Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. "Väitteesi+siitä,+etteivätkö+populistit+tarjoaisi+helppoja+ratkaisuja+vaikeisiin+kysymyksiin,+on+mielenkiintoinen.+Ovatko+sinun+mielestäsi+populistien+tarjoamat+ratkaisut+vaikeita,+vai+ongelmat+helppoja?+Okei,+tiedämme+että+tarjotut+ratkaisut+ovat+mahdottomia,+mutta+populistien+äänestäjät+eivät+yleensä+tätä+tajua...+"Toi+oli+hieno+kommentti.++Nyt+ollaan+siinä+ytimessä+!Tässä+lainaus+taas+toimittajan+vouhotuksesta+ja+itse+keksimä+artikkeli+Iltalehdessä.+Venäjä+ja+saariston+väylät+uhka....+Mutta+sitten..+Lainaus:"Tilanteen+laadun+vuoksi+asiantuntija+haluaa+pysytellä+nimettömänä"Kuka+tätä+pask***+haluaa+oikein+lapioida+ja+kuka+tähän+uskoo+?Ensimmäinen+juttu:+Venäjä+ei+voi+hallita+koko+Itämerta+millääntavalla+ja+siinä+olisi+silloin+ja+pitänyt+miehittää+Viro,+Latvia+ja+Liettua+ja+Nämä+on+Euroopan+unionin+jäseniä.Lisäksi+Turun+saariston+pommittaminen+on+myös+hyökkäys+4:teen+EU+maahan+Ruotsiinja+Ahvenanmaan+itsehallintoalueeseen...++!Tämä+tarkoittaa+käytännössä+sotaa+euroopan+unionia+vastaan+ja+Te+tiedätte+kaikki,+kuinkasiinä+asiassa+kävisi+myös+se+tuntematon+sotilasasiantunija+tietää+tämän,+joten+pää+kiinni.+Minä+voin+sanoa+tässä+ja+nyt+ja+huutaa+sen+ääneen,+että+Rýssä+ja+Putin+kuse+housuus+ja+Pelkää+pelkää+Euroopan+unionia+se+on+suuri+ja+mahtava+ja+6+kertaa+suurempi+kuin+sinä.
  2. Olen+huomannut,+että+Ilta-lehti+tekee+paljon+tätä+Persu-kommunisti+juttua+ja+kommentit+valitaan+puolueellisesti.+Tämä+viimeinen+oli+uhka+turun+saaristossa.Venäläisten+maanomistus+on+uhka+huoltovarmuudelle+ja+siitä+kaikkea+epätervettä+puhetta.+Terve+ihminen+joutuu+miettimään+oikeasti,+kenelle+tällaista+pask***+syötetään.+Siis+sen+kohderyhmän+täytyy+olla+hyvin+yksinkertainen+ja+luokiteltu,+samoin+kuin+MV-lehti.Sehän+tarkoittaisi+käytännossä+tämä+Turun+juttu,+että+suomi+ei+kykene+nyt+myöskään+tarkkailemaan+merialueitaan+ja+kuka+vain+voi+soutuveneellä+ja+millä+vain+tulla+ruotsista+jasitä+ei+kukaan+näe+ja+se+vene+voi+olla+aivan+täynnä+nuuskaa+!+Sitä+se+käytännössä+tarkoittaa.Olen+kyllä+ymmärtänyt,+että+tutkakoneet+sateliit+ja+tutkat+valvoo+aika+tarkkaan+meriliikennettä+myös+Venäjän+puolella+ja+yli+rajojen.+Eihän+Hornetti+voi+muuten+nousta+vastaanottamaan..++Jos+syväväylä+tiedetään,+niin+sitä+varmasti+vahditaan+muillakin+keinoin+jos+tulee+kriisitilanne.++Ammutaan+vaikka+kapeikkoon+vähän+täytettä.Kysymys+on+varmasti+rahanpesusta+ja+voi+olla+salakuljetuksesta.+Eli+näin+saadaan+rajan+yli+eurooppaan+vaarallisia+aineita+ja+huumeita+ja+sun+muuta.+Tuodaan+pienoissukellusveneelläja+siirretään+saariston+kautta+Ruotsiin+ja+sieltä+Eurooppaan.++Ruotsi+ei+kyttää+suomestatulevaa+liikennettä,+mutta+taas+suomi+kyttää+sitä+jo+hallintonsa+tähden.+Mutta+todennäköisesti+vain+rahanpesua.+Venäjän+rikkailla+on+rahaa.+Ei+ne+anna+sitä+köyhälle+kansalle+eikä+millekkään+vitu***+venäjän+valtiolle.++Suomlainen+kommunisti+kuvittelee,+että+ne+myös+jakaa+rahojaan+valtiolle+HA+ha+haaaa+!
  3. Laitan+sen+oikeastaan+tähän.+Minä+sanon+sinulle+Persu-kommunisti+yhden+asian+hyvin+yksinkertaisesti.+Jos+asiatei+ole+tasa-arvoisia,+niin+silloin+ne+on+eriarvoisia+ja+kumpaan+kuppiin+luulet+jotuvas+?Älä+milloinkaa+missään+vaiheessa+edes+lähde+kuvittelemaan+ja+alistamaan+itseäsi+jonkun+alaisuuteen+millään+nimellä+tai+jengillä+tai+aatteella+ja+rakenna+eriarvoisuuttataloudellisessa+unionissa+älä+milloinkaan+tee+sitä.+Me+tiedetään+kaikki,+että+yksityinen+omistus+on+se+tärkein+ja+ensimmäinen+asia+mistätalous+ja+hyvinvointi+alkaa+ja+nousee.+Talous+ja+hyvinvointi+ei+ala+mistään+valtiosta+ja+kolhoosista,+vaan+se+alkaa+jokaisen+ihmisen+halusta+saavuttaa+elämässä+jotakin.Sellaisia+kolhooseja+ei+ole,+mitkä+olisivat+tasa-arvoisia+ja+varsinkin+ne+olisivat+vieläsisältä+hyvin+eriarvoisia.+Tavoite+on+siis+saavuttaa+yksilön+ja+ihmisten+välinen+tasa-arvo.++Jos+sä+Persu-kommunisti+ja+väyrynen+et+tajua+mitä+minä+tähän+kirjoitin,+niin+minä+voisinsen+upottaa+sinun+aivoihin+jollakin.+Yksityisten+ihmisten+omaisuus:+Maa,+sijoitukset,asunnot,+yritykset+ym+ym.+Niiden+arvo+perustuu,+niiden+kysyntään+ja+ne+on+vaihdon+välineitä.+Niiden+kautta+luodaan+hyvinvointi+ja+niiden+kautta+sinulla+kommunisti+on+mitä+jakaa+sille+ruikku+kansallesi.+Siitä+seuraus:Sitä+varten+on+euroopan+unioni+kehitetty,+että+se+tekee+rahaa+ja+antaa+taloudellevoimaa,+oletko+sä+noin+yksinkertainen+?Tarvitaan+miestä+joka+vaatii+myös+suomen+historiaa+ja+kansaa+ja+suomen+synnyin+maata+takaisin+ja+siinä+pitää+olla+harteita+ja+ei+pidä+tapella+sosiaaliavuista+hädänalaisten+kanssa+?