Vapaa kuvaus

Aloituksia

287

Kommenttia

1511

1. öööhörrrrps9.8.2018+16:35UUSIÄläpäs+eurokommariräyhis+taas+selitä.+Kiellät+kaiken+sen+perusteen,+miksi+EU:ta+oikeasti+vastustetaan.+Sun+viha-+ja+valhemissiosi+tunnetaan+jo.+Taaskin+näytit+sen+suoraan,+miten+luot+valheellisen+lyömäaseen,+jolla+yrität+saada+EU:n+vastustuksen+näyttämään+epärehelliseltä,+tyhmältä+ja+perusteettomalta.+Usko+nyt+kommariräyhis,+sun+valheesi+tunnetaan+jo!+Kokeile+jotain+uutta.+Miten+olisi+rehellisyys+ja+asiallisuus?----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Eihän+Teistä+kukaan+koskaan+esitä+sitä+syytä+ja+ne+kaikki+on+epämääräisiä+!Mitä+syitä+tuossa+ylhäällä+on+?+Ei+mitään,+koska+ne+ei+voi+esittää+mitään.+Yhden+olen+kuullut+ja+siinä+sanottiin+suurtyöttömyys...Mutta+kun+kysyin,+että+Perustele+väitteesi+suurtyöttömyydestä+teollisuuden+ja+palvelualojen+kohdalla,+niin+ei+ole+vastausta+kuulunut+2+viikkoon+>Kun+Kysytään+vaikka+sairaanhoidon+ja+kahvilatyöntekijöiden+alat+ovat+osallisena+suurtyöttömyyteen+ja+kysytään+tehdas+ja+kokoonpanoalat+ovat+kärsineet+EU:sta+suurtyöttömyyteen...+OK+Nokia+on+sanonut+irti+paljon+ja+Elcoteq...+Kerro+miten+EU+on+tähän+osallinen+?NE+ON+KAIKKI+AIVAN+TÄYTTÄ+PASKAAA+!+Paskaa+valheita+ja+siitä+sittenon+laskettu+muita+ulosteita+EU:n+niskaan,+mutta+kun+saataisiin+vastaus+edes+tähän+peruskysymykseen+ja+lähtökohtaan+...+Ei+sitä+löydy+niin+Hullusaaren+ja+jullli+kahon+puoluetasoltakaan+ja+silti+ne+sitä+väittäää...Siis+minä+ihmettelen+sangen+kovasti+jos+asiatiedolla+saisitte+edes+yhden+kansanedustajan....+Niin+olenkin+alkanut+etsiä+syitä+ja+vastauksia+muualtaja+olen+myös+löytänyt....+Laitan+tähän+alle+vanhemman+kommentin.
  2. Tulin+huomanneeksi,+että+Älyäläjätä+ja+muutama+muu+ei+hyväksy+totuudeksi+mitään+selkeää+ja+kuin+päämäärätön+väittää+vastoin+tietoa+ja+osaamista.+Millainen+henkilö+sen+sitten+pitää+olla+jolla+on+näin+vahva+psyyke+ja+kuka+jamillainen+ihminen+haluaa+eristää,++jotain+tuntematonta+oman+itsetunnon+vuoksi+?-+Hänelle+on+täytynyt+tapahtua+jokin+paha+tapahtuma+menneisyydessä+ja+se+liittyy+jollakin+tavalla+ulkomaalaisiin+?+Iltalehdessä+oli+myös+kertomus,+että+joku+juntti+oli+kirveellä+uhannut+saksalaista+toimittajaa+tämän+lomamatkalla+suomessa.+Muistan+tapauksen+Tallinnan+lautalla,+se+oli+Linda+linella,+kun+istuinsaksalaisen+miehen+pöytään+osittain+olosuhteiden+pakosta.+Siihen+tuli+sellainen+suomalainen+huonosti+pukeutunut+mies+ja+kännissä.+Juttelin+siinä+englanniksi+saksalaiselle+ja+tämä+känninen+huonostipukeutunutyritti+siihen+kanssa+jotain+sönköttää,+että+hän+on+suomalainen+ja+muuta...