Miettikää ihan oikeasti mihin Ateisti kommunistien lahkon puheet EU erosta
Perustuu ? ?
Teille ei jäisi edes Sähköverkkoa saatika sähkö ?
Teille ei jäisi edes Rahansiirto järjestelmää ?
Teille ei taida jäädä yhtään liikehuoneistoa edes ?
Mikä on se loistokas valtakunta ?
Ettekö ymmärrä, että Teiltä on huijattu jo ihan kaikki mitä oli Neuvostoliiton jälkeisessä
suomessa, ihan kaikki on myyty ja Sipilä oli siirtänyt . . . .
Lainaus: " Eduskunnalta ei siis myytävistä yhtiöistä tulevien rahojen käyttöön tarvitse kysyä
lupaa, vaan hallitus eli Sipilä ja Lintilä voivat käyttää nämä miljardit haluamallaan tavalla.
Kauppalehden mukaan Vakeen myytäväksi siirrettävän omaisuuden arvo on noin 2,5 miljardia euroa.
Vakeen ollaan siirtämässä kevään aikana valtion omistamat Altia, Kemijoki, Nordic Morning ja Raskone sekä osaomistukset Arctivasta, Nesteestä, Posti Groupista ja Vaposta. Maanantaina uutisoitiin, että hallitus haluaa siirtää Vakeen myös Nesteen ja Vapon omistuksia, joten 2,5 miljardin euron summa kasvaa edelleen.
Vuonna 2013 oli tämä tilanne.
Miettikää ! ateisti kommunistien EU ero perustelu
2
150
Vastaukset
On oikeastaan hyvä, että tässä aletaan tuomaan näiden EU vastustajien puheet esille.
Mitä ne on Teille ja Meille esittäneet ?
EU:n ero esityksiä ja syitä seuraavat:
- Pakolainen ( Sen vuoksi olisi purettava, koko 500 miljoonan ihmisen sisämarkkina )
- Vihersuomalainen, Vihermakkaramarxilainen, sitten oli joitain UFO sanoja ja Viherviive ?
Oliko muita sellaisia esityksiä mitä he ovat puhuneet, siis poimittavia asioita ?- Punikkipispala
Luokitus maailmalta:
https://www.youtube.com/watch?v=EMtLLXezd4E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384