTUSLIITTO. Ja me Suomessa tarvitsemme sen jäsenyyttä koska naapurissamme on aggressiivisesti käyttäytyvä ENTINEN suurvalta, nykyinen KÄÄPIÖ (kaikissa muissa suhteissa paitsi pinta-alassa).
"Nato antaa sotatakuun jäsenilleen"
Ei tällaisia voi edes kommentoida. Olisit mieluummin sanonut vaikka "kuu on juustoa" niin minä olisin vastannut "eikä ole vaan guttaperkkaa saatana"
17.03.2023 12:27
"Aiemmin suomalainen media kutsui heitä diktaattoreiksi"
Suomalainen media ei ole KOSKAAN kutsunut Turkin presidenttiä tai Unkarin pääministeriä diktaattoriksi. En tiedä millaista tietoa LENINGRADIN tietotoimisto on välittänyt tai väittänyt.
17.03.2023 12:22
"Voidaanko Turkista demokraattisesti antaa jo 100 prosentin ennustus parlamentaarisen demokratiajärjestelmän äänestyksestä - ennustamalla se täysin oikein etukäteen"
Teoriassa on mahdollista että parlamentti hylkää esityksen. Mutta valistunut ihminen osaa tehdä valistuneita arvauksia tosiasioita PUNNITSEMALLA. Kyse EI ole ENNUSTAMISESTA. Tässä on merkittävä ero.
17.03.2023 12:21
... sigh ...
<empty>
... sigh ...
17.03.2023 11:41
Irlanti on tällä hetkellä hyvässä turvassa. Tämän päivän maailmassa aggressiiviset valtiot ovat Venäjä, Kiina ja Pohjois-Korea. Viimeksimainittu tosin saattaa ylläpitää "aggressiota" ainoastaan sisäpoliittisista syistä, siis että Kimin oma vallassaolo jatkuu. Jotenkin minusta tuntuu että ei Pohjois-Korea "oikeasti" uhittele. Mutta mistäs sen tietää jos Kim tekee myös hitlerit... eikun anteeksi putinit.
17.03.2023 11:36
Miksi tämä kummallinen tiltu syöttää joka kirjoituksessaan tätä samaa youtube kanavaa? Hän ilmeisesti haluaa katsontakertoja kanavalleen. Onkohan hänen audiovisuaalinen antinsa samaa tasoa kuin hänen kirjallinen ulosantinsa? Luulen että näin on, joten jätän tuon katsomatta.
17.03.2023 11:08
Miksi kaikki nämä tiltut ovat kouluja käymättömiä kirjoitustaidottomia sivistymättömiä moukkia? Sitä ihmettelen suuresti. Miksi tämä seikka yhdistää kaikkia tiltuja?
17.03.2023 11:05
Youtubesta ja salaliittobokseista yms. voi tosiaan löytää merkkejä piirileikistä ja ties mistä.
Oikeasti sellaista ei kuitenkaan ole. Missään. Suomen ja Turkin väliset asiat on nyt ratkaistu ja Turkin puolesta Suomi on syytä ottaa liittolaiseksi NATOon. Seuraavaksi Unkari tekee saman ratkaisun.
Miksi muuten kaikki tiltut ja NATOn vastustajat ovat tällaisia kouluja käymättömiä sivistymättömiä moukkia? Ainoa kirjoitustaitoinen tiltu jonka olen havainnut on nimimerkki "ilkka.luoma". Kummallista.
17.03.2023 11:03
Näkee että olet KAKSIAIVOSOLUINEN. Sinun vittuilusikin jää toiseksi lastentarhaan verrattuna. Viisivuotias on näet niin paljon sinua EDELLÄ.
"MOLO" ... MUAHAHAHAHAHAAA
"OTTAA KOVILLE" ... MUAHAHAHAHAA
Et tainnut oikein ymmärtää minun sanomaani. Minä naureskelin sitä kun tiltu ei ole käynyt lainkaan kouluja, mutta ei itse tajua olevansa asioista totaalisen pihalla. Sitä on näet sellaisiakin kouluja käymättömiä, mutta jotka ovat fiksuja. He näet KUUNTELEVAT, hyvin tarkasti, mitä ihmiset sanovat ja osaavat kysyä jos eivät ymmärrä. Mutta he eivät HUUDA tietämättään koska tietävät että EIVÄT tiedä.
Käsitätkö? (retorinen)
"MOLO" ... MUAHHAH MUAHHAH
Saisinko näitä lisää, kiitos, MUAHHAH MUAHHAH nauran itseni tärviölle MUAHHAH
17.03.2023 10:44
"Eli millaisia lupauksia meille syötetään, ilman Ruotsia ei liitytä, mutta nyt sitten liitytäänkin?"
Tämä on väärin. Pyrkimys oli että Suomi ja Ruotsi liittyvät yhdessä. Mutta realiteettien vuoksi Suomi liittyy ensin nyt kun ratifioinnit saadaan ojennukseen. Etkö lue uutisia tai luetko ainoastaan LENINGRADIN tietotoimiston uutisia. Lue enemmän, luulet vähemmän.
17.03.2023 10:38
"Meidät huijattiin euroonkin laittomasti ja Ruotsi jäi siitäkin, piti oman rahansa"
Huh, näiltä salaliittoihin hurahtaneilta ei laittomuuksien ja vääryyksien lista lopu koskaan. Aina on salaliitto ja vääryys siellä ja toinen täällä.
17.03.2023 10:36
Se on hienoa että pääsemme NATOon! Nyt ei tarvi enää pelästyä jokaista Kremlin roskatuutista tulevaa Suomea (tai mitään muutakaan) koskevaa lausuntoa.
Kerrassaan hienoa että saamme viimeinkin elää rauhassa NATOn ansiosta!
17.03.2023 10:13
Häh häh, ostan tuon selityksen, häh häh
17.03.2023 09:56
"DIKTAATORIKO" ... MUAHHAH
"YRITTÄKÄÄN" ... MUAHHAH
"miksi Suomen kansalta estettiin kansanäänestys Natosta"
Kansanäänestystä ei ole estetty. Sellaista ei ole kukaan halunnutkaan. Kaikki on mennyt lakien mukaan. Sinä vain et tunne lakia.
17.03.2023 09:54
Nämä tiltut ovat luku- ja kirjoitustaidottomia kouluja käymättömiä sivistymättömiä moukkia.
"VIERÄÄN" ... MUAHHAH
"PRESIRENTTI" ... MUAHHAH
"POLITIKKI" ... MUAHHAH
"ERELLYTTÄÄ" ... MUAHHAH
... jne.
Miksi sinä tiltu vihaat koulunkäyntiä niin paljon? Olisit paljon viisaampi jos olisit käynyt koulua. Kiusattiinko sinua niin että et halunnut käydä siellä? MUAHAHAHAAAA MUAHAHAHAAAA
17.03.2023 09:51
Kellonaika on Turkissa tunnin edellä meidän aikaamme!
Jännittävää! Koskahan presidentit tapaavat? MUAHHAH tiltut MUAHHAH LENINGRADILAISET MUAHHAH
17.03.2023 09:46
SEKIN ON SALALIITTO!!!!
MUAHAHAHAA MUAHAHAHAHAAA
KAIKKI ON SALALIITTOA!!!!!
MUAHAHAHAAA MUAHAHAHAHAAAA
Nauran itseni tärviölle
MUAHHAH MUAHHAH KRÄÄH KRÄÄH
17.03.2023 09:44
20 / 37