Liittovaltio
![]()
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Miettikää Tätä ensin ja sitten kirjoita....
Eikö koskaan ole tutkittu tyhmyyttä ja populisimia, kuinka se kulkee käsi kädessä ! Markkinointi ihmisenä minä ymmärrän,7250Vastaus: Kristinusko ja Euroopan unioni !
Kirjoitan EU-vihaajien kritiikistä Kristinuskoon ja sitä kautta vihaan Euroopan unionia kohtaan. On esitetty väitteitä,11249Yksityinen omistus on kaiken ratkaisu ! Aivan kaik
Yksityinen omistus on aivan kaiken ratkaisu ! Se ratkaisee sodat ja arvot ja arvomaailman. Yksityinen omistus ja vapaa2247Ei Euroopan unioni hajoa mihnkään !
Ei Euroopan unioni voi yksinkertaisesti hajota. Meinaatteko, että EU nyt hajoaa ja suomi ja muut maat ottaa markat ja F1241Jos Euroopan unioni olisi näin, kuin olette . . .
Jos Euroopan unioni olisi näin, niin kuin Te olette puhuneet niin se on totta, että sitä ei olisi koskaan edes perustett17233Eurovaalit ja eduskuntavaalit äänikelpoisuus ?
Miten on mahdollista, että kehitysvammaisilla ja monella dementikko vanhuksella on äänikelpoisuus ? Kenen ääntä nämä hen8226Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista
Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoi17225Suomalainen kulttuuri oli taas Helsingin sanomissa
Euroopassa oli tehty tutkimus Muslimien hyväksymisetä ja puhuttiin suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisesta elämäntav11222Ajatelkaa mitä elämä olisi ilman EU:ta !
Jokainen Teistä muistaa ajan suomen-kommunistihallinnon terrorista. Ihmiset eivät saaneet edes passia jos heillä oli ul4221Eikö kommunisti tajua, että olet vihollinen
Kommunisti-persut ja kommunistit ja valtio ja rotu ja suomalaiset ja lajitellut kulttuurit olette ihmisten vihollisia j14215Kysyn onko "persut" köyhän ja työttömän puolella ?
Onko Persut köyhän ja työttömän ja sairaan ja vähävaraisen puolella ? En oikein ymmärrä ja ymmärtääkö joku toinen ? Eu6215Voiko sanoa suoria sanoja ?
Mikä on elämässä tärkeintä ? Elämässä tärkeintä on vapaus. Vapaus on jokaisen ihmisen tärkein asia. Joka vastustaa vapa5213Brexit ja Persu-kommunistien tuho, vaaleissa !
Brexit tulee ennen eduskuntavaaleja ! Nyt kun tulee kova Brexit ja kaikki se kaaos Britanniaan ja heidän rahansa ja lai1209Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.
Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut4208Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset
Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä2206Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !
Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on18204Tyhmät ei tiedä edes tätä !
Teollisuus ja liiketalous on kait se runko mille taloutta rakennetaan. Kun katsotte myytäviä tuotteita, niin huutonetis4202Trumpin päivät on ohi.
https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä8199Miksi asioista puhuta rehellisesti mikä mitäkin
Miksi ei puhuta rehellisesti mikä mitäkin käytännössä tarkoittaa.... ? Onhan se kissa nostettava pöydälle ja onhan se ku2199Ei olisi suomen ääri kommunistien pitänyt mennä !!
! ! Ei olisi pitänyt suomen persu-kommunistien ! ! Mennä kannattamaan Ruotsindemokraatteja ! Yhdistivät SD sisarpuolueek0196