Varokaa nimimerkki Liittovaltiota

varokaa.trolleja

Palstoilla leuka limassa räksyttävä nimimerkki Liittovaltio on trolli, joka suoltaa harhaanjohtavaa paskaa. Hän ei ole KERTAAKAAN puhunut EU:hun liittyvistä seikoista, jotka aiheuttaa todistetusti kansalaisille haittoja. EU:n vuoksi meillä on kriisi edessä, mutta Liittovaltio hehkuttaa vain sellaisia asioita, mistä tavallinen kansalainen hyötyy vain vähän tai ei ollenkaan.

4

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU on vapaus ja muut maat EU maat ovat myös EU:ssa.
      Suomi on kommunistinen kolhoosi mihin tulee uudet säännöt EU:n liittovaltion
      myöstä. Taataan jokaiselle sama sosiaaliturva ja terveydenhuolto kaikissa EU:n maissa.
      Tarkoittaa, että voit asua myös Saksassa tai Ranskassa.

      • varokaa.trolleja

        Mihin perustuu jatkuva harhaanjohtamisintosi? Olet suoltanut samaa skeidaa jo pitkään. Milloin alat tasapuolisesti kirjoittamaan myös niistä haitoista, jotka EU on Suomen kansalaisille aiheuttanut?

        Mitä ihmeen hyötyä tuosta "taataan sosiaaliturva..." tai että "voit asua myös Saksassa ja Ranskassa" ??? Nämähän on ihan normaaleita asioita, joita tapahtuu ilman unionisaastettakin. EU:n vuoksi meiltä kuitenkin leikataan sosiaaliturvaa jatkuvasti. Miksi? Koska yleishyödyllisestä kierrosta lähtee raha mm. kv-bisneksen pyörittämiseen ulkomaisille tileille jne. Miksi valtionvelka kasvaa? http://velkakello.fi/ Meidän suurin tuontituote taitaa olla velkaraha ja suurin vientituote muuten vain raha. Muutenhan Suomi alkaa olla melkosen tukahdutettu maa.

        Me ei tarvita sikakallista keinotekoista EU-jäsensaastetta. Yhteistyö onnistuu yksittäisilläkin sopimuksilla. Miksi ei toimita näin? EU-on taloudellinen vankila. Vapaus? XD


      • varokaa.trolleja kirjoitti:

        Mihin perustuu jatkuva harhaanjohtamisintosi? Olet suoltanut samaa skeidaa jo pitkään. Milloin alat tasapuolisesti kirjoittamaan myös niistä haitoista, jotka EU on Suomen kansalaisille aiheuttanut?

        Mitä ihmeen hyötyä tuosta "taataan sosiaaliturva..." tai että "voit asua myös Saksassa ja Ranskassa" ??? Nämähän on ihan normaaleita asioita, joita tapahtuu ilman unionisaastettakin. EU:n vuoksi meiltä kuitenkin leikataan sosiaaliturvaa jatkuvasti. Miksi? Koska yleishyödyllisestä kierrosta lähtee raha mm. kv-bisneksen pyörittämiseen ulkomaisille tileille jne. Miksi valtionvelka kasvaa? http://velkakello.fi/ Meidän suurin tuontituote taitaa olla velkaraha ja suurin vientituote muuten vain raha. Muutenhan Suomi alkaa olla melkosen tukahdutettu maa.

        Me ei tarvita sikakallista keinotekoista EU-jäsensaastetta. Yhteistyö onnistuu yksittäisilläkin sopimuksilla. Miksi ei toimita näin? EU-on taloudellinen vankila. Vapaus? XD

        Tuossa ja Kummin päin se sitten muka on ?
        https://yle.fi/uutiset/3-7797709


        Suomen suomen suomen kommunistit ei anna sinulle edes riittävää sosiaaliturvaa.
        Joten lue edes vähän ja ryhdy tajauamaan.


      • Liittovaltio kirjoitti:

        Tuossa ja Kummin päin se sitten muka on ?
        https://yle.fi/uutiset/3-7797709


        Suomen suomen suomen kommunistit ei anna sinulle edes riittävää sosiaaliturvaa.
        Joten lue edes vähän ja ryhdy tajauamaan.

        Me tarvitaan EU meidän Tasa-arvolle ja oikeuksille elää niin kuin Eurooppalaiset.
        Suomi on kommunisti diktatuuri, kuten pohjois-korea. Yksilöllä ei ole heidän
        järjestelmässä mitään arvoa ilman EU:ta.

        Sodan jälkeinen kommunistinen hallinto-järjestelmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe