USA on ihan hajalla, jopa sisällissodan partaalla.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201708192200337048_ul.shtml
Merkel ja Macron ovat olleet koko ajan oikealla tiellä ja tietävät mitä nyt
pitää tehdä. Euroopalle oma puolustusjärjestelmä ja Liittovaltion tiivistäminen.
USA:sta on tullut heikko ja on tulossa Heikko ja monet valtiot ottavat siltä valtaa.
Myös USA:n rahajärjestelmä saattaa kaatua ja Euro onkin nyt jo alkanut vahvistumaan
selvästi suhteessa Dollariin. Poliittinen arvovalta maailmalla siirtyy koko ajan enempi
ja enempi Euroopan Unionille. Kiinasta ei ole maailmankaupan veturiksi ja johtajaksi.
Britit vajoavat jo nyt syömään Euroopan Unionin kädestä ja nöyrtyvät asemaansa.
Venäjä voisi olla maailman mahti ilman EU:ta ja hallita maailman kauppaa energialla
ja mineraaleilla. Mutta se tarkoittaisi ihan toisenlaista taloushallinto mallia.
Viite pojille sinne per***** ja heidä rasvakikkuroille, että pidä mölyt mahassa niistä
kulttuuri ja Ufo-vihereästä ja muusta epämääräsistä sanoista. Jos puhut, niin asiaa
ja sellaisia sanoja mitä ihmiset ymmärtää ja perustele.
Kukaan ei hyökkää minnekkään ilman rahaa ja taloutta ja semmoisia sotia ei ole
olemassakaan. Maailman rikkaat omistavat vallan ja omaa rahaansa ja valtaansa
ne ei tuhoa. Paras tavoit sodalla ja ilman sotaa on Nukkehallitus.
Euroopan Unionin on otettava paikkansa.
2
88
Vastaukset
Hienoa Työtä Euroopan Unionilta . . . . . GREAT.
https://www.youtube.com/watch?v=JJ4LmYvZi_4
Euroopan Unioni on vahvistanut asemaansa kaikkialla maailmalla.
Katsokaa, Australia, Kanada, Etelä-amerikka. . . Japani.Tuossa se kaikki on aika hyvin selitetty, mitä minä olen yrittänyt Teille kertoa.
https://www.youtube.com/watch?v=SB5zaEZIaDA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381