Eurooppalaisuus on pelkkä myytti!

HerääEurooppa

EU-intoilijat toistavat usein Brysselin eliitin kehittämää suurinta valhetta eli eurooppalaisuutta. Mitään eurooppalaisuutta ei ole olemassakaan! On vain saksalaisuutta, ranskalaisuutta, suomalaisuutta jne.

Tuon kuvitellun "kansalaisuuden" esilletuominen kuuluu Euvostoliiton perusjuoneen. Koska EU-eliitti inhoaa eurooppalaisia kansoja ja kulttuureita. Eurooppalaisuus-myytillä pyritään vain kieltämään ja lopulta tuhoamaan Euroopan kansallisvaltiot eli maat, kansat ja kulttuurit.

Euroopan väestö pyritään sekoittamaan tumaihoiseksi sekakansaksi. Ensin poistettiin sisärajat sekoittamisen tieltä ja myöhemmin on pitkälti poistettu jo ulkorajat mamutulvien tieltä.

Tuo taktiikka kuuluu kulttuurimarxismin ja pan-eurooppalaisuuden oppikirjoihin. Niiden oppeja toteutetaan läpinäkyvästi ja häikäilemättömästi, mutta maanosan valtamediat ovat siitä täysin hiljaa.

Päinvastoin mediat ja tilaustutkijat pyrkivät salaamaan asian ja propagoimaan juonen puolesta!

5

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euroopan_tuho

      Olet oikeassa. Jos eurooppalaiset maat, kansat ja kulttuurit tuhotaan, niin ei ole jäljellä enää mitään eurooppalaisuutta. Koska ne ovat koko eurooppalaisuuden ydin!

    • Avaus-on-pötyä

      1. Eurooppalaisuus on yhteisiä arvoja, kuten sivistys ja demokratia, suvaitsevaisuus, kansalaisvapaudet, rauha jne.
      Niitä EU-vihaajat halveksivat.

      2. EU-kansalainen arvostaa kaikkia kulttuureja ja kansoja. EI-vihaajat pyrkivät nostamaan raja-aitoja kansojen välille.

      3- EU:n jäsenmaat vaalivat huolella kansallisia erikoispiirteitään.

      4. Kulttuurimarxismilla on merkitystä vain EU-vihaajien valeissa.

      5. Eurooppalaisuuden eräs piirre on vapaa media ja vapaa tutkimusilmapiiri, joita EU-vihaajat eivät hyväksy..

    • Mikä Tätä aloittaja Jätkää vaivaa ?
      MIKSI SINUN PITÄÄ OLLA YHTÄÄN MITÄÄN ?
      MIKSI MEIDÄN PITÄÄ OLLA YHTÄÄN MITÄÄN ?

      Me asutaan Euroopassa ja Me omistetaan silloin suurin osa maailman innovaatioista.
      Meillä Euroopan ihmisillä on todella Hieno, kun voimme olla ja työskennellä missä
      haluamme.
      Sotaakaan ei tarvitse pelätä.
      Eilen oli Taas Hullu Suomalainen Natsi tai mikä lie menossa rajojaan puolustamaan.
      Ei Meidän Eurooppalaisten tarvitse pelätä sotaa, me olemme maailman suurin ja
      mahtavin.
      https://www.youtube.com/watch?v=40dr7llQkWI&t=15s

      Kato siellä se oli se suomen lippukin poijan kädessä:
      https://www.youtube.com/watch?v=FyHXJSyOCYE

      • HerääSuomi

        MINÄ olen varmasti suomalainen ja ylpeä siitä!

        SINÄ et ehkä ole mitään...


      • HerääSuomi kirjoitti:

        MINÄ olen varmasti suomalainen ja ylpeä siitä!

        SINÄ et ehkä ole mitään...

        En olekkaan Kenenkään lehmä tai elukka.
        Elukat merkataan omistajansa mukaan. Suomi Lehmä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe