Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
törkyturpa
profiilit
törkyturpa
törkyturpa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
1278
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt kun olet saanut avautua, voisitko hieman rauhoittua ja tiivistää ja kertoa uudelleen se MITÄ HALUSIT SANOA? Vai oletko vain ihan OIKEASTI onnellinen ja haluat tuoda ONNELLISUUTESI esiin meillekin, jotta saisit PIRISTETTY* meidän päiväämme näinä vuodenajan lyhimpinä päivinä?
Jos kyse on jälkimmäisestä, niin lämmin kiitos yrityksestä.
21.12.2023 11:30
AARGH! MYRKKYPIIKKIKORTTI eli KORONAHUIJAUSKORTTI on pelattu. AARGH
Minä KÄRSIN, AARGH!!!!
He pelasivat KORONAPIIKKIKORTIN
AARGH!
21.12.2023 09:41
"Suomalaisten suurin ja todellisin uhka on juurikin pieni poliittinen eliitti."
Ok, osaisitko hieman tarkentaa tai yksilöitä tätä "eliittiä"? Tai voisitko mainita edes joitakin sen jäseniä? Ymmärrän jos et halua paljastaa sitä, koska tämä tieto on tietenkin SALAISUUS. Ei sitä voi paljastaa Suomi24:ssä. Kyllä, minä ymmärrän.
Mutta arvostaisin kovasti kaikkia tiedonmurusia joita voisit jakaa tästä salaperäisestä ryhmästä!
21.12.2023 09:38
" sillä seassa on liikaa trollaavia idiootteja"
Kyllä, minä TUNNUSTAN, ALLEKIRJOITAN sekä MYÖNNÄN tämän täysin. MInä olen trollaava IDIOOTTI. Mutta minä teen sitä koska se on minusta HAUSKAA, ymmärrätkö? Minä olen niin KIEROUTUNUT ja SEINÄHULLU että minä NAUTIN sellaisesta.
Minä EN ole niin FIKSU, että KYKENISIN ajattelemaan NATOa kritisoivaa henkilöä RIKKAUTENA ja demokratiaan KUULUVANA. Minä olen niin VAJAA, että näen tällaisen henkilön ainoastaan meidän OMAA hyvinvointiamme uhkaavana henkilönä joka ei PELKÄÄ itanaapuria niin paljon kuin MINÄ. Näillä sanoillani minä osoitan kuuluvani siihen isoon MASSAAN jota on hyvin helppo kuljettaa PROPAGANDAN avulla, koska minä kuuntelen vain sellaista mediaa joka VAHVISTAA omia ENNAKKOLUULOJANI.
---
(mikäs sen paradigman nimi olikaan, joka sanoi sarkasmista, että kun sen vie riittävän pitkälle, ei ole enää mahdollista päätellä oliko väittämän lausuja tosissaan vai ei)
21.12.2023 09:35
Kertokaapas mistä tämä mainio HUUMORIPALSTA löytyy!! Tarkoitan tietenkin näitä ERKKI JOHANIN juttuja. Mistä olette löytäneet nämä LOISTAVAT tekstit?
Apropos: tässä alla näette OIKEAN KAKSIAIVOSOLUISEN retoriikkaa. Ensimmäinen tunnusmerkki on tietenkin oikeinkirjoituksen hallinta, MUAHHAH.
"Niin niistöhän on maanpetturi ,ensin vei suomen euhun ,tuhosi suomen valtion ja myt haluaa päästä suomalaisesta kansata ja tuhota sen ,usan puolesta venäjää vastaan.viimeiseen suomalaiseen ,kuten ukrainassa käy nyt."
Onneksi näitä on olemassa. Ne tuovat HUUMORIA tähän talven synkimpÄÄN AIKAAN!
21.12.2023 08:22
Näin kirjoittaa vannoutunut LITTEÄN MAAN kannattaja sekä KORONA- ja ILMASTOHUIJAUKSIA havainnoiva tarkkaa TIETEELLISTÄ tutkimusta tekevä henkilö. Hän on ajatuksissaan edistyksellinen. Jopa niin edistyksellinen että hänen ajatuksenjuoksussaan on tavallisen ihmisen mahdotonta pysytellä. Niinpä hän purkaa turhautumistaan täällä Suomi24:n huumoripalstoilla.
21.12.2023 08:10
"Venäjän kauppa ei tuke palaamaan ennen kuin putin on pois vallasta ja venäjä lopettanut valtapolitiikkansa naapurimaihin"
Näinhän se tietenkin on. SOTAKÄÄPIÖn aika tietenkin päättyy aikanaan, mutta jälkimmäinen on akateemista pohdiskelua. Yhtä hyödyllistäö pohdintaa on miettiminen miten lehmien elämä muuttuisi jos ne saisivat siivet.
Kyseessähän on ENTISEN suurvallan kuolinkouristukset ja kestää aikansa ennenkuin on kasvanut sellainen sukupolvi joka ei ole koskaan elänyt SUURVALLASSA.
