Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Ha+ha+haaaa+Taloustieteilijä+tai+edes+jonkunnäköisenä+Taloustieteilijänä+tiedän+ja+näen.+Mitä+on+tulossa+ja+näen+jo+pitkälle+kuvioita+mitä+ajetaan+ja+mitä+EU:n+täytyytehdä.+Koettakaa+Tajuta+seuraavat+asiat:-+Integraation+taustalla+on+vaihtoehtona+Euroopan+hajoaminen+ja+siitä+seuraava+totalitaarinen+maailmanlaajuinen+sekamelska.+(+On+varmasti+Putinin+tavoite+tässä+tilassa+)-+Eurosta+ja+Euro+veloista+johtuva+todella+haasteellinen+velkojen+selvitys+ja+ei+varmasti+mene+läpi+ilman+sotia.+-+Euroopan+nykyiset+valtioiden+keskeiset+sidonnaisuudet+ja+yhteiset+velat+ja+talouden+kehitys.+Yksityisten+sektoreiden+investoinnit+eri+teollisuuden+aloille+ja+niiden+hallinta.-+Koko+maailmankaupan+pysähtyminen+ja+kun+katsotaan+asiaa+maailmanlaajuisesti,+niinkoko+maailmankauppa+on+rakennettu+Euroopan+ostovoimalle.Itse+asiassa+populistiset+liikkeet+ajavat+voimakkaasti+myös+Integraatiota+euroopassa.Siis+se+toinen+vaihtoehto+ei+ole+oikein+miellyttävä,+kun+lähdetään+katsomaan+sitä+todellisuutta.Siis+se+toinen+vaihtoehto+ei+ole+oikein+miellyttävä+ja+vaikka+suomi+irtautuisi+EU:sta,+niin+EU:n+on+silti+lisättävä+Integraatiota+ja+se+tarkoittaa+suomelle+ja+muille+maille+todella+karmeitaoloja.++(+EU+on+veloissa+!+!+)Tiedän,+että+Saksan+vaalien+jälkeen+lähdetään+Integroimaan+siis+tiivistämään+unionia+!+!Se+on+Pakko+tehdä+sen+on+pakko+edetä.+Euroopan+unionilla+on+se+vahvuus,+että+sillä+onhallussa+sisämarkkinat+ja+siltä+pohjalta+se+on+myös+korjattava.Ymmärrätte+nyt+tässä+vaiheessa+mitä+siitä+seuraa+ihan+yksityiskohtaisesti+ja+kyllä+Teidänpitää+tämä+jo+Per*****+tajuta.Minä+olen+sanonut,+että+se+on+Shakki+ja+Matti+ja+tässä+pelissä+ei+merkitse+Pakolainen+taimuu+Vihermakkaramarks+tai+muu+UFO-vihreä+mitään....+Shakki+ja+Matti.Minä+en+Teidän+suomesta+tiedä+Hevon+V*******+ja+eikä+minua+se+edes+kiinnosta.
  2. Mitä++sitten+pitäisi+Tehdä+ja+vaatia+?+?Suomessa+olevien+ihmisten+kannalta+ajateltuna,+siis+suomen+tavallisten+kansalaistenkannalta+ajateltuna+hyvä+vaihtoehto+on+seuraava:-+Suomen+kansalaiset+omistavat+valtion+ja+sen+omaisuuden+virallisesti+ja+kuntalaisetomistavat+kuntansa.+Näillä+ehdoilla+ollaan+EU:ssa.-+Suomen+raha+on+Euro-+Liittovaltio+voi+pakottaa+Suomea+sen+kansallisvarallisuuden+vuoksi+vastaamaan+suuremmasta+taakasta+ja+silloin+se+tarkoittaisi+kansallisvarallisuuden+menettämistä.Sekä+EU:n+että+suomalaisten+kannalta+on+silloin+paras+jakaa+koko+suomen+kansallis-omaisuus+ihmisille.+Valtion+ja+kuntien+sellaisista+osista+mistä+ihmisten+on+parempimäärätä+itse+ja+sellaiset+osat+mistä+hyöty+EU:sta+olisi+suurin+jättää.Valtion+ja++kuntien+reaaliomaisuus+yhtiöitetään+ja+jaetaan+kansalaisille+myytävinäosakkuuksina,+pääosin+maita+ja+valtionyhtiöiden+osakkeia+ja+rakennuksia.