Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liittovaltio
profiilit
Liittovaltio
Liittovaltio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
287
Kommenttia
1511
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ha+ha+haaaa+Taloustieteilijä+tai+edes+jonkunnäköisenä+Taloustieteilijänä+tiedän+
ja+näen.+Mitä+on+tulossa+ja+näen+jo+pitkälle+kuvioita+mitä+ajetaan+ja+mitä+EU:n+täytyy
tehdä.+
Koettakaa+Tajuta+seuraavat+asiat:
-+Integraation+taustalla+on+vaihtoehtona+Euroopan+hajoaminen+ja+siitä+seuraava+
totalitaarinen+maailmanlaajuinen+sekamelska.+(+On+varmasti+Putinin+tavoite+tässä+tilassa+)
-+Eurosta+ja+Euro+veloista+johtuva+todella+haasteellinen+velkojen+selvitys+ja+ei+
varmasti+mene+läpi+ilman+sotia.+
-+Euroopan+nykyiset+valtioiden+keskeiset+sidonnaisuudet+ja+yhteiset+velat+ja+talouden+
kehitys.+Yksityisten+sektoreiden+investoinnit+eri+teollisuuden+aloille+ja+niiden+hallinta.
-+Koko+maailmankaupan+pysähtyminen+ja+kun+katsotaan+asiaa+maailmanlaajuisesti,+niin
koko+maailmankauppa+on+rakennettu+Euroopan+ostovoimalle.
Itse+asiassa+populistiset+liikkeet+ajavat+voimakkaasti+myös+Integraatiota+euroopassa.
Siis+se+toinen+vaihtoehto+ei+ole+oikein+miellyttävä,+kun+lähdetään+katsomaan+sitä+todellisuutta.
Siis+se+toinen+vaihtoehto+ei+ole+oikein+miellyttävä+ja+vaikka+suomi+irtautuisi+EU:sta,+niin+EU:n+
on+silti+lisättävä+Integraatiota+ja+se+tarkoittaa+suomelle+ja+muille+maille+todella+karmeita
oloja.++(+EU+on+veloissa+!+!+)
Tiedän,+että+Saksan+vaalien+jälkeen+lähdetään+Integroimaan+siis+tiivistämään+unionia+!+!
Se+on+Pakko+tehdä+sen+on+pakko+edetä.+Euroopan+unionilla+on+se+vahvuus,+että+sillä+on
hallussa+sisämarkkinat+ja+siltä+pohjalta+se+on+myös+korjattava.
Ymmärrätte+nyt+tässä+vaiheessa+mitä+siitä+seuraa+ihan+yksityiskohtaisesti+ja+kyllä+Teidän
pitää+tämä+jo+Per*****+tajuta.
Minä+olen+sanonut,+että+se+on+Shakki+ja+Matti+ja+tässä+pelissä+ei+merkitse+Pakolainen+tai
muu+Vihermakkaramarks+tai+muu+UFO-vihreä+mitään....+Shakki+ja+Matti.
Minä+en+Teidän+suomesta+tiedä+Hevon+V*******+ja+eikä+minua+se+edes+kiinnosta.
23.08.2017 11:14
On+oikeastaan+hyvä,+että+tässä+aletaan+tuomaan+näiden+EU+vastustajien+puheet+esille.
Mitä+ne+on+Teille+ja+Meille+esittäneet+?
EU:n+ero+esityksiä+ja+syitä+seuraavat:
-++Pakolainen+(+Sen+vuoksi+olisi+purettava,+koko+500+miljoonan+ihmisen+sisämarkkina+)
-+Vihersuomalainen,+Vihermakkaramarxilainen,+sitten+oli+joitain+UFO+sanoja+ja+Viherviive+?
Oliko+muita+sellaisia+esityksiä+mitä+he+ovat+puhuneet,+siis+poimittavia+asioita+?
23.08.2017 08:47
Ei+sitä+järjellä+voi+tulla,+niillä+neuvottelijoilla+ei+ole+edes+papereita+mukana.
Eivät+viitsi,+koska+EU+tulee+määräämään+sisämarkkina-alueestaan+ja+sanelee
mitä+Brittien+tulee+ja+pitää+maksaa.+
EU+on+valloittanut+ja+sopinut+muiden+maiden+kanssa+kauppasopimuksia+ja+nämä
muut+ei+silloin+ole++halukkaita+tekemään+Brittien+kanssa+Brittien+toivomia+
sopimuksia+ja+ehtoja.
