Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Miettikää Tätä ensin ja sitten kirjoita....

Eikö koskaan ole tutkittu tyhmyyttä ja populisimia, kuinka se kulkee käsi kädessä ! Markkinointi ihmisenä minä ymmärrän,
    Euroopan unioni
    7
    250
  2. Vastaus: Kristinusko ja Euroopan unioni !

Kirjoitan EU-vihaajien kritiikistä Kristinuskoon ja sitä kautta vihaan Euroopan unionia kohtaan. On esitetty väitteitä,
    Euroopan unioni
    11
    249
  3. Yksityinen omistus on kaiken ratkaisu ! Aivan kaik

Yksityinen omistus on aivan kaiken ratkaisu ! Se ratkaisee sodat ja arvot ja arvomaailman. Yksityinen omistus ja vapaa
    Euroopan unioni
    2
    247
  4. Ei Euroopan unioni hajoa mihnkään !

Ei Euroopan unioni voi yksinkertaisesti hajota. Meinaatteko, että EU nyt hajoaa ja suomi ja muut maat ottaa markat ja F
    Euroopan unioni
    1
    241
  5. Jos Euroopan unioni olisi näin, kuin olette . . .

Jos Euroopan unioni olisi näin, niin kuin Te olette puhuneet niin se on totta, että sitä ei olisi koskaan edes perustett
    Euroopan unioni
    17
    233
  6. Eurovaalit ja eduskuntavaalit äänikelpoisuus ?

Miten on mahdollista, että kehitysvammaisilla ja monella dementikko vanhuksella on äänikelpoisuus ? Kenen ääntä nämä hen
    Euroopan unioni
    8
    226
  7. Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista

Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoi
    Euroopan unioni
    17
    225
  8. Suomalainen kulttuuri oli taas Helsingin sanomissa

Euroopassa oli tehty tutkimus Muslimien hyväksymisetä ja puhuttiin suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisesta elämäntav
    Euroopan unioni
    11
    222
  9. Ajatelkaa mitä elämä olisi ilman EU:ta !

Jokainen Teistä muistaa ajan suomen-kommunistihallinnon terrorista. Ihmiset eivät saaneet edes passia jos heillä oli ul
    Euroopan unioni
    4
    221
  10. Eikö kommunisti tajua, että olet vihollinen

Kommunisti-persut ja kommunistit ja valtio ja rotu ja suomalaiset ja lajitellut kulttuurit olette ihmisten vihollisia j
    Euroopan unioni
    14
    215
  11. Kysyn onko "persut" köyhän ja työttömän puolella ?

Onko Persut köyhän ja työttömän ja sairaan ja vähävaraisen puolella ? En oikein ymmärrä ja ymmärtääkö joku toinen ? Eu
    Euroopan unioni
    6
    215
  12. Voiko sanoa suoria sanoja ?

Mikä on elämässä tärkeintä ? Elämässä tärkeintä on vapaus. Vapaus on jokaisen ihmisen tärkein asia. Joka vastustaa vapa
    Euroopan unioni
    5
    213
  13. Brexit ja Persu-kommunistien tuho, vaaleissa !

Brexit tulee ennen eduskuntavaaleja ! Nyt kun tulee kova Brexit ja kaikki se kaaos Britanniaan ja heidän rahansa ja lai
    Euroopan unioni
    1
    209
  14. Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.

Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut
    Euroopan unioni
    4
    208
  15. Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset

Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä
    Euroopan unioni
    2
    206
  16. Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !

Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on
    Maailman menoa
    18
    204
  17. Tyhmät ei tiedä edes tätä !

Teollisuus ja liiketalous on kait se runko mille taloutta rakennetaan. Kun katsotte myytäviä tuotteita, niin huutonetis
    Euroopan unioni
    4
    202
  18. Trumpin päivät on ohi.

https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä
    Euroopan unioni
    8
    199
  19. Miksi asioista puhuta rehellisesti mikä mitäkin

Miksi ei puhuta rehellisesti mikä mitäkin käytännössä tarkoittaa.... ? Onhan se kissa nostettava pöydälle ja onhan se ku
    Euroopan unioni
    2
    199
  20. Ei olisi suomen ääri kommunistien pitänyt mennä !!

! ! Ei olisi pitänyt suomen persu-kommunistien ! ! Mennä kannattamaan Ruotsindemokraatteja ! Yhdistivät SD sisarpuolueek
    Euroopan unioni
    0
    196