EU uudistuu ja vahvistuu

UnionFan

EU-vihaaja: "EU tuli, pilasi kaikki kansalliset piirteet Euroopan mailta, ja kuoli sitten tarpeettomana pois. "

EU perustettiin tarpeeseen ja säilyy, koska on edelleen tarpeellinen. Jäsenmaiden kansalliset piirteet ovat täysin koskemattomat.

"EU:n kuoleman jälkeen alkoi suruton aika. EU:sta jäi jäljelle muutamia tuhansia kuivaa yskää potevia, eläköityneitä EU-virkamiehiä, joille kaikille jäi tyhjään aivokoppaan pyörimään vain yksi lause: "Mitä oli ennen EU:ta, ei yhtään mitään." "

Ennen EU:ta oli joukko maita, jotka sotivat ja riitelivät keskenään. Nyt on voitu sopia lukemattomista kaikilla hyödyllisistä asioista.

EU:lla ja sen jäsenmailla menee hyvin. Saksan vaalien jälkeen alkaa uusi kehitysvaihe.

11

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti sä et ole sopimassa ?

    • Sinulle tuli kiire kommunistisen suomen kansan ja rodun ja Geenin ja Isänmaan ja
      kansallaisuuden ja suomalaisen kulttuurin pelastamiseksi.
      Saksan vaalit povaavat EU:lle todella kovaa voittoa lie yli 70 %. Merkel, Schulz.

      Joko laitetaan uusi kansallislaulu ?

    • HirtäkääPoliittikot

      EU on tavallaan ihan hyvä idea, ongelmana on korruptoitua ahneita poliittikoja jota meillä on aiavn riittävästi pelkstän suomessa.

      • Poliitikot-ovat

        Suomessa ja kaikissa EU-maissa demokraattisesti valittuja. Tarvittaessa heidät vaaleissa vaihdetaan.


      • Poliitikot-ovat kirjoitti:

        Suomessa ja kaikissa EU-maissa demokraattisesti valittuja. Tarvittaessa heidät vaaleissa vaihdetaan.

        Rahalla ne on valittu ja siinä sun Demogratias... vetelisin turpaan tuollaista.
        Kommunistinen Digtatuuri.
        Jätkät ja Lutkat laittaa enemmän rahaa paikkaansa, kuin saavat siitä virallisesti
        palkkaa.


      • y4y
        Poliitikot-ovat kirjoitti:

        Suomessa ja kaikissa EU-maissa demokraattisesti valittuja. Tarvittaessa heidät vaaleissa vaihdetaan.

        Hyväuskoinen hölmö


      • EU-vihaajat

        ovat demokratian vihollisia. Kaikissa EU-maissa on toimiva demokratia. Päättäjät valitaan vapaissa vaaleissa, joissa on tarjolla useita puolueita ja vaihtoehtoja.


      • qåaäzm
        EU-vihaajat kirjoitti:

        ovat demokratian vihollisia. Kaikissa EU-maissa on toimiva demokratia. Päättäjät valitaan vapaissa vaaleissa, joissa on tarjolla useita puolueita ja vaihtoehtoja.

        Asia on juuri päinvastoin. Liittovaltiossa ei ole demokratiaa. Se on täydellinen diktatuuri, sananvapauden tukahduttamisineen ja hallinnon kritisoinnin kriminalisointeineen.

        Jo nyt systeemi kiristää Puolaa sekä Unkaria ottamaan ukkoja pilvin pimein. Ei se ole demokratiaa. Kissan paskat sopimuksille, jokaisen maan on saatava puolustaa itseään kun vaara uhkaa.


    • UnionFan

      EU-vihaaja: "EU:sta muodostui pienen epädemokraattisen eliitin salakavala hanke Euroopan maita, kansoja ja kulttuureita vastaan. "

      EU on Euroopan pelastus ja tulevaisuus.

      "Bryssel on ns. vasemmistoliberaalin eli kulttuurimarxistisen eliitin hallussa. "

      Ei todellakaan. EU-maita ja Unionia hallitsevat maltilliset puolueet oikeistosta sosiaalidemokraatteihin.
      Marxisteilla ei ole vähääkään sanavaltaa.,

      • Täytyyhän ne rasvakikkurat jollakin maksaa. Ajattelinkin, että kukaan täysijärkinen
        ei kirjoittele Kultturimarksista ja muusta huu haa Paskasta ja puhu samalla EU:n erosta.

        Nyt minulle selvisi, miksi Teiltä ei saa todellisia vastauksia, vaan huu haata ja oletuksia ja
        UFO juttuja. Ei edes köyhät tai Puun hinta kiinnostanut ja kaikkea Pasianssi ja ennustus
        juttuja kylläkin.
        http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005328343.html
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005140634.html

        Nyt mä tajuan, ketä siellä kirjoittelee.
        Tällaisia sanoja, mitä kukaan ei edes ymmärrä:
        "Bryssel on ns. vasemmistoliberaalin eli kulttuurimarxistisen eliitin hallussa. "


      • Liittovaltio kirjoitti:

        Täytyyhän ne rasvakikkurat jollakin maksaa. Ajattelinkin, että kukaan täysijärkinen
        ei kirjoittele Kultturimarksista ja muusta huu haa Paskasta ja puhu samalla EU:n erosta.

        Nyt minulle selvisi, miksi Teiltä ei saa todellisia vastauksia, vaan huu haata ja oletuksia ja
        UFO juttuja. Ei edes köyhät tai Puun hinta kiinnostanut ja kaikkea Pasianssi ja ennustus
        juttuja kylläkin.
        http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005328343.html
        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005140634.html

        Nyt mä tajuan, ketä siellä kirjoittelee.
        Tällaisia sanoja, mitä kukaan ei edes ymmärrä:
        "Bryssel on ns. vasemmistoliberaalin eli kulttuurimarxistisen eliitin hallussa. "

        En minä siitä, mutta poijat on myyneet per**** , että saavat rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe