Todennäköisesti suomessa on väestöön nähden maailman eniten kodittomia.
Käsittääkseni nykyisen KELA:n systeemin mukaan uusien kodittomien määrä
nousee? https://yle.fi/uutiset/3-9096469
Leipäjonoissa ei minun mielestä ole kodittomia, vaan sen uhan alla olevia.
Itsemurhat ovat varmasti myös taas maailman huippua, oliko 1360 itsemurhaa
vuodessa ?
Nämä asiat eivät ole Euroopan unionin syytä, sillä EU on määrännyt suomea
nostamaan sosiaaliturvan tasoa ja terveydenhuollon tasoa myös. Suomi käyttää
ilmoittamiaan rahoja muuhun, kuin sosiaaliturvaan ja terveydenhuoltoon.
Tätä asiaa on käsitelty jo usein Euroopan komissiossa ja se on sama, kuin yrittäisi
saada Kytät ja tullimiehet pois EU:n rajoilta ja Ruotsin rajaa valvotaan myös isolla
rahalla.
Liittovaltio on ainut Tie vapauteen ja vapautua suomi-saastasta lopullisesti ja antaa
ihmisille ihmisarvoinen elämä.
Kun te olette niin EU-vastaisia, niin eikö näin sitten ole ?
Eikö nyt myös ole niin, että myös jo Stockmann aikoo lopettaa myymälät, kun ei ole
ihmisillä rahaa ja Tokmanni on jo lisäksi painumassa miinukselle ja Anttila pani pillit
pussiin.
Romaniassa on asuntoja ja ne on halpoja ja monessa muussa maassa myös, mutta
kansantasavalta suomessa ihmiset on ulkona ? Toki on niin, että Pakolaisille annetaan
asuntoja ja muuta. Mutta ei se Teidän tilannetta muuta ?
Kontti-kylä voisi olla sellainen väliaikainen vaihtoehto ja Teidän valtio voisi edes niillä
Teidän Verorahoilla hommata edes Kontteja, ne maksaa noin 2 000 euroa kappale.
Ei tämä ole EU:n syy, sillä monet muutkin maat ovat EU:ssa, ihan 28 maata.
Suomessa on maailman eniten kodittomia.
6
112
Vastaukset
Muutamissa EU:n Persu ja Marxismi... miten ne nyt meni.?
Voivoteleltiin: Oi oi oi , EU on vienyt Oi Oi EU on vienyt ... oi Oi EU on vienyt ja sitten
sana KulMarximo tai jotain.... Oi oi EU on vienyt OI oi EU on vienyt....
Eikö se jotenkin näin Ollut ? ?
No mitä oli sitten ennen EU:ta ?
Sitä ennen oli Kulttuurinen vaihtokauppa Neuvostoliiton kanssa ja Saatiin Panssaria
Itä-saksasta vielä 2000 luvulla. Neuvostoliitto romahti sorry .- FiXIT2018
Suomessa köyhyys johtuu näivettävästä europolitiikasta. EU on talousmahti, joka kierrättää suuria rahoja bisneksessä ja valitettavasti tavalliset kansalaiset, pienet yritykset, monet suuretkin, maatilat jne. on pudotettu tästä hyötyjien joukosta. Ennen EU:ta Suomessa oli selkeä rahankiertojärjestelmä... kansa/palkansaajat - liiketoiminta - valtio... jossa jokainen hyödytti toistaan. EU:n myötä tämä järjestelmä romuttui, koska raha alkoi valua hyötykierrosta muualle. Yrityksiä lopetetaan koko ajan, yt-neuvotteluja on koko ajan (googletapa se hyvinkin tunnettu lista), ja uuden yrityksen perustaminen voi kuivua nopeasti, koska ostovoima on heikentynyt. Työttömyys pahenee koko ajan, josta johtuu nousevat sosiaalikulut, joita hallitus höyläilee. Oman lisänsä nouseviin sosiaalikuluihin muodostaa suoraan sosiaalisen tukemiseen piiriin siirtyvät lähi-itäläiset ja afrikkalaiset. Nämä ei tuota Suomelle mitään. Päinvastoin, tämä järjestelmä, TPH TPH bisnes sitoo miljardeja euroja ja se on kaikki pois meiltä suomalaisilta. Ja valtionvelka vain kasvaa, kun Suomella ei ole enää omasta takaa rahaa.
Asuntoakaan ei ole helppo saada, valkoisena suomalaisena, monestakin syystä. Luottohäiriömerkintä, pitkät hakijajonot, kalliit vuokrat, karsittu tukeminen, työttömyys ja lisäksi turvapaikanhakijat on etusijalla... Moni jää näiden syiden vuoksi kodittomaksi.
Mitä oli ennen EU:ta? No kaikki oli silloin paremmin. Tuo heitto ryssistä on pelkkää paskan sokerointia. Vienti ja tuontikin oli paljon korkeammalla tasolla. Mitä nyt viedään? Rahaa. Mitä tuodaan? Velkarahaa.Tarkistappa uudestaan tuo Viimeinen.
Se taisi mennä niin, että yli 90%:a Kaikesta viennistä oli Neuvostoliittoon.
Asko Aho taisi olla ensimmäinen YYA jälkeinen vapaasti valittu melkein Pressa,
mutta kommunistit voitti. Siis se ämmä joka Halusi, että nämä muodollisuudet
myös poistettaisiin Neuvostoliiton kanssa, jonka nimi saattaa olla niissä turva-
säilössä olevissa papereissa, jotka Lennätettiin Berliinin muurin jälkeen.
Ei ole kokemusta, ei ole kokemusta länsikaupasta ja niiden tuote vaatimuksista.
Joo se oli yli 90 % Neuvostoliittoa, kuten sodan jälkeen heti.
- Töteemiö
Suomessa on brexitiä ja suomenkieltä eteenpäin ajavia ihmisiä keillä ei ole mitään tekemistä kuninkaiden kanssa eikä mitään siihen liittyvää ja he ovat vapaamuurareita ja he yrittävät viedä vallan varastamalla ja tuhoamalla ihmisten identiteettiä mikä ei ole alkuunkaan youtuben suunitelma jos nähdään heidät rullaamassa. Heillä on vaikutus youtubeen kuten hillary clinton sanoi että nbc,bbc ja kaikki media ovat paskaa ja he ovat tehneet jo pahaa liikaa vallansa avulla nautiskelemalla turhuuksista ja tekemättä positiivista työtä sen aikaan kuin ihmiset tekevät seuraavan liikkeensä. Eihän tämä ole tasapainossa missään mutta suomessa se ei ole ihmiskunnan hyvinvointia viemässä eteenpäin ja historiakin sen opettaa kuten historia toistaa itseään. Kaikkihan tietää että maapallo on ollut epätasapainossa sen tasapainon jälkeen kuin oppeja opetettiin ennen ja ihmiset tekivät päätöksiä ja valtaa usein huonojen asioiden eteen. Vaikka ne eivät olisi olleet huonoja niin ei koskaan brexitisteiltä ja suomisteiltä ole tullut kuningatarrillisia kohteluita oikeideiden asioiden eteen mikä selittää heidän jo aiemmat sekoitetut kuviot radikaalisen kamelinpaska muuton eteen.
Sä voi olla siellä pilvessä.
Mutta minä olen itse nähnyt ja minä olen itse kysynyt ihmisiltä asioita.
Olen ollut kuule aika paljon ulkomailla ja lähden myös lopullisesti, kun se
aika koittaa. Olen ottanut selville asumiseen ja Terveydenhuoltoon liittyviä
asioita ym. ym.
Aino ongelma tässä monesti on ollut tämä suomi-paska.
Minä Tiedän, että me ollaan tavallisia ihmisiä kaikki euroopassa ja aasiassa ym.
Minä tiedän Jenkkien ongelmista ja olen jutellu Kanadalaisten kanssa ja Kanukeilla
on pikkasen asiat paremmin.
Minä en viitsi edes kuunnella sinun ja ei varmaan moni muukaan jaksa tuota sinun
hullun puheita ja ne on kuin mielisairaalasta. Joku siellä sanoo, että on ollut Napoleon
tai joku muu . Tottakai maailma on paskaa ja voiton halusia täynnä. Mutta niin se on
suomessakin ja vielä pahemminkin. Isompi yhteisö, niin se on kuitenkin tasa-arvoisempi.
Muista nyt, että minä en ole sinun kanssa samassa porukassa. Me emme elä samanlaista
elämää ja sinulla voi olla ihan toisentyyppinen suhdekin äitiinkin. Voi myös nimiä on
maailma täynnä ja kommunistit ja sosialistit ovat hyvinkin kunnostautuneita tässä
suhteessa ja asiassa. ( mm. Ulkosuomalainen tai vähemmistösuomalainen ym ym ym ).
Minä luulen jos sinä puhut tuollaista hutu ja mutu asiaa, niin ei niitä kukaan kuuntele.
Ihmiset haluavat kouriintuntuvia asioita, kuten autoveron poisto vapaa alkoholi ja
vapaa asua ja olla ja saada samaa sosiaaliturvaa, kuin esim. Saksassa. Espanjassakin
taitaa asua aika paljon suomesta eläkeläisiä ja heistäkään kukaan ei ole tänne tulossa.
Ja sinä saat aina vastaan ihmisiä ja esimerkkejä ihmisten todellisesta elämästä ja siksi
sinä häviät ja tulet häviämään aina nämä keskustelut.
Tänä päivänä ihmiset matkustaa ja lentää paljon ja Kiitos Norwegian ja Euroopan unionin,
että saamme matkustaa halvalla ja nähdä ihmisiä ja olla heidän kanssaan. Tätäkään
hyvää ei olisi ihmisille ilman EU:ta.Liittovaltio kirjoitti:
Sä voi olla siellä pilvessä.
Mutta minä olen itse nähnyt ja minä olen itse kysynyt ihmisiltä asioita.
Olen ollut kuule aika paljon ulkomailla ja lähden myös lopullisesti, kun se
aika koittaa. Olen ottanut selville asumiseen ja Terveydenhuoltoon liittyviä
asioita ym. ym.
Aino ongelma tässä monesti on ollut tämä suomi-paska.
Minä Tiedän, että me ollaan tavallisia ihmisiä kaikki euroopassa ja aasiassa ym.
Minä tiedän Jenkkien ongelmista ja olen jutellu Kanadalaisten kanssa ja Kanukeilla
on pikkasen asiat paremmin.
Minä en viitsi edes kuunnella sinun ja ei varmaan moni muukaan jaksa tuota sinun
hullun puheita ja ne on kuin mielisairaalasta. Joku siellä sanoo, että on ollut Napoleon
tai joku muu . Tottakai maailma on paskaa ja voiton halusia täynnä. Mutta niin se on
suomessakin ja vielä pahemminkin. Isompi yhteisö, niin se on kuitenkin tasa-arvoisempi.
Muista nyt, että minä en ole sinun kanssa samassa porukassa. Me emme elä samanlaista
elämää ja sinulla voi olla ihan toisentyyppinen suhdekin äitiinkin. Voi myös nimiä on
maailma täynnä ja kommunistit ja sosialistit ovat hyvinkin kunnostautuneita tässä
suhteessa ja asiassa. ( mm. Ulkosuomalainen tai vähemmistösuomalainen ym ym ym ).
Minä luulen jos sinä puhut tuollaista hutu ja mutu asiaa, niin ei niitä kukaan kuuntele.
Ihmiset haluavat kouriintuntuvia asioita, kuten autoveron poisto vapaa alkoholi ja
vapaa asua ja olla ja saada samaa sosiaaliturvaa, kuin esim. Saksassa. Espanjassakin
taitaa asua aika paljon suomesta eläkeläisiä ja heistäkään kukaan ei ole tänne tulossa.
Ja sinä saat aina vastaan ihmisiä ja esimerkkejä ihmisten todellisesta elämästä ja siksi
sinä häviät ja tulet häviämään aina nämä keskustelut.
Tänä päivänä ihmiset matkustaa ja lentää paljon ja Kiitos Norwegian ja Euroopan unionin,
että saamme matkustaa halvalla ja nähdä ihmisiä ja olla heidän kanssaan. Tätäkään
hyvää ei olisi ihmisille ilman EU:ta.Tässä on maidanille ja Per**** puheenaihe.
Tällä sä pääset Edustamaan kolhoosi kansantasavaltaa ja saamaan rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2565359- 1252333
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2432041Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641844- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191181