Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. Tässä+on+maidanille+ja+Per****+puheenaihe.Tällä+sä+pääset+Edustamaan+kolhoosi+kansantasavaltaa+ja+saamaan+rahaa.
  2. Sä+voi+olla+siellä+pilvessä.Mutta+minä+olen+itse+nähnyt+ja+minä+olen+itse+kysynyt+ihmisiltä+asioita.Olen+ollut+kuule+aika+paljon+ulkomailla+ja+lähden+myös+lopullisesti,+kun+seaika+koittaa.+Olen+ottanut+selville+asumiseen+ja+Terveydenhuoltoon+liittyviäasioita+ym.+ym.+Aino+ongelma+tässä+monesti+on+ollut+tämä+suomi-paska.+Minä+Tiedän,+että+me+ollaan+tavallisia+ihmisiä+kaikki+euroopassa+ja+aasiassa+ym.Minä+tiedän+Jenkkien+ongelmista+ja+olen+jutellu+Kanadalaisten+kanssa+ja+Kanukeillaon+pikkasen+asiat+paremmin.+Minä+en+viitsi+edes+kuunnella+sinun+ja+ei+varmaan+moni+muukaan+jaksa+tuota+sinun+hullun+puheita+ja+ne+on+kuin+mielisairaalasta.+Joku+siellä+sanoo,+että+on+ollut+Napoleontai+joku+muu+.+Tottakai+maailma+on+paskaa+ja+voiton+halusia+täynnä.++Mutta+niin+se+onsuomessakin+ja+vielä+pahemminkin.+Isompi+yhteisö,+niin+se+on+kuitenkin+tasa-arvoisempi.Muista+nyt,+että+minä+en+ole+sinun+kanssa+samassa+porukassa.+Me+emme+elä+samanlaistaelämää+ja+sinulla+voi+olla+ihan+toisentyyppinen+suhdekin+äitiinkin.+Voi+myös+nimiä+on+maailma+täynnä+ja+kommunistit+ja+sosialistit+ovat+hyvinkin+kunnostautuneita+tässä+suhteessa+ja+asiassa.+(+mm.+Ulkosuomalainen+tai+vähemmistösuomalainen+ym+ym+ym+).Minä+luulen+jos+sinä+puhut+tuollaista+hutu+ja+mutu+asiaa,+niin+ei+niitä+kukaan+kuuntele.Ihmiset+haluavat+kouriintuntuvia+asioita,+kuten+autoveron+poisto+vapaa+alkoholi+ja+vapaa+asua+ja+olla+ja+saada+samaa+sosiaaliturvaa,+kuin+esim.+Saksassa.+Espanjassakintaitaa+asua+aika+paljon+suomesta+eläkeläisiä+ja+heistäkään+kukaan+ei+ole+tänne+tulossa.Ja+sinä+saat+aina+vastaan+ihmisiä+ja+esimerkkejä+ihmisten+todellisesta+elämästä+ja+siksisinä+häviät+ja+tulet+häviämään+aina+nämä+keskustelut.Tänä+päivänä+ihmiset+matkustaa+ja+lentää+paljon+ja+Kiitos+Norwegian+ja+Euroopan+unionin,että+saamme+matkustaa+halvalla+ja+nähdä+ihmisiä+ja+olla+heidän+kanssaan.+Tätäkäänhyvää+ei+olisi+ihmisille+ilman+EU:ta.
  3. Kuuntele+vaikka+hienoa+musiikkia:https://www.youtube.com/watch?v=VajBSdxjsjY