Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Ei+tullut+vastausta+Nakapäiltä+eikä+rajatkiinni+ei+perussuomalaisten+liittopäiviltä+?
  2. Siinä+olet+kyllä+oikeassa,+että+globalisaatioa+ei+voi+välttää.+Se+on+juuri+niin+!++HIENOA+!Tarkoittaa+kauppa+siirtyy+nettiin+ja+lentokoneiden+määrä+ja+matkustelu+ja+ihmistenvälinen+kanssakäyminen+lisääntyy.Eristäytyminen+tarkoittaisi+silloin+mitä+?+?+?+?+?+Ajattelitko,+että+suomesta+tehdään+sinun+päässäsi+oleva+valtakunta+ilman+todellisuutta+?Tästä+juuri+on+kysymys+briteille,+kun+heidän+volyymit+pienenee+ja+jäävät+jälkeen+kaupanja+teollisuuden+kehityksestä.+Eihän+kukaan+osta+vanhanaikaista+kännykkää+tai+vanhantyylistä+laitteita.+Suomi+on+kyllä+jo+edelläkävijä+sinun+visiossa+varsinkin+autoissa.Vihapuheet+ja+viha+ja+pahat+ihmiset+ovat+aina+olleet+täällä+ja+nyt+se+vain+näkyy+kehitykseneli+globalisaation+seurauksena.+Globalisaatiosta+on+toki+hyviäkin+puolia+esim.+Lääkeja+terveydenhoito+saralla.+Saat+hyvät+pillerit+ja+täsmä+kirurgiaa+huippu+laitteilla.Se+sinun+suomi+ja+isänmaasi+mitä+se+todellisuudessa+on+?+?Todellisuudessa+ilman+ruotsalaista+porukkaa+koko+suomenkielinen+porukka+olisijäänyt+ilman+koulutusta+ja+sivistystä.+Suomenkielinen+porukka+on+Karjalaisia+ja+Inkeroisia+ja+tällä+alueella+asui+ruotsalainen+ruotsinkielinen+väestö.+Tiedät+kait+historian,+voin+sen+sinulle+tarkentaa.++Älä+usko+mitä+sinulle+sanotaan,+vaan+käytäjärkeä+ja+ajattele+asiat+rehellisesti,+niin+löydät+kyllä+totuuden.+Tukholma+ja+nykyinenRuotsi+on+näköyhteydellä+esim.+Ahvenanmaalta.+Tiesithän,+että+Helsinki+oli+aikaruotsinkielinen+vielä+vuosisadan+alussa+ja+Suomenlinna+oli+Sveaborg+1918+asti.Eli+jos+olet+ruotsinkielistä+sukujuurta,+niin+voit+sanoa+tätä+isänmaaksi.+Muttajos+puhuitte+suomea+olette+Karjalasta/Inkeroisia.++Myös+suomenlahden+sijainti+sen+jo+osoittaa+ja+tiesithän,+että+ei+taida+olla+yhtään+suomenkielistämerkkihenkilöä+ennen+1900+lukua+?
  3. Et+sinä+pysty+sitä+heille+kertomaan+ja+vaikka+kuinka+yrität+rautalangasta+senniille+vääntää,+niin+ne+ei+siihen+kykene.+Näiden+väitteet+Euroopan+taloudesta+jamonesta+muusta+teollisesta+toiminnasta+on+edes++voi+kuvitella+todellisuutta+!Minä+kerron+esimerkin:+Joku+tällainen+perussuomalaisen+tai+rajat+kiinni+porukan+seuraaja+tai+suomalainen.+Pelaa+vaikka+kaupan+hedelmäpeliä+ja+se+sinne+työntää+rahaa+ja+rahaa.+.+.+!-+Sanot+sille,+että+sinä+saat+sijoittamastasi/pelaamastasi+kympistä+3+euroa+takaisin+ja+sanot,+että+kone+palauttaa+siihen+summaan+30%+ja+avaat+koneen+ja+näytätkuinka+se+toimii.+-+Mitä+luulet+?+Pelaako+se+suomalainen+/+rajat+kiinni+/+persu+sitä+peliä+puolen+tunninkuluttua+?Se+oli+liian+vaikea+asia+ymmärtää+ja+hän+ei+ymmärtänyt+ja+hän+ajattelee,+että+se+onjokin+salajuoni+ja+hän+tekee+vielä+taikoja+sen+koneen+kanssa+ja+sylkäisee+kolikkoonja+sanoo+tulkoon+nyt+onni.+Se+porukka+mikä+tähän+on+jäänyt+jäljelle+huutelemaan+EU:n+vastaisia+kirjoituksia+ym.+on+ne+kaikkein+vähä-älysimmät+ja+sitä+porukkaa+ei+voi+enään+sivistää+eikä+opettaa.+Totta+kait+täällä+on+liehettelijöitä,+jotka+yrittää+vaikuttaa+tähän+yksinkertaistenporukkaan+ja+se+meitä+ärsyttää,+kun+se+on+niin+läpinäkyvää+ja+vailla+minkäänlaista+todellisuutta+tai+realiteetteja+ja+sotii+vastoin+jo+peruskäsityksiä+ym+ym.'Minä+tiedän+viisaus+tuo+kärsimystä+ja+emme+voi+uskoa+todeksi,+että+suurin+osaporukasta+on+hyvin+yksinkertaista+ja+näin+varmasti+olette+nähneet+kaikkialla.Ihan+perhepiirissä+ja+monissa+tavallisissa+päivittäisissä+asioissa+ei+voi+vaatia+ymmärtämään,+kun+ymmärrys+laskee+tietyn+tason+alle.Ketä+ne+EU+vastustajat+ovat+?Juntteja+maalta+ja+katsokaa+mitä+he+kirjoittelevat+muista+kuin+EU+asioista.