21.12.2023 08:05
Allekirjoitan tämän tulevaisuuden vision. Menee pitkäääään ennenkuin venäläiseen aletaan taas luottaa. Maan ainoa hyödyke kaasuvarastokin hupenee kiinalaisten taskuun ja game over
21.12.2023 07:44
Kyllä se kannatus suurempi on. Mistä olet tuon luvun temmannut. Eihän NATOn vastustajia ole kuin kourallinen. Ja tästä kourallisestakin 99% on näitä anoturtiaisia yms. litteä maa ja koronahuijaus + ufot jne.jne. huitelijoita.
21.12.2023 07:41
Ei pidä uskoa kaikkea mitä INTERNETISTÄ löytyy.
Mietipäs nyt, Sergei, aivan VAKAVISSASI: ovatko nuo tuossa listatut kriteerit todellakin VOITTAJAN kriteerejä.
Katsos, Sergei, samoilla KRITEEREILLÄ kaikkien kansojen ISÄ (ja myös SUURI Suomen ystävä) generalissimus Stalin voitaisiin julistaa VOITTAJAKSI Suomen talvisodan tapahtumien perusteella.
21.12.2023 07:38
"Nato hihhulit saivat sen minkä halusivat. Maamme varattomaksi, sotilasleiriksi, vihamielisen naapurin ja ulkomaisten sijoittajien ostettavissa olevan maan halvalla"
MUAHAHAHAAA
LENINGRADIN toimisto kirjoitteleen nyt KATKERANA kun a) Suomi on NATOssa ja b) on ALLEKIRJOITETTU kahdenvälinen puolustussopimus maailman TOISEN suurvallan kanssa ja c) koska edellisessä se TOINEN suurvalta EI OLE Venäjä. Kyllä nyt kärsii. Sergei JÄRSII kengänkannikkaansa hermostuksissaan ja hyräilee, koska se rauhoittaa Sergeitä:
"KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!"
21.12.2023 07:33
Mene käymään Venäjällä (jos pääset sinne jostain) niin mielesi muuttuu
20.12.2023 14:45
"Suomi ei rankingissa pärjännyt, vaan sijoittui viimeiseksi.
Lehti kehottaa suomalaisia lohduttautumaan joulun aikaan ottamalla kaksarikännit.
Näin se Suomen harjoittama Venäjän horjuttamispolitiikka ja Ukrainan sota-apu onkin horjuttanut Suomea."
LENINGRAD, huomasitteko että Venäjä ei ollut vertailussa mukana. Se oli jätetty pois vertailusta, koska se ei olisi mahtunut arvosteluasteikolle. MUAHAHAHAA
KAALISOPPAA KAALISOPPAA KAALISOPPAA HEI!
(tiedättekö LENINGRADISSA mitä tarkoittaa OLKIUKKOARGUMENTTI?)
20.12.2023 14:04
"Sinua ei ainakaan voi irtisanoa mistään ,kun oot Kelan asiakas. Ei työssä käyvät jaksa sun tyhmyyksiä lukea."
Kas, KAKSIAIVOSOLUINEN alkoi VITTUILEMAAN.
SOTAKÄÄPIÖ ottaa oman työväkensä VANKILOISTA. Siihen roskasakkiin verrattuna Kelan asiakkaatkin ovat HERROJA!
20.12.2023 13:03
Venäläinen nauttii kun saa olla MAAORJA tai vastaava. Heitä ei lainkaan haittaa elää diktatuurissa. Venäläisillä on siinä vuosisatainen perinne.
20.12.2023 13:01
Hei LENINGRAD! Onko kova meno päällä? Oletteko jo tintanneet paljon KILJUA tänään?
Tiesittekö että KAALISOPPA on perinteinen venäläinen herkku?
Putin on SOTAKÄÄPIÖ
20.12.2023 13:00
Tämä keskustelunavaus on erikoinen. Siinä sanotaan Venäjän johtajasta:
"Ajattelee vain Venäjän suuruutta ja omaa asemaansa sen johdossa.
Millään yksilön inhimillisyydellä ei ole mitään merkitystä."
Mutta tällä tavoinhan KAIKKI Venäjän johtajat ovat ajatelleet kautta VUOSISATOJEN. Onko tässä nyt jotain uutta? Aivan!
20.12.2023 12:17
Kyse ei ole köyhyydestä tai voimien puutteesta. Se on MAAORJIEN kansalle OMINAISTA, että se käyttäytyy näin kuin se käyttäytyy.
Me täällä sivistyneessä maailmassa todellakin toivomme että "putleri riehuu kuolemaansa saakka". Sillä tavalla tämä MAAORJIEN kansa uppoaa niin syvälle kuin mahdollista!
20.12.2023 12:16
Kyllä! Ei lisättävää tähän! Kyllä!
Näin on!
20.12.2023 12:13
Mistä te LENINGRADILAISET aina arvaatte mitä me suomalaiset AJATTELEMME? Se on HÄKELLYTTÄVÄÄ. Nytkin kuin ajatustenlukua:
"haaveilet uudesta sodasta itäänpäin, kun sinusta tämä on oikea suunta"
Hämmästyttävää!
20.12.2023 12:12
23 / 64