Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Suomalainen kulttuuri oli taas Helsingin sanomissa

Euroopassa oli tehty tutkimus Muslimien hyväksymisetä ja puhuttiin suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisesta elämäntav
    Euroopan unioni
    11
    213
  2. Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista

Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoi
    Euroopan unioni
    17
    210
  3. Jos Euroopan unioni olisi näin, kuin olette . . .

Jos Euroopan unioni olisi näin, niin kuin Te olette puhuneet niin se on totta, että sitä ei olisi koskaan edes perustett
    Euroopan unioni
    17
    203
  4. Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset

Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä
    Euroopan unioni
    2
    201
  5. Eurovaalit ja eduskuntavaalit äänikelpoisuus ?

Miten on mahdollista, että kehitysvammaisilla ja monella dementikko vanhuksella on äänikelpoisuus ? Kenen ääntä nämä hen
    Euroopan unioni
    8
    200
  6. Kysyn onko "persut" köyhän ja työttömän puolella ?

Onko Persut köyhän ja työttömän ja sairaan ja vähävaraisen puolella ? En oikein ymmärrä ja ymmärtääkö joku toinen ? Eu
    Euroopan unioni
    6
    198
  7. Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.

Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut
    Euroopan unioni
    4
    196
  8. Miettikää Tätä ensin ja sitten kirjoita....

Eikö koskaan ole tutkittu tyhmyyttä ja populisimia, kuinka se kulkee käsi kädessä ! Markkinointi ihmisenä minä ymmärrän,
    Euroopan unioni
    7
    195
  9. Ei Euroopan unioni hajoa mihnkään !

Ei Euroopan unioni voi yksinkertaisesti hajota. Meinaatteko, että EU nyt hajoaa ja suomi ja muut maat ottaa markat ja F
    Euroopan unioni
    1
    193
  10. Eikö kommunisti tajua, että olet vihollinen

Kommunisti-persut ja kommunistit ja valtio ja rotu ja suomalaiset ja lajitellut kulttuurit olette ihmisten vihollisia j
    Euroopan unioni
    14
    192
  11. Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !

Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on
    Maailman menoa
    18
    191
  12. Miksi EU vihaajilla ei kokemusta ja vastaus !

Olen tainnut selvittää, keitä ja missä EU vihaajat asuvat ja ovat. Minusta tuntuu, että 95% EU vihan kirjoittajista asuu
    Euroopan unioni
    1
    190
  13. Trumpin päivät on ohi.

https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä
    Euroopan unioni
    8
    190
  14. Miksi sitten EU on suosittu viisaiden ja koulutett

Miksi EU on sitten suosittu viisaiden ja älymystön ja varakkaiden ja koulutettujen kesuudessa. Tehkää testi-ryhmä vaikk
    Euroopan unioni
    7
    181
  15. Tyhmät ei tiedä edes tätä !

Teollisuus ja liiketalous on kait se runko mille taloutta rakennetaan. Kun katsotte myytäviä tuotteita, niin huutonetis
    Euroopan unioni
    4
    180
  16. Kirjoittajan sosiaalinen luokka

Olen ratkaissut pitkään mietityttäneen ongelman ihmisten eri asemasta ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. Kautta aikain
    Euroopan unioni
    6
    180
  17. "Euroopan unioni" Voittaja toteaa USA ja Brexit

Viimeinkin saamme todellisen tiedon EU vihaajista ja niiden motivaatiosta. Kiitän nimimerkkiä "Eihelvetissä" hänen selon
    Euroopan unioni
    7
    179
  18. Huomasin, että eihän Unkari ja Puola voi erota EU:

Puola ja Unkari ei voi edes erota EU:sta ja sehän on kaikki ihan näytelmää. Sillä verrukeella saadaan tukia ja lainaa EU
    Euroopan unioni
    5
    178
  19. METSÄ Nyt Tienataan... " Toimittajat HOI ! "

Suomen Metsäteollisuuteen Helv*** äkkiä lisää investointeja. Suomi Jää suurimmaksi Sellun tuottajaksi jos USA lentää vit
    Euroopan unioni
    5
    176
  20. Ajatelkaa mitä elämä olisi ilman EU:ta !

Jokainen Teistä muistaa ajan suomen-kommunistihallinnon terrorista. Ihmiset eivät saaneet edes passia jos heillä oli ul
    Euroopan unioni
    4
    176