+Valtio+voi+vakuuttaa+koko+kansan+isolle+vakuutusyhtiölle+ja+näin+hoitaa+sairasturvan.Eläkkeet+ovat+jo+pääsääntöisesti+vakuutusyhtiöiden+hallinnassa.++Tuloverolla+jamuilla+veroilla+hoidetaan+tarpeelliset+muut+palvelut.+mm.+Koulut+ym+ym.Politiikkaa+ei+hirveästi+tarvita+liittovaltiossa+ja+tulisi+muodostumaan+enemmän+aktivisti+järjestöjä,+joten+siitä+jää+paljon+rahaa,+verraten+nykyiseen.Liittovaltio+rakenne+on+väistämätön+ja+tähän+tulee+varautua+ja+se+muodostuu+jonyt+esillä+olevien+kaupparakenteiden+vuoksi.+Jos+Liittovaltio+muotoa+ei+hyväksytä,niin+se+tuo+vaikeuksia+ja+se+ei+ole+ihmisille+hyväksi+ja+esiintyy+eri+arvoisuutena.Minä+olen+vakuuttunut+ja+Tiedän+mitä+maailmassa+on+nyt+tehty+ja+näen,+että+Ruotsikin+ottaa+Euron+käyttöön+2020.++EU+on+tehnyt+EU:na+kauppasopimuksiaja+sen+voima+on+nimenomaan+ollut+EU.++Lue+myös+tämän+kirjoituksen+ensimmäinen+kohta+mitä+kirjoitin,+niin+ymmärrät+mitä+tulee+tapahtumaan.
  3. Tässä+on+valikoitu+video+kommunistien+suuruudesta:+https://www.youtube.com/watch?v=3GBD7LZ9UWUToki+suomessa+on+nuoria+ja+ylivelkaisia+ja+alkoholin+ja+huumeiden+seurauksena+jamaaltamuuton+vuoksi+kodittomiksi+joutuneita.++Toki+Ongelma+hallinnon+taholta+vaikeutuisi+jos+alkoholisimi+olisinkin+seuraus+ja+ihminen+pakoilisi+todellisuutta+alkoholiin+ja+moni+kyllä+tekeekin+itsemurhankin.+(+Psyykkinen+sairaus+)Minä+tuon+nämä+Ikävät+asiat+esille+ja+myös+Lasten+huostaanotot+20+000+lasta+asuurahattomuuden+ja+köyhyyden+takia+sijoitettuna+bisnekseen+ja+laitokseen.Kodittomia+on+yli+10+000+tarkkaa+lukua+ei+ole+ja+Irtolaisuuslaki+on+kumottu+juuri+ehkätästä+syystä.Niin+Minkälainen+valtakunta+se+on+Huhtasaaren+?+?+tai+ketä+Te+sitten+edustattekin,+silläirti+EU:sta+porukalla+?++Kertokaa+nyt+kuinka+hienoksi+se+menee+jos+kuningas+vaikka+per****++nousi+uuteen+loistoon+?+Per****+kertoi+ainakin,+että+Pakolaisten+asunnot+annetaan+sitten+suomalaisille,+kun+nehäädetään.+Mutta+Kenellä+ne+asunnot+aikaisemmin+oli+?+?+Tapetaanko+Metsän+eläimet+ja+juodaan+sitä+pohjavettä,+kun+hallintonne+tulee+ja+tuleekovaikka+Venäjä+tuomaan+ruoka-apua+ja+sokeria+pullaan+?Tällä+hetkellä+kuitenkin+näyttää+siltä,+että+Tilanne+muissa+EU+maissa+ei+olisi+näin+hälyyttävä.EU+on+Nootein+vaatinut+suomea+maksamaan+parempaa+sosiaaliturvaa+ja+terveydenhuoltoa.EU+on+antanut+oikeutta+monessa+ihmisoikeusasiassa+ja+ollut+takuuna+tasa-arvolle.Siis+minkälainen+se+Teidän+hallintonne+on+ja+toivon,+että+kukaan+ei+puhuisi+siitä+ennen,+kuinTiedätte+millaiseen+kirkkauteen+olette+matkalla+ilman+EU:ta.