+Se+ei+tajunnut,+että+meitä+tai+ketään+ei+kiinnostanut+sen+suomalaisuus+ja+rotunsa.Se+suuttui+ja+alko+uhoamaan+nyrkkiä+heiluttaen+ja+silloin+laivan+baarimikko+kysyi+sen+passin+ja+kirjasi+tiedot+siitä+ja+taisi+poika+joutua+tulemaan+toisella+laivalla+takaisin.+Niin+kysymys+on+montako+vastaavaa+tapausta+on+sattunut+muutoin+näille+ihmisille,+jotka+tälle+palstalle+yrittävät+tyhmillä+arkumenteillaa+epätoivoisestihaukkua+EU:ta+ilman+tiedon+ja+taidon+häivääkään,+koska+kirjoittajien+tasoon+kait+sama,+kuin+sen+kaverin+siellä+Linda+linella+?+Tämä+on+potenttiaalinen+ryhmä,+mikä+ei+ole+kadonnut+mihinkään+?+Näitä+juuri+saalistaa+Halla-aho+ja+Huhtasaari+ja+yrittää+luoda+tälle+porukalleitsetuntoa+ja+hyvitystä+ja+miellyttää+heidän+yksinkertaisuuttaan+ja+brutaalisuutta.Tämä+on+se+todellinen+äänestäjäkanta+nyt+mikä+on+persuilla+oikeisto+valheen+jälkeen,+kun+eivät+edes+tienneet+mitä+oikeisto+ja+vasemmisto+tarkoittaa.+Persun+äännestäjä+edustaa+vain+vastakohtaa+sivistykselle+ja+osaamiselle+myösHuhtasaaren+ja+Halla-ahon+mielestä,+koska+eivät+perustele+ja+tee+selontekoja.+Toki+Persuilla+ja+Väyrysellä+on+myös+samalla+eliitin+vastustaminen+ja+siihen+liittyy+hyvin+voimakkaasti+kommunististen+arvojen+korottaminen+ja+toisinaanaivan+ääri+kommunistinen+ajattelu.
  3. älyäläjätä6.8.2018+0:54UUSIKun+tunnet+ne+hallitus+asiat+Suomessa+niin+voisitko+kertoakuka+näistä+kolmesta+on+verhojen+ottanut+yli+määräämis+vallanSuomessa:EU+tirekdivit?Cosa+Nostra+Calabria+klaani+sivu+osastoineen?+Vapaamuurarit+nelipyörä+mönkijöineen?Olen+lukenut+internetistä+että+Calabrianklaania+rahoitetaan+EU+varoilla?-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Minun+täytyy+sanoa,+että+vitus***+minä+tiedän,+en+minä+ole+mikään+valtioja+vitt***+se+sinuakaan+kiinnostaa+?Minulle+riittää+se,+että+meitä+on+liki+600+miljoonaa+ihmistä+ja+me+eletään+tasa-arvoisina+ja+anna+toki+valtiolle+niin+vähän+kuin+voit,+niin+ei+tarvitse+huolehtia.EU:lla+on+Direktiivit+minimi+turvasta+ja+se+riittää+minulle+ja+EU+turvaa+eläkkeetja+vapauden+elää+ja+olla+ja+se+riittää+mulle+vai+mitä+Valtio+?Minä+en+ole+ainakaan+lähdössä+mitään+tekemään+minkään+valtion+takia,+ei+tarvitse+enään,+meillä+on+Euroopan+unioni+ja+samat+oikeudet+ja+arvot+on+saatava+silloin+muiden+eurooppalaisten+kanssa+Eikö+eikö+?Mikä+on+sun+paratiisisi+ja+miten+se+rotu+ja+miten+pidät+huolen+kulttuuristasi+ja+tavoistasi+ja+rodustasi....+Jalostuuko+se+ja+miten+?+Kenen+kanssa+lisäännyt+ja+teetkö+testit+ja+sukutaustat+?+>Vai+tyydytkö+Mamaan+?