  4. Minä+en+usko+mihinkään+väärään+kuvaan+mitä+teillä+on+Teillä+on+varmastise+kuva+mikä+Teidän+päähän+yleensä+voidaan+asettaa.+Minä+olen+elämäni+aikana+nähnyt+paljon+tiedän,+että+sinä+ja+Teistä+monikaan+ei+edes+tiedä+yhtään+mitä+mistä+edes+puhutaan.+Teitä+houkutellaan+yksinkertaisuudenja+tyhmyyden+keinoin+luulemaan+ja+uskomaan+ihan+vaikka+kummituksiin+ja+vastaaviin.+Koska+Te+ette+kykene+ymmärtämään,+ettekä+edes+kykene+ajattelemaansellaisia+osa-alueita+esim.+Taloudesta,+että+niistä+kykenisitte+edes+keskustelemaan.Eihän+ilmiselvistä+asioista+pitäisi+tarvia+edes+keskustella+?+?Ei+ole+olemassa+mitään+luulotautisten+EU+jengiä+tai+muuta+vastaavaa+ja+on+ihan+turhapuhua+sellaisten+kanssa+jotka+ovat+jo+ristiriidassa+kokonaisuuden+kanssa+ja+lähtevät+kiistämään+tiedeyhteisöjä+ja+alan+huippu+ammattilaisia+ja+yliopistoja+ja+tiesvaikka+mitä+?+Tiedätkö,+edes+kuinka+paljon+EU:n+virastossa+jo+työskentelee+Finanssi+japankki+ja+talousalan+ihmisiä+?+Meinaatko,+että+IMF+ja+muut+ovat+samoilla+tasoilla,+kuinnämä+kirjoittajat+?Tiesitkö,+että+tällä+hetkellä+on+kieli+pitkällä+olevaa+porukkaa+mikä+kyttää+Briteiltäjäänyttä+markkinaosuutta+EU:n+alueelta.+Tämä+tarkoittaa+kuoliniskua+Brittein+tuotannolle+ja+liike-elämälle.+Sanoi+sinun+Harhaanjohtajasi+sinulle+mitä+vain.Tämä+nyt+kuitenkin+on+se+totuus.Sinun+valtiosi+ja+muut+harhat+ja+taivaat+en+tiedä+enkä+vitt*+välitä.Minä+en+puhu+niistä,+koska+niitä+ei+ole+olemassa+todellisuudessa.Todellisuudessa+ne+esiintyy+vain+ja+ainoastaan+teidän+yksinkertaisten+päässäMIELIKUVINA.+SANO+OLENKO+VÄÄRÄSSÄ+?
  5. Sulla+ei+ole+mitään+kuvaa+ja+vainoja+ja+tuollaisia+illuusioita+ja+luuloja+jamillä+tuota+muuten+voi+kommentoida+?Minä+en+usko+mihinkään+väärään+kuvaan+mitä+teillä+on+Teillä+on+varmastise+kuva+mikä+Teidän+päähän+yleensä+voidaan+asettaa.+Minä+olen+elämäni+aikana+nähnyt+paljon+tiedän,+että+sinä+ja+Teistä+monikaan+ei+edes+tiedä+yhtään+mitä+mistä+edes+puhutaan.+Teitä+houkutellaan+yksinkertaisuudenja+tyhmyyden+keinoin+luulemaan+ja+uskomaan+ihan+vaikka+kummituksiin+ja+vastaaviin.+Koska+Te+ette+kykene+ymmärtämään,++ettekä+edes+kykene+ajattelemaansellaisia+osa-alueita+esim.+Taloudesta,+että+niistä+kykenisitte+edes+keskustelemaan.Eihän+ilmiselvistä+asioista+pitäisi+tarvia+edes+keskustella+?+?Ei+ole+olemassa+mitään+luulotautisten+EU+jengiä+tai+muuta+vastaavaa+ja+on+ihan+turhapuhua+sellaisten+kanssa+jotka+ovat+jo+ristiriidassa+kokonaisuuden+kanssa+ja+lähtevät+kiistämään+tiedeyhteisöjä+ja+alan+huippu+ammattilaisia+ja+yliopistoja+ja+tiesvaikka+mitä+?+Tiedätkö,+edes+kuinka+paljon+EU:n+virastossa+jo+työskentelee+Finanssi+japankki+ja+talousalan+ihmisiä+?+Meinaatko,+että+IMF+ja+muut+ovat+samoilla+tasoilla,+kuinnämä+kirjoittajat+?Tiesitkö,+että+tällä+hetkellä+on+kieli+pitkällä+olevaa+porukkaa+mikä+kyttää+Briteiltäjäänyttä+markkinaosuutta+EU:n+alueelta.+Tämä+tarkoittaa+kuoliniskua+Brittein+tuotannolle+ja+liike-elämälle.+Sanoi+sinun+Harhaanjohtajasi+sinulle+mitä+vain.Tämä+nyt+kuitenkin+on+se+totuus.Sinun+valtiosi+ja+muut+harhat+ja+taivaat+en+tiedä+enkä+vitt*+välitä.Minä+en+puhu+niistä,+koska+niitä+ei+ole+olemassa+todellisuudessa.Todellisuudessa+ne+esiintyy+vain+ja+ainoastaan+teidän+yksinkertaisten+päässäMIELIKUVINA.+SANO+OLENKO+VÄÄRÄSSÄ+?