  4. -+Ihmisille+on+haettu+suomessa+monessa+asiassa+oikeutta+EU:n+tuomioistuimesta.-+EU+on+Määrännyt+Suomen+nostamaan+sosiaaliturvan+tasoa+ja+se+taso+on+laskennallinensillä+tulotasolla+mitä+täällä+on.+Tämä+myös+on+Ihmisten+oikeus+EU:ssa,+saada+oikeutta.-+Suomessa+on+Huostaanotettuja+lapsia+20+000+ja+paljon+enemmän+huostaanotto+uhanalla.+Eikö+kukaan+tämän+palstan+lukijoista+ymmärrä,+että+se+tarkoittaisi+Pariisissa+yli+60+000+katulasta.+-+Suomessa+on+kodittomia+ehkä+yli+10+000+ja+se+tarkoittaisi+Pariisin+mittakaavassa+yli+30+000+asunnotonta.+Riioossa+se+tarkoittaisi+massiivisia+slummeja.Nämä+on+todellisia+asioita+mistä+pitäisi+puhua+ja+vaatia+EU:ta+puuttumaan+ja+ohjaamaanrahavirtoja+todellisiin+asioihin.+Ei+kait+kukaan+järkevä+ihminen+voi+hyväksyä+tällaista.Samaan+aikaan,+kun+ruokaa+jaetaan+kuntalaisille+ulkosalla,+niin+vieressä+on+kuntalaistenomistama+suuri+ja+hieno+rakennus+ja+lämmitetty+parkkihalli+(+Myllypurossa+).+yli+kilometrinjonossa+on+vanhuksia+ja+rullaattorin+kanssa+kulkevia+hakemassa+ruokaa.+EU+on+antanut+nootin+sekä+Terveydenhuollosta+ja+Sosiaaliturvasta.+Sillä+moni+heikko+jasairas+on+kuollut+Terveysaseman+jonoon.+Onko+oikein,+että+ihmisiä+ajetaan+yksityiseenterveysjärjestelmään+estämällä+hoito+ja+vaikeuttamalla+lääkärille+pääsyä.+Näin+myös+estetään+ihmisiä+saamasta+laillisia+terveyspalveluita+ja+hoitoa+ja+korvauksia+ja+eläkkeitä.Jus+luin+kun+Seppälä+on+mennyt+konkurssiin+ja+taisi+olla+pari+muutakin+aikaisemmin.+Luin,+myös+kuinka+ihmiset+tekevät+vakuutuspetoksia.++Ajattelin,+vain+että+ne+Teidänhienot+varakkaat+johtanne+on+yli-ihmisiä,+kuten+Kim+ja+ovat+tehneet+rahansa+ja+omaisuutensa+ihan+veroja+maksellen+?
  5. EU+on+parasta+mitä+suomessa+syntynyt+on+saanut+elämässään+!Ette+voi+tosissanne+olla+ihan+oikeasti+?+?Vaikka+nyt+eläkkeellä+ollessanne,+kuinka+kiva+on+kun+saa+lähteä+Espanjan+lämpöönja+kuka+minnekkin+EU:ta.+Saatte+Terveydenhuollon+ja+ATM:stä+saatte+rahaa+samallakurssilla.+Voitte+Nauttia+edullisista+juomista+ravintolissa+ja+voitte+nauttia+Viinirypäleitä+jaOliiveja+ja+kutunjuustoa+terassilla+tai+parvekkeella,+vaikka+juntti-suomessa+olisikuinka+kylmä+tahansa.+Moni+on+varmasti+saanut+postikortteja+tai+viestejä+asiasta+aina+talvisinkin+kavereiltaan.Minä+olen+ihan+oikeasti+ja+rehellisesti+onnellinen+näiden+ihmisten+puolesta+jotka+ovatEspanjassa+ja+kuka+missäkin+lämpimässä.+Osa+on+eläkkeellä+ja+osa+tekee+jotainhommia+ja+saa+tehdä+liiketoimia+ja+muuta+jos+tykkää.Minä+ihan+oikeasti+tahtoisin+vetää+päähän+sellaista+ihmistä,++joka+ei+tahdo+ihmisille+parasta+ja+hyvää.+Eikö+EU+ole+todellakin+ollut+hyvä+?+?Lentoja+saa+halvalla+ja+lapset+ja+lapsenlapset+voivat+käydä+tapaamassa+isovanhempiaanja+samalla+oppivat+ymmärtämään+EU:n+merkityksen+ihmisille+ja+näkevät+mahdollisuuksia.EU:n+liittovaltio+poistaa+myös+Turhat+virkamiehet+suomesta+ja+ottaa+vastuun+taloudesta.Siis+Te+saatte+saman+talouden,+kuin+Ruottalaiset+ja+Saksalaiset+ja+Ranskalaiset.