Liittovaltio

Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Suomalainen kulttuuri oli taas Helsingin sanomissa
Euroopassa oli tehty tutkimus Muslimien hyväksymisetä ja puhuttiin suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisesta elämäntav11213Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista
Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoi17210Jos Euroopan unioni olisi näin, kuin olette . . .
Jos Euroopan unioni olisi näin, niin kuin Te olette puhuneet niin se on totta, että sitä ei olisi koskaan edes perustett17203Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset
Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä2201Eurovaalit ja eduskuntavaalit äänikelpoisuus ?
Miten on mahdollista, että kehitysvammaisilla ja monella dementikko vanhuksella on äänikelpoisuus ? Kenen ääntä nämä hen8200Kysyn onko "persut" köyhän ja työttömän puolella ?
Onko Persut köyhän ja työttömän ja sairaan ja vähävaraisen puolella ? En oikein ymmärrä ja ymmärtääkö joku toinen ? Eu6198Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.
Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut4196Miettikää Tätä ensin ja sitten kirjoita....
Eikö koskaan ole tutkittu tyhmyyttä ja populisimia, kuinka se kulkee käsi kädessä ! Markkinointi ihmisenä minä ymmärrän,7195Ei Euroopan unioni hajoa mihnkään !
Ei Euroopan unioni voi yksinkertaisesti hajota. Meinaatteko, että EU nyt hajoaa ja suomi ja muut maat ottaa markat ja F1193Eikö kommunisti tajua, että olet vihollinen
Kommunisti-persut ja kommunistit ja valtio ja rotu ja suomalaiset ja lajitellut kulttuurit olette ihmisten vihollisia j14192Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !
Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on18191Miksi EU vihaajilla ei kokemusta ja vastaus !
Olen tainnut selvittää, keitä ja missä EU vihaajat asuvat ja ovat. Minusta tuntuu, että 95% EU vihan kirjoittajista asuu1190Trumpin päivät on ohi.
https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä8190Miksi sitten EU on suosittu viisaiden ja koulutett
Miksi EU on sitten suosittu viisaiden ja älymystön ja varakkaiden ja koulutettujen kesuudessa. Tehkää testi-ryhmä vaikk7181Tyhmät ei tiedä edes tätä !
Teollisuus ja liiketalous on kait se runko mille taloutta rakennetaan. Kun katsotte myytäviä tuotteita, niin huutonetis4180Kirjoittajan sosiaalinen luokka
Olen ratkaissut pitkään mietityttäneen ongelman ihmisten eri asemasta ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. Kautta aikain6180"Euroopan unioni" Voittaja toteaa USA ja Brexit
Viimeinkin saamme todellisen tiedon EU vihaajista ja niiden motivaatiosta. Kiitän nimimerkkiä "Eihelvetissä" hänen selon7179Huomasin, että eihän Unkari ja Puola voi erota EU:
Puola ja Unkari ei voi edes erota EU:sta ja sehän on kaikki ihan näytelmää. Sillä verrukeella saadaan tukia ja lainaa EU5178METSÄ Nyt Tienataan... " Toimittajat HOI ! "
Suomen Metsäteollisuuteen Helv*** äkkiä lisää investointeja. Suomi Jää suurimmaksi Sellun tuottajaksi jos USA lentää vit5176Ajatelkaa mitä elämä olisi ilman EU:ta !
Jokainen Teistä muistaa ajan suomen-kommunistihallinnon terrorista. Ihmiset eivät saaneet edes passia jos heillä oli ul4176