EU-rauhanprojekti on silkkaa huuhaata!

HerääEurooppa

EU:ta puolustetaan useimmiten ja vahvimmin sillä, että unioni estäisi sodat Euroopassa. kyse on suuren luokan huijauksesta, kuten muussakin EU-propagandassa.

Ei ole mitään pelkoa, että nykyaikana joku militaristinen ja väkivaltainen kansalliskiihko heräisi niin, että esim. Saksa ja Ranska päätyisivät sotaan keskenään. Jokainen järkevä sen tajuaa.

EEC riitti aivan hyvin muodostamaan tärkeän keskinäisen siteen Euroopan maiden välille. EU:n litovaltiohanke päinvastoin luo uusia jännitteitä maanosaan. Jopa sisällissodat ovat mahdollisia, jos Brysselin hihhuli-eliitti jatkaa pakkomamutusta ja eurooppalaisten kansojen tuhoamiseen tähtäävää linjaansa.

9

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BrysselinDiktatuuri

      Tuo paljon hehkutettu väite, että muka EU estäisi sodat Euroopassa, on naurettava. Tuollaiset väitteet osoittavat, että EU:n on vaikea puolustaa olemassaoloaan.

      Kyse on vain Euroopan vallan keskittämisestä pienelle eliitille, jota ei ole demokraattisesti valittu mistään maasta. EU on siten kaikin puolin todella arveluttava hanke!

    • qåaäzm

      Aloittaja on oikeassa. Eu sanoo yhtä, tekee toista. Lietsoo sotaa tuolla pakottamisen politiikallaan. Kiristää jäsenvaltioita ottamaan ukkoja lisää elätettäviksi. Ei tämä mihinkään rauhaan viittaa.

      • qåaäzm

        Jos eu toimisi rauhanomaisesti, se antaisi jäsenvaltioiden päättää kuinka paljon ukkoja otetaan. Vapaus valita on rauhan yksi ominaisuus. Pakolla ei saada kuin puolihurjia lapsia - kuuluu sanonta.


    • Avaus-on-pötyä

      1. EU perustettiin aikanaan eri vaiheissa nimenomaan, jotta vältyttäisiin Ranskan ja Saksan välisiltä sodilta.

      2.Jospa EU-vihaajat esittävät listan EU-maiden keskinäisiät sodista?

      3. Mitään liittovaltiohanketta ei ole kuin EU-vihaajien valeissa. Talous- ja rahaliitonmahdollinen syventäminen vain lisäisi yhteistyötä ja rauhanvoimia.

      4. EU:ssa määräävät jäsenmaiden demokraattisesti valitut johtajat. Ei ole mitään EU-vihaajien mainostamaa Brysselin eliittiä.

      • qåaäzm

        Kohta on Brysselin eliitti kunhan liittovaltio päässee vauhtiin. Liittovaltiosta eräskin täällä palstoilla höyryää, oikein nimimerkin kanssa. No, rauha saatiin pysyväksi näiden suurten maiden välille, mutta pitikö kaikki muutkin samaan paskaan sotkea mukaan? Kuinka esimerkiksi mitätön Suomi liittyy näiden suurten maiden suhteisiin? Ei mitenkään.


      • qåaäzm kirjoitti:

        Kohta on Brysselin eliitti kunhan liittovaltio päässee vauhtiin. Liittovaltiosta eräskin täällä palstoilla höyryää, oikein nimimerkin kanssa. No, rauha saatiin pysyväksi näiden suurten maiden välille, mutta pitikö kaikki muutkin samaan paskaan sotkea mukaan? Kuinka esimerkiksi mitätön Suomi liittyy näiden suurten maiden suhteisiin? Ei mitenkään.

        Niin, ei ole Amerikassa sotia ollut Liittovaltion jälkeen.
        Eurooppa on niin suuri, että sillä ei ole ulkopuolisia uhkia.
        Tasa-arvo Euroopassa toteutuu myös vapaasti muuttamalla osavaltiosta
        toiseen jos katsoo siellä voivan paremmin.

        Luulen kuitenkin, että yli 90% ihmisistä pitää kuitenkin siitä, että ihmiset
        ovat tasa-arvoisia. Suomi-maidenilla ja suomi-per**** on sitten vaikeampi
        tehdä ja nyt jo vaikeampi tehdä ihmisistä eriarvoisia.

        Eli Heidän johtajuutensa sitten kuihtuu ja ihmiset saavat oikeutta ja tasa-arvoa.


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        Niin, ei ole Amerikassa sotia ollut Liittovaltion jälkeen.
        Eurooppa on niin suuri, että sillä ei ole ulkopuolisia uhkia.
        Tasa-arvo Euroopassa toteutuu myös vapaasti muuttamalla osavaltiosta
        toiseen jos katsoo siellä voivan paremmin.

        Luulen kuitenkin, että yli 90% ihmisistä pitää kuitenkin siitä, että ihmiset
        ovat tasa-arvoisia. Suomi-maidenilla ja suomi-per**** on sitten vaikeampi
        tehdä ja nyt jo vaikeampi tehdä ihmisistä eriarvoisia.

        Eli Heidän johtajuutensa sitten kuihtuu ja ihmiset saavat oikeutta ja tasa-arvoa.

        No miksi natotetaan, jos ei uhkia ole? Amerikan kehitystä ei mielestäni voi verrata eu:n pakottamistouhuun. Amerikka syntyi pikkuhiljaa, ja tietääkseni ilman pakottamista. Asiat ehti rauhassa edetä, mutta eu:ssa kaikki runnotaan väkisin läpi, ja siitähän soppa syntyy. Sanontaa lainaten, "kun koira viedään väkisin metsään, se ei kunnolla oravaa hauku".


      • eunukki_valehtelee_taas

        Ensinnäkin EU:ta ei perustettu sodan jälkeen vaan EEC!

        Toiseksi nuo perustelut ovat täysin vanhentuneet, kun EU:ta perustettiin ja liittovaltiohanketta nykyään ajetaan.


      • qåaäzm kirjoitti:

        No miksi natotetaan, jos ei uhkia ole? Amerikan kehitystä ei mielestäni voi verrata eu:n pakottamistouhuun. Amerikka syntyi pikkuhiljaa, ja tietääkseni ilman pakottamista. Asiat ehti rauhassa edetä, mutta eu:ssa kaikki runnotaan väkisin läpi, ja siitähän soppa syntyy. Sanontaa lainaten, "kun koira viedään väkisin metsään, se ei kunnolla oravaa hauku".

        Jenkit maksaa rahaa, pikku poliitisille kusip****johon sinäkin haluat.
        Jenkeillä on Naton aseteollisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe