Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista

Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoi
    Euroopan unioni
    17
    205
  2. Jos Euroopan unioni olisi näin, kuin olette . . .

Jos Euroopan unioni olisi näin, niin kuin Te olette puhuneet niin se on totta, että sitä ei olisi koskaan edes perustett
    Euroopan unioni
    17
    202
  3. Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset

Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä
    Euroopan unioni
    2
    198
  4. Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.

Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut
    Euroopan unioni
    4
    189
  5. Trumpin päivät on ohi.

https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä
    Euroopan unioni
    8
    187
  6. Kysyn onko "persut" köyhän ja työttömän puolella ?

Onko Persut köyhän ja työttömän ja sairaan ja vähävaraisen puolella ? En oikein ymmärrä ja ymmärtääkö joku toinen ? Eu
    Euroopan unioni
    6
    183
  7. Eikö kommunisti tajua, että olet vihollinen

Kommunisti-persut ja kommunistit ja valtio ja rotu ja suomalaiset ja lajitellut kulttuurit olette ihmisten vihollisia j
    Euroopan unioni
    14
    180
  8. Kirjoittajan sosiaalinen luokka

Olen ratkaissut pitkään mietityttäneen ongelman ihmisten eri asemasta ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. Kautta aikain
    Euroopan unioni
    6
    176
  9. Miksi sitten EU on suosittu viisaiden ja koulutett

Miksi EU on sitten suosittu viisaiden ja älymystön ja varakkaiden ja koulutettujen kesuudessa. Tehkää testi-ryhmä vaikk
    Euroopan unioni
    7
    175
  10. Tyhmät ei tiedä edes tätä !

Teollisuus ja liiketalous on kait se runko mille taloutta rakennetaan. Kun katsotte myytäviä tuotteita, niin huutonetis
    Euroopan unioni
    4
    174
  11. Eurovaalit ja eduskuntavaalit äänikelpoisuus ?

Miten on mahdollista, että kehitysvammaisilla ja monella dementikko vanhuksella on äänikelpoisuus ? Kenen ääntä nämä hen
    Euroopan unioni
    8
    170
  12. EU on Kirpputori !

Helpoin tapa kertoa mikä Euroopan unioni on näin muodollisesti: Tämä kirjoitus on tarkoitettu Vähän jälkeen jääneille ja
    Euroopan unioni
    2
    170
  13. Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !

Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on
    Maailman menoa
    18
    168
  14. Onko Huhtasaaren porukat . . . Sekasin ?

Onko nämä huhtasaaren porukat jo menettäneet järkensä, vai onko nämä oireita parantumisesta ? Koko ajan ovat kirjoittan
    Euroopan unioni
    7
    163
  15. Onhan tänään tapahtunut hurjia asioita.

Euroopan unioni on solminut maailman suurimman vapaakauppa-alueen. Japanin ja EU:n välinen kauppa vapautuu täysin. Tark
    Euroopan unioni
    3
    163
  16. Väyrynen puhe yksinkertaisille.

Kuuntelin aidosti Väyrysen puheita, kun yritän selvittää, miten se voi saada ketään kannattamaan persuja ja väyrystelyjä
    Euroopan unioni
    4
    163
  17. Miettikää Tätä ensin ja sitten kirjoita....

Eikö koskaan ole tutkittu tyhmyyttä ja populisimia, kuinka se kulkee käsi kädessä ! Markkinointi ihmisenä minä ymmärrän,
    Euroopan unioni
    7
    162
  18. Ei Euroopan unioni hajoa mihnkään !

Ei Euroopan unioni voi yksinkertaisesti hajota. Meinaatteko, että EU nyt hajoaa ja suomi ja muut maat ottaa markat ja F
    Euroopan unioni
    1
    161
  19. Skogsbränder Hjälp ! Puolustusyhteistyö.

Skogsbränder tarkoittaa metsäpaloa ja se nyt on vähintä mitä pitää tietää, ruotsin kielestä ja se on vähintä mitä pitää
    Euroopan unioni
    9
    161
  20. Kertokaappa Maahanmuutto ja Matu ?

Kertokaa minulle minulle, mikä siinä valtiossa oikein kiihottaa ? Olettako Te töissä valtiolla ? Haluatteko Te tehdä pah
    Maahanmuutto
    22
    159