EU-intoilijat toistavat usein Brysselin eliitin kehittämää suurinta valhetta eli eurooppalaisuutta. Mitään eurooppalaisuutta ei ole olemassakaan! On vain saksalaisuutta, ranskalaisuutta, suomalaisuutta jne.
Tuon kuvitellun "kansalaisuuden" esilletuominen kuuluu Euvostoliiton perusjuoneen. Koska EU-eliitti inhoaa eurooppalaisia kansoja ja kulttuureita. Eurooppalaisuus-myytillä pyritään vain kieltämään ja lopulta tuhoamaan Euroopan kansallisvaltiot eli maat, kansat ja kulttuurit.
Euroopan väestö pyritään sekoittamaan tumaihoiseksi sekakansaksi. Ensin poistettiin sisärajat sekoittamisen tieltä ja myöhemmin on pitkälti poistettu jo ulkorajat mamutulvien tieltä.
Tuo taktiikka kuuluu kulttuurimarxismin ja pan-eurooppalaisuuden oppikirjoihin. Niiden oppeja toteutetaan läpinäkyvästi ja häikäilemättömästi, mutta maanosan valtamediat ovat siitä täysin hiljaa.
Päinvastoin mediat ja tilaustutkijat pyrkivät salaamaan asian ja propagoimaan juonen puolesta!
Eurooppalaisuus on pelkkä myytti!
5
55
Vastaukset
- Euroopan_tuho
Olet oikeassa. Jos eurooppalaiset maat, kansat ja kulttuurit tuhotaan, niin ei ole jäljellä enää mitään eurooppalaisuutta. Koska ne ovat koko eurooppalaisuuden ydin!
- Avaus-on-pötyä
1. Eurooppalaisuus on yhteisiä arvoja, kuten sivistys ja demokratia, suvaitsevaisuus, kansalaisvapaudet, rauha jne.
Niitä EU-vihaajat halveksivat.
2. EU-kansalainen arvostaa kaikkia kulttuureja ja kansoja. EI-vihaajat pyrkivät nostamaan raja-aitoja kansojen välille.
3- EU:n jäsenmaat vaalivat huolella kansallisia erikoispiirteitään.
4. Kulttuurimarxismilla on merkitystä vain EU-vihaajien valeissa.
5. Eurooppalaisuuden eräs piirre on vapaa media ja vapaa tutkimusilmapiiri, joita EU-vihaajat eivät hyväksy.. Mikä Tätä aloittaja Jätkää vaivaa ?
MIKSI SINUN PITÄÄ OLLA YHTÄÄN MITÄÄN ?
MIKSI MEIDÄN PITÄÄ OLLA YHTÄÄN MITÄÄN ?
Me asutaan Euroopassa ja Me omistetaan silloin suurin osa maailman innovaatioista.
Meillä Euroopan ihmisillä on todella Hieno, kun voimme olla ja työskennellä missä
haluamme.
Sotaakaan ei tarvitse pelätä.
Eilen oli Taas Hullu Suomalainen Natsi tai mikä lie menossa rajojaan puolustamaan.
Ei Meidän Eurooppalaisten tarvitse pelätä sotaa, me olemme maailman suurin ja
mahtavin.
https://www.youtube.com/watch?v=40dr7llQkWI&t=15s
Kato siellä se oli se suomen lippukin poijan kädessä:
https://www.youtube.com/watch?v=FyHXJSyOCYE- HerääSuomi
MINÄ olen varmasti suomalainen ja ylpeä siitä!
SINÄ et ehkä ole mitään... HerääSuomi kirjoitti:
MINÄ olen varmasti suomalainen ja ylpeä siitä!
SINÄ et ehkä ole mitään...En olekkaan Kenenkään lehmä tai elukka.
Elukat merkataan omistajansa mukaan. Suomi Lehmä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2344166- 1242174
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2141795Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641774- 1771605
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531354
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751281- 601252
- 1191161