Briteille+käy+vähän+hassusti....
23.08.2017 08:32
Miten+oli+Tämän+Valjakkalan+ja+muiden+kanssa+?
Olisi+varmasti+Ruotsalaisten+kannattanut+pitää+rajat+kiinni+?+?
Joo+Ei+ollut+Turku+Terroristi-isku+vaikka+valtio+ja+Poliittiset+johtajat
niin+toivoivat+ja+näin+saisivat+käyttää+murhia+vallan+rasvakikkuroihin.
Olen+Totaalitaarisen+kommunismin+kannalla+tai+sitten+vapaa+liittovaltio+
Euroopan+unionissa+ja+tasa-arvo+ja+samat+oikeudet+ilman+rasismia.
Laitetaanko+rajat+kun+Neuvostoliitossa,+hallintohan+on+jo+?
22.08.2017 15:41
Mitä++sitten+pitäisi+Tehdä+ja+vaatia+?+?
Suomessa+olevien+ihmisten+kannalta+ajateltuna,+siis+suomen+tavallisten+kansalaisten
kannalta+ajateltuna+hyvä+vaihtoehto+on+seuraava:
-+Suomen+kansalaiset+omistavat+valtion+ja+sen+omaisuuden+virallisesti+ja+kuntalaiset
omistavat+kuntansa.+Näillä+ehdoilla+ollaan+EU:ssa.
-+Suomen+raha+on+Euro
-+Liittovaltio+voi+pakottaa+Suomea+sen+kansallisvarallisuuden+vuoksi+vastaamaan+
suuremmasta+taakasta+ja+silloin+se+tarkoittaisi+kansallisvarallisuuden+menettämistä.
Sekä+EU:n+että+suomalaisten+kannalta+on+silloin+paras+jakaa+koko+suomen+kansallis-
omaisuus+ihmisille.+Valtion+ja+kuntien+sellaisista+osista+mistä+ihmisten+on+parempi
määrätä+itse+ja+sellaiset+osat+mistä+hyöty+EU:sta+olisi+suurin+jättää.
Valtion+ja++kuntien+reaaliomaisuus+yhtiöitetään+ja+jaetaan+kansalaisille+myytävinä
osakkuuksina,+pääosin+maita+ja+valtionyhtiöiden+osakkeia+ja+rakennuksia.+
Valtio+voi+vakuuttaa+koko+kansan+isolle+vakuutusyhtiölle+ja+näin+hoitaa+sairasturvan.
Eläkkeet+ovat+jo+pääsääntöisesti+vakuutusyhtiöiden+hallinnassa.++Tuloverolla+ja
muilla+veroilla+hoidetaan+tarpeelliset+muut+palvelut.+mm.+Koulut+ym+ym.
Politiikkaa+ei+hirveästi+tarvita+liittovaltiossa+ja+tulisi+muodostumaan+enemmän+
aktivisti+järjestöjä,+joten+siitä+jää+paljon+rahaa,+verraten+nykyiseen.
Liittovaltio+rakenne+on+väistämätön+ja+tähän+tulee+varautua+ja+se+muodostuu+jo
nyt+esillä+olevien+kaupparakenteiden+vuoksi.+Jos+Liittovaltio+muotoa+ei+hyväksytä,
niin+se+tuo+vaikeuksia+ja+se+ei+ole+ihmisille+hyväksi+ja+esiintyy+eri+arvoisuutena.
Minä+olen+vakuuttunut+ja+Tiedän+mitä+maailmassa+on+nyt+tehty+ja+näen,+että+
Ruotsikin+ottaa+Euron+käyttöön+2020.++EU+on+tehnyt+EU:na+kauppasopimuksia
ja+sen+voima+on+nimenomaan+ollut+EU.++
Lue+myös+tämän+kirjoituksen+ensimmäinen+kohta+mitä+kirjoitin,+niin+ymmärrät+
mitä+tulee+tapahtumaan.
21.08.2017 13:05
Tässä+on+valikoitu+video+kommunistien+suuruudesta:+
https://www.youtube.com/watch?v=3GBD7LZ9UWU
Toki+suomessa+on+nuoria+ja+ylivelkaisia+ja+alkoholin+ja+huumeiden+seurauksena+ja
maaltamuuton+vuoksi+kodittomiksi+joutuneita.++Toki+Ongelma+hallinnon+taholta+
vaikeutuisi+jos+alkoholisimi+olisinkin+seuraus+ja+ihminen+pakoilisi+todellisuutta+
alkoholiin+ja+moni+kyllä+tekeekin+itsemurhankin.+(+Psyykkinen+sairaus+)
Minä+tuon+nämä+Ikävät+asiat+esille+ja+myös+Lasten+huostaanotot+20+000+lasta+asuu
rahattomuuden+ja+köyhyyden+takia+sijoitettuna+bisnekseen+ja+laitokseen.
Kodittomia+on+yli+10+000+tarkkaa+lukua+ei+ole+ja+Irtolaisuuslaki+on+kumottu+juuri+ehkä
tästä+syystä.
Niin+Minkälainen+valtakunta+se+on+Huhtasaaren+?+?+tai+ketä+Te+sitten+edustattekin,+sillä
irti+EU:sta+porukalla+?++Kertokaa+nyt+kuinka+hienoksi+se+menee+jos+kuningas+vaikka+
per****++nousi+uuteen+loistoon+?+
Per****+kertoi+ainakin,+että+Pakolaisten+asunnot+annetaan+sitten+suomalaisille,+kun+ne
häädetään.+Mutta+Kenellä+ne+asunnot+aikaisemmin+oli+?+?+
Tapetaanko+Metsän+eläimet+ja+juodaan+sitä+pohjavettä,+kun+hallintonne+tulee+ja+tuleeko
vaikka+Venäjä+tuomaan+ruoka-apua+ja+sokeria+pullaan+?
Tällä+hetkellä+kuitenkin+näyttää+siltä,+että+Tilanne+muissa+EU+maissa+ei+olisi+näin+hälyyttävä.
EU+on+Nootein+vaatinut+suomea+maksamaan+parempaa+sosiaaliturvaa+ja+terveydenhuoltoa.
EU+on+antanut+oikeutta+monessa+ihmisoikeusasiassa+ja+ollut+takuuna+tasa-arvolle.
Siis+minkälainen+se+Teidän+hallintonne+on+ja+toivon,+että+kukaan+ei+puhuisi+siitä+ennen,+kuin
Tiedätte+millaiseen+kirkkauteen+olette+matkalla+ilman+EU:ta.
21.08.2017 09:45
-+Ihmisille+on+haettu+suomessa+monessa+asiassa+oikeutta+EU:n+tuomioistuimesta.
-+EU+on+Määrännyt+Suomen+nostamaan+sosiaaliturvan+tasoa+ja+se+taso+on+laskennallinen
sillä+tulotasolla+mitä+täällä+on.+Tämä+myös+on+Ihmisten+oikeus+EU:ssa,+saada+oikeutta.
-+Suomessa+on+Huostaanotettuja+lapsia+20+000+ja+paljon+enemmän+huostaanotto+uhan
alla.+Eikö+kukaan+tämän+palstan+lukijoista+ymmärrä,+että+se+tarkoittaisi+Pariisissa+
yli+60+000+katulasta.+
-+Suomessa+on+kodittomia+ehkä+yli+10+000+ja+se+tarkoittaisi+Pariisin+mittakaavassa+
yli+30+000+asunnotonta.+Riioossa+se+tarkoittaisi+massiivisia+slummeja.
Nämä+on+todellisia+asioita+mistä+pitäisi+puhua+ja+vaatia+EU:ta+puuttumaan+ja+ohjaamaan
rahavirtoja+todellisiin+asioihin.+Ei+kait+kukaan+järkevä+ihminen+voi+hyväksyä+tällaista.
Samaan+aikaan,+kun+ruokaa+jaetaan+kuntalaisille+ulkosalla,+niin+vieressä+on+kuntalaisten
omistama+suuri+ja+hieno+rakennus+ja+lämmitetty+parkkihalli+(+Myllypurossa+).+yli+kilometrin
jonossa+on+vanhuksia+ja+rullaattorin+kanssa+kulkevia+hakemassa+ruokaa.+
EU+on+antanut+nootin+sekä+Terveydenhuollosta+ja+Sosiaaliturvasta.+Sillä+moni+heikko+ja
sairas+on+kuollut+Terveysaseman+jonoon.+Onko+oikein,+että+ihmisiä+ajetaan+yksityiseen
terveysjärjestelmään+estämällä+hoito+ja+vaikeuttamalla+lääkärille+pääsyä.+Näin+myös+
estetään+ihmisiä+saamasta+laillisia+terveyspalveluita+ja+hoitoa+ja+korvauksia+ja+eläkkeitä.
Jus+luin+kun+Seppälä+on+mennyt+konkurssiin+ja+taisi+olla+pari+muutakin+aikaisemmin.+
Luin,+myös+kuinka+ihmiset+tekevät+vakuutuspetoksia.++Ajattelin,+vain+että+ne+Teidän
hienot+varakkaat+johtanne+on+yli-ihmisiä,+kuten+Kim+ja+ovat+tehneet+rahansa+ja+
omaisuutensa+ihan+veroja+maksellen+?
21.08.2017 08:54
"++Koska+ylivoimaisesti+suurin+osa+EU:n+määräyksistä+ja+direktiiveistä+ovat+turhia+ja+usein+vain+haittaavia.+Jäsenmaat+ovat+niin+erilaisia,+että+mitenkään+ei+voi+yksi+malli+sopia+kaikille.+Jos+millekään+maalle.
Jokaisen+isänmaallisen+ja+järkevän+suomalaisen+mielestä+olisi+parasta,+jos+Suomi+eli+suomalaiset+itse+määräisivät+omista+asioistaan.+EEC:n+aikana+niin+oli+asia,+mutta+ei+nykyisen+Euvostoliiton+aikana.++"
Sitä+minä+Juuri+ajattelinkin.+.+.+.+.+.+Soppajonot,+Ihmisoikeusrikoset,+köyhyys+.
Miten+sinä+sivistyneenä+miehenä+tuollaista+saastaa+sitten+ihailla+?
Eikö+sitten+ole+parempi,+että+on+EU+ja+kaikki+saavat+tasa-arvon+ja+oikeuden+?
20.08.2017 10:52
Tiedätkö+mitä+tämä+Tarkoittaa:+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14964956/miksi-eun-palstalla-ei-puhuta-eun-maarayksista-
Se+tarkoittaa,+että+kukaan+ei+sitten+yksikään+ajatteleva+lähde+Teidän+porukkaan+ilman+rahaa.
Ensin+pitää+selvittää+mistä+kurjuus+ja+köyhyys+johtuu+ja+miksi+ihmiset+kärsivät.
19.08.2017 16:59
Tuossa+se+kaikki+on+aika+hyvin+selitetty,+mitä+minä+olen+yrittänyt+Teille+kertoa.
https://www.youtube.com/watch?v=SB5zaEZIaDA
19.08.2017 12:52
Hienoa+Työtä+Euroopan+Unionilta+.+.+.+.+.+GREAT.+
https://www.youtube.com/watch?v=JJ4LmYvZi_4
Euroopan+Unioni+on+vahvistanut+asemaansa+kaikkialla+maailmalla.
Katsokaa,+Australia,+Kanada,+Etelä-amerikka.+.+.++Japani.
19.08.2017 11:12
En+minä+siitä,+mutta+poijat+on+myyneet+per****+,+että+saavat+rahaa.
17.08.2017 18:27
Täytyyhän+ne+rasvakikkurat+jollakin+maksaa.+Ajattelinkin,+että+kukaan+täysijärkinen
ei+kirjoittele+Kultturimarksista+ja+muusta+huu+haa+Paskasta+ja+puhu+samalla+EU:n+erosta.
Nyt+minulle+selvisi,+miksi+Teiltä+ei+saa+todellisia+vastauksia,+vaan+huu+haata+ja+oletuksia+ja
UFO+juttuja.+Ei+edes+köyhät+tai+Puun+hinta+kiinnostanut+ja+kaikkea+Pasianssi+ja+ennustus
juttuja+kylläkin.+
http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005328343.html
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005140634.html
Nyt+mä+tajuan,+ketä+siellä+kirjoittelee.
Tällaisia+sanoja,+mitä+kukaan+ei+edes+ymmärrä:
"Bryssel+on+ns.+vasemmistoliberaalin+eli+kulttuurimarxistisen+eliitin+hallussa.+"
17.08.2017 18:26
Siis+Ruotsalaisetkin+nousee+maihin+ja+lahtaa+punakaartilaisia,+pääosin+
uudenkaupungin+punakaarti+lahdataan.++1918.
Ihan+uskomatonta+tieto,+kun+ryhdyn+penkomaan.+Ruotsalaiset+nousevat+
myös+maihin+punikki-suomeen.+Saksalaiset+rauhoittavat+tilanteen.
Siis+suomalaiset+on+kuin+Venäläiset+Virossa+tässä+maassa.
Suomi+siis+itsenäistyi,+kuin+Viro+Eesti+Vabariikki.+....+?
Saksan+keisarikunta+syöstiin+vallasta+ja+Suomi+ja+Viro+Itsenäistyi+!!!!!!!
17.08.2017 11:27
EU+on+parasta+mitä+suomessa+syntynyt+on+saanut+elämässään+!
Ette+voi+tosissanne+olla+ihan+oikeasti+?+?
Vaikka+nyt+eläkkeellä+ollessanne,+kuinka+kiva+on+kun+saa+lähteä+Espanjan+lämpöön
ja+kuka+minnekkin+EU:ta.+Saatte+Terveydenhuollon+ja+ATM:stä+saatte+rahaa+samalla
kurssilla.+
Voitte+Nauttia+edullisista+juomista+ravintolissa+ja+voitte+nauttia+Viinirypäleitä+ja
Oliiveja+ja+kutunjuustoa+terassilla+tai+parvekkeella,+vaikka+juntti-suomessa+olisi
kuinka+kylmä+tahansa.+Moni+on+varmasti+saanut+postikortteja+tai+viestejä+
asiasta+aina+talvisinkin+kavereiltaan.
Minä+olen+ihan+oikeasti+ja+rehellisesti+onnellinen+näiden+ihmisten+puolesta+jotka+ovat
Espanjassa+ja+kuka+missäkin+lämpimässä.+Osa+on+eläkkeellä+ja+osa+tekee+jotain
hommia+ja+saa+tehdä+liiketoimia+ja+muuta+jos+tykkää.
Minä+ihan+oikeasti+tahtoisin+vetää+päähän+sellaista+ihmistä,++joka+ei+tahdo+ihmisille+
parasta+ja+hyvää.+Eikö+EU+ole+todellakin+ollut+hyvä+?+?
Lentoja+saa+halvalla+ja+lapset+ja+lapsenlapset+voivat+käydä+tapaamassa+isovanhempiaan
ja+samalla+oppivat+ymmärtämään+EU:n+merkityksen+ihmisille+ja+näkevät+mahdollisuuksia.
EU:n+liittovaltio+poistaa+myös+Turhat+virkamiehet+suomesta+ja+ottaa+vastuun+taloudesta.
Siis+Te+saatte+saman+talouden,+kuin+Ruottalaiset+ja+Saksalaiset+ja+Ranskalaiset.
17.08.2017 08:35
Rahalla+ne+on+valittu+ja++siinä+sun+Demogratias...+vetelisin+turpaan+tuollaista.
Kommunistinen+Digtatuuri.++
Jätkät+ja+Lutkat+laittaa+enemmän+rahaa+paikkaansa,+kuin+saavat+siitä+virallisesti
palkkaa.
16.08.2017 12:19
Sinulle+tuli+kiire+kommunistisen+suomen+kansan+ja+rodun+ja+Geenin+ja+Isänmaan+ja+
kansallaisuuden+ja+suomalaisen+kulttuurin+pelastamiseksi.
Saksan+vaalit+povaavat+EU:lle+todella+kovaa+voittoa+lie+yli+70+%.++Merkel,+Schulz.
Joko+laitetaan+uusi+kansallislaulu+?
16.08.2017 11:08
Toivottavasti+sä+et+ole+sopimassa+?
16.08.2017 10:55
Kyllä+Liittovaltiota+ollaan+perustamassa+ja+se+oli+se+Shakki+ja+Matti.
Ei+siinä+mitään+pahaa+ole+tavalliselle+ihmiselle.
Miksi+yleensä+pitäisi+sano,+ettet+haluaisi+liittovaltiota+,+Jonku+Sipilän+ja+Huuli+Jahon+
takia+?
16.08.2017 10:53
Jenkit+maksaa+rahaa,+pikku+poliitisille+kusip****johon+sinäkin+haluat.
Jenkeillä+on+Naton+aseteollisuus.
16.08.2017 10:47
71 / 76