Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Tutkelma/Gradu EU-vihaajista ja persuista
Olen tänään 27.5.2018 saanut päätökseen tutkelman /Gradun EU-vihaajista. Olen kirjoittanut tänne monista aiheista tarkoi17205Jos Euroopan unioni olisi näin, kuin olette . . .
Jos Euroopan unioni olisi näin, niin kuin Te olette puhuneet niin se on totta, että sitä ei olisi koskaan edes perustett17202Kerroin juuri Pizza yrittäjälle, että ainekset
Pizza ainekset kannattaa hakea muualta, kuin suomesta. Kerroin, että esim. Latviassa kilo savustettua sian ulkofilettä2198Saa sanoa, kuin Hjallis. . . Että tiedättekö mitä.
Tässä saa sanoa, kuin Hjallis, että tiedättekö mitä. Kansasta ja rodusta ja EU-vihasta ja rasismista ja suomalaista huut4189Trumpin päivät on ohi.
https://www.youtube.com/watch?v=vXAFXeL21VA USA poistaa tullit ja tulee tukemaan Euroopan unionia. Se oli Poijat siinä8187Kysyn onko "persut" köyhän ja työttömän puolella ?
Onko Persut köyhän ja työttömän ja sairaan ja vähävaraisen puolella ? En oikein ymmärrä ja ymmärtääkö joku toinen ? Eu6183Eikö kommunisti tajua, että olet vihollinen
Kommunisti-persut ja kommunistit ja valtio ja rotu ja suomalaiset ja lajitellut kulttuurit olette ihmisten vihollisia j14180Kirjoittajan sosiaalinen luokka
Olen ratkaissut pitkään mietityttäneen ongelman ihmisten eri asemasta ja sosiaalisesta käyttäytymisestä. Kautta aikain6176Miksi sitten EU on suosittu viisaiden ja koulutett
Miksi EU on sitten suosittu viisaiden ja älymystön ja varakkaiden ja koulutettujen kesuudessa. Tehkää testi-ryhmä vaikk7175Tyhmät ei tiedä edes tätä !
Teollisuus ja liiketalous on kait se runko mille taloutta rakennetaan. Kun katsotte myytäviä tuotteita, niin huutonetis4174Eurovaalit ja eduskuntavaalit äänikelpoisuus ?
Miten on mahdollista, että kehitysvammaisilla ja monella dementikko vanhuksella on äänikelpoisuus ? Kenen ääntä nämä hen8170EU on Kirpputori !
Helpoin tapa kertoa mikä Euroopan unioni on näin muodollisesti: Tämä kirjoitus on tarkoitettu Vähän jälkeen jääneille ja2170Minä sanoin ekana, että Persut on tyhmien puolue !
Minä otan kunnian ! Minä sanoin ekana, että persut on tyhmien puolue ! Tein myös analyysin, että suuri osa porukasta on18168Onko Huhtasaaren porukat . . . Sekasin ?
Onko nämä huhtasaaren porukat jo menettäneet järkensä, vai onko nämä oireita parantumisesta ? Koko ajan ovat kirjoittan7163Onhan tänään tapahtunut hurjia asioita.
Euroopan unioni on solminut maailman suurimman vapaakauppa-alueen. Japanin ja EU:n välinen kauppa vapautuu täysin. Tark3163Väyrynen puhe yksinkertaisille.
Kuuntelin aidosti Väyrysen puheita, kun yritän selvittää, miten se voi saada ketään kannattamaan persuja ja väyrystelyjä4163Miettikää Tätä ensin ja sitten kirjoita....
Eikö koskaan ole tutkittu tyhmyyttä ja populisimia, kuinka se kulkee käsi kädessä ! Markkinointi ihmisenä minä ymmärrän,7162Ei Euroopan unioni hajoa mihnkään !
Ei Euroopan unioni voi yksinkertaisesti hajota. Meinaatteko, että EU nyt hajoaa ja suomi ja muut maat ottaa markat ja F1161Skogsbränder Hjälp ! Puolustusyhteistyö.
Skogsbränder tarkoittaa metsäpaloa ja se nyt on vähintä mitä pitää tietää, ruotsin kielestä ja se on vähintä mitä pitää9161Kertokaappa Maahanmuutto ja Matu ?
Kertokaa minulle minulle, mikä siinä valtiossa oikein kiihottaa ? Olettako Te töissä valtiolla ? Haluatteko Te tehdä